Citaat van: Hans Biere op vrijdag 11 december 2009, 23:27:05
Hoi Rieske,
"tijgersluipgang" is niet nodig om in het prachtige "Blausee-Mitholz" te arriveren. Eventjes door de knietjes en weer strekken en je staat er midden in! De echte kleine wereld die je ook wel is ziet op Johan z'n mooie foto's op dit forum.
Bovendien: je blijft er lenig bij.....
Alvast heeeeel veel plezier als je er heen gaat. Ik vond het heel erg TOP!
Hoi Hans,
vanmiddag in Houten heb ik Johan gesproken, (na de M&G want ik was aan de late kant) ik ga samen met AlbertJan 'n datum prikken zodat wij, twee vliegen in een klap, zijn baan kunnen en mogen aan schouwen.
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 12 december 2009, 07:56:56
Hoi Ries,
Ben je al bij de bank geweest.
AJ neemt de pallets mee als jij dit baanplan doorzet mag je nog wel iets meer bestellen
Ik ben er klaar voor, zie je straks.
Groeten,
Peter / degeluidsman.
Hé kerel,
ja de bank is bijna geplunderd.
Wat raak je toch een hoop geld kwijt op zo'n beurs.
Maar zo komen we wel weer de wintermaanden door.
Ik denk dat ik met mijn verlichting een heel eind kom, had al in overmaat besteld, dus dat komt wel goed.
Jij had ook nog leuke aankopen gedaan zag ik wel. Seinpalen en een decoder.
Zal jouw draadje eens in de gaten houden hoe je ze gaat monteren, succes ermee.
ook dat dunne draad is super, zal ik de volgende keer ook eens naar gaan zoeken.
Citaat van: Lokkie op zaterdag 12 december 2009, 11:44:45
Hoi Rieske,
De ontwerp ziet er goed uit.
Zo wordt deze mooie ruimte goed benut.
Succes verder met het bouwen van het frame.
Gr.
René
Ja René,
de ruimte wordt zo na mijn idee ideaal benut en ik heb voldoende bewegingsvrijheid.
Ik zeg maar zo, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Je kunt volgens mij ook creatiever met je scenery omgaan, je kunt ze beter laten overvloeien naar iets nieuws.
Citaat van: Einte op zaterdag 12 december 2009, 15:55:17
Hallo Rieske,
Leuk je te hebben gesproken op de beurs.
Succes verder met je tafel
Gr Einte
Hoi Einte,
ik was wat aan de late kant bij de M&G, was met "nieuwelingen" op de beurs en dan is het wel prettig als er iemand is die ze wat wegwijs maakt b.v. waar je onderdeeltjes van het een of ander kunt vinden.
De tijd was me wat ontschoten, dus vandaar dat ik wat later aanwezig was.
Dat met de tafel gaat wel lukken. Denk niet dat het nodig is om diagonaal nog een lat te zetten in de frames, zoals jij voorstelde op de beurs. denk dat ik voldoende stevigheid heb. Neem het zeker in ogenschouw.