Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Eerste baanplan in eerste berichtje/Zomerslaap 2014

Gestart door PH donderdag 12 november 2009, 21:51:27

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 8-01-12 FILMPJE!!
Bedankt Rutger, voor het meedenken, de tip en compliment,

Het blijft echter een handbediende schijf maar ik moet een kleiner aandrijfwiel maken zodat ik bij 1 x draaien de draaischijf veel minder afstand af laat leggen. (of een groter wiel onder de schijf natuurlijk). Wordt vervolgt.

Gr. Peter
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 8-01-12 FILMPJE!!
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 8-01-12 FILMPJE!!
Leuk weer eens een analoge baan te zien  :thumbup: :thumbup:

Ze zeggen wel eens dat een baan nooit af is maar jij schiet al aardig op.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 8-01-12 FILMPJE!!
Hallo peter,

knap de foto vanop de hoogste trede van je ladder, de max zo'n overzicht !  ;)

De M-rails liggen er keurig bij !


Succes verder ,

Caponordtraveller - Steven .
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 8-01-12 FILMPJE!!
Citaat van: degeluidsman op dinsdag 10 januari 2012, 17:08:33
Leuk weer eens een analoge baan te zien  :thumbup: :thumbup:

Ze zeggen wel eens dat een baan nooit af is maar jij schiet al aardig op.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Dank Peter, Geloof mij, het is nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet af.

Citaat van: caponordtraveller op woensdag 11 januari 2012, 20:28:48
Hallo peter,

knap de foto vanop de hoogste trede van je ladder, de max zo'n overzicht !  ;)

De M-rails liggen er keurig bij !


Succes verder ,

Caponordtraveller - Steven .

Dat is het voordeeel van een hoge zolder,. Gaat ook maar net hoor. :D

Gr. Peter
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 8-01-12 FILMPJE!!
Hoi Peter,

Wat zie ik een loods  :D ....dat kan maar 1 ding betekenen, beweegbaar maken die hap je hebt nu bij mij gezien hoe dat het moet  :-)

Je gaat lekker, je baan ziet er goed uit...complimenten  :thumbup:

Groeten,

Hans ;)
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 8-01-12 FILMPJE!!
Citaat van: Hansje op donderdag 12 januari 2012, 08:24:43
Hoi Peter,

Wat zie ik een loods  :D ....dat kan maar 1 ding betekenen, beweegbaar maken die hap je hebt nu bij mij gezien hoe dat het moet  :-)

Je gaat lekker, je baan ziet er goed uit...complimenten  :thumbup:

Groeten,

Hans ;)

JaJa lachebekje, ik maak van de hele baan gewoon een diorama waar helemaal niks meer beweegt. :P

Nee hoor, maar die deurtjes bewegen alleen door de wind.  Bedankt voor het compliment.

Gr. Peter
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 8-01-12 FILMPJE!!
hallo peter,

ik vind je baan gewoon supper,je berg die vind ik persoonlijk heel geslaagd.je baan is nooit af denk ik,je gaat altijd wel iets vinden of beter en mooier maken.


groeten en succes verder;peter(ke33)
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 8-01-12 FILMPJE!!
Citaat van: peterke33 op donderdag 12 januari 2012, 20:34:37
hallo peter,

ik vind je baan gewoon supper,je berg die vind ik persoonlijk heel geslaagd.je baan is nooit af denk ik,je gaat altijd wel iets vinden of beter en mooier maken.


groeten en succes verder;peter(ke33)

Dank,dank,dank. Ik ben het met je eens, ik ben ook best trots op mijn berg. Niet groot maar wel 15 in/uitgangen!! (geloof ik)

Gr. Peter
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Houten
Geloof het of niet maar vandaag gaat het eindelijk lukken;

IK GA NAAR HOUTEN TOE, IK GA NAAR HOUTEN TOE, HOLLADIEJEEE!!!!!!!

dus misschien tot straks.

Gr. Peter
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Leuke filmpje. Mooie compacte baan. Mooi graswerk.
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Veel plezier in Houten! Niet te veel geld meenemen, anders geef je alles zomaar uit :lol:
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Alohaa,

Net terug uit Houten. Wat een tegenvaller zeg. Voor mij geldt hier het spreekwoord; Door de bomen het bos niet meer zien en natuurlijk veel te druk voor mij. Affijn, ervaring rijker zullen we maar zeggen.

Hier mijn aanwinsten;

...

Citaat van: Wijbe op zaterdag 21 januari 2012, 11:01:14
Veel plezier in Houten! Niet te veel geld meenemen, anders geef je alles zomaar uit :lol:

Ha Wijbe, zoals je bij de aanwinsten kon zien is het bij het entreegeld en een zak patat gebleven. :)

Citaat van: pab op zaterdag 21 januari 2012, 10:36:39
Leuke filmpje. Mooie compacte baan. Mooi graswerk.

Dank je wel Piet. Heb nog wel wat te doen voordat ik jouw niveau haal, HaHa.

Gr. Peter
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Hoi Peter,

Wat bedoel je met

Wat een tegenvaller zeg. Voor mij geldt hier het spreekwoord; Door de bomen het bos niet meer zien en natuurlijk veel te druk voor mij

Toen ik er voor de eerste keer kwam, vond ik het ook nog al een vreemde ervaring, zoveel treintjes gekken bij elkaar te zien, die opzoek zijn naar dat ene.... En wat een overweldigend aanbod van modelspoor materiaal, zodat ik ook het gevoel had , oke waar nu te beginnen :P maar om nu van een tegenvaller te spreken.... nee dat kon ik niet zeggen.

Ik ben er nu 3x geweest en nu vind het jammer dat ik er niet elke keer heen kan. De sfeer daar heeft wel iets... vind ik.

Bij mij is het ook eens gebleven bij een patatje  ;)

Gr Ruud
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Hoi Peter,

Jammer dat Houten een teleurstelling voor je is geweest. Het verschilt nog al eens per beurs wat aanbod en wat drukte betreft.
Soms is het helemaal niet druk en kun je overal rustig kijken terwijl je de volgende keer over de hoofden kunt lopen en bijna nergens normaal bij kan komen.

Volgende keer zal het ook wel erg druk zijn omdat het dan drie dagen beurs is. Wellicht is dan maart een nieuwe kans voor je.

Bem je ook naar de M&G geweest in het restaurant. Altijd leuk om daar mede forumleden te ontmoeten.

Groet, Ronald
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Citaat van: M.user op zaterdag 21 januari 2012, 23:14:56
Hoi Peter,

Jammer dat Houten een teleurstelling voor je is geweest. Het verschilt nog al eens per beurs wat aanbod en wat drukte betreft.
Soms is het helemaal niet druk en kun je overal rustig kijken terwijl je de volgende keer over de hoofden kunt lopen en bijna nergens normaal bij kan komen.

Volgende keer zal het ook wel erg druk zijn omdat het dan drie dagen beurs is. Wellicht is dan maart een nieuwe kans voor je.

Bem je ook naar de M&G geweest in het restaurant. Altijd leuk om daar mede forumleden te ontmoeten.

Groet, Ronald

Ha Ronald, Ik ben 2 keer in het restaurant geweest, om 12 uur en rond een uur of 1 maar als je niemand kent of er een duidelijke herkenning is wordt het lastig hè en ook daar was het volle bak. Als ik nog een keer ga zal er echt iets afgesproken moeten worden want in je eentje droevig door die hallen lopen is weinig an. :-( :-( :D

Gr. Peter
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Hoi Peter,

ik heb net met veel plezier je hele draadje zitten doornemen. Wat een ontzettend leuke baan heb je gemaakt!

Wat betreft Houten: toen ik er de eerste keer was, heb ik eigenlijk ook maar een beetje verbaasd rondgelopen. De volgende keer was ik beter voorbereid en had ik een lijstje gemaakt met spullen (met serienummers, reële prijzen...etc) die ik wilde hebben. Dat zoekt al een stuk makkelijker en gerichter. Als je er een paar keer bent geweest, weet je ook waar je moet zijn voor sommige zaken. De meeste standhouders staan namelijk steeds op dezelfde plaats.
Bij de M&G in het restaurant zag ik dat een ander forum een soort vlaggetje had geplaatst op tafel ter herkenning. Dat lijkt me ook een goed plan voor ons forum. Ik zal het eens voorstellen bij de forumdirectie.

Groet, Marc
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Citaat van: 10103 op zondag 22 januari 2012, 11:19:48

Bij de M&G in het restaurant zag ik dat een ander forum een soort vlaggetje had geplaatst op tafel ter herkenning. Dat lijkt me ook een goed plan voor ons forum. Ik zal het eens voorstellen bij de forumdirectie.


Daar heb je de directie van dit forum niet voor nodig hoor. ;)

Citaat van: PH op zondag 22 januari 2012, 10:12:08

Ik ben 2 keer in het restaurant geweest, om 12 uur en rond een uur of 1 maar als je niemand kent of er een duidelijke herkenning is wordt het lastig hè en ook daar was het volle bak.


Even vragen helpt. Het was vergeven van de 3railforummers links achterin langs de wand. Wij zagen je nog lopen maar dachten dat je boos was of zo. :D

Gr, Ben.
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Hoi Peter.
Jammer dat jij het bezoek aan de beurs tegen vond vallen.
Een kleine tip voor een (eventueel) hernieuwd bezoek, kom de volgende keer tussen 11.00-12.00 en probeer dan een 3railforum trui of pet te vinden, loop met deze mee naar de M&G en je hebt gelijk aansluiting, of loop gelijk de nieuwe hal binnen (meteen na entree) en links om de hoek staat de leuke stand van H0 'vastgoedje' waar je meestal Henk (hendrik-marklin) aantreft en prachtige gebouwen kunt kopen.

Na de M&G is het heerlijk rustig om op je gemakje rond te lopen en hier en daar nog een leuk "koopje" te scoren.

Misschien dan tot de volgende keer.

vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Even samenvatten,

Ik heb dus inderdaad naar 3-rail truien, petten, t-shirts, onderbroeken en sokken gekeken maar niets gezien (met mijn ogen dicht). Ik heb inderdaad bij "vastgoedje" staan kijken maar goed, wellicht toch nog een volgende keer.
Ik had niet echt een doel om te kopen maar had de hoop ergens tegenaan te lopen. Het enige waar ik mee bezig ben is een Dapol reinigingswagen en die aan te passen voor mijn baantje maar dat heeft geen haast.
Bedankt voor het medeleven en ik was niet echt boos hoor Ben. ;)

@ Marc, Bedankt voor je compliment over mijn baantje.

Gr. Peter
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Hoi Peter,

We hebben nog lang niet allemaal een 3rail shirt aan, soms willen we misschien anoniem blijven :D.

In ieder geval is de ontmoetingsplek links achterin het restaurant. Meest wel een man of 20 á 30, dus gewoon vragen of het forumleden zijn, dat heb ik ook de eerste keer gedaan.

Ik loop net als jij ook meest te kijken om ik tegen iets leuk aan loop en heb echt niet altijd een verlanglijstje bij me. Verlanglijstjes worden ook vaak te prijzig of ken je dat. Niet >:-D

Wellicht dus tot een keer in Houten.

Groet,
Ronald
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
hallo peter,

de eerste maal ik naar houten ging,heb ik enkele leden ontmoet ik hoop de volgende keer te kunnen gaan.dan stuur ik lokje23 een mailtje,heb enkele dingen op mijn verlanglijstje staan die ik zeker op de beurs kan vinden.dit weekend helaas geen beurs kunnen doen vrouwtje heeft nacht dienst ik hoop op een volgende beurs.


groeten en succes verder met je baan;

ps;hoeveel is je blauwe plaat mm tussen je sporen voor balast;heb 4mm kurk liggen hier
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Hoi Peter, zit je nu alweer in de zomer stop?
groet, Arend
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Ai,

Peter was het laatst online op 4 Maart, vermoedelijk is hij alweer in slaap gevallen :(
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Peter stopt meest als het voorjaar zijn intrede doet. Voor hem is het een echte winterhobby.

Wellicht komt hij tussentijds wel online.

Groet, Ronald
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ HOUTEN
Is het niet een beetje vroeg daarvoor?
Ik heb, geinspireerd op Peter's draaischijf ook zelf een draaischijf gemaakt.

Nu zit ik een beetje te wachten (al een half jaar!) om de omgeving een beetje aan te kleden naar Peter's voorbeeld...als ik dit zelf moet bedenken loop ik volledig vast!
Re:Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Alohaaa, (gaaaaap)

Ben even opgeschrikt en zag dat ik gemist wordt. :D

Na mijn teleurstellende bezoek aan Houten, wat waarschijnlijk vooral mijn eigen schuld was omdat ik mij er wat anders van voorgesteld had, was ik er even helemaal klaar mee. Daarbij kwam dat de baan naar het plafond moest ivm een verjaardag waar ongeveer 24 kinderen rondrenden en dus niet meer omlaag is geweest. Het was dus inderdaad vroeg voorjaar en de zomerslaap is al dik onderweg.

Arend, ik heb even naar jouw baan gegluurd maar ik heb niet het idee dat je erg veel hulp van mij nodig hebt want het ziet er schitterend uit. Ga zo door.

Iedereen een geweldige zomer en veel bouwplezier en als er dringende zaken zijn stuur ff een PB-tje, ik kruip weer onder de wol.

Gr. Peter
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Lid sinds: 2012

Na 20 jaar weer langzaam beginnen

offline
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Peter,

Wat een top baan en dat je het voor zo weinig geld doet. Echt goede inspiratie opgedaan.
Ook ik hou het op M-rail. heb nog zoveel en is tweede hands het best betaalbaar.

Hou het vol. tot volgend seizoen.

Groet
Willem
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
hallo

ineens zag ik dit draadje omhoog komen
wat een pracht baan zeg
hoe bestuur je de baan eingelijk?
de draaischijf is erg mooi gemaakt en een leuke tip voor mij misschien kan ik dit ook nog eens gebruiken :D

het groen is ook erg mooi gemaakt vooral wat onder de brug groeit
de vijvers zijn ook goed gelukt
ik heb ook gezien dat je altijd in de zomer met iets anders bezig bent maar dat maakt niet uit
ik ben zeer benieuwd naar de  verdere vorderingen van de baan

mvg danny
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Lid sinds: 2009

mijn marklinbaan

offline
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
hoi je hebt een mooie baan vind ik,maar je moet als het kan je bruggen ook een kleurtje geven dan wordt het nog mooier,dat heb ik ook gedaan. voor de rest een prachtbaan gr eltjo
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Brrr,

Et wordt buiten wel weer erg koud hoor Peter :mrgreen:
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Ha Wijbe,

Oogjes zijn al weer half open. Binnenkort laat ik de baan na een dik half jaar weer zakken en dan maar kijken of alles nog werkt als het kleedje eraf is. Nog ff geduld hoor, na dit teken van leven nog een paar dingetjes afhandelen en dan proberen om de baan wat verder af te krijgen. De omgeving van het locdepot staat in de planning dussss........

Gr. Peter
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
He daar is tie weer, laat die tafel maar vallen :D ;) vr gr Arie
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Hoi Peter,

Leuk om weer een teken van leven van je te vernemen. Op naar je volgende foto's.

Rustig aan beginnen ;)

Groet, Ronald
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Het is ondertussen december!
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Citaat van: firstborneagle op vrijdag 07 december 2012, 20:51:36
Het is ondertussen december!

JAAAAAA..... en het is winterrrrrrrr. Vanochtend de baan laten zakken en de eerste loc's warm laten rijden. Een paar wissels die even wakker moesten worden maar voor de rest viel het niet tegen na een maandje of 10. :( :( :(

Gelijk even de tunnels gereinigd met mijn speciale tunnelreinigingsloc.



Binnenkort meer. Gr. Peter
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Het was blijkbaar wel even nodig om te rijden  :D
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Citaat van: Golfer op zaterdag 08 december 2012, 17:51:48
Het was blijkbaar wel even nodig om te rijden  :D

Ja, licht stoffig was het wel. :-)

Niks mooiers dan op kerstochtend een oprit in de ballast te zetten. Het is niet veel, maar toch wat gedaan na al die maanden. het begin is er zullen we maar zeggen.





Prettige kerst allemaal

Gr. Peter
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Hoi Peter,

Leuk dat je weer terug bent en dat ballast ziet er goed uit. Prettige kerst verder en een voorspoedig 2013

Groet, Ronald
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Hallo Peter,

Het begin is er, nou nog een mooi kleurtje op de rails  :)

Gr Einte
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Citaat van: M.user op woensdag 26 december 2012, 18:03:20
Hoi Peter,

Leuk dat je weer terug bent en dat ballast ziet er goed uit. Prettige kerst verder en een voorspoedig 2013

Groet, Ronald

Bedankt en weer vol goede moed. Vandaag ook weer wat gedaan.

Citaat van: Einte op woensdag 26 december 2012, 19:01:27
Hallo Peter,

Het begin is er, nou nog een mooi kleurtje op de rails  :)

Gr Einte

Ik denk dat de kleur mij nog wel aanstaat. Misschien als de baan (bijna) klaar is, over een jaar of 30. :-)

Affijn, er is pas een wagon bloemenzaad voorbij gereden met de luiken open volgens mij want een stukje met een slechte kleur en grasovergang ziet er opeens veel beter uit.





En weer doorrrrrrrrrrrrrr.........

Gr. Peter
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Zomerslaap
Dag Peter.

Mooi gedaan hoor die paardeblommen en Margrietjes! :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Weer wakker
Hallo, even weer een teken van leven.

Ondanks dat ik even niet veel tijd heb om aan de baan te werken of actief te zijn op het forum gebeurt er af en toe toch nog wat aan de baan.

Vast een aanzetje gemaakt voor de kolenmijn





Gras gezaaid langs het meest linkse spoor,



En wat nu even wat tijd in beslag nam (en nog neemt); Ik ben een baantje aan het maken voor het zoontje van eem maat van me. Hij is autistisch en wild van treintjes. Met oud en nieuw heeft hij de hele avond met de kerstbaan gespeeld dus nu heb ik mijn overtollig materiaal bij elkaar gezocht en als verassing een baan aan het maken. De bedoeling is om de basis neer te leggen zodat hij zelf lekker kan freubelen om er wat van te maken naar eigen zin.



Tot de volgende actie, Gr. Peter
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 27-01-13 !!!!
Je baan komt er steeds beter en beter uit te zien :)

Ook geweldig dat je zo iets gaat maken voor die jongen

Mvg Danny
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 27-01-13 !!!!
mooi baantje
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 27-01-13 !!!!
Hoi Peter,

heb vandaag je draadje ontdekt en maar ens doorgelezen, erg mooi en ik heb weer inspiratie voor de eigen (nog te maken) baan.

Wellicht een beetje achteraf, maar op de plek in de bergen waar je een kolenmijntje begint zou ook mooi een steenhouwerij passen, zeker gezien de wand die al deels "afgegraven" lijkt te zijn. Ik heb ergens een post gezien op een forum (nu nog zoeken waar..) waar gipsen blokjes worden gebruikt.

Met een klein boortje gaatjes erin en vervolgens breken om kleine blokjes te creeeren. Erg mooi om te zien en bijna identiek aan de grote marmeren blokken met de boorgaten, zie bijvoorbeeld http://www.mewa.nl/extimages/p_DION27_1_.jpg.

leuk op een aantal platte wagons.

groet, edwin

Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 27-01-13 !!!!
Ha Edwin,

Het was eerst idd de bedoeling om een afgraving te maken maar zoals bij het merendeel van deze baan kwamen de goede ideeen pas na het uitvoeren van minder goede ideeen en kwam ik erachter dat als je alleen op kolen rijdt ze ook ergens vandaan moeten komen. Vandaar dat hier een mijningang komt, alleen niet zoals het hoort bij een kolenmijn recht naar beneden maar horizontaal de berg in. Een omhooggekomen kolenlaag zullen we maar zeggen. ;)

Bedankt voor je reactie iig.

Gr. Peter
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 27-01-13 !!!!
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 27-01-13 !!!!
Hoi Peter,

Leuk om weer eens een teken van leven van je te zien. Mooie foto's.

Top :thumbup:Van je om een baan te maken voor iemand anders. Dit zal zeker door de autistische zoon van je maat zeer goed ontvangen worden :thumbup:

Je zal het plezier van hem waarschijnlijk aan hele kleine signaaltjes kunnen aflezen. Goed dat er mensen zijn zoals jij.

Groet, Ronald
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Update 27-01-13 !!!!
Dank je Ronald.

Baantje is ondertussen in gebruik. Ik had hem gisterenmiddag ermee laten spelen toen hij bij ons was voor een verjaardag en na een uurtje verteld dat hij hem mee naar huis mocht nemen. Het duurde even voor hij het besefte maar dat hij blij was was wel duidelijk.

Nog even het  eindresultaat met de opmerking dat ik alleen de basis neer gelegd heb.





En nog even de machinist zelf.



Binnenkort weer meer over mijn eigen baan.

Gr. Peter
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Verassing voor Jens
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Verassing voor Jens
Eén woord is genoeg TOP :thumbup:

Groet, Ronald
Re: Eerste baanplan in eerste berichtje/ Verassing voor Jens
Hoi Peter.

Een heel mooi gebaar wat je daar gemaakt hebt  :thumbup: :thumbup:

Harald & Alex