Hallo beste lezers!
Het is alweer een paar maanden geleden dat ik op het forum ben geweest. Reden daarvoor is dat 2011 er voor mij onverwacht heel anders uit ziet: vanaf begin juni ga ik voor zes maanden naar het buitenland. Ik hoop dan vlak voor de Kerst weer thuis te zijn. Afgelopen paar maanden lag daar dus de prioriteit en ben ik al druk bezig geweest met voorbereidingen en opleidingen. De modelhobby ligt dus al even nagenoeg stil
, maar ik ga begin 2012 weer aan de slag
en dan zien jullie mij weer regelmatig op het forum. Ik wilde vóór vertrek nog een update geven in mijn BW-topic. Ennuh, de Märklin catalogus van dit jaar gaat wel mee...
Wat heb ik nog gedaan? Ik heb het rangeerterrein afgemaakt en een begin gemaakt met het station. Daarbij heb ik de rails al aangelegd in blokken met bezetmelders.
Ook heb ik (vandaag
) het linker schaduwstation af kunnen maken. Wat een rotklus daar op mijn knieën onder de tafel. Ook het schaduwstation is volledig voorzien van bezetmelders.
Eerder heb ik ook beloofd om mijn versie van een bezetmeldrails te laten zien:
Zo, hiermee rond ik voorlopig mijn bijdragen aan dit forum af. Begin 2012 'zien' we elkaar weer!
Met vriendelijke groeten,
Rob.