Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Stof Stof Stof

Gestart door wes maandag 04 januari 2010, 17:17:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Stof Stof Stof
wes
gast

Stof Stof Stof
Hoi allemaal,

Ben door omstandigheden een jaar lang niet actief met mijn treintjes bezig geweest.
Maar nu moet het weer gaan gebeuren. Bij inspectie van mijn baan blijkt het stof wat zicht in al die maanden heeft op gehoopt een groot probleem. Met de stofzuiger heb ik veel kunnen weg halen, maar er zijn plekken waardat niet gaat lukken. De perons een eenkeer leegzuigen is zielig voor al die mannentjes en vrouwtjes die zo lang gewacht hebben.

Dacht er aan om met een compressor de boel weg te blazen, maar dan verplaats ik de boel alleen maar. Ben er nog niet uit wat de beste en slimste oplossing is. Ben vast niet de enige met dit stof probleem heeft iemand nog een goede tip. De preiser schoonmaak ploeg laat het hier afweten.
Dus moet ik echt zelf aan de slag.

MVG Wes
Re:Stof Stof Stof
Wasmi
gast

Re:Stof Stof Stof
doe een oude kous over de mond van je stofzuiger, dan komen de preisertjes misschien wel los, maar verdwijnen niet in het zwarte gat....
Re:Stof Stof Stof
Lid sinds: 2009

offline
Re:Stof Stof Stof
Citaat van: Wasmi op maandag 04 januari 2010, 17:33:38
doe een oude kous over de mond van je stofzuiger, dan komen de preisertjes misschien wel los, maar verdwijnen niet in het zwarte gat....

Zo doen ze het ook bij Miniatur Wunderland heb ik eens op een filmpje gezien