Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".

Gestart door dolphin woensdag 06 januari 2010, 08:31:52

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Hallo. Zoals beloofd in mijn eigen topic modelaanbouw, zou ik de baan van mijn zoon ( wordt 12 jaar 24 januari) in een apart topic zetten. Ik heb nog een paar foto?s van de ruwbouw. Het is een zelfdragende constructie, die verhuisbaar is. Ronald heeft een mobile station en al heel wat rollend materieel verzameld, hij zal waarschijnlijk zelf ook wel gaan antwoorden verderop in dit topic.
Ik zal binnenkort het baanplan ook even inlezen en plaatsen, evenals foto?s van de situatie nu,

Vr gr Arie en Ronald.






Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Ik vind het er geweldig uitzien. Mooi afgewerkt allemaal.
Zijn het twee losse ovalen? Heb je er ook 'n tekening (wintrack ofzo) zoals het nu ligt?
Je zoon mag niet klagen, ik wil voor mijn neefje ook iets dergelijk in elkaar bouwen.
Heb daarvoor 2 setjes van circus Monolino aangeschaft en waar nnodig vul ik dat aan met restmateriaal van mezelf.
Zou leuk zijn als je wat meer gegevens over deze baan kunt geven. (eventueel via PB?)
Re:Baan van zoon Ronald.
Prachtig gemaakt zeg !!

EEN GROOT COMPLIMENT !!  :)

Je laat mooi zien dat je op een beperkte ruimte toch een prachtige baan kan maken ;)

Groeten,

Hans.
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald.


Baanplan, de boven en onderbaan staan niet met elkaar in verbinding, er is boven nog een rangeerspoor extra bijgekomen.



















Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Citaat van: Rieske op woensdag 06 januari 2010, 09:24:36
Ik vind het er geweldig uitzien. Mooi afgewerkt allemaal.
Zijn het twee losse ovalen? Heb je er ook 'n tekening (wintrack ofzo) zoals het nu ligt?
Je zoon mag niet klagen, ik wil voor mijn neefje ook iets dergelijk in elkaar bouwen.
Heb daarvoor 2 setjes van circus Monolino aangeschaft en waar nnodig vul ik dat aan met restmateriaal van mezelf.
Zou leuk zijn als je wat meer gegevens over deze baan kunt geven. (eventueel via PB?)

Hoi Rieske, baanplan en foto's inmiddels ook in het topic verschenen, als je nog meer info wilt hebben hoor ik het wel.  Voor Ronald zijn baan heeft een beginset met de br 86 telex als basis gediend, de rest zelf uitgebreid, vr gr Arie

Citaat van: Hansje op woensdag 06 januari 2010, 09:24:58
Prachtig gemaakt zeg !!

EEN GROOT COMPLIMENT !!  :)

Je laat mooi zien dat je op een beperkte ruimte toch een prachtige baan kan maken ;)

Groeten,

Hans.

Bedankt Hans, het hoeft inderdaad niet altijd mega groot te zijn om leuk te zijn, vr gr Arie
Re:Baan van zoon Ronald.
Wat een verandering in goed 3 uur tijd :D

Ziet er mooi uit hoor (jouw eigen baan ook, super!!). Dan blijkt maar weer dat ik nog maar een beginnertje ben. Maar goed, gelijk perfect is ook niet leuk. Eerst maar een tijdje spelen en dan misschien een echte baan met een echt plan. Inspiratie genoeg hier op dit forum.

Nogmaals klasse baan!!

Gr Peter (eerste baanplan in eerste berichtje)
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Citaat van: lokje 23 op woensdag 06 januari 2010, 13:20:40
hallo arie en ronald.


zeer mooie baan op een beperkte plaats.
echt zeer mooi gemaakt men ziet dat alles word gemaakt met liefde voor de hobby.

enkel arie en ronald mis ik op de verdere foto's twee mooie zaken die wel op de eerste foto's te zien waren.
en dit zijn de twee mooie stukjes van faller . de molen en de kerk.
nee wil er mee zeggen dat waren mijn eerst zaken die ik had op mijn baan als ik kleine jongen was zelf nog jonger dan nu ronald ik denk een jaar of  acht was ik dan en dit is ondertussen 50 jaar geleden  :wink:. jammer ook bij mij zijn ze verdwenen heb er nog spijt van  :cry:

verder zou ik zeggen doe zo verder zeer mooi.
lokje 23 ( lucien )


Hoi Lucien, bedankt, Ronald heeft de kerk en de molen nog wel, maar hij heeft even gewinkeld in mijn stadshuizen die over zijn  8) vr gr Arie
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Citaat van: PH op woensdag 06 januari 2010, 13:03:03
Wat een verandering in goed 3 uur tijd :D

Ziet er mooi uit hoor (jouw eigen baan ook, super!!). Dan blijkt maar weer dat ik nog maar een beginnertje ben. Maar goed, gelijk perfect is ook niet leuk. Eerst maar een tijdje spelen en dan misschien een echte baan met een echt plan. Inspiratie genoeg hier op dit forum.

Nogmaals klasse baan!!

Gr Peter (eerste baanplan in eerste berichtje)

Hoi Peter, Als je maar genoeg hier rondkijkt en vraagt ( tikt) wordt je vanzelf met het virus besmet, vr gr Arie
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Heb het baantje snel even in wintrack gezet.
Zo raakt dus een kind voor het leven besmet. ( geweldig !)
Zal mijn broer vanavond eens gaan bellen, of hij zin en tijd heeft om dit voor zijn kleinkind te bouwen. Misschien dat we samen zo'n leuk baantje kunnen bouwen voor het manneke. (die helemaal weg is van treintjes).

Nogmaals super wat je voor je zoon gebouwd hebt.
Re:Baan van zoon Ronald.
stefant4
gast

Re:Baan van zoon Ronald.
ik sluit me helemaal aan bij rieske, super baantje,en ik ga ook proberen om zoiets na te bouwen.
misschien is er later ook een mogelijkheid om een fcs aan te leggen

echt leuk!!
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Citaat van: Rieske op woensdag 06 januari 2010, 14:07:03
Heb het baantje snel even in wintrack gezet.
Zo raakt dus een kind voor het leven besmet. ( geweldig !)
Zal mijn broer vanavond eens gaan bellen, of hij zin en tijd heeft om dit voor zijn kleinkind te bouwen. Misschien dat we samen zo'n leuk baantje kunnen bouwen voor het manneke. (die helemaal weg is van treintjes).

Nogmaals super wat je voor je zoon gebouwd hebt.

Hoi Rieske, het was niet bedoeld om meteen aan het werk te moeten hoor, wel grappig, succes, vr gr Arie
Re:Baan van zoon Ronald.
Hallo Ronald,

Je baan ziet er erg mooi uit. Vooral omdat je niet zo heel veel ruimte hebt. Ga vooral zo door.

MVG Dewey
Re:Baan van zoon Ronald.
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Zozo, mijn naamgenoot heeft echt een hele toffe baan zeg! En dat op een relatief krappe ruimte!

Hartstikke mooi, kan niks anders zeggen! En dat voor een 12-jarige! :shock:  Had ik mijn baan er maar zo bijliggen (en n vader die wat enthousiaster is met modelspoor! :lol:)

Groeten,

Ronald
Re:Baan van zoon Ronald.
Aliebengalie
gast

Re:Baan van zoon Ronald.
Echt schitterend allemaal Arie en Ronald.
Hele mooie baan met echt alles erop en eraan.
Heb een baan stukje groter maar word niet zo mooi als die van Ronald.
Echt een baan om heerlijk van te dromen......

Mvg: Alex
Re:Baan van zoon Ronald.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Dag Ronald en Arie.
Wat een geweldig leuke baan!
Dit is echt zo'n baan waar wij vroeger (misschien zelfs nu nog! :wink:) alleen maar van konden dromen.
Met alles erop en eraan is dit voor een jongenskamer (soms meisjeskamer) het mooiste wat je bedenken kunt.

Nu mag alleen pappa Arie nog iets bedenken om van het onderste naar het bovenste niveau te kunnen rijden! :lol:

Veel succes en plezier met de (af)bouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Citaat van: Ronald op donderdag 07 januari 2010, 21:23:20
Zozo, mijn naamgenoot heeft echt een hele toffe baan zeg! En dat op een relatief krappe ruimte!

Hartstikke mooi, kan niks anders zeggen! En dat voor een 12-jarige! :shock:  Had ik mijn baan er maar zo bijliggen (en n vader die wat enthousiaster is met modelspoor! :lol:)

Groeten,

Ronald

Hoi Ronald, bedankt,  gewoon tegen je vader zeggen dat je beter kan treinen dan in kroeg zitten, misschien wil hij je dan wel helpen!! haha. vr gr Arie

Citaat van: Aliebengalie op vrijdag 08 januari 2010, 05:07:00
Echt schitterend allemaal Arie en Ronald.
Hele mooie baan met echt alles erop en eraan.
Heb een baan stukje groter maar word niet zo mooi als die van Ronald.
Echt een baan om heerlijk van te dromen......

Mvg: Alex

Hoi Alex, Ronald heeft inderdaad wel mazzel met zo'n gekke pa, maar ik moet wel zeggen dat hij er ook van leert, met name electro. Alle jongens van zijn leeftijd doen alleen spelletjes op de computer, vr gr Arie

Citaat van: AlbertJan op vrijdag 08 januari 2010, 08:36:42
Dag Ronald en Arie.
Wat een geweldig leuke baan!
Dit is echt zo'n baan waar wij vroeger (misschien zelfs nu nog! :wink:) alleen maar van konden dromen.
Met alles erop en eraan is dit voor een jongenskamer (soms meisjeskamer) het mooiste wat je bedenken kunt.

Nu mag alleen pappa Arie nog iets bedenken om van het onderste naar het bovenste niveau te kunnen rijden! :lol:

Veel succes en plezier met de (af)bouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Hoi Alex, Ronald moet zelf de trein boven of onder plaatsen, zie geen mogelijkheid op deze oppervlakte te klimmen en te dalen. Misschien een lift :shock: vr gr Arie
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
De twee niveau's met elkaar koppelen zou ik niet doen.
Het is allemaal hand bediend en dit ontneemt ze de kans dat de terinen met elkaar in botsing komen. Een tweede MS eraan kopplene is wel leuk kunnen 2 kinderen tegelijk met een "eigen" baan rijden.
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Citaat van: Rieske op vrijdag 08 januari 2010, 11:39:29
De twee niveau's met elkaar koppelen zou ik niet doen.
Het is allemaal hand bediend en dit ontneemt ze de kans dat de terinen met elkaar in botsing komen. Een tweede MS eraan kopplene is wel leuk kunnen 2 kinderen tegelijk met een "eigen" baan rijden.


Hoi Rieske, Mee eens, een 2e mobile station is inderdaad wel leuk. Ronald is inmiddels de 10 locs ook al voorbij, maar ja wat wil je als vader, opa en oom aan de treinen zitten 8) , vr gr Arie
Re:Baan van zoon Ronald.
Citaat van: dolphin op vrijdag 08 januari 2010, 10:49:17
Hoi Alex, Ronald moet zelf de trein boven of onder plaatsen, zie geen mogelijkheid op deze oppervlakte te klimmen en te dalen. Misschien een lift :shock: vr gr Arie
In de laatste Eisenbahs Journal (2009-2) uit de serie van Josef Brandl is een heel hoodstuk geweid aan een lift die als schaduwstation functioneert. Er staat niet bij wat het moet kosten. :?

Door geen verbinding te maken tussen beide niveau's voorkom je een hoop gepruts met hellingen eventueel in de vorm van railspiralen. Gezien de beperkte afmetingen zal dit nauwelijks een bevredigende oplossing bieden. De gekozen oplossing is daardoor leuk, zodat toch een hoop rijplezier wordt gekregen. Boven de speelbaan, onder meer de paradebaan.

Het ziet er overigens allemaal bijzonder netjes uit. Ik hoop dat ik het ooit zo mooi voor elkaar krijg!

Groet
Ronald (ook al een naamgenoot)
Re:Baan van zoon Ronald.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Citaat van: rorail op vrijdag 08 januari 2010, 12:21:48
In de laatste Eisenbahs Journal (2009-2) uit de serie van Josef Brandl is een heel hoodstuk geweid aan een lift die als schaduwstation functioneert. Er staat niet bij wat het moet kosten. :?

Enige maanden geleden was ik bij een grote Duitse modelspoorder, deze heeft zo'n zelfde lift en vertelde mij dat deze inclusief 24 x 3 meter opstelsporen en electronische besturing, ? 12.000,- gekost heeft! :shock:

In Hamburg zit (zat?) een bedrijfje die deze op bestelling kan (kon?) bouwen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Baan van zoon Ronald.
stefant4
gast

Re:Baan van zoon Ronald.
misschien dat je een apart stuk rails kunt maken en daarvan de nokjes afzaagt, en de contact lipjes,en dat je die op een (al dan niet handmatige) lift legt.
stuur dit geheel aan met een analoge controller,en dan kun je aan de gang(misschien is een sleperwip wel nodig,maar ik weet niet hoe dat werkt...)
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
hier Ronald bedank voor de leuke reacties  :lol: :lol: :lol: ben er zelf ook blij mee bijvoorbeeld heeft het bovenste sein 3 programma's
hij kan groen en rood geven en oranje. de onderste baan is (zie i c e) is aan gesloten op het rails dat stuk is stroom loos  alleen als het groen is komt er weer spaning op. De molen was kapot ik heb hem nog wel zou ik hem er weer op zetten??????????????
                  m,v,g Ronald .
Re:Baan van zoon Ronald.
Lid sinds: 2008

offline
Re:Baan van zoon Ronald.
Dag vader en zoon,

Wat een leuk baantje zeg.
En nogmaals geweldig dat jullie zo naast elkaar bezig zijn.
Ga lekker door zo samen.


Maikel
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Hallo allemaal, vandaag heb ik met mijn vader een film gemaakt van de baan, ik heb zo goed mogelijk gerangeerd om alles zo echt mogelijk te laten lijken. Ik vind het leuk om reacties te krijgen, Ronald de machinist  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


 

Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Een heel mooi schitterende film Ronald.
Kan ook eigenlijk niet anders met een vader die heel erg goed is met modelbanen maken,en jouw baan doet daar zeker niet onder voor hoor.
Echt een hele mooie baan,en netjes gereden.... :lol:
Veel plezier.

Mvg: Alex
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Hoi Ronald,

ik vind het een hele mooie baan !, ik wou dat ik al zo ver was met scenery 8)

Mvg Gert
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
VET
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Hoi Ronald,

Nogmaals wat een leuke baan. Netjes afgewerkt allemaal.
Filmpje is ook erg leuk.
Nog veel rijplezier.

Maikel
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
nogmaals bedank voor de reacties,heb erwel me best voor gedaan met de film
m.v.g Ronald :D :D :D :D
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Hallo,
Wat een mooie baan zie ik hier!
Mooie film.
Alleen ik mis de trein geluiden.
Maar dat maakt niet veel uit hoor.
Hebben de treinen wel geluid?
Leuke details zie ik!
Die baan van jou ziet er gewoon helemaal top uit.

Ik blijf je volgen!
Succes, ga zo door.
Remie
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Citaat van: Remie op zondag 10 januari 2010, 18:02:40
Hallo,
Wat een mooie baan zie ik hier!
Mooie film.
Alleen ik mis de trein geluiden.
Maar dat maakt niet veel uit hoor.
Hebben de treinen wel geluid?
Leuke details zie ik!
Die baan van jou ziet er gewoon helemaal top uit.

Ik blijf je volgen!
Succes, ga zo door.
Remie

Hoi Remie, geluid harder zetten, de ICE heeft geluid, vr gr Ronald
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
wouw! hier kan je maar eens zien dat je op een kleine plek een mooie groot lijkende baan kan maken.!!

wat zijn de afmetingen van je baan?
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Citaat van: MärklinKoen op maandag 11 januari 2010, 18:50:10
wouw! hier kan je maar eens zien dat je op een kleine plek een mooie groot lijkende baan kan maken.!!

wat zijn de afmetingen van je baan?

Hoi Koen, de afmetingen zijn 2.23 x 1.15, vr gr Arie
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
hey ik heb mijn baan gebaseerd op die van jullie,en ik kan hem iedereen aanraden! het is in een weekend te maken als je wil, maar het is toch volwaardig! nu ben ik aan het bedenken hoe ik zo'n treinlift moet maken.. iemand een idee?
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
zie bovenstaande bericht, en chek mijn draadje. ik ook.
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Hallo Arie & Ronald,

Leuke baan super om als vader en zoon allebei dezelfde hobby te hebben.

Veel plezier ermee

Gr

Ronald
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Hoi Ronald,

Een geweldige baan...ziet er keurig en netjes uit zeg...complimenten hoor  8)

En een prachtig filmpje ook nog  :)

Succes en veel rij-plezier !!

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Citaat van: Hansje op zaterdag 13 februari 2010, 09:51:05
Hoi Ronald,

Een geweldige baan...ziet er keurig en netjes uit zeg...complimenten hoor  8)

En een prachtig filmpje ook nog  :)

Succes en veel rij-plezier !!

Groeten,

Hans ;)

Inderdaad ik sluit me geheel aan heel veel plezier er mee jongen.
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
allemaal heel erg bedankt we zijn nu bezig met gips straatjes gr ronald
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Ronald,

Het filmpje is erg leuk geworden. Zo zie je maar dat je op een kleine oppervlakte toch een mooie baan kan maken.

Groeten, Frank
Re:Baan van zoon Ronald "filmpje".
Heb met heel veel interesse jullie baan bekeken, jullie hebben al genoeg complimenten gehad dacht ik zo. maar het is wel heel erg mooi geworden.Ik zou niet weten wat er aan die baan veranderd zou moeten worden.

Jij was toch niet tevreden met je baan? Je was er toch een beetje op uit gekeken? Of vergis ik me met een ander?

In ieder geval een pracht baan

(opa)ton
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Hallo, Vandaag heb ik samen met mijn vader de uitschuifbare lade voor mijn nieuwe CS1 gemaakt. Natuurlijk heb ik gelijk mijn laptop gekoppeld aan de CS1, ip adressen erin en ..... werkt. Mijn vader had nog de update 2.04, dus die is ook meteen uitgevoerd. Ik had al koploper gedownload en deze reageerd nu ook met de CS1. Ik heb ( nog ) geen S88 en digitale wissels, maar wil hier wel voor gaan sparen. Ik kan wel al handmatig in koploper met een loc rijden. Verder gaat het goed na de operatie, ik mag alleen nog steeds niet kauwen en sporten, groetjes Ronald








Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Zie er prachtig uit. Mooie baan.
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Hoi Ronald,

ziet er perfekt uit!!! Geduld is een schone zaak, het komt allemaal weer terug. tot die tijd gewoon met je cs bezig zijn!!! ;-)
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Dat ziet er professioneel uit Ronald. Zit ik hier met mijn 4 trafo's lakker analoog te wezen.
Mooi dat het goed met je gaat.

Veel plezier met je mooie baan en besturing!!

Gr Peter
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Mooie update Ronald. 8)

Gr.
René
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Leuke update.
leuk om te lezen dat je een cs1 hebt. dan kan je leuk rijden. ik zit hier, net als peter, lekker anoloog te rijden.
veel plezier met het vogelen met koploper en je cs1.

koen
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Dat is ff mooi! Ik zit al heel lang naar zo'n cs te kwijlen (eigenlijk al die centrales) En jij hebt heb. Mazzelaar 8) Veel plezier er mee! En we horen graag hoe het later met de automatisering gaat. Leuk dat er weer een update is. :D

Succes!

Remie
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
1 woord: VET
Re:Baan van zoon Ronald "UPDATE 04-04 CS1".
Hoi Ronald,

Goed te horen dat het weer goed gaat met je.
Leuke verassing heb je gehad he :D
Heel veel rijplezier ermee.

Maikel