Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

zo was het eerst.

Gestart door seinpaal zaterdag 14 november 2009, 17:02:33

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:zo was het eerst.
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
Re:zo was het eerst.
alvast bedankt voor je reactie.ben blij dat je het mooi vind . hier zijn nog een paar plaatjes.



Re:zo was het eerst.
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
Re:zo was het eerst.
zo ben nu nog met een traject bezig, de wasstraat van het leger staat op zijn plek en de tanks kunnen gewassen worden. moet nog wel een stuk weg aanleggen, maar die fotos komen nog. hier zijn nog een paar andere plaatjes.
Re:zo was het eerst.
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
Re:zo was het eerst.
Re:zo was het eerst.
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
Re:zo was het eerst.
Re:zo was het eerst.
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
Re:zo was het eerst.

dit is niet van mijn baan,maar ik vind dit een hele mooie baan van daar deze foto.het ontwerp is ook heel goed doordacht.bijdeze respect :D
Re:zo was het eerst.
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
Re:zo was het eerst.

zo het grootste gedeelte is af,was een beste klus maar is nog niet alles, moet nog verlichting aansluiten.
Re:zo was het eerst.
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
Re:zo was het eerst.
Re:zo was het eerst.
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
Re:zo was het eerst.
Re:zo was het eerst.
Lid sinds: 2010

offline
Re:zo was het eerst.
Ziet er leuk uit.
Re:zo was het eerst.
stefant4
gast

Re:zo was het eerst.
hey sinpaal,als je bijv. via photobucket je foto's uploadt,dan kun je de img codes selecteren. klopt he?
als je nou eens probeert om gewoon het volgende te doen: je selecteert die img code,(als je er op klikt met de linker muisknop dan kopieert hij hem gelijk bij photobucket,anders moet je de code selecteren(blauw maken) en dan op ctrl+c drukken, dan is hij gekopieerd) en dan ga je naar je thread(draadje,topic,onderwerp) hoe je het noemen wil,en dan druk je op ctrl+v. dan druk je op enter,ga je terug naar photobucket of welke site je ook gebruikt,en dan doe je hetzelfde voor je volgende foto. net zolang tot je alle gewenste foto's in je bericht hebt staan. voeg dan de nodige tekst toe en verzend. op die manier krijg je een veel overzichtelijker en makkelijker te lezen draadje.

Ik hoop dat je het snapt. eventuele vragen mag je me via pb(persoonlijk bericht) sturen.
lokloods
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
lokloods