Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

balasten c-rails

Gestart door bas woensdag 13 december 2006, 20:33:43

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
balasten c-rails
bas
gast

balasten c-rails
Hallo,

Dit weekend ga ik beginnen met een stukje balasten waar ik later minder makkelijk bij kan komen, dus moet het nu maar gebeuren.Ik heb dus nog nooit balast gelegd dus hoop maar dat het goed gaat. Nee ik ga niet vragen hoe dit moet daar is genoeg info over te vinden maar de vraag is.. is er een lijmsoort die goed hecht op c-rails maar die er ook nog af te krijgen is voor het geval dat het niet mooi is geworden of dat ik op het idee kom om mijn baan te veranderen.

bas
Re: balasten c-rails
latex lijm,hecht wel op het ballst maar niet op de rails en dat is juist heel goed.
Het blijft liggen mar je kunt het ook weer kwijt.

wim
Re: balasten c-rails
zijn er bepaalde goede merken latex lijm die ook goedkoop zijn??
dus voor het balasten als je m rails gebruikt is latex lijm ook het beste?? (dan valt het blinkende metaal minder van de m rails minder op en dan lijkt het meer realistisch..
Re: balasten c-rails
Citaat van: metpo op donderdag 14 december 2006, 11:55:15
zijn er bepaalde goede merken latex lijm die ook goedkoop zijn??
dus voor het balasten als je m rails gebruikt is latex lijm ook het beste?? (dan valt het blinkende metaal minder van de m rails minder op en dan lijkt het meer realistisch..

Met m rails heb ik geen ervaring,maar ik denk dat je wel moet kunnen.Proberen zou ik zeggen.

Heki en vooral anita decor heeft goede latex lijm.
je kunt ook in de hobby handel( b.v de pipo)pure latex kopen en die met 50 procent met water verdunnen.
wim