Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Portfeeders 7102 nu al in de dump ?

Gestart door Albert Bas donderdag 29 oktober 2009, 16:14:52

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
 :? Hoe zou dat met de waarde van deze lok gaan in de toekomst ?
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Marklin al zo snel aan het dumpen is. Hij staat nu her en der al onder de 200 eu, ik heb er 269 voor betaald.
Eigenlijk hoop ik dat hij snel uitverkocht zal zijn want dan stijgt de waarde misschien weer iets.

Groet, Albert.
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Hoi,

Ja het zat eraan te komen :(.
Wat wil je met prijzen van ? 269,00. Het is een mooie loc, maar er zit voor de rest TOTAAL NIETS extra's op.... Geen geluid, rangerverlichting enz.... Ja 1 keer is leuk, 2 keer, nou vooruit maar, maar wij Hollanders blijven niet gaan...

Als ze nu de locs eens normaal prijzen, dan verkopen ze meer. Maar ja het blijft moeilijk zeker om dat in te zien :( :(.
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
De varianten komen ook veel te snel na elkaar. Dat is (financieel) bijna niet bij te houden.
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
ik vind het terecht dat die bij de dump komt
als je steeds varianten blijft maken achter elkaar dan houd het voor de nl ook een keer op.

ze  hadden beter een mooi geluidje erin kunnen doen mooie verlichting die klopt.

misschien over een aantal jaartjes gaan we hem massaal kopen .dat is wat ik vind
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Dit wist ik al op22 januari 2009 toen ik de nieuwighedenfolder opendeed dat dit ging gebeuren.

Geen tot weinig of beperkte waardeverlies, ofwel stabiele/waardevaste NS modellen, dan moet je echt bij bepaalde gelimiteerde SHOPmodellen zijn en niet bij de eenmalige seriemodellen die toch grootschalig worden geproduceerd.

Kevin

Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Citaat van: Mister1736 op donderdag 29 oktober 2009, 17:15:31
Hoi,

Ja het zat eraan te komen :(.
Wat wil je met prijzen van € 269,00. Het is een mooie loc, maar er zit voor de rest TOTAAL NIETS extra's op.... Geen geluid, rangerverlichting enz.... Ja 1 keer is leuk, 2 keer, nou vooruit maar, maar wij Hollanders blijven niet gaan...

Als ze nu de locs eens normaal prijzen, dan verkopen ze meer. Maar ja het blijft moeilijk zeker om dat in te zien :( :(.
wat vindt jij een 'normale' prijs voor dergelijke lok?

Dennis
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Nou een ? 179/189.

Dat kan met de "opruiming" ook opeens :?...
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Dan zou ik hem ook wel kopen.
Ik denk dat ze het gewoon proberen met 269, on der het motto van: 'we kunnen altijd nog lager gaan'
hoewel ze nu wel winst mislopen...

Dennis
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Citaat van: minirailz op maandag 02 november 2009, 00:00:48
Dan zou ik hem ook wel kopen.
Ik denk dat ze het gewoon proberen met 269, on der het motto van: 'we kunnen altijd nog lager gaan'
hoewel ze nu wel winst mislopen...

Dennis

De ontwikkelkosten van het basis model (G1206) zijn er denk ik al lang uit. Dus voor elke kleurvariant zijn de kosten relatief laag. Toch worden ze in de markt gezet alsof de ontwikkelkosten ook nog steeds op de produktie drukken. Kennelijk is het het proberen waard, en als Märklin ze dan toch moet opruimen voor 2/3 van de adviesprijs, verdienen ze er misschien nog steeds op.
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Vandaag ook officieel in de dump bij M* in de decemberactie. Voor slechts 219,95.  :? In de reguliere handel is deze al voor 199 of zelfs 179 geloof ik verkrijgbaar. Wie zou deze dan voor 219 kopen?
mvg, Corné
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Mensen die nog steeds niet via internet durven te kopen, betalen de 219 in de winkel. En er zijn er nog heel veel die het niet aandurfen :?.

Gr,
Peter
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Hoe kom je erbij dat mensen in de winkel 219 betalen? Ik doel juist op het feit dat de prijs bij marklin vandaag hoger ligt dan de prijs van de dump-actie bij de winkelier.

mvg, Corné
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Oeps, verkeerd gelezen. Dacht dat je het over internet-prijzen had :oops:.
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re:Portfeeders 7102 nu al in de dump ?
Afgelopen beurs ging deze voor ? 175,= bij Kuipers over tafel naar een nieuwe eigenaar.

Marcel