Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

setje goederen wagens

Gestart door pepdeze donderdag 07 december 2006, 12:25:04

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
setje goederen wagens
Lid sinds: 2006

offline
setje goederen wagens
Hebben jullie dit al gezien??

00757 Set met 24 goederenwagens in de display Railion.
 

Artikelgroep: Wagens
Subgroep: Goederenwagens

Spoor: H0
Tijdperk: V

Adviesprijs voor Märklin-artikel: 2006:
478,80 EUR   

Voorbeeld: 4 goederenwagens in typen van de Deutsche Bahn AG in het verband van de Europese goederenspoorwegmaatschappij Railion. Hogeboordwagen type Eanos-x 055, Schuifwandwagen type Hbbins 306, Onderlosser type Fals 176, Gewalst staal-coil-transportwagen Shimmns 718.
Model: De 4 wagentypen zijn in de attractieve display per 6 met verschillende bedrijfsnummers opgenomen. Elke wagen in gemerkt karton afzonderlijk verpakt, 6 hogeboordwagens. Draaistellen volgens type Y 25. Lengte over buffers 18,1 cm. 00757-01 tot 00757-06. 6 schuifwandwagens. Lengte over buffers 17,8 cm. 00757-07 tot 00757-12. 6 stortgoedwagens, met ingezette lading. Lengte over buffers 13,3 cm. 00757-13 tot 00757-18. 6 coil-transporters. Draaistellen volgens type Y 25. Lengte over buffers 13,3 cm. 00757-19 tot 00757-24.
Highlights:

24 actuele wagens ter keuze.
Alle modellen in Profi-uitvoering.
Vele bedrijfsnummers voor lange treinen.
Bij de vakhandel in de overzichtelijke display.
Eenmalige serie.



Geïsoleerd wielstel elk 2 x resp. 4 x 70 0580.


Jeroen.


Re: setje goederen wagens
Lid sinds: 2018

offline
Re: setje goederen wagens
Re: setje goederen wagens
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: setje goederen wagens
Marklin heeft al vaker zulke sets uitgebracht met waggon type Fals van Erz IIID erop.
Ik vind het een slim plan en ga denk ik de staalwagens halen.

Groetjes Antal.
Re: setje goederen wagens
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: setje goederen wagens
Kippenlijntje Dat dacht ik dus ook! tot dat ik de prijs zag, ?462 toch?

Na inieder geval veels te veel! Ik had ook graag de staalwagens los gehad maar het is set van 24 wagens en dus niet los..

Groetjes,

Robbert
Re: setje goederen wagens
marklinfan
gast

Re: setje goederen wagens
die dingen zijn gewoon los te koop hoor want ze hebben bnummer 757-01enz
Re: setje goederen wagens
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: setje goederen wagens
Dat zijn toch de wagennummers?

Groetjes,

Robbert
Re: setje goederen wagens
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: setje goederen wagens
Hey Robbert,

Dat zijn de wagennummers ja.
Weet het niet zeker maar dacht het wel.
En de wagens kan je allemaal los kopen.

Groetjes Antal.
Re: setje goederen wagens
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: setje goederen wagens
Citaat van: marklinfan op donderdag 07 december 2006, 18:22:00
die dingen zijn gewoon los te koop hoor want ze hebben bnummer 757-01enz
Heey,
Niet iedere winkel verkoopt ze los hoor !! Weet toevallig van de MTE dat zij ze per 4 verkopen. En dan bedoel ik dus van ieder 1 , dus 1 kolenwagonen 1 staal wagon enz.

Citaat van: Robbert op donderdag 07 december 2006, 18:07:41tot dat ik de prijs zag, ?462 toch?
Heey dat is de adviesprijs en zoals je weet verkopen een hele hoop winkels ze ( ver ) onder de adviesprijs en soms ook los.

Maar over de set zelf. Ik vind het een hele goede aktie om zoveel verschillende soorten wagons uit te brengen en dan ook nog eens met allemaal verschillende wagennummers. Dus er is vind ik ECHT over nagedacht.
Persoonlijk vind ik het jammer dat ze de Rode kolenwagens niet beladen hadden en dan een beetje geweathert want dan had ik er weer een paar gekocht want: 1 sinds een paar maanden rijden deze niet wagons met Railion op de wagons ook in de stammen die nu door NL rijden met of zonder lading en 2 ze passen mooi bij de sets van de DB Cargo die ik al heb ( art.nr. 46249 )  8) 8).
Maar helaas :(.

Marcel
Re: setje goederen wagens
Seinwezen
gast

Re: setje goederen wagens
Citaat van: Mister1736 op donderdag 07 december 2006, 20:00:58Persoonlijk vind ik het jammer dat ze de Rode kolenwagens niet beladen hadden en dan een beetje geweathert.

Hoi Marcel,

De kolenwagens zijn wel beladen met kolen en ook zijn ze geweathert. Ik heb zelf de set van DB Cargo met 5 wagens. http://img170.imageshack.us/img170/6527/sasps9.jpg ik heb er nou 2 bijgekocht en dat ziet er goed uit.

Groetjes Sander
Re: setje goederen wagens
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: setje goederen wagens
Heey,

Oh vaag dan  :? :?. Ik herinner mij dat ik de MTE een mailtje had gestuurd over die kolenbakken en die zeiden mij dat erdus geen belading inzat ...
Maar goed om te weten dat ze wel beladen zijn, ga ik er ook wel een paar halen :).
Citaat van: Seinwezen op vrijdag 08 december 2006, 19:22:53Ik heb zelf de set van DB Cargo met 5 wagens.
Ja daar heb ik er dus 2 van !! en zocht dus uitbreiding van 3 / 4 van die andere wagons :).
Toch maar weer even shoppen dan :).

Marcel
Re: setje goederen wagens
Lid sinds: 2009

offline
Re: setje goederen wagens
Hallo allen

je kan ze los kopen bij "grootendorst" in Woerden
en dat voor 19,95 per wagon

hoop dat jullie er wat aan hebben

gr. Frans

PS. er staat ook bij "op = op"