Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

baanplan manfred

Gestart door greumel zondag 27 december 2009, 06:41:12

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
baanplan manfred
greumel
gast

baanplan manfred
Hoi

ik wou even mijn toekomstig baanplan laten zien voor ik ga bouwen moet ik eerst de zolder opknappen maar dat mag de pret niet drukken







Tips en ideeen uiteraard welkom
ik heb er voor gekozen om bewust geen schaduwstation te maken (voorlopig )zal de tafel wel gelijk uitrusten met twee vloeren de onderste gewoon leeg en de bovenste met dit baanplan dan kan ik altijd nog een etage naar beneden gaan wil ook proberen om de bovenste plaat met deze baan op zo te maken dat ze vrij simpel is omhoog te klappen om zo in een later stadium ook eronder nog te kunnen bouwen

groetjes manfred
Re:baanplan manfred
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:baanplan manfred
Wat is de maar van de tafel, het oogt als een flinke ruimte die je tot je beschikking hebt.
Re:baanplan manfred
greumel
gast

Re:baanplan manfred
voorlopig kan ik gebruik maken van 4 bij 3 meter en uit te breiden naar 8 bij 4 of 5 meter dat ligt eraan hoe ik de verbouwing van de zolder ga indelen
in totaal is de zolder 140 vierkante meter maar ik moer er ook nog een paar kinderkamers op maken 2

dus plaats heb ik genoeg ben alleen nog niet zolang bezig met deze hobby en moet nog veel leren en aanschaffen
Re:baanplan manfred
erikmiddel
gast

Re:baanplan manfred
Hoi,

Met nog wat sporen over het midden, en meer bochtenwerk, wordt je baanplan een stukje speelser. Misschien nog juist meer de hoogte in, als je de mogelijkheid hebt?

Groetjes en succes met verbouwen,

Erik
Re:baanplan manfred
greumel
gast

Re:baanplan manfred
is de bedoeling dat we in de toekomst nog wat hoger gaan wat in de midden komt weet ik nog niet omdat het mischien in de midden uitgezaagd wordt ivm bereikbaarheid

groetjes manfred