Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Re:De baan van Rick en Opa Ruud AFBRAAK

Gestart door nkeer3 zaterdag 26 december 2009, 23:34:16

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
ai, nog meer onaangenaam nieuws om 2013 te starten...  balen.

<reactie aangepast, bedankt Hans om me in te lichten>

Ik meen me te herinneren dat Ruuds vader al een tijd ziek is/was, dus hoop dat hij toch niet te veel noet lijden.  Ik kan Ruud dan ook goed begrijpen, familie gaat voor alles op zo'n moment.

Ruud, als je dit leest : sterkte, man... !   
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Beste Ruud,

Hou je haaks! Fijn Hans dat je het zo verwoord hebt!
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Sterkte Ruud en familie.

Hans bedankt dat je iedereen zo hebt ingelicht.

Groet, Ronald
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Heren ik dank jullie ook voor de reacties,en ook de aangepaste reacties.

Ook dat droevige nieuws,heeft bij mij enige tijd nodig gehad,voor ik het kon verwoorden,en jullie hadden de reacties al geplaatst,zonder dat jullie op de hoogte waren.

Dat was dus niet erg,wel fijn dat jij Dani je reactie toch hebt aangepast.

M.v.g.

Hans V200.0
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Toch is mij net nog droeviger nieuws gebracht,want Ruuds vader is inmiddels overleden.

Zo rond de klok van 01.00 uur kreeg Danny dit te horen,en hij gaf het door aan mij.

Daar dit wel wat later was,is mijn eerste reactie van deze avond,wat te vroeg geplaatst.

Ook Ruud en zijn familie wens ik alle sterkte toe,en steun in deze droevige tijd.

Hans Jongerius V200.0
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Gecondoleerd, dat je vader een mooie laatste reis mag maken Ruud
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
van deze kant ook gecondoleerd....
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Hubert
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
pfoeh, dat is even slecht wakkerworden zeg! Ruud, gecondoleerd met het verlies van je vader, en Rick met zijn overgrootopa! Natuurlijk wens ik ook de rest van je familie veel sterkte met de komende tijd.

Elk afscheid is de geboorte van een herinnering....

Roy
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
veel sterkte aan ruuds zijn familie

gecondoleerd

mvg bart
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Ook van mij gecondoleerd.
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
gecondoleerd met dit verlies, En veel sterkte in deze droevige tijd


Smit
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Ruud kerel,

Gecondoleerd voor jou en je familie!
Re: Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Ai, Ai, Ai,....  dit had ik nu liever toch niet gelezen.   
Een  naast familielid moeten afgeven doet pijn, en ik wil dan ook bij deze een kleine bijdrage doen om die pijn even te delen/verzachten.

Ruud, Rick en de rest van de familie, ik wens jullie veel sterkte !   Je vader was al een poos ziek, Ruud, had ik begrepen?  Toch is het afscheid altijd een hel, man, ik  spreek uit ervaring.   Ik heb het vroeger al getikt, toen je meldde dat hij ziek was :  geef hem wat je kan, en probeer toch te genieten van eventueel mooie momenten.    Nu hoop ik dat jullie dat toch alsnog hebben kunnen doen en dat je pa nog wel enkele mooie dagen heeft gehad met zijn familie.

Sterkte, en mijn deelneming bij dit verlies...  Onthoud de goeie dingen, laat de rest los.  Geef hem een warm plaatsje in jullie hart en koester zijn herinnering.   Plant desnoods een mooie boom op je treinbaan en wijd die aan hem, zo is hij altijd een beetje bij je !

Dani
Re: Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Gecondoleerd met dit verlies.

Gr.
René
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Gecondoleerd en veel sterkte.

Gr, Myron
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Ruud gecondoleerd met dit grote verlies. Veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.
Ik hoop dat je veel steun mag hebben aan alle fijne reacties van de mensen om je heen.

Groet, Ronald
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Lieve mensen,

Allereerst wil ik een ieder heel erg bedankt voor jullie warme en fijne medeleven, ik heb dit als heel erg fijn ervaren, getuige de brok in de keel die ik kreeg bij het lezen van alle reacties.
Zo als velen hier op het forum helaas de zelfde verdrietige ervaringen hebben moeten mee maken, is elke vorm van begrip een waardevol iets.
De vele reacties, de vele vele mensen, en de mooie crematie plechtigheid voor mijn Vader, heeft ervoor gezorgd dat het verdriet, plaats heeft gemaakt voor grote dankbaarheid.

Ik weet dat dit een treinen Forum is, maar wil toch ter afsluiting nog een klein stukje schrijven.

Mijn vader zijn wens was altijd, dat hij 1x mijn trein baan zou zien voordat hij helemaal niet meer kon lopen. Zo was hij dus vorig jaar Kerst, voor het eerst boven op mijn trein kamer geweest, hij was toen nog enigszins mobiel met een rolator, maar trap lopen dat was eigenlijk niet meer verantwoord, na een groot compliment kon ik mij dus geen groter cadeau meer wensen.
Verleden jaar 10Mei, heb ik HansV200 voor het eerst ontmoet, en hadden samen een super leuke hobby dag beleefd, helaas was de 11Mei een dag van hele andere orde.
Zo moest ik mijn Vader die dag onverwachts laten opnemen in een verpleeghuis, en een paar dagen later kwam er plotseling nog een ziekenhuis opname. Helaas werd het steeds duidelijker dat hij voorgoed in het verzorgingstehuis zou moeten blijven. Zo begon zijn mobiliteit snel te verslechteren, en was hij al snel rolstoel afhankelijk.
Deze laatste kerstdagen heeft hij genoten hier bij ons thuis temidden van de hele familie, en op oudjaarsdag hebben we met de hele familie en met alle andere verpleeghuis bewoners een geweldige feest met bingo - muziek - en buffet beleefd, tot 00:40 nog gezellig zitten en toasten :-) waar hij vertelde dat hij uitzag naar het vieren van zijn 86ste verjaardag op 28januarie!
Nieuw jaars dag is hij nog voor een paar uur met de rolstoel bus naar zijn vrouw tuis geweest.
En dan op 3Januarie heb ik samen met RogierLoenen en HansV200,  een super leuke dag trein rijden gehad.( Waarvan ik zeker nog wat foto´s van mij zal plaatsen)
Waarna ik nachts daarop volgend om 4:30 telefoon kreeg van het verpleeghuis, met de mededeling dat het plotseling niet goed ging met mijn vader, hij is in slaap geraakt, waar hij niet meer uit is ontwaakt, en is die zelfde dag s´avonds om 19:45 toch nog erg plotseling van ons is heen gegaan.
Zo als ik al eerder schreef is het verdriet omgeslagen in dankbaarheid hoe alles is gegaan en verlopen.
Het leven gaat door, maar de dierbare herinneringen blijven als een kostbare schat bewaard.

Zo dit moest ik van me af schrijven.

Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Ruud,

zoals ik zojuist op de chat al zei, is het tonen van ons medeleven met jullie, het minste wat we kunnen doen. Maar wel mooi te horen, dat het je wel wat "geholpen" heeft.

Zo zie je maar, probeer te genieten van elke dag, het kan zomaar......

Een fijne avond nog, en ik kom zeker binnenkort bij je langs, om samen te treinen!

Roy
Re: Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Het van je af schrijven kan inderdaad een stukje helpen om dingen een plekje te geven en er mee om te gaan, Ruud.
Je mag inderdaad tevreden zijn dat hij je treinbaan nog heeft mogen zien, als dat zijn wens was.
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Hoi Ruud,

Ben blij dat je veel steun hebt aan de reacties die volgden,en ik hoop dat je familie dat ook heeft.

Leuk dat Roy bij je langs komt,is dat ook een fijn verzetje ;)

We houden contact Ruud,en je telefoontje van vanavond heeft me aardig verrast :D

M.v.g.

Hans V200.0
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 4Jan <---
Hoi Ruud.

zeker fijn dat er veel steun is.
en ook erg fijn dat er veel forummers langskomen bij je.
ik kom zeker vaker bij je langs.
je telefoontje gistereavond was zeker n verrassing maar wel erg fijn.
ben benieuwd naar de foto's/

gr.Ton
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
Hoi mannen,

@ Roy ja Roy dat moet je doen, maar eerst zullen we in Rijswijk de 19e persoonlijk kennis maken, verheug ik me op!
@ Dani ja het van je afschrijven helpt echt!
@ Hans joh, je kent me nog niet zo goed  ;)
@ Ton Ja ik heb echt heel erg versteld gestaan dat men dat allemaal voor mij heeft geschreven, zo iets doet goed!

Even een klein verslagje hoe het zo ver kwam dat Rogier en Hans op bezoek kwamen.

Ik hoorde van Roy dat zijn treinen maat die in Loenen (dat is niet ver van Deventer) nu ook daadwerkelijk met een treinbaan zou beginnen.
En omdat ik dicht bij Rogier woonde heeft hij me via MSN met hem in contact gebracht, al snel klikte het tussen ons en ik voelde al snel aan, dat hij graag zijn mooie materieel, eens wou laten rijden, hij was al lang aan het verzamelen maar kon niet echt lange stuken rijden.
Omdat ook HansV200 nog eens langs wou komen om mijn baan eens een poets beurt te geven  :P werd er in de forum chat al snel een combinatie afspraak gemaakt.
Rogier stond op de afgesproken dag om 10:30 met 2 tassen vol voor de deur en hebben snel persoonlijk kennis gemaakt, onder genot van koffie en heerlijke door Rogier meegebrachte taart!!
Even later komt er een man in een wat verkrampte houding aan de deur  8o ik dacht eerst hmm Hans heeft wel heeeeeeel veel materiaal mee te hebben genomen, maar het bleek dat hij verrekte van de rugpijn :?
Snel hem geholpen zijn mee gebrachte tassen te dragen, en gezamenlijk kennis gemaakt en kletsen over onze mooie hobby!
Rogier zag ik al een poosje wat onrustig heen en weer schuiven op de bank, en nadat ik zei zullen we maar eens naar boven gaan, toen werd hij ineens rustig :P
Na wat ahs en ohs boven, kwam al het materieel te voor schijn, het mooiste vond ik toen Rogier er bij vertelde, dat er bij elke treinstel of lok die hij op de baan zette een bijzondere herinnering zat! Mooi man.
Natuurlijk kwam Rick ook langs, en was erg nieuwsgierig naar al het moois, en heeft ook erg genoten! Vooral van de Lint en CS1, ik dacht altijd hmm zal wel een poosje duren voordat je al die knopjes snapt, maar niet voor Rick 8o Rogier (die heel goed met kinderen om kan gaan) legde hem het een en ander uit, en Rick programmeerde al snel de adressen van onze loks en koplopers in het CS1 in.
Na een poosje te hebben gereden, (tijd vliegt voorbij) Riep Henny voor het avond eten, en zodoende konden we ook nog even lekker kletsen. Waarna de drang om naar boven te gaan ook weer opkwam ;)
Na een super leuke dag is tegen 20:00 is Rogier weer naar huis gegaan en Hans (zonder dat mijn baan gepoetst is, hij had de Lux al weer vergeten) zo tegen 23:30, maar dat is een echt "die hard" :D

Het is geweldig, dat als vreemde mensen, elkaar via een forum leren kennen,(3rail forum bedankt)
En wanneer dan hun passie, voor wat dan ook, boven komt, tot zoveel moois instaat zijn.
Mannen nog maal heel erg bedankt voor de super leuke dag!!!!
Doen we snel weer over.

En dan nu mijn foto's, er zijn vast wel wat zelfde bij als van Hans en Rogier, maar het blijft mooi!!





























Rogier had ook de mooi door Roy geweatherde wagons meegenomen en mochten een ereronde rijden  ;) Mooi Roy









Gr Ruud
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 11Jan <---
Hey Ruud.

dat is n leuke update zeg.
over n tijdja kan dat bij mij ook.

gr.Ton
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 11Jan <---
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Update 11Jan <---
Hoi Ruud,

Het is echt super leuk om je te leren kennen,en wat ging Rick snel en vertrouwd om met de CS I zeg!

Alsof hij voor hem gemaakt is :D

Zo elkaar leren kennen,is voor mij het ultieme van het forum :thumbup:

En ook de gastvrijheid bij jou is dik in orde,anders was ik wel met Rogier mee gegaan >:-D

Dat we deze dag nog eens over doen,staat zeker vast alleen dan zonder verkrampingen :-)

M.v.g.

Hans V200.0






Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
Erg leuke foto's. En nu zie je ook eens gezichten, die bij die chatters horen!

Maaruhh, 1 ding moet ik wel zeggen. Ik voel me net een koppelaar. Ik breng jullie in contact met elkaar, zonder jou zelf ooit gezien te hebben! Net een datingsite hier, maar dan voor mannen!  :-*

Groetjes,

Roy
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
hoi Mannen,

@Ton ja jou baan vordert nu ook langzamerhand, dus dan kom ik bij jou.
@Hans fijn he al die herinneringen,
@Roy ja maar daar komt de 19e verandering in  ;)

Gr Ruud
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
hoi,

vanmorgen om ca half 8 thuis weggereden, om bij forumlid Ruud op bezoek te gaan. Heb hem al heel veel gesproken op msn. vooral in de tijd afgelopen jaar, dat het met mij psychisch wat slechter ging, heb ik veel gehad aan het luisterend oor van Ruud.

Doordat er hier en daar nog wat wit poeder op straat lag, ging het iets minder snel als normaal. Maar dat mag de pret niet bederven.

Na aangekomen te zijn, eerst een lekkere kop koffie gehad. Even wat gekletst met Ruud en zijn vrouw Henny, en daarna maar eens richting zijn baan gegaan. het is een leuke baan, en als je in het midden staat, zie je overal rond om je heen treinen! Wel zou ik voor leden zoals Hans, de brug opklapbaar maken. Hans is immers ook de jongste nietmeer had ik gehoord!

Na zijn baan wat bekeken te hebben, ging ik maar eens uitpakken. Ik had een hele boodschappenkrat met spullen meegenomen. Daaronder een roco 1145 en de dubbelset 2200's. qua wagons had ik 12 stuks containerwagons bij me (fleischmann en b-models), en een sleepje kalk-zelflossers en 3 bollenwagens.

Vooral de sleep containerwagons was wel erg mooi. Ruud had nog nooit zo'n lange trein op zijn baan gehad, en ik had mijn wagons nog nooit als volledige trein zien rijden. (staan totdat de baan verder af is, in de vitrine). Helaas had de dubbelset 2200's moeite met de kalktrein. dit is toch wel erg vreemd. En het wordt nog vreemder. Na het omdraaien van de gemotoriseerde loc, ging het wel. 8o

Het was al snel een uur of 12, en gingen we een broodje eten. Tussendoor wat kletsen over koetjes, kalfjes, treintjes en forums.

Daarna weer snel naar boven. Ruud had al aan zijn projectenlijst toegevoegd, dat hij een langer opstelspoor nodig had. De containertrein paste immers niet op zijn sporen. Bij toeval zag ik dat hij nog een bochtwissel had liggen. en al snel waren we aan het aanpassen aan de baan.

Meteen de aandrijving van deze wissel aangesloten, en tadaaaaaaa, het opstelspoor was klaar.

De tijd gaat snel, en na een kopje koffie en een appelflap, weer snel naar boven gegaan. Nog wat gekletst over bruggen, aanpassingen aan zijn plan, ideeen die we hebben, etc etc. Toen werd het toch al langzaamaan tijd om op te gaan ruimen. Moest nog bijna anderhalf uur naar huis rijden.

Het was een erg leuke dag. Altijd leuk om eens het gezicht te zien, wat bij die persoon hoort. We hebben al afgesproken, dat als mijn baan verder klaar is, Ruud een keer bij mij op bezoek komt.

Groetjes en bedankt voor de gastvrijheid!

Roy

Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update 11Jan <---
Hallo mannen,

Wat moet ik nu nog na het verhaal van Roy, daar nog aan toevoegen? juist niks.
Het was ook weer een hele leuke dag zo samen met Roy, de tijd vliegt voorbij... En man o man wat hebben jullie allemaal prachtig materieel.
Zo als Roy al schreef, kwam ik bij lange slepen met wagons (container wagens) een lange opstel plaats te kort, maar door middel van 1 bochtwissel en wat kleine aanpassingen, is er nu een opstel plaats van 3mtr lengte bij gelegd, welke nu definitief in de baan is op genomen.

Verder laat ik het bij de foto´s en filmpjes, helaas is het licht nog steeds het grote probleem hier... ivm de helderheid van de beelden.
























Filmpjes komen er nog bij maar zijn onder weg naar youtube.....







Roy, het was geweldig leuk je nu ook persoonlijk te hebben ontmoet, en vond het toppie om zulke mooie spullen als gast op de baan te hebben gehad.
Weet nu dat een lange sleep geen enkel probleem is op mijn baan!
Bedankt Roy

Gr Ruud

Ohhh's en ahhhh's reacties vind ik ook leuk hoor  ;) :P







Re: Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
ooohhhh, aaahhhhh... jullie hebben een gezellig treinendagje gehad, doe zo voort mensen !!!!

In deze woelige forumtijden is het ook leuk om te zien dat mensen zich nog de moeite nemen om elkaar te gaan opzoeken en gezellig samen aan de hobby bezig zijn.   SUPER !!!
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Bij deze mijn foto's. Niet allemaal scherp, maar dat kwam door het (gebrek aan) licht.





Bigbrother is watching you!


Kijfhoek mini.





ns hispeed?








prorail was snel ter plaatse, om een opstelspoor toe te voegen.



BAM rail leverde (toevallig de tweelingbroer van de medewerker van prorail) het aansluiten van de benodigde electronica.



Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Wauw! Mooi materiaal weer....... wat een reuze zin in zaterdag dan zien we elkaar allemaal!!!!!!
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Mannen jullie hebben een zeer leuke dag gehad. Super tof :thumbup:

Op een van de laatste foto's staat de BAM medewerker in de luikopening. Het lijkt wel te klein om terug te kunnen. Staat hij er nog steeds :help: zijn jullie hem niet vergeten :help: >:-D >:-D

Groet, Ronald
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Citaat van: Roy op donderdag 17 januari 2013, 09:09:36
Bij deze mijn foto's. Niet allemaal scherp, maar dat kwam door het (gebrek aan) licht.
Mooie foto's Roy, Bam medewerker is tevreden over het verloop van de werkzaamheden  ;)

Citaat van: Rogier Loenen op donderdag 17 januari 2013, 09:25:17
Wauw! Mooi materiaal weer....... wat een reuze zin in zaterdag dan zien we elkaar allemaal!!!!!!
Hoi Rogier, ja wij verheugen ons er ook op, lekker een dagje uit....

Citaat van: M.user op donderdag 17 januari 2013, 22:00:49
Mannen jullie hebben een zeer leuke dag gehad. Super tof :thumbup:

Op een van de laatste foto's staat de BAM medewerker in de luikopening. Het lijkt wel te klein om terug te kunnen. Staat hij er nog steeds :help: zijn jullie hem niet vergeten :help: >:-D >:-D

Groet, Ronald
:D Ja Ronald het is steeds weer een hilarisch moment als het weer gelukt is
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
zeer mooie container trein,om jaloers van te worden.Word tijd dat mijn baan ook in orde komt  :D :D :D :D
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Citaat van: bartv op donderdag 17 januari 2013, 23:00:39
zeer mooie container trein,om jaloers van te worden.Word tijd dat mijn baan ook in orde komt  :D :D :D :D
Ja Bart, Het is altijd weer erg stil en kaal op de baan, nadat iedereen al het moois weer mee naar huis genomen heeft.... ;)
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Vandaag ook een hele gezellige dag gehad, samen met Rogier_Loenen en kleinzoon Rick, naar Rijswijk geweest. Een paar kleine pas stukjes gescoord, en natuurlijk de meeste dingen waar ik voor ging, (nadat ik eerst verder had gekeken), misgelopen... dom he! Beter is ZIEN gelijk kopen. tijdens het rond lopen HansV200, Ton75 samen met Nicolet en Roy samen met zijn vader ontmoet.
We hebben toen onze eigen gezellige M&G georganiseerd.

Snel een oude dame gevraagd als fotografe te spelen, en walla



Mensen het was weer Toppie....

Gr Ruud
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
het was zeker gezellig Ruud.

voor herhaling vatbaar.
gr.Ton
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Was leuk om iedereen eens in levende lijve te zien. Was gezellig!

En die vrouw viel duidelijk voor jou charmes Ruud!

Roy
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---


Hier ging het om, huhuhuhu pfuuuuuuu

Gr Ruud
Re: Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
ik hoop dat die dame hier niet mee leest want als ze leest dat je haar "een oude dame" noemt wordt we gegaragdeerd boos

Leuke dag zo te zien met dat "zootje ongeregeld" daar bij elkaar...  enkelen ervan herken ik inmiddels al maar ken nog niet alle gezichten
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Dat geeft aan zo'n beursdag toch een extra kick
zo'n M&G  :thumbup:
Zo te zien is het een gezellige boel geweest.

MvG Cees
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Hoi Ruud,

Je had alleen die dame,ook haar plaatsje weer terug moeten gunnen,want ze was druk bezig voor jou (en ons ) natuurlijk,om ons allemaal op de foto te zetten ;)

En zoiets is zeker voor herhaling vatbaar,in Dortmund dan maar? :D ;)

M.v.g.

Hans V200.0
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Dortmund ==> Check!

(Top dag bedankt allemaal!)
Re:De baan van Rick en Opa Ruud ---> Foto Update bezoek Roy 16Jan <---
Een M&G in Dortmund lijkt me leuk. Ik ben er op donderdag en vrijdag, dit jaar.
Al 12 jaar op rij was ik daar, het is een leuke ervaring elk jaar opnieuw.
Op zaterdag en zondag is het er erg druk.
Re:De baan van Rick en Opa Ruud - Begonnen met afbreken van de baan op 20Jan
Na lang wikken en wegen dan toch maar een gedeelte van de baan afgebroken. >:-D
Althans de op en afritten, die wil ik verleggen, zo dat het een mooier opties effect kan gaan geven, het is nog wel even de vraag of ik dat effect wat ik in mijn hoofd bedacht heb, ook zo mooi kan uitvoeren, maar dat zullen we later wel zien.

Ik heb een paar foto's gemaakt van de leegte huhu nu






EN man o man wat een smerige rails heb ik zeg!!! :eek:  pfuuuuuuuuu dat gelijk maar even met een blokje houd weer mooi schoon en glad gewreven, je ziet en voelt het verschil wel degelijk.





Nu moet ik zien, dat ik bij de gamma of praxis weer wat afval stroken mdf of zo in de afval bak kan vinden. Zodat de nieuwe op en afritten weer mooi onder steunt langs mekaar komen liggen.

Maar goed we zijn begonnen en maken het ook weer af, moet wel voor zaterdag weer bereid baar zijn, dan komt Rick weer spelen zei hij..... :oops: :lol:

Dat was het weer even voor nu... word vervolgd....

Gr Ruud

Re:De baan van Rick en Opa Ruud - Begonnen met het afbreken van de baan 20 Jan
Toen ik de titel zag dacht ik WAAAAAAATTTT! Maar nu ik zie dat het om een gedeelte gaat denk ik ow... als het er maar beter van word Ruud ;)

Mvg Danny
Re:De baan van Rick en Opa Ruud - Begonnen met het afbreken van de baan 20 Jan
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:De baan van Rick en Opa Ruud - Begonnen met het afbreken van de baan 20 Jan
oke, je gaat de opritten verwisselen nu? Ben benieuwd.

En heb je je railreinigingsblokje nog niet gevonden?

Roy
Re:De baan van Rick en Opa Ruud - Begonnen met het afbreken van de baan 20 Jan
EINDELIJK :important: :D ;)
Re:De baan van Rick en Opa Ruud - Begonnen met het afbreken van de baan 20 Jan
zozo je heb de aannemer toch benadert voor wat spoor verlegging.
ben benieuwd hoe het wordt.
gr.Ton