Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Belgish/Zwitserse baan

Gestart door Geert vrijdag 26 februari 2010, 19:49:00

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Belgish/Zwitserse baan
Hallo allemaal,
Alhoewel ik niet echt nieuw ben op het forum(het is toch al weer een jaar terug) stel ik me nog even kort voor tesamen met mijn nieuwe project.
Ik ben Geert,40 lentes jong woonachtig in België en reeds meer dan 28 jaar gebeten door het modelspoorvirus. Ik had het nieuwe project al even voorgesteld op het msm forum en enkele vrienden hebben me aangepord(was niet veel voor nodig) om dit ook hier te plaatsen.
Door een wending in mijn proffessionele loopbaan heb ik heel wat meer tijd om de hobby uit te oefenen. Dus,oude baan gesloopt en terug achter het tekenscherm gegaan. Thema is een gemengd Belgisch/zwitsers bedrijf. Ik weet wel dat dit niet echt realistisch is maar ik wou perse naar een Belgische scene gaan en kon maar geen afscheid nemen van mijn in de loop der jaren verzamelde Zwitserse lok's.(o.a. de op één na volledege reeks 460 van Märklin). Ik heb dus de consessie gedaan dat België en Zwitserland buurlanden zijn.Er zal ook wel eens een Duitser,Fransmanneke en zelfs een Hollander passeren.De opbouw bestaat uit een alluminium frame in 8 grote modules. Het eerste niveau bestaat uit 6 schaduwstations(c-rail) met in totaal 48 opstelsporen.De bovenbouw(k-rail) krijgt een industrieëel karrakter met o.a. een 6 sporig station,containerterminal,lok-werkplaats,fabrieksterrein en een parradetraject. Dit alles in tijdperk V/VI.De bediening gebeurt middels en cs II, de nodige boosters en terugmelders. Voorlopig zijn er 4 schaduwstations klaar. Heb meteen ook maar wat foto's geplaatst.
Veel kijkplezier en als je vragen hebt;vuur maar af












Re:Belgish/Zwitserse baan
Lid sinds: 2007

Warnsveld (GLD)

offline
Re:Belgish/Zwitserse baan
Zo wat veel treinen zeg !
En wat een batterij trafo's!
Prachtig!

Veel sucses en plezier met het bouwen van de Baan!

mvg

Erik
Re:Belgish/Zwitserse baan
Frankie.7
gast

Re:Belgish/Zwitserse baan
Geert,

Dit vind ik nou een geweldig idee, zo'n Belgisch/Zwitserse baan.
Want of België en Zwitserland buurlanden zijn, dat bepaal jij toch immers zelf !!
Het is een knappe jongen die jouw plezier gaat afnemen door te vertellen dat het niet zo is.

Nou zie ik overigens in die indrukwekkende hoeveelheid treinen ook diverse Duitsers staan, dus zo wordt het bruggetje al geslagen.
Dit is een veelbelovend plan.
Succes met de bouw verder.

Groeten,
Frank

Re:Belgish/Zwitserse baan
Je schaduwstation ziet er al indrukwekkend uit. 8)
Ik ben heel benieuwd naar het vervolg.

Gr.
René
Re:Belgish/Zwitserse baan
wooooooooooow

praaaaaachtig



wat een loks, wat een wagens


zecht dat genoeg?  :P
nee serieus als er 1 vraag is die ik wil stellen is hoe krijg je het financieel voor mekaar om zoveel rollend materiaal te kopen :D
heb je ook een baanplan om te posten? kijk er alvast naar uit :)
trouwens zie ik toevallig geen enkele loc van de rhb ? kan toch niet op een half zwitserse baan? of zie ik zo scheel? :D
mvg,
Niel
Re:Belgish/Zwitserse baan
Het zijn geen buurlanden !!!!!!!!!!!!!!!!!







:P :P :P :P
Re:Belgish/Zwitserse baan
Citaat van: Geert op vrijdag 26 februari 2010, 19:49:00
Het eerste niveau bestaat uit 6 schaduwstations(c-rail) met in totaal 48 opstelsporen.

De bediening gebeurt middels en cs II, de nodige boosters en terugmelders.

Geert,

Indrukwekkend. Vertel eens wat meer over de bediening. Is of wordt het computer gestuurd?

Gr, Ben.
Re:Belgish/Zwitserse baan
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Belgish/Zwitserse baan
Dag Geert.
De foto's zijn uitstekend gelukt! :lol:
De basis en de ruimte ziet er bijzonder indrukwekkend uit en het materieel is prachtig.

Net als Ben (spoorman) ben ik benieuwd hoe je dit alles gaat aansturen.

Veel succes met de bouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Belgish/Zwitserse baan
Hallo, Hoe ik dit gefinancierd krijg??? Vrouw en kinderen verwaarlozen,boterhammen met choco,de fiscus belazeren enz... :lol: Nee hoor niks van dit alles. De verzameling lok's is opgebouwd in de loop der jaren en als je een beetje uitkijkt kan je aardig wat eurotjes besparen. ik zie het ook als een investering alhoewel ik daar geen grootse argumenten kan voor aandragen. En voor de rest WERKEN!WERKEN!en WERKEN!
Mvg,Geert
Citaat van: nille op vrijdag 26 februari 2010, 23:21:25
wooooooooooow

praaaaaachtig



wat een loks, wat een wagens


zecht dat genoeg?  :P
nee serieus als er 1 vraag is die ik wil stellen is hoe krijg je het financieel voor mekaar om zoveel rollend materiaal te kopen :D
heb je ook een baanplan om te posten? kijk er alvast naar uit :)
trouwens zie ik toevallig geen enkele loc van de rhb ? kan toch niet op een half zwitserse baan? of zie ik zo scheel? :D
mvg,
Niel
Re:Belgish/Zwitserse baan
Hallo,
Op de vorige baan heb ik behoorlijk wat geëxperimenteerd met de cs II. Ik vind de mogelijkheden hiervan toch behoorlijk uitgebreid. Zo kan je het scherm van de cs II aansluiten op een groter lcd scherm. Zodoende heb je visueel althans een beter overzicht. Waarschijnlijk zijn er zelfs mogelijkheden om een toetsenbord aan te sluiten. Verder heb je met het memory(rijwegen) en de layout bijna oneindig veel mogelijkheden. Voorlopig voorzie ik geen computerprogramma,maar wat niet is kan nog komen.
By the way! Is er iemand die me kan vertellen hoe je een sporenplan van op de pc naar hier kan posten. Ik gebruik win-track.
Mvg, Geert
Citaat van: spoorman op zaterdag 27 februari 2010, 08:07:57
Citaat van: Geert op vrijdag 26 februari 2010, 19:49:00
Het eerste niveau bestaat uit 6 schaduwstations(c-rail) met in totaal 48 opstelsporen.

De bediening gebeurt middels en cs II, de nodige boosters en terugmelders.

Geert,

Indrukwekkend. Vertel eens wat meer over de bediening. Is of wordt het computer gestuurd?

Gr, Ben.
Re:Belgish/Zwitserse baan
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Belgish/Zwitserse baan
moooie stroomvoorziening :shock:
Re:Belgish/Zwitserse baan
Blausee-Mitholz
gast

Re:Belgish/Zwitserse baan
Aardige rij met Re 460 lokomotieven  8)

Mvg, Johan
Re:Belgish/Zwitserse baan
Merci, Kom er nog ééntje te kort van M* nl. 39608 Chemoil. Deze staat momenteel wel op e bay maar ik wacht nog even af. Ik verlang ernaar om ook de volledige Roco reeks 460 en de Hag 460 in de komende jaren te verzamelen maar dan in ac versie. Eerlijk gezegd weet ik weinig over deze lok's in het grootbedrijf. Mijn fascinatie voor deze lok komt doordat ik dikwijls in Zwitserland vertoefde en je deze daar veelvuldig ziet voorbijrijden met al hun verschillende kleurstellingen. Reeds sinds begin jaren '90 heb ik deze daar gespott en menig kilometertje omgereden om er eentje te zien te krijgen. Spijtig genoeg is het groottste gedeelte van de foto's verloren gegaan in een brand enkele jaren terug. Enfin ik probeer ze sinds kort opnieuw digitaal te kunnen vastleggen maar ik kom nu helaas minder in Zwitserland. Zo te zien aan uw profielfoto ben je ook een fan al gaat het hier over een 645. Alle info over deze reeks is welkom. Naar het schijnt zou zelfs iemand in België hierover een naslagwerk geschreven hebben maar ik vind het tot nog toe nergens terug.
Mvg, Geert
Citaat van: Blausee-Mitholz op zaterdag 27 februari 2010, 11:39:00
Aardige rij met Re 460 lokomotieven  8)

Mvg, Johan
Re:Belgish/Zwitserse baan
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Belgish/Zwitserse baan
Hallo Geert,

Ziet er indrukwekkend uit. Wat een enorme rij met trafo's. Je mag wel een aparte groep bij het energiebedrijf aanvragen  :lol: :lol:.

Je hebt trouwens wel een fantastische ruimte om te bouwen, het overzicht lijkt wel een winkel.

Heb je inmiddels de CS2 met de 6021 verbonden?  Zo ja wat zijn je ervaringen ermee.

Hoe heb je een extra scherm op je CS2 aangesloten?

Groet

Ronald
Re:Belgish/Zwitserse baan
Hallo Ronald,
De 6021 is niet verbonden met het csII deze dient later voor het shakelen van o.a.verlichting en bewegende scenery. Ik hoop deze ook te kunnen gebruiken voor het Faller car system maar daar heb ik geen ervaring mee.
Wat beeldscherm betrefd: dit heb ik ooit bij de oude baan in proef opgesteld alsvolgt; via de usb aansluiting van het cs II eerst naar een pc en dan "hocus-pocus" naar de tv doorverbonden. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik u onthouden wegens "digi-beet" een kennis van mij heeft daar toen wat mee gejongleerd en het werkte wonderwel. In feite krijg je gewoon een uitvergroting van wat op het scherm van het csII staat. dit is niet functioneel maar voor bijvoorbeeld de layout van wisselstraten is het wel handig omdat het cs II toch een vrij klein scherm heeft. Eenmaal de nieuwe baan in een verder stadium zit gaan we dit zeker opnieuw doen. Er zijn hier vast wel mensen op het forum die hier wat meer vanaf weten.
Mvg, Geert
Citaat van: M.user op zaterdag 27 februari 2010, 12:49:56
Hallo Geert,

Ziet er indrukwekkend uit. Wat een enorme rij met trafo's. Je mag wel een aparte groep bij het energiebedrijf aanvragen  :lol: :lol:.

Je hebt trouwens wel een fantastische ruimte om te bouwen, het overzicht lijkt wel een winkel.

Heb je inmiddels de CS2 met de 6021 verbonden?  Zo ja wat zijn je ervaringen ermee.

Hoe heb je een extra scherm op je CS2 aangesloten?

Groet

Ronald
Re:Belgish/Zwitserse baan
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Belgish/Zwitserse baan
Lijkt me inderdaad wel handig Geert om een groter layout scherm te hebben.

Dat van die 6021 vroeg ik omdat er nu eindelijk een verbindingsmodule van Märklin is om de 6021 met de CS2 te laten samenwerken.

Groet

Ronald
Re:Belgish/Zwitserse baan
Citaat van: Geert op zaterdag 27 februari 2010, 16:46:45
Hallo Ronald,
De 6021 is niet verbonden met het csII deze dient later voor het shakelen van o.a.verlichting en bewegende scenery. Ik hoop deze ook te kunnen gebruiken voor het Faller car system maar daar heb ik geen ervaring mee.
Wat beeldscherm betrefd: dit heb ik ooit bij de oude baan in proef opgesteld alsvolgt; via de usb aansluiting van het cs II eerst naar een pc en dan "hocus-pocus" naar de tv doorverbonden. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik u onthouden wegens "digi-beet" een kennis van mij heeft daar toen wat mee gejongleerd en het werkte wonderwel. In feite krijg je gewoon een uitvergroting van wat op het scherm van het csII staat. dit is niet functioneel maar voor bijvoorbeeld de layout van wisselstraten is het wel handig omdat het cs II toch een vrij klein scherm heeft. Eenmaal de nieuwe baan in een verder stadium zit gaan we dit zeker opnieuw doen. Er zijn hier vast wel mensen op het forum die hier wat meer vanaf weten.
Mvg, Geert
Citaat van: M.user op zaterdag 27 februari 2010, 12:49:56
Hallo Geert,

Ziet er indrukwekkend uit. Wat een enorme rij met trafo's. Je mag wel een aparte groep bij het energiebedrijf aanvragen  :lol: :lol:.

Je hebt trouwens wel een fantastische ruimte om te bouwen, het overzicht lijkt wel een winkel.

Heb je inmiddels de CS2 met de 6021 verbonden?  Zo ja wat zijn je ervaringen ermee.

Hoe heb je een extra scherm op je CS2 aangesloten?

Groet

Ronald

de verbinding tussen pc/ cs2 ken ik niet want ik heb het niet.
maar voor een groter beeld te krijgen op je tv is vrij simpel, als je tv een vga poort heeft trek je gewoon een kabel tussen tv en de poort waar je normaal je scherm op aansluit van je pc
heb je op^je pc 2 vga poorten of werk je met een laptop dan kan je het pc scherm en tv scherm tegelijk gebruiken, klik dan niet op dupliceren, maarop bureaublad uitbrijden ( bij scherminstellingen) en dan kan je het venster met de lay out van je cs2 mooi naar het rechtse scherm verslepen en het hier maximaliseren
zo heb je op het scherm van je pczelf (of laptop bvb het forum openstaan en op je tv de lay out, niet echt moeilijk dus :)
Re:Belgish/Zwitserse baan
Hallo,
Bedankt voor de duidelijke uitleg, Ga ik zeker met de tijd uitproberen.
Mvg,Geert
Citaat van: nille op zondag 28 februari 2010, 09:47:07
Citaat van: Geert op zaterdag 27 februari 2010, 16:46:45
Hallo Ronald,
De 6021 is niet verbonden met het csII deze dient later voor het shakelen van o.a.verlichting en bewegende scenery. Ik hoop deze ook te kunnen gebruiken voor het Faller car system maar daar heb ik geen ervaring mee.
Wat beeldscherm betrefd: dit heb ik ooit bij de oude baan in proef opgesteld alsvolgt; via de usb aansluiting van het cs II eerst naar een pc en dan "hocus-pocus" naar de tv doorverbonden. Hoe dat precies in zijn werk gaat moet ik u onthouden wegens "digi-beet" een kennis van mij heeft daar toen wat mee gejongleerd en het werkte wonderwel. In feite krijg je gewoon een uitvergroting van wat op het scherm van het csII staat. dit is niet functioneel maar voor bijvoorbeeld de layout van wisselstraten is het wel handig omdat het cs II toch een vrij klein scherm heeft. Eenmaal de nieuwe baan in een verder stadium zit gaan we dit zeker opnieuw doen. Er zijn hier vast wel mensen op het forum die hier wat meer vanaf weten.
Mvg, Geert
Citaat van: M.user op zaterdag 27 februari 2010, 12:49:56
Hallo Geert,

Ziet er indrukwekkend uit. Wat een enorme rij met trafo's. Je mag wel een aparte groep bij het energiebedrijf aanvragen  :lol: :lol:.

Je hebt trouwens wel een fantastische ruimte om te bouwen, het overzicht lijkt wel een winkel.

Heb je inmiddels de CS2 met de 6021 verbonden?  Zo ja wat zijn je ervaringen ermee.

Hoe heb je een extra scherm op je CS2 aangesloten?

Groet

Ronald

de verbinding tussen pc/ cs2 ken ik niet want ik heb het niet.
maar voor een groter beeld te krijgen op je tv is vrij simpel, als je tv een vga poort heeft trek je gewoon een kabel tussen tv en de poort waar je normaal je scherm op aansluit van je pc
heb je op^je pc 2 vga poorten of werk je met een laptop dan kan je het pc scherm en tv scherm tegelijk gebruiken, klik dan niet op dupliceren, maarop bureaublad uitbrijden ( bij scherminstellingen) en dan kan je het venster met de lay out van je cs2 mooi naar het rechtse scherm verslepen en het hier maximaliseren
zo heb je op het scherm van je pczelf (of laptop bvb het forum openstaan en op je tv de lay out, niet echt moeilijk dus :)
Re:Belgish/Zwitserse baan
kenny1647
gast

Re:Belgish/Zwitserse baan
Hallo Geert.

Ik had je topic al gelezen op modelspoormagezine Forum.. en nu ben je hier :D. Zeer schaduwstations heb je! Verder je heb je ruimte genoeg voor iets mooi te maken. heb je ook een baanplan! Het materiaal wat er staat is om te smullen zeer mooi hoor!
Doe zo verder , ik blijf je volgen
Gr kenny
Re:Belgish/Zwitserse baan
Dank u, En ja ik heb een baanplan maar ik krijg het hier niet gepost! "digi-beet" weet je wel. ik gebruik Wintrack 7.0 3d. Indien iemand mij stap voor stap kan vertellen hoe je dit doet dan hoor ik het graag.
Mvg, Geert

Citaat van: kenny1647 op zondag 28 februari 2010, 13:58:30
Hallo Geert.

Ik had je topic al gelezen op modelspoormagezine Forum.. en nu ben je hier :D. Zeer schaduwstations heb je! Verder je heb je ruimte genoeg voor iets mooi te maken. heb je ook een baanplan! Het materiaal wat er staat is om te smullen zeer mooi hoor!
Doe zo verder , ik blijf je volgen
Gr kenny
Re:Belgish/Zwitserse baan
Lid sinds: 2007

offline
Re:Belgish/Zwitserse baan
Geert,

dat wordt een mooie baan, het ziet er allemaal netjes en verzorgt uit.

Betreffende het plaatsen van een railplan:

je kunt dit op verschillende manieren maar ikzelf doe dit op de moeilijke :mrgreen:

Mbv snagit copiëer ik het (gedeeltelijke) baanplan in powerpoint. Vervolgens opslaan als JPEG-file en verkleinen naar 800 x 600. Daarna kun je het via een host (bv Tinypic) hier plaatsen.

Groetjes, John
Re:Belgish/Zwitserse baan
Dit kan veel simpeler: in het tabblad Bestand de functie Exporteren kiezen. Dan een bestandsnaam kiezen. Vervolgens komt er een schermpje over de beeldgrootte in pixels. In het linker veldje 800 kiezen (op dit forum mag je niet groter dan 800x600 plaatsen), klik op OK, en klaar ben je. Vervolgens de tekening posten net zoals je al je foto's doet.

Als je je plan netjes in lagen hebt gemaakt, kun je allerlei verschillende aanzichten exporteren.


Walter
Re:Belgish/Zwitserse baan
dat is nog makkelijker, wist ik zelf niet, als je een anderprogramma op internet wilt zetten doeje dit: (heb het wel met wintrack uitgelegt omdat wasmi geplaatst heeft terwijl ik nog bezig was met schrijven :)
als je je baanplan bekijkt op de knop prt scrn te drukken ( print screen) en als je dit gedaan hebt open je paint en doet plakken, zo krijg je volledige scherm in paint, hier selecteer je met een kadertje het deel van het scherm wat je wil gaan gebruiken ( hetdeel dat wintrack heeft weergegeven, startbalk en dergelijke wil je natuurlijk niet) en dan kopieer je dit en plakt het in een nieuw paint document welk je opslaat en upload naar bvb photobucket
Re:Belgish/Zwitserse baan
Hallo mede-modelspoorders,
Het is me gelukt om het baanplan schaduwstation te posten.
De bediening in het midden klopt wel niet meer maar het heeft me zoveel werk gekost om het te tekenen dat ik het maar laat staan. Rechts onder zie je het einde van het parrallelspoor van en naar schaduwstation/bovenbaan. Mocht je deze met elkaar verbinden krijg je in feite gewoon een ovaal met 6 stations ertussen(hondenbeen principe). Gezien de grote lengte van het traject van en naar de schaduwstations hoef ik geen klimspiraal te gebruiken. Het spoor klimt/daalt 29 cm over een lengte van 18 m. De rode sporen zijn de doorrijsporen en de verbinding met de bovenbaan.
De groene zijn de stopsecties en de blauwe schakelrails. Iemand een idee of ik dit in 1 blok of elk schaduwstation in een apart blok moet opnemen? Graag uw mening.
Mvg, Geert
Re:Belgish/Zwitserse baan
peterke33
gast

Re:Belgish/Zwitserse baan
hallo geert,

wauw seg wat een baan,en je baanplan ziet er mega groot uit.veel succes verder geert.


groeten peter(ke33)
Re:Belgish/Zwitserse baan
hoi geert,

Wat een mooie baan en je baanplan in een woordt enorm.
Veel succes met je baan.

Groet,

Fabian
Re:Belgish/Zwitserse baan
Nou moe zijn dat schaduwstations van een clubbaan of is dat echt bij iemand van dit forum thuis.  :?
Re:Belgish/Zwitserse baan
marklin1992
gast

Re:Belgish/Zwitserse baan
wat zijn de maten

vr gr patrick
Re:Belgish/Zwitserse baan
Hallo Johnnytrain,
Voor zover ik het zie staat het hier toch bij mij thuis hoor. Met alle respect voor de verscheidenheid aan clubs,maar ik doe dit gewoon alleen en op mijn eigen tempo. Weliswaar komt er af en toe een nieuwsgierige modelspoorder langs.
Mvg,Geert

Citaat van: Johnnytrein op dinsdag 02 maart 2010, 15:04:46
Nou moe zijn dat schaduwstations van een clubbaan of is dat echt bij iemand van dit forum thuis.  :?
Re:Belgish/Zwitserse baan
De baan bestaat uit 8 modules uit alluminium opgebouwd. De grote zijn telkens 600 CM X 85 CM en dan nog 2 modules op de kop van elk 240 CM X 85 CM. Dit heb ik zo gebouwd om bij een eventuele verhuis alles makkelijk te kunnen verplaatsen. Om dus op uw vraag te antwoorden: de zijkanten zijn 855 CM en de bovenkant(op de tekening) is 600 CM.
Mvg,Geert

Citaat van: marklin1992 op dinsdag 02 maart 2010, 15:19:22
wat zijn de maten

vr gr patrick
Re:Belgish/Zwitserse baan
marklin1992
gast

Re:Belgish/Zwitserse baan
oke bedankt
Re:Belgish/Zwitserse baan
marklin1992
gast

Re:Belgish/Zwitserse baan
wanneer komt er weer een update
Re:Belgish/Zwitserse baan
Lid sinds: 2009

offline
Re:Belgish/Zwitserse baan
Zie het draadje nu voor het eerst.
Wat een indrukwekkende ruimte heb je tot je beschikking.
De schaduwstations zijn al even indrukwekkend.
Mooie rollend materiereel.
Zie komende updates met belangstelling tegemoet.
Re:Belgish/Zwitserse baan
kenny1647
gast

Re:Belgish/Zwitserse baan
Hallo Geert

Alweer even geleden! Ik ben blij dat ik je baan persoonlijk heb kunnen bekijken en geloof me dit is werkelijk prachtig! Ik hoop dat het lukt het aan sluiten van de 4 anderen schaduwstations. Verder nog zeer veel succes ! Ik vond je materiaal op de baan stond heel sjiek!! Doe zo verder
Gr kenny
Re:Belgish/Zwitserse baan
dat ziet er goed uit Geert ik woon ook in Belgie veel succes
Re:Belgish/Zwitserse baan
Citaat van: marklin1992 op zaterdag 15 mei 2010, 11:36:34
wanneer komt er weer een update
Hallo,
Er valt momenteel weinig "up te daten"aangezien er buiten wat bekabeling weinig veranderd is in tussentijd. Wel is het idee achter de baan ietwat veranderd. In eerste instantie wou ik een gemengd Belgisch/Zwitsers bedrijf. Dit idee heb ik gelaten voor wat het is en het wordt een pure Belgische scene. Echter, ik kan geen afscheid nemen van mijn Zwitsere lok's dus ben ik begonnen aan een kleine module baan naar Zwitsers voorbeeld waarin al mijn SBB 460 de revue zullen kunnen passeren. Ik zit nu nog maar in de fase van tekenen en hout verzagen.
Van zora de modules op poten staan zal ik deze voorstellen aan de hand van wat foto's. Ik hoop in stilte met deze modulebaan te kunnen uitpakken op de modelspoorexpo te Mechelen in oktober.
Gr, Geert.
Re:Belgish/Zwitserse baan
Citaat van: kenny1647 op zaterdag 15 mei 2010, 16:27:45
Hallo Geert

Alweer even geleden! Ik ben blij dat ik je baan persoonlijk heb kunnen bekijken en geloof me dit is werkelijk prachtig! Ik hoop dat het lukt het aan sluiten van de 4 anderen schaduwstations. Verder nog zeer veel succes ! Ik vond je materiaal op de baan stond heel sjiek!! Doe zo verder
Gr kenny
Dag Kenny,
Bedankt voor je reactie.. en je weet,altijd welkom!
Gr, Geert.
Re:Belgish/Zwitserse baan
Citaat van: minitreintje op zaterdag 15 mei 2010, 20:08:45
dat ziet er goed uit Geert ik woon ook in Belgie veel succes

Dank u voor de reactie, Waar woon je ergens in België?
Gr, Geert.
Re:Belgish/Zwitserse baan
kenny1647
gast

Re:Belgish/Zwitserse baan
dat weet ik ;) Verder hoop ik dat je tegen dan een hoop vooruit bent , dan km ik zeker en vast naar mechelen!!