Hallo Bas,
Een heel mooi plan! Maar toch een paar opmerkingen:
- Niveau D, onderaan: Daar gaat het doorgaande spoor over een afbuigende wissel. Dat zou ik anders oplossing, zodat het doorgaande spoor de wissel in rechtuit stand volgt, en de aftakking over het afbuigende spoor.
- Niveau D, rechterkant: De wissel vlak voor de tunnel zou ik of in de tunnel leggen, of ruim voor de tunnel. Zo half in de tunnel als nu komt in de werkelijkheid (vrijwel) nooit voor.
- Niveau A, de draaischijf: Als je met stoomlocs wilt rijden, zal er bij de draaischijf wat meer verzorging moeten komen (kolen, water, ontslakken e.d.). Bij diesellocs zal minstens een tankplaats moeten komen. E-Locs en een draaischijf kan ook, maar heef ook zo zijn eigenaardigheden (bv. een "spin" boven de draaischijf, of een diesellocje om de e-locs naar hun plaats te brengen)
- Niveau A, de inrit van de het station aan de bovenkant: Als je nu rechts-rijdend bij het station aankomt, kun je niet naar het meest linkse perronspoor (of andersom als je links-rijdend wilt zijn). Dat kun je oplossen door de wisselverbinding die je nu na de 3-weg- & kruiswissel hebt, ervoor te leggen.
Maar verder wel een heel mooi, indrukwekkend plan hoor!