Nieuws: Kom 24 november 2019 gezellig naar de 3railforum gastendag in Leeuwarden!! Bestel je toegangsbewijs nu in de 3railforum webshop!!
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Alpenbaan Gerard
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Omlaag

Auteur Topic: Alpenbaan Gerard  (gelezen 157708 keer)

Tilly

• Stamgast
Re:Alpenbaan Gerard
« Reactie #350 Gepost op: dinsdag 18 mei 2010, 19:43:27 »

Gerard,

prachtige plaatjes weer.

Groetjes, John
Tijdperk I, II en IIIa, C-rails, Tams MC, AJ Boosters, HSI-88, Koploper.
Vorderingen van mijn baan zijn te zien in het topic Tilly's modelbaanprojekt

Varekamp

• Stamgast
  • Licht zien aan het eind van de tunnel
« Reactie #351 Gepost op: dinsdag 18 mei 2010, 21:19:24 »

Gerard,

Geweldige foto's weer. Je hebt zo prachtig groen ook bij de bergen liggen, van welk merk gebruik je dit?
Bovenleiding maakt je baan helemaal af, top!

groet Ronald

Irmo

• Zeer Toffe Gast
  • BR 78
« Reactie #352 Gepost op: dinsdag 18 mei 2010, 21:23:40 »

Gerard,

Mooie foto's weer.

Gr. Irmo

marklin150jaar!

• Vaste Gast
  • Station Brummen 1925
« Reactie #353 Gepost op: dinsdag 18 mei 2010, 21:54:25 »

wauw echt Mooi gerard!

Gr, Maarten

minitreintje

• Stamgast
    • Portfolio website
« Reactie #354 Gepost op: vrijdag 21 mei 2010, 19:04:57 »

Prachtige baan!
Belgische Modulebaan H0 met CS 1R + MS 1 en ontwikkelaar van TrainDuino (Arduino).

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #355 Gepost op: vrijdag 21 mei 2010, 21:29:13 »

Iedereen wederom bedankt voor de reakties!

@ Piet, bedankt voor de foto-tips. De foto die scheef staat is mij eigenlijk ook opgevallen, maar heb 'm toch maar geplaatst. Deze is ook van wat verderaf genomen en met een zoomlens dichterbij gehaald. Maar dit is natuurlijk geen excuus om een scheve foto te maken. In ieder geval weer een punt van aandacht.

@ Edward, bedankt voor deze tip. Ik zal hier bij het grootspoor bij een aankomende korte vakantie in Zwitserland eens opletten. Zeker interessant!

@ Martin, deze seinen sluit je op dezelfde wijze aan als bij Viessmann seinen, maar volgens mij zit er een aansluitschema bijgevoegd. Over een evt.bezichtiging heb je een PB.

@ Ronald, dit groen is van diverse merken en soorten. Ik gebruik zowel het "statische" gras als "gewoon" gras.
Al het groen is van een wisselende samenstelling (dikte, grofheid, etc.). Ik gebruik van allerlei merken, zoals Noch, Busch, Faller, Heki en Woodland. Met name Woodland geniet bij mij de voorkeur.
Mvg. Gerard

Treinbaan: K-rails, C-rails ca.400mt., PC/Vista+Railware 7, 2xTams MC, 1xHSI-88. Thema SBB/BLS. 5 schaduwstations, 46 treinen.
FCS: PC/XP+WDP Pro X, ca.24mt., 6021/6051, HSI-88, 2 schaduwstations, 11 auto's
Topic:Alpenbaan Gerard

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #356 Gepost op: zaterdag 12 juni 2010, 22:23:41 »

Hallo Reinier,

Deze heb ik zo'n 8 jaar geleden gekocht bij Buhler (winkel) in Interlaken, Zwitserland. Toevallig ben ik afgelopen week in Interlaken geweest en gisteren nog bij Buhler. Maar heb ze daar niet (meer) gezien. Het merk is Rivarrossi.
Mvg. Gerard

Treinbaan: K-rails, C-rails ca.400mt., PC/Vista+Railware 7, 2xTams MC, 1xHSI-88. Thema SBB/BLS. 5 schaduwstations, 46 treinen.

Wijbe

• Vaste Inboedel
  • Spoorwegen bestaan bij de gratie van dwarsliggers.
« Reactie #357 Gepost op: dinsdag 15 juni 2010, 12:12:04 »

zag ik tussen je foto's een dubbeltractie krokodillen :o en dan zijn we meestal al jaloers op 1 krokodil.....

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #358 Gepost op: donderdag 17 juni 2010, 10:13:11 »

Hoi Wijbe,

zag ik tussen je foto's een dubbeltractie krokodillen :o en dan zijn we meestal al jaloers op 1 krokodil.....

Dan durf ik bijna niet meer te vertellen hoeveel krokodillen ik werkelijk heb...
Mvg. Gerard

Wijbe

• Vaste Inboedel
« Reactie #359 Gepost op: donderdag 17 juni 2010, 11:45:08 »

je hoefd het ook niet te vertellen hoor :lol:

ik neem wel genoegen met een line up fototje :lol: :lol:

EKdesign

• Vaste Gast
  • ÖBB - Oberndorf 1:87
    • ModelSpoorOpZolder
« Reactie #360 Gepost op: zondag 05 september 2010, 20:11:53 »

Hallo Gerard,

Ik zat eens door dit forum te klikken en kwam jouw draadje tegen op een pagina waar die niet hoort, ik vind dit zooooon superbaan en zo mooi gemaakt, top. dus even naar voren gehaald dat hij niet de vergeethoek in gaat.

Misschien weer eens een update van je, is alweer even geleden. 8)

Groeten,
Erik

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #361 Gepost op: zondag 05 september 2010, 22:23:52 »

Hallo Erik,

Bedankt voor je complimenten.

Momenteel ligt de bouw zelf nagenoeg stil, en dit heeft met de zomer te maken. Zeg maar een "zomerpauze" want naast de treinenhobby (en het werk) zijn er ook nog andere bezigheden.
Rijden doe ik wel regelmatig, maar als de avonden weer langer worden ga ik verder met de bouw. Als eerste is het bouwen van het dorpje aan de beurt. Verder de aanleg van de bovenleiding afmaken en meerdere "slagen maken over de baan heen" om de details aan te pakken. Er is nog genoeg te doen (zoals ook het onderhoud van het rijdend materieel). De updates komen vanzelf als er weer wat te melden valt  :)
Mvg. Gerard

wacojaco

• Stamgast
  • Groningen
« Reactie #362 Gepost op: dinsdag 14 september 2010, 22:14:30 »

Hallo Gerard,

Wat een baan heb jij zeg.
Prachtig om te zien.
Complimenten.

Groetjes Jac.

De bouw van Oberreut

chopper

• Stamgast
« Reactie #363 Gepost op: dinsdag 14 september 2010, 22:19:51 »

W00t schitterend  8)

Echt heel mooi, rijd je eigenlijk met stoomloks? :)

Mvg, Chopper
Mvg, Chopper

Huidig ProjectX

Check de bouw van mijn baan:
Tijdelijk stilgezet.

Jan22

• Stamgast
  • Zonder dwarsliggers spoort het niet
« Reactie #364 Gepost op: maandag 18 oktober 2010, 23:34:36 »

De draden zijn van Viessmann, Sommerfeld, Marklin en wat van Hobbex. Om deze niet zo te laten opvallen heb ik wat geëxperimenteerd met het verven hiervan. Grijs of een koperkleur viel toch weer teveel op, en daarom maar besloten de draden allemaal zwart te schilderen.
Hieronder een paar foto's van de bovenleiding.

O, wat mooi, dat ik dit nu pas zie :shock:
Durf het bijna niet te vragen: foto van een detail van de draadophanging bij zo'n Sommerfeld portaal-overspanning bij het station.

Kun je daar oude M*rail rijdraden aan hangen, of gebruik je daar de nieuwe rijdraden in Viessmanns' stijl voor, en hoe zit dat vast ?
Jan Willem

Brig, Delémont.

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #365 Gepost op: woensdag 20 oktober 2010, 14:43:44 »

Hallo Chopper,

Bedankt voor het compliment, echter de baan is nog lang niet af. De komende winter weer veel plannen af te maken, vooral het mooi afwerken van details. Er zijn nog wat "slagen" te gaan.

Echt heel mooi, rijd je eigenlijk met stoomloks? :)

Slechts eentje, uiteraard een Zwitser:

Mvg. Gerard

chopper

• Stamgast
« Reactie #366 Gepost op: woensdag 20 oktober 2010, 14:51:28 »

Nou je hebt er maar 1tje, maar die is echt heel mooi :)

Bedankt voor het delen van de foto's.

Vriendelijke Groet,
Elden.
Mvg, Chopper

Huidig ProjectX

Check de bouw van mijn baan:
Tijdelijk stilgezet.

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #367 Gepost op: woensdag 20 oktober 2010, 14:56:09 »

Hallo Jan22,

Ook bedankt voor je compliment. Bij deze een "detailfoto" van de draadophanging. Let wel, op deze close up foto zie je wel wat details, die je normaal zo op het eerste oog niet ziet. De detail-afwerking is bij deze draadophanging hier en daar nog niet af en heeft aandacht nodig. Er moet nog geschilderd worden.

Je kunt aan deze Sommerfeld masten geen oude (die platte) Marklin rijdraden bevestigen. Misschien met veel kunst en vliegwerk (solderen). Het bevestigen is een tijdrovend werkje. Alles moet je solderen en veel moet er op maat gemaakt worden uit de standaard geleverde produkten van Sommerfeld.
Dit op maat maken is goed te doen met oa.een Dremel.

De komende wintermaanden ga ik oa.aandacht besteden aan de verdere afwerking van de bovenleiding. Hier en daar moeten er nog stukjes draad worden weggeknipt, en wat ik al eerder vermelde, er moet hier en daar nog geschilderd worden.

Mvg. Gerard

Seinwezen

• Stamgast
  • A member of the Duurstede Group®
« Reactie #368 Gepost op: woensdag 20 oktober 2010, 15:00:58 »

De draden zijn van Viessmann, Sommerfeld, Marklin en wat van Hobbex. Om deze niet zo te laten opvallen heb ik wat geëxperimenteerd met het verven hiervan. Grijs of een koperkleur viel toch weer teveel op, en daarom maar besloten de draden allemaal zwart te schilderen.
Hieronder een paar foto's van de bovenleiding.

Hoi Gerard,

je hebt een erg mooie baan en je foto's zijn om van te smullen :D

Maar ik heb een vraagje over de bovenleiding van Hobbex.
Is deze vergelijkbaar met viessmann? Of eerder met het oude Marklin?
En waar kan je het kopen in Nederland? Of alleen verkrijgbaar in Duitsland?

Want ik keek even op hun site en ze hebben heel redelijke prijzen, maar niet echt foto's enzo.

Heb je misschien en foto van hoe het op jouw baan staat?

Ik stel een boel vragen, maar ik ben erg nieuwsgierig naar die bovenleiding :lol:

Groeten Sander

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #369 Gepost op: woensdag 20 oktober 2010, 15:27:36 »

Hoi Sander,

Ook bedankt voor je compliment.

Die Hobbex bovenleiding is eigenlijk een erfenis van een eerder gebouwde baan, zo'n 12 jaar geleden. Ik heb nogal wat van deze draden en vond het zonde om ze niet meer te gebruiken. Alles word toch overgeschilderd.
Toendertijd was deze bovenleiding te koop bij Wentink in Apeldoorn. Momenteel kom ik deze bovenleiding nog weleens tegen als tweedehands spul op een beurs of in een treinenwinkel.
De draden van Hobbex zijn een beetje te vergelijken met de nieuwe draden van Marklin (zeker niet met de oude platte), alleen ze zijn koper van kleur en beter bewerkbaar. De draden van Marklin breken sneller af bij het buigen ervan. De dikte is vrijwel identiek. De draden van Viessmann, en ook Sommerfeld,  zijn duidelijk dunner, maar daarnaast ook slapper. Ze zijn beide goed te bewerken. Op mijn baan zie je het door elkaar gebruik van deze draden niet of nauwelijks, mede doordat ze zijn overgeschilderd.
De masten van Hobbex zijn wat minder van kwaliteit. Allemaal plastic en niet zo gedetailleerd van origine, alhoewel er genoeg extra details te koop zijn van Hobbex, om deze masten aardig aan te kleden. De prijs is inderdaad een stuk lager dan gemiddeld. Alleen, voorzover ik weet, is het assortiment enigszins beperkt en de draden in combinatie met de masten niet zo fraai als van Sommerfeld of Viessmann bijvoorbeeld. En volgens mij heeft Hobbex alleen bovenleiding naar Duits voorbeeld. En aangezien ik Zwitsers rij, heb ik alleen de draden gebruikt, niet de masten.
Het is een keuze.... :)

Ik zal vanavond wat foto's plaatsen van de Hobbex draden op mijn baan, momenteel even niet veel tijd..
« Laatst bewerkt op: woensdag 20 oktober 2010, 15:31:28 door Mog »
Mvg. Gerard

Seinwezen

• Stamgast
« Reactie #370 Gepost op: woensdag 20 oktober 2010, 19:15:16 »

Hoi Gerard,

bedankt voor je reactie.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zal eens op beurzen kijken.

Ik ben benieuwd naar je foto's 8),

Groeten Sander

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #371 Gepost op: woensdag 20 oktober 2010, 21:02:38 »

Hoi Sander,

Bij deze wat foto's. Het komt op een foto toch niet zo over als in werkelijkheid, want op de foto lijken de draden wat dikker. Temeer omdat ik er wat close-ups van heb gemaakt. Die paar foto's gemaakt bij de tunnelportalen zijn die gedeelten van de baan waar alles nog uit ruwbouw bestaat. De koperen kleur is het orgineel, de grijze nadat de draden zijn geschilderd. De eerste foto van de stationssporen (zonder flits) komt het meest overeen zoals je het op de baan ziet. De 3 eerste draden zijn van Viessmann, de daaropvolgende achterste 5 van Hobbex. Op deze foto zijn deze eerste 3 (Viessmann) draden nauwelijks te zien, maar in werkelijkheid zie je geen verschil met de Hobbex draden daarachter.

Mvg. Gerard

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #372 Gepost op: woensdag 20 oktober 2010, 21:21:28 »

Sander,

De masten: de 2 linker zijn van Hobbex, de rechter van Sommerfeld. Een van deze Hobbex masten had ik groen geschilderd, is af fabriek grijs. Het verschil Hobbex vs. Sommerfeld is duidelijk te zien lijkt mij....

De draden: van boven naar beneden: Hobbex, Märklin, Sommerfeld, Viessmann

Mvg. Gerard

Seinwezen

• Stamgast
« Reactie #373 Gepost op: donderdag 21 oktober 2010, 15:11:37 »

Hoi Gerard,

erg bedankt voor de foto's :D.
Als je het vergelijkt met sommerfeld of viessmann, kies ik toch voor viessmann of sommerfeld.

Ik heb zelf niet zo erg veel nodig, dus dan betaal ik liever iets meer zodat ik mooie masten heb.
Ik zit er trouwens aan te denken om een grensstation(nederland/duitsland) te maken, dus voor het Duitse deel kan ik mooi viessmann gebruiken en voor het Nederlandse de sommerfeldt 8).

Nogmaals bedankt voor de moeite,

Groeten Sander

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #374 Gepost op: vrijdag 26 november 2010, 22:47:02 »

Beste forummers,

Even een kleine update. Momenteel met een brug/viaduct bezig en deze vordert nu gestaag. Hij is nog niet af, maar voorlopig ziet ie er zo uit. Ook de scenery eromheen is nog niet naar m'n zin, maar dat komt goed. Heb hier al wel een plan voor. Het gaat om de bovenste brug en hier moet je onderdoor om de treinkamer binnen te komen. Plaatjes zeggen meer dan woorden, dus hieronder wat foto's.

Een tijdje geleden nog een schermpje geplaatst met 4 camera's. Nu met 12 cameraatjes kan ik vrijwel het gehele niet-zichtbare gedeelte van de baan in één oogopslag in de gaten houden. Het is maar wat je leuk vind, niet waar  :)
.
Mvg. Gerard

ArjanM

• Stamgast
« Reactie #375 Gepost op: vrijdag 26 november 2010, 23:53:58 »

Het is maar wat je leuk vind, niet waar  :)

Nou Gerard, ik vind het ook leuk! Mooi hoor.
Zijn die bruggen uitneembaar of moet je er onderdoor kruipen?
Grt.
Arjan

Bouwverslagen van mijn baan: klik

minitreintje

• Stamgast
    • Portfolio website
« Reactie #376 Gepost op: zaterdag 27 november 2010, 18:32:27 »

Misschien kan je die bruggen uitrusten met een motor...  :lol:

groeten minitreintje/Dylan
Belgische Modulebaan H0 met CS 1R + MS 1 en ontwikkelaar van TrainDuino (Arduino).

TimT

• Gast
« Reactie #377 Gepost op: zaterdag 27 november 2010, 18:55:23 »

Wat een mooie baan man :)

Jurgen

• Gast
« Reactie #378 Gepost op: zaterdag 27 november 2010, 19:34:49 »

Ik ben toevallig op dit draadje terecht gekomen en het is jou schuld dat mijn thee koud geworden is!

Wat een baan. Ik heb er geen woorden voor.

Tilly

• Stamgast
« Reactie #379 Gepost op: zaterdag 27 november 2010, 19:41:40 »

Hoi Gerard,

wat een imposant bouwwerk 8)

Ook jouw commandocentrum is zeer indrukwekkend :shock: Het lijkt wel of je in een "onderbergse bunker" zit :mrgreen: Volgens mij moet je behoorlijk lenig zijn om daar te geraken :lol:

Groetjes, John

daanknoben

• Gast
« Reactie #380 Gepost op: zaterdag 27 november 2010, 20:36:55 »

Hey Gerard,

Wat een fantastisch mooie brug. Ik vind alleen dat die kleinere brug op de voorgrond net iets te dicht bij die grote ligt. Daardoor valt hetgeen onder de brug een beetje in het niet. Neemt niet weg dat ik het hele mooie bruggen vind.

Groeten,
Daan

PS. Ik zag een aantal trek-duw treinen op je baan. Wat is jouw ervaring met lang duw treinen op hellingen en bochten?
« Laatst bewerkt op: zondag 28 november 2010, 12:26:32 door daanknoben »

Tomm

• Gast
« Reactie #381 Gepost op: zaterdag 27 november 2010, 21:26:13 »

Een stukje limbo dansen om de kamer binnen te komen of te verlaten maakt het laten rijden van treinen wat interactiever moet je maar denken  :D. Maar het ziet er erg gaaf uit, mooie bruggen, uberhaupt een pracht van een baan en een indrukwekkende commando centrale!

Leuk topic. Veel succes,

Tom

Mathijs

• Gast
« Reactie #382 Gepost op: zondag 28 november 2010, 21:20:42 »

Prachtig gezicht die bruggen. Ik zou zeggen: Blijf lekker doorgaan en blijven posten :!:

Mathijs

Varekamp

• Stamgast
  • Licht zien aan het eind van de tunnel
« Reactie #383 Gepost op: zondag 28 november 2010, 23:03:14 »

Hoi Gerard,

Nou ik zie nu wat jij de komende wintermaanden te doen heb  :shock: man wat een gigantische brug en berg. Erg mooi hoor....

Je controlekamer is nu helemaal af zo denk ik?? Erg vernuftigd gemaakt en bedacht met al die camera's.

Succes met de bouw.

groet ronald  :D

Wijbe

• Vaste Inboedel
« Reactie #384 Gepost op: zondag 28 november 2010, 23:21:23 »

Niceeee :D

PH

• Gast
« Reactie #385 Gepost op: maandag 29 november 2010, 06:39:01 »

De boel aan het world wide web hangen en je kunt overal ter wereld met je trein spelen. :D

Wat een spul zeg, petje af.

Gr. Peter

Alpen Bassie

• Gast
« Reactie #386 Gepost op: maandag 29 november 2010, 06:47:17 »

gerard

het blijft een indrukwekende baan supper
tja de brug ik vind hem mooi.
meschien was een ondergrondse gang een optie geweest om in de baan te komen :mrgreen: :mrgreen:
en dan die controle cokpit nog even en het lijkt wel een re 460  :lol: :lol:

groetjes alpen bassie

ArjanM

• Stamgast
« Reactie #387 Gepost op: maandag 29 november 2010, 22:36:42 »

Gerard,

Je complimenten worden in dank aanvaard. Excuses zijn echt niet nodig. Als iedereen iedereen complimenten moet geven worden de topics wel erg lang en de druk niemand te kort te doen wel erg groot :)

Ik zat net de foto's nog eens te bekijken en vraag me af of je nog iets aan de deur gaat doen. Het is wel een erg wit vlak zo tussen de bergen. Alleen al een wolkenlucht zou het mooier doen opgaan in het geheel?
Grt.
Arjan

Bouwverslagen van mijn baan: klik

Wijbe

• Vaste Inboedel
« Reactie #388 Gepost op: maandag 29 november 2010, 22:41:05 »

Geweldig Gerard,

Ik hoop ooit zoiets te kunnen bouwen, maar in nl stijl :lol: In zoon ruimte!

Ik ben trouwens nog steeds nieuwschierig naar iets

klik hier maar, hebben we nog tegoed van je!

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #389 Gepost op: maandag 29 november 2010, 22:46:34 »

Wijbe,

Je hebt helemaal gelijk!! Ik schaam me diep.......Misschien maar goed ook want op het gebied van de software (Railware) heb ik hier het een en ander veranderd. Maar wil je alles weten hoe mijn schaduwstations werken en gebouwd zijn?
Mvg. Gerard

Wijbe

• Vaste Inboedel
« Reactie #390 Gepost op: maandag 29 november 2010, 22:58:44 »

Wijbe,

Je hebt helemaal gelijk!! Ik schaam me diep.......Misschien maar goed ook want op het gebied van de software (Railware) heb ik hier het een en ander veranderd. Maar wil je alles weten hoe mijn schaduwstations werken en gebouwd zijn?

Haha, elk mens vergeet wel eens wat!
Maar ik ben zeer benieuwd naar de hoeveelheid schaduwstations je hebt, en wat je er in kwijt kunt. En hoe dit mooi aansluit op de 'baan'

PeterBrz

• Gast
« Reactie #391 Gepost op: dinsdag 30 november 2010, 17:12:45 »

Waaw! Indrukwekkend! :o

RMW

• Stamgast
  • RMW - Sinds 1963
    • Rensen Modelbaan Wereld
« Reactie #392 Gepost op: woensdag 01 december 2010, 10:53:41 »

Dit is wel zo ontzettend mooi :D !!! Ik kan hier wel naar blijven kijken.

M.v.g.

Maikel (RMW)
RENSEN MODELBAAN WERELD

Site  |  Topic

andre46

• Gast
« Reactie #393 Gepost op: woensdag 01 december 2010, 13:13:37 »

pffffffffffff
wat moet je hier nou van zeggen??????????
ja
ogen die verder kijkken
die heeft gouden handjes
super mooi

groetjes andré

Hansje

• Gast
« Reactie #394 Gepost op: woensdag 01 december 2010, 14:06:07 »

Woow, Gerard !! dit ziet er zeer indrukwekkend uit zeg  8)

Je bent behoorlijk de hoogte in gegaan...bijna tot het plafond  :lol:

Compliment voor het bouw-werk !!

Groeten en succes verder.

Hans ;)

Mog

• Toffe Gast
« Reactie #395 Gepost op: woensdag 29 december 2010, 23:14:48 »

Beste mensen,

Het is weer eens tijd voor een update. Na wat uurtjes werk is het dorpje bijna af op wat enkele verbeteringen en "finishing touches" na. Zo moet er bijv.nog een reling langs de "betonnen"trap komen, is de tunnelingang van het FCS nog niet af en bevalt mij de stenen boogmuur achter het huisje voor het kerkje mij niet. Ook moet er hier en daar nog geweathered worden.Het viel mij toch tegen, zeker in tijd, om er iets van te maken. In ieder geval weer wat verder. Zie wat plaatjes hieronder.

Mvg. Gerard

Tilly

• Stamgast
« Reactie #396 Gepost op: donderdag 30 december 2010, 03:45:38 »

Wooow, Gerard,

dat ziet er allemaal fantastisch uit!

Groetjes, John

PH

• Gast
« Reactie #397 Gepost op: donderdag 30 december 2010, 06:18:57 »

"Het viel mij toch tegen,".     Ja, inderdaad ?????

Er valt hier helemaal NIETS tegen. Het is schitterend.

Gr. Peter

Alpen Bassie

• Gast
« Reactie #398 Gepost op: donderdag 30 december 2010, 06:41:36 »

zo zo dat ziet er weer sweer vol uit geweldig

uuuu john was jij nog met koploper bezig in de nacht was de stroom toch altijd goedkoper :mrgreen:
groetjes bas

Marklin5

• Stamgast
  • Ludmilla.
    • Burgstein
« Reactie #399 Gepost op: donderdag 30 december 2010, 08:25:54 »

Mooi hoor :D
succes met het afwerken!
Martijn
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Omhoog