Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Volle trein

Gestart door Alves zaterdag 12 december 2009, 11:25:42

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Volle trein
Alves
gast

Volle trein
Hallo,

Ik zat net op google wat te zoeken en ik kwam dit plaatje tegen. En ik wou jullie hem niet onthouden.



MVG Dewey
Re:Volle trein
MärklinKoen
gast

Re:Volle trein
india als ik raden mag.
Re:Volle trein
Alves
gast

Re:Volle trein
Nee Zambia.

MVG Dewey
Re:Volle trein
Lid sinds: 2007

offline
Re:Volle trein
Gezellig :D
Re:Volle trein
japijo
gast

Re:Volle trein
Kan nog mééééér bij.
gr. japijo
Re:Volle trein
YC52000
gast

Re:Volle trein
INDIA HIer]





BRON: energievoorziening.funnymedia.nl


Ruim 20.000 doden op het Indiase spoor
Van onze redactie buitenland
In de Indiase stad Mumbai vallen iedere dag gemiddeld elf doden op het spoor. De treinen zijn zo overvol, dat mensen op de daken reizen of hangen aan deuren, en daarbij geëlektrocuteerd worden of onder de wielen terecht komen.
De trein is het belangrijkste vervoermiddel van en naar de stad. Dagelijks reizen zo?n zeven miljoen mensen met de trein. Tijdens de spits raken treinen zijn vaak overvol en worden mensen in de drukte verpletterd. Een trein die geschikt is voor 200 personen, maar vervoert vaak ongeveer 550 mensen. Daarom springen ze op daken en hangen uit ramen, aan deuren en steken het spoor om zo snel mogelijk thuis of op het werk te komen.

Uit cijfers van het Indiase spoorwegbedrijf bleek dat de afgelopen vijf jaar meer dan 20.706 mensen overreden, verpletterd of geëlektrocuteerd tijdens hun treinreis. Wanneer mensen bijvoorbeeld op het dak springen worden ze geëlektrocuteerd als de tas die ze over hun schouder gooien de elektrische bovenleiding raakt.

Het spoorbedrijf Central Western Railways werd deze week gedwongen om de cijfers bekend te maken. Een activist, Chetan Kohtari, diende het verzoek in en beroept zich op de Indiase variant van de West Openbaarheid Bestuur: de recht op informatie wet Kothari: ?Mensen moeten beter gewaarschuwd worden voor de gevaren en ze moeten zich realiseren dat het het niet waard is om dit soort gevaarlijke acties te doen.?

De Indiase spoorwegen proberen door middel van boetes de mensen af te schrikken. Voor op het dak zitten krijgt men een boete van 500 roepies (11 euro). Maar volgens de spoorwegen trekken de mensen zich hier niets van aan en proberen op alle mogelijke manieren een plek te bemachtigen.
Re:Volle trein
Alves
gast

Re:Volle trein
De trein op het 1e plaatje gaat over een hele hoge brug!

MVG Dewey
Re:Volle trein
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:Volle trein
Als ze daar nu eens VIRMetjes in zouden zetten, die zijn mooi glad en dan vallen ze er vanzelf af.
En op het dak kom je al helemaal niet. :lol:
Re:Volle trein
YC52000
gast

Re:Volle trein
ook fimpjes

Re:Volle trein
Rob_D
gast

Re:Volle trein
Ik denk dat het buiten gezelliger is dan in die trein :D
Re:Volle trein
MärklinKoen
gast

Re:Volle trein
heb je die achterkant gezien??? je krijgt daar vast en zekers schoenen in je gezicht.
Citaat van: YC52000 op zaterdag 12 december 2009, 14:46:03




mogen we blij zijn in nl :lol: :lol:
Re:Volle trein
Aliebengalie
gast

Re:Volle trein
Wie is nu de conducteur????? :lol:

Mvg: Alex
Re:Volle trein
YC52000
gast

Re:Volle trein
hier plaats je toch geen markt best wel rare mensen

Re:Volle trein
MärklinKoen
gast

Re:Volle trein
kent iemand het filpje dat er een trein in een looping gaat??
echt een heel vet filmpje.
Re:Volle trein
mbekker
gast

Re:Volle trein
deze ?



gr Mark
Re:Volle trein
YC52000
gast

Re:Volle trein
Wauw
Zo
Vet Gemaakt
Re:Volle trein
Alves
gast

Re:Volle trein
Grappig filmpje echt erg mooi gemaakt.

MVG Dewey
Re:Volle trein
Rob_D
gast

Re:Volle trein
leuke filmpjes  :D

bedankt voor het plaatsen

groeten van Rob
Re:Volle trein
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re:Volle trein
Nou weet ik eindelijk waarom ik laatst zo misselijk werd in de trein :mrgreen: :mrgreen:
Gaaf filmpje 8)

Dirk-Jan
Re:Volle trein
MärklinKoen
gast

Re:Volle trein
haha, maar hoe hebben ze dat gedaan. het is getruct, dat zeker, maar hoe...