Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Ervaring met fluorescente verf en blacklight?

Gestart door Chimeara woensdag 13 december 2006, 11:45:53

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ervaring met fluorescente verf en blacklight?
Heeft er iemand ervaring met fluorescent verf in combinatie met blacklight op de modelbaan?

Moderne kantoorgebouwen (die ik wil gan toepassen op mijn baan) worden vaak uitgelicht met schijnwerpers. Toch lijkt me het bereik van de schijnwerpers in H0 niet voldoende. Ik ben bang dat ik og maar een half uitgelicht gebouw krijg of een gebouw waar rondom te veel lampjes staan om weg te werken.

Als het gebouuw nu geschilderd word in fluorescente verf uitgeneveld naar boven toe zal het oplichten in het donker als ware het verlicht door schijnwerpers. Is dit mogelijk, of betreed ik dan een gebied waar alles op eigen inzicht moet proberen te klaren?
Re: Ervaring met fluorescente verf en blacklight?
lijkt me wel tof..met blacklight...zelf weetik er niks van.. maar wat wel n goed idee is , is indeen je n heel abstracte baan maakt met super abstract landschap, dit wel tof kan zijn..
spijitg geneog bestaan er geen hele kleien blacklight lampen.. omdat je ze een discotheek kunt nabootsen in ho....met flikkerlichtjes erbij..

Let's dance!!
Re: Ervaring met fluorescente verf en blacklight?
Metpo, vertaal dat berichtje eens aub.