En alweer het laatste uitstapje

Maar wel in Engeland! Helemaal naar Tripton met de kleine trein, onder het kanaal door en de vrachtwagen erachteraan. Het metertje heeft meters gedraaid de afgelopen dagen! Letterlijk, de aangegeven afstanden zijn nog hoger!

Tipton, de stad van Ton Trip

netjes links, zoals het hoort

ook deze was mee

frot frot frot frot, owjee, op naar een garage voor een beurt!
Het promoteam was de stad al ingerend om te promoten en eens lekker rond te snuffelen.

zoek de trein

Zelfs de BBC hing in de lucht

Na een paar uur is de trein weer gegaan

Een man van de Apeldoornse club maakte foto's voor bnls en het clubblad, iemand die bnls in de gaten houd en me een linkje wil sturen als je 't tegenkomt

Als ze 't idee maar niet gaan pikken net als het Clubhuis waar ze over bezig zijn. (Er is btw al een 1:87 clubhuis in Hovia van het 3Railforum, was ik toch weer eerder

)

BY BY MAN!

Houdoe! joe doe?

zelfs de roeiers waren gaan kijken!

Ook de vrachtwagen pruttelde maar weer eens aan
Het was erg leuk en bijzonder dat de trein op deze en de 2 andere modules mocht rijden. Dit is voor herhaling vatbaar

De 4e baan zei "liever niet", maar die zal nu wel balen als een stekker

Ook waren de forumleden Lesley en Pixon aanwezig, ik ben benieuwd naar hun foto's. Jullie mogen ze plaatsen in dit topic met 'n leuk verhaaltje erbij Ook andere die het hele convooi hebben gezien mogen het hier posten. Ben benieuwd.
Het volgende uitstapje gaat naar school, om te slijmen bij de handvaardigheidlerares te slijmen

en ik kon er 'n klein boortje lenen om de buffer (die nog hierheen moet komen) van een klein gaatje te voorzien op dezelfde hoogte als straks de bufferboog om zo een naald/spijker/stukje ijzer doorheen te steken zodat die voorlopig blijft zitten.
hoop dat jullie genoten hebben, en laat maar van jullie horen!