Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Waar

Gestart door 3rail zondag 01 november 2009, 09:34:41

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Citaat van: Acido op vrijdag 18 december 2009, 13:41:42
Al is het wel zo dat in de latere tijdperken Europese goederenwagens door heel Europa worden ingezet. Vele niet-Nederlandse wagens kunnen dan ook op een Nederlandse baan worden ingezet.

Dat klopt natuurlijk, maar welke NS (rijder/verzamelaar) vind het nu niet leuk om juist meer wagens te hebben waar Nederlandse (NS, Railion NL en particuliere firma)opschriften op staan!? Juist hier laat "M" een kans liggen en stuurt ons eigenlijk indirect naar de concurentie, en dat terwijl ze alle mogelijkheden (de mallen) hebben liggen. "M" hoort deze kans juist nu tijdens de crisis niet te laten liggen. Ze kunnen snel en makkelijk geld verdienen en in tegenstelling tot de locs, zullen nummer en kleurvarianten juist zeer welkom zijn, daar een sleep wagens immers altijd langer is als slechts 1 exemplaar. Verder maken ze het voor de kleinere beurs ook weer interessanter om iets nieuws te kopen van "M", daar niet iedereen elke keer de nieuwste locs kan kopen.
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Als er geen nieuwe modellen kunnen worden uitgebracht dan zijn er nog diverse kleurvarianten mogelijk. Wat mij leuk lijkt is een model van LoversRail de Optio rijtuigen. Deze kunnen uit de belgische M2 worden gemaakt en dan incl het stuurstand 9 hoewel deze nooit heeft gereden maar wel bestaan heeft). Dan klopt het met het orgineel dat het kleurvarianten zijn. Ook kan dan de nmbs 25.5 ervoor / achter.

Verder zijn er nog mogelijkheden in de 1200 ( vos zwart en vos blauw), 6400 in db logistiek en db schenker belettering. Dus kleur varianten genoeg mogelijk.

Groet René
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Laat ze maar eens met een volledige vernieuwe ICR serie komen, inclusief BDs.
De LSM bakken zijn mij te lang.


Jos.
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
René,

Liever de kennemerstrand express. Alleen dat waren eerste klas bakken.
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Citaat van: Acido op vrijdag 18 december 2009, 13:41:42
P@tje, dat vind ik een goed punt. Al is het wel zo dat in de latere tijdperken Europese goederenwagens door heel Europa worden ingezet. Vele niet-Nederlandse wagens kunnen dan ook op een Nederlandse baan worden ingezet. Feit blijft dat je voor typisch Nederlandse wagens niet bepaald bij Märklin moet zijn op het moment, maar bij Roco of Artitec.
INderdaad,

Laat ze maar komen met die Sgns draagwagens, van RN, ERS, ACTS, R4C en ga zo maar door. Dan een beetje leuke belading en klaar :D.
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Helemaal mee eens!

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=19794.msg325147#msg325147   :D

momenteel vind ik alleen de hupac wagens van marklin mooi.


groeten barry
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Ik hoop dat ze dit jaar niet te veel "tegenwoordige" Nederlandse modellen uitbrengen... het boompje heeft niet zoveel vruchten meer :P dus even een jaartje wachten ermee :wink: 

Maar als ze dat wel doen een mat "64 met interieur verlichting lijkt me wel leuk :wink:
En wat nog meer een DDM hetzelfde verhaal... en verder verras me maar :wink:

Mvg. Falco
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Citaat van: 100%erik op donderdag 17 december 2009, 17:09:52
Waar marklin in 2010 mee uit zal komen weet (haast) niemand, dus een onzinnige vraag/onderwerp....

groet

erik
Hé Erik, als jij het niet leuk vindt om een beetje te dromen over wat Märklin in de toekomst uit gaat brengen bedenk dan wel dat anderen dat wel heel erg leuk vinden. Gezien het aantal reacties op dit topic blijkt inderdaad dat dat zo is, dus als jij dit een onzinnig topic vindt wat doe je dan hier in dit topic en ga reageren op de topics waar je wel wat mee hebt.

Groet, Jasper
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Voor mij mag het best een BR94 zijn. Ik heb destijds een Fleischmann 4094 omgebouwd met een speciale eigengemaakte sleper (de Mä. krijg je er niet onder), alles bon tot op een wissel: dan blijft-ie hangen met z'n poten in de lucht. De grote ronde motor stelt ook niet veel voor in digitaal en bovendien is het chassis te star en de wielflenzen te smal. De loc staat nu in de vitrine.
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Met M*s BR55/G8 ben ik erg tevreden en in het verre verleden heb ik al voorgesteld om ook de daarop gebaseerde BR56.2-8/G8.1 ombouw uit te brengen.
Hier nog maar eens herhalen, en ook dat een redelijke prijs gewenst is.
Op een NS 3737 hopen lijkt me niet zo zinvol, maar  de BR70.0, tegen de prijs van de BR24  leek me wel wat.
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Citaat van: Jasperkc op dinsdag 22 december 2009, 21:45:49
Citaat van: 100%erik op donderdag 17 december 2009, 17:09:52
Waar marklin in 2010 mee uit zal komen weet (haast) niemand, dus een onzinnige vraag/onderwerp....

groet

erik
Hé Erik, als jij het niet leuk vindt om een beetje te dromen over wat Märklin in de toekomst uit gaat brengen bedenk dan wel dat anderen dat wel heel erg leuk vinden. Gezien het aantal reacties op dit topic blijkt inderdaad dat dat zo is, dus als jij dit een onzinnig topic vindt wat doe je dan hier in dit topic en ga reageren op de topics waar je wel wat mee hebt.

Groet, Jasper


Jammer dat sommige mensen op dit Forum anderen niet snappen,maarja die kwaliteit heeft niet iedereen


groet,
Erik
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Citaat van: Jasperkc op vrijdag 25 december 2009, 12:28:18om een beetje te dromen over wat Märklin in de toekomst uit gaat brengen bedenk dan wel dat anderen dat wel heel erg leuk vinden.

Hoi Jasper,

Mee eens. Zo droom ik al jaren (tegen beter weten in? :() van een Märklin NS 1300.... :lol:
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Citaat van: Jasperkc op dinsdag 22 december 2009, 21:45:49Hé Erik, als jij het niet leuk vindt om een beetje te dromen over wat Märklin in de toekomst uit gaat brengen bedenk dan wel dat anderen dat wel heel erg leuk vinden.
Hans,

Als je iets quote moet je het wel goed doen ;).
Erik vind dit een beetje een onzin topic :P.
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Citaat van: Mister1736 op vrijdag 25 december 2009, 14:18:33Als je iets quote moet je het wel goed doen ;).

Hoi Marcel,

:oops: Bedankt voor de tip! Ik heb het direct veranderd. :oops:
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
wat mij opvalt is dat bij andere merken al wat bekent is voor 2010.
maar bij marklin is het nog muisstil.
ja de insider modellen zijn er al.maar op internet kan ik nog niks vinden en het stummu forum staat naar mijn weten ook nog niks.
misschien gaat marklin  iets speciaals doen
Re:Waar zal de firma M volgend jaar mee uitkomen ?????
Of ze houden het een keer binnenboord zoals het zou moeten  ;).

Maar we zullen het wel zien ;). Ik ben wel benieuwd. Ze hebben dit jaar ook wat leuke nieuwe dingen uitgebracht....