Het is een heel mooi zelfbouw project geworden.Ook het thema vind ik zeer geslaagd
Die rode Mercedes die voor de deur staat op 1 van de foto's is zeker van de eigenaar
CitaatDie rode Mercedes die voor de deur staat op 1 van de foto's is zeker van de eigenaar Geen idee eigenlijk , ik kan het kenteken niet lezen .
ik denk dat ik nog wel een leuk low-budget (non-Viessman ) ideetje voor "Late Night" voor jou heb:er zijn tegenwoordig plenty kinderspeeltjes of wenskaarten verkrijgbaar met diverse gekleurde LEDjes die in een willekeurig ritme knipperen. Deze kunnen prima dienen als feest- of reclameverlichting!
Ben jij trouwens de momperator van dit forum of alleen van dit topic . . . . . . . . . ?
Ik heb gezien dat er tussen de nachtclub en het tweede gebouw een spatie is gelaten;heeft dit een reden om een "donkere steeg" van te maken of komen ze nog tegen elkaar te staan?Heel mooi gedaan trouwens.
<de achtergevel met nooduitgang>
Ja hoor, was de nooduitgang vergeten.Ik kon het maar even vragen, je weet nooit wat er zich afspeelt in de late(of vroege) uurtjes in zo een donker straatje hé