Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Veel plezier op weinig ruimte

Gestart door Analoog woensdag 20 januari 2010, 22:37:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Veel plezier op weinig ruimte


De ruimte voor mijn baan is slechts 215 x 105 cm. Hier zien jullie mijn baanplan wat inmiddels al voor een deel ligt. Op deze beperkte ruimte kan ik 6 blokken maken welke beveiligd worden met seinen, 3 treinen zouden dan zonder ongelukken moeten kunnen rijden. Daarnaast isoleer ik het rangerterrein(tje) waar ook nog een loc kan rijden. Grootste probleem op deze kleine ruimte zijn de op- en afritten. Om niet te stijl te gaan is het passen en meten maar het gaat me lukken. Gr, Hans
Re:Veel plezier op weinig ruimte
Komt de onvermijdelijke vraag die ze ook aan mij stelden; Wat doe je met scenery? Stationnetje?

Ik heb ook de fout gemaakt om teveel te willen rijden op een relatief klein oppervlak. Voordat het kwartje viel was ik al te ver om te stoppen en nu maak ik de baan af als leerproject. Mijn volgende baan zal ik ook gaan bouwen vanuit een thema waarbij een station heel belangrijk is. Je moet toch een doel hebben om naartoe te rijden ipv doelloos in een rondje.

succes.

Gr Peter