Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag

Gestart door Laurent vrijdag 20 november 2009, 12:52:40

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag
Afgelopen Dinsdag besloot VIRM 9564 ermee op te houden tussen Alkmaar en Castricum. Hierdoor liep ik vertraging op (geen treinverkeer vanaf Alkmaar), wat als gevolg had dat ik een Railion Kalktrein en een ACTS afvaltrein (50011) tegenkwam. Even geplaat met mijn mobiel dus... :P Fotos zijn klikbaar, i.v.m. verkleining! Niet de allerbeste kwaliteit helaas, heb nooit een trein als ik mijn camera bij me heb :(


Railion 1616 loopt met 5 Falns en 15 Talns binnen te Uitgeest op 17 november 2009.


NS 1717 vertrekt met een DD AR stam uit Uitgeest. Was de bedoeling dat er een line-up ontstond tussen de 1616 en 1717, maar deze was iets eerder weg.


Loc aan het omlopen.


Nog maals.


ACTS 7104 loopt binnen in Uitgeest met trein 50011. Een stuk of 13 Slps aan de haak, let even op de mooie schone achter de loc.


Ook al aan het omlopen.


Kleine line-up. De 1616 vertrekt naar Corus terwijl de 7104 nog moet aankoppelen.


De ACTS trein vertrekt naar Houtrakpolder. Op de achtergrond de defecte 9564.
Re:Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag
Lid sinds: 2008

Als t maar Nederlands is en flensen heeft

offline
Re:Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag
Met de mobiel of niet, zijn weer mooie foto's! THX  :lol:

Groeten Paul
Re:Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re:Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag
Ze zitten rond hetzelfde kwaliteitsniveau als mijn eerste digitale cameratje...

THX voor je reactie :lol:
Re:Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag
Nou,

Zijn leuke treintjes :D.
Ach de kwaliteit valt nog wel mee hoor :P. Ikmaak soms nog slechtere foto's :mrgreen:.
Re:Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag
Sommigen mogen eens dringend naar de train-wash :lol:
Re:Zomaar een paar plaatjes van afgelopen dinsdag
Citaat van: Laurent op vrijdag 20 november 2009, 12:52:40
Onlangs las ik ergens op dit forum, dat iemand het niet zo mooi vond dat de locomotieven steeds geler zijn geworden in plaats van het vroegere geel/grijs. Welnu, hier kun je zien hoe de loc er in geel/grijs uit zou kunnen zien. Allemachtig wat een vieze loc. :?

De kwaliteit van de foto's is overigens ongeacht het gebruik van jouw mobiel allerminst belabbert te noemen.

Groet,
Ronald