Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

wissel

Gestart door mienepeterus woensdag 02 december 2009, 17:18:08

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
wissel
mienepeterus
gast

wissel
hallo,ik heb 2 wissels direct aan elkaar grenzend met een decoder  aangestuurd en ze bv nr 9 en 10 gegeven maar bij het schakelen van een wissel loopt regelmatig de andere in dezelfde richting mee.de dipschakelaars hebben nagenoeg dezelfde standen kan dit een oorzaak zijn van de schakelfout of zit er misschien stof of een ander mankement in het systeem,aansluiting of wat dan ook ?
Re:wissel
Blausee-Mitholz
gast

Re:wissel
En welke digitale centrale gebruik je? Komt het schakelcomando van de rijstroom af?

Mvg, Johan
Re:wissel
mienepeterus
gast

Re:wissel
hallo,hier ben ik dan weer,ik werk dus met Marklin decoders 74460 en stuur het geheel aan met een CS 60213 met nieuwste update
Re:wissel
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re:wissel
Om je decoders op het juiste adres te zetten is er een handige website.

http://www.nederlof.net/marklin/

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:wissel
mienepeterus
gast

Re:wissel
dat is het probleem dus niet,want afzonderlijk reageren ze op het ingestelde nummer
Re:wissel
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re:wissel
Ik ken de centrale niet die jij gebruikt maar zou het daar niet aan elkaar kunnen hangen via de software??? dus 2 maar het zelfde adres in je centrale.

Of je decoder is niet in orde, heb je het al eens met een andere decoder geprobeerd.

Ik hoor het wel :D

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:wissel
mienepeterus
gast

Re:wissel
ik stuur alles aan met  de cs 2 60213 van Marklin,heb ook al andere nummer volgorde geprobeerd ,maar zodra de 2 wissels direct met elkaar in verbinding staan stoort een van de 2,niet als ze verder uit elkaar liggen
gr
Re:wissel
mienepeterus
gast

Re:wissel
nee, dan storen ze niet meer ,
gr Peter