Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (laatste bericht!!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 13 oktober 2009, 17:50:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Arme AlbertJan, is eindelijk zijn laatste bestelling ook aangekomen en afgehandeld, is het alweer maart => dus "bestel-uw-nieuwe-lantaarns" tijd!!  :twisted: :twisted:

:wink:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Citaat van: Onyx op maandag 01 maart 2010, 21:02:58
Arme AlbertJan, is eindelijk zijn laatste bestelling ook aangekomen en afgehandeld, is het alweer maart => dus "bestel-uw-nieuwe-lantaarns" tijd!!  :twisted: :twisted:

:wink:

Ja ja, maar gelukkig heeft maart meer dagen dan februari!
En er is ook nog geen bericht van de leverancier v.w.b. prijzen nieuwe lantaarns. :roll:

Dus toch nog even geduld!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Hallo AlbertJan,



Wij wachten geduldig af.....  :mrgreen: :wink: :roll:



gr Frans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Hoi Albert-Jan,

Wacht met spanning af tot prijzen bekend zijn.
En zal dan zeker een bestelling plaatsen.

Groet, Andre
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Citaat van: Onyx op maandag 01 maart 2010, 21:02:58
Arme AlbertJan, is eindelijk zijn laatste bestelling ook aangekomen en afgehandeld, is het alweer maart => dus "bestel-uw-nieuwe-lantaarns" tijd!!  :twisted: :twisted:

:wink:

Zeg ehhhh, tweekleurige nesosilicaat.
Dat zijn natuurlijk helemaal géén grappen hè? :roll:
Zit ik hier tussen de (rest)anten van mijn vorige acties, zet jij de forumleden maar lekker weer op de komende actie! :shock: :wink: :lol:

Maar ok, zand erover, nieuwe actie komt eraan. (wacht op antwoord leveranciers)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
P.s. tweekleurige nesosilicaat is een kwarts en géén belediging hoor!?! :mrgreen:)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Citaat van: AlbertJan op woensdag 03 maart 2010, 09:41:34
...
P.s. tweekleurige nesosilicaat is een kwarts en géén belediging hoor!?! :mrgreen:)

No offence taken  :wink:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Beste geïnteresseerden.
Eindelijk bericht van de leveranciers over de "nieuwe" prijzen lantaarnpalen en lampjes voor 2010.
De prijzen zijn ongewijzigd, dus ook nu weer lantaarns met 1 lamp 0,90 en met 2 lampen 1,00 en met 3 lampen 1,10 en met 4 lampen 1,20 en met 5 lampen 1,30
Ook nu weer de aanbieding nr. 20 voor 0,50 en de losse lampjes met 2 gesoldeerde draadjes (wit, rood, blauw en groen) voor 0,35
Het losse lampje met kapje (kaal peertje) 0,60

De emplacements (parkeer- of stadion) verlichting nr. 35 met 6 lichtbakken is 2,00
De grotere lantaarns (12 cm) nr. 36 en nr.37 zijn 1,50

De actie is vanaf nu gestart en bestellen alleen via PB!!

Voor de nummering van de nieuwe lantaarns plaats ik nog nieuwe foto's! 

Mini mensjes, zittend of staand 1:100 of staand 1:87 (H0) kunnen eventueel gelijktijdig meebesteld worden! 

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Bestelling is net via PB verzonden!

Mvg,

Romar
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Hoi AlbertJan,

Heb je ook wat info over die mini mensjes.
Wat het kost en bestel je die per stuk of in vaste aantallen.

Groet Jac.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: wacojaco op donderdag 04 maart 2010, 19:43:23
Hoi AlbertJan,

Heb je ook wat info over die mini mensjes.
Wat het kost en bestel je die per stuk of in vaste aantallen.

Groet Jac.


Hoi Jac.
Je kunt de mini mensjes bestellen in elk aantal, de prijs is 12 cent per stuk.
Natuurlijk wel opgeven 1:87 staand of 1:100 zittend of staand.
Hoe ze er uitzien en welke soorten?

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=17760.msg290570#msg290570

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 05 maart 2010, 07:42:06
...Hoe ze er uitzien en welke soorten?

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=17760.msg290570#msg290570

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Had ik ze net zelf weer opgezocht, komt ie met een linkje..  :mrgreen:

Nu weet ik niet hoelang AJ zich nog gaat bezig houden met deze bestelacties maar vroeg me af of het handig is om alle linkjes (mini-mensjes, bankjes en lantaarns + prijzen) in een "sticky-topic" bij elkaar te plaatsen?
De foto's en prijzen zijn natuurlijk wel te vinden maar staan her en der in de topics.
Ideetje om bv. de 1e post van beide topics dan aan te passen met deze info..?

Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: Onyx
(mini-mensjes, bankjes en lantaarns + prijzen)

Heb ik dan wat gemist?
Zijn de bankjes ook te bestellen?

Mvg,

Romar
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: Romar op vrijdag 05 maart 2010, 13:28:04
Citaat van: Onyx
(mini-mensjes, bankjes en lantaarns + prijzen)

Heb ik dan wat gemist?
Zijn de bankjes ook te bestellen?

Yep, kijk maar:

Citaat van: AlbertJan op zondag 07 februari 2010, 08:07:08
Nagekomen nieuws.

Ik kreeg weer wat nieuws binnen.



Heel mooi uitgevoerd bankje, 2 x 4 plankjes en "smeedijzer" zijkanten.

Deze kunnen makkelijk uit elkaar, waardoor je heel mooi plankjes of ijzerwerk van een ander kleurtje kunt voorzien!
Bankjes kosten 50 cent per stuk.
Bij de volgende poppetjes actie kunnen deze bankjes ook (mee)besteld worden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

En dat is dus eigenlijk ook de reden dat ik voorstelde om een en ander in een "startpost" oid te bundelen  8)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Hoi Albertjan

Heb net een bestelling  via PB verzonden!

MvGr Hans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
AlbertJan,

ik heb mijn bestelling aangevuld en je de definitieve gegevens via PB overgemaakt.
Alvast bedankt voor dit initiatief

Grts

Johan
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: Onyx op vrijdag 05 maart 2010, 09:47:58
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 05 maart 2010, 07:42:06
...Hoe ze er uitzien en welke soorten?

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=17760.msg290570#msg290570

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Had ik ze net zelf weer opgezocht, komt ie met een linkje..  :mrgreen:

Nu weet ik niet hoelang AJ zich nog gaat bezig houden met deze bestelacties maar vroeg me af of het handig is om alle linkjes (mini-mensjes, bankjes en lantaarns + prijzen) in een "sticky-topic" bij elkaar te plaatsen?
De foto's en prijzen zijn natuurlijk wel te vinden maar staan her en der in de topics.
Ideetje om bv. de 1e post van beide topics dan aan te passen met deze info..?

Hier heb ik zelf ook aan zitten denken, maar eigenlijk was het de bedoeling om alleen de lantaarn actie te doen, maar omdat de lantaarns toch per (aangetekende) pakketpost verstuurd moeten worden, kunnen de mini mensjes (en inderdaad ook de bankjes!) er voor dezelfde verzendkosten gewoon bij.
Dus zeg maar, 2 x service voor de prijs van één! :lol:

Maar misschien is het wel handig om bij aankondiging "nieuwe actie ronde" meteen het actuele linkje er bij te zetten.
Ach, al doende leert men, en een beetje zoeken op het forum kan geen kwaad, toch?! :mrgreen:

N.B. Nadere (betalings)gegevens volgen per PB aan het einde van de actie!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
AJ , kan je de bankjes eventueel niet versturen via enveloppe ? Dat kost amper 1,5 euro. Vind het anders zonde dat je voor 12 bankjes meer verzendkosten zou betalen dan de kostprijs.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Hallo AlbertJan,


Even een vraagje,

Tot wanneer kan je bestellen ?
met andere woorden tot wanneer loopt deze actie / bestlronde.

Moet nog het een en ander nakijken zeg maar.



gr Frans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Heb je ook een paar afbeeldingen waar je de nummers van de lantaarns goed kunt lezen?
Of ligt het aan mij, m.a.w. moet ik naar de oogarts?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: bellejt op vrijdag 05 maart 2010, 16:56:25
AJ , kan je de bankjes eventueel niet versturen via enveloppe ? Dat kost amper 1,5 euro. Vind het anders zonde dat je voor 12 bankjes meer verzendkosten zou betalen dan de kostprijs.

De bankjes en/of mini mensjes kunnen natuurlijk ook per normale briefpost, moet wel iets verzinnen om de kwetsbare bankjes te beschermen (luchtkussen envelop wordt in de post sorteermachines wel enigszins geplet) maar kan dan voor 1,10 in Nederland en naar België 1,80

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: Rieske op zaterdag 06 maart 2010, 08:55:54
Heb je ook een paar afbeeldingen waar je de nummers van de lantaarns goed kunt lezen?
Of ligt het aan mij, m.a.w. moet ik naar de oogarts?

Ries, dat ligt aan jouw ogen! :roll:
Nee hoor, dat ligt aan mijn "fantastisch" talent om zelfs eenvoudige foto's moeilijk te fotograferen! :(
Door flits en verlichting glimmen de plakkers en bijna onleesbaar.

Ik zal nieuwe foto's plaatsen met de omschrijving erbij.
(krijg nu eerst de aannemer voor de nieuwbouw op bezoek! :?)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Albert Jan,

Ik ben zo brutaal geweest om al je fotos met informatie samen te vatten in een PDF file voor mezelf (het zoeken naar info werd een beetje vermoeiend.. ;) ) eventueel kan ik de lijst wel hier posten?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: MichelNL op zaterdag 06 maart 2010, 10:18:29
Albert Jan,

Ik ben zo brutaal geweest om al je fotos met informatie samen te vatten in een PDF file voor mezelf (het zoeken naar info werd een beetje vermoeiend.. ;) ) eventueel kan ik de lijst wel hier posten?

Héééé Michel, dat is wel héél erg brutaal hè? :roll:
En natuurlijk mag dat, zo'n overzicht is altijd handig! 8)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
P.s. Ik heb net wel 2 nieuwe foto's voor de slechte oogjes van Ries geplaatst! (nummers waren onduidelijk)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Voor 1,80 euro zullen er veel bankjes kopen dank ik.Ik stuur je een PB.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: MichelNL op zaterdag 06 maart 2010, 10:18:29
Albert Jan,

Ik ben zo brutaal geweest om al je foto's met informatie samen te vatten in een PDF file voor mezelf (het zoeken naar info werd een beetje vermoeiend.. ;) ) eventueel kan ik de lijst wel hier posten?

Misschien handig om dit in de 1e post van elk topic te doen?
Of bv. een apart topic (zonder reactiemogelijkheid), helemaal makkelijk  :D
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: lokje 23 op donderdag 11 maart 2010, 09:41:40
hallo medespoorders.

nu zal ik voor vele hier een stomme vraag stellen denk ik :oops:
maar mijn vraag is.
lantarn in serie plaatsen. voorbeeld ik wil twee lantaarnen 12 V in serie plaatsen.
is dan zoals met een led geel + aan transfo dan bruin - terug aan geel + en dan bruin - naar transfo bruin of -.
of is het twee + samen en twee bruin- samen en dit dan aansluiten op de + en -.
ja sorry hoor maar ben er niet uit met dit

alvast dank.

lokje 23  ( lucien )

Dag Lucien,

Ik ga er even vanuit dat jij het over de lantaarns van AlbertJan heb??? dit zijn lampjes en die hebben geen plus of min.

Als je 2 lampjes van 12v in serie zet moet je 24v aanbieden om ze volledig te laten branden.

Je kunt zeggen 2 x 12v = 24v ( dit is alleen als het in serie geschakeld is ).

Serie wil in dit geval zeggen dat een draad van het eerste lampje naar de trafo gaat.

De draad die overblijft van het eerste lampje gaat naar een draad van het tweede lampje ( maakt niet uit welke ).

Nu heb je nog een draad over van het tweede lampje, deze gaat naar de trafo.


Als je dit nu aansluit op je baan zullen beiden lampjes gaan branden, niet op volle sterkte want je bied ongeveer 17v aan ipv. 24v.
Op zich is dit geen probleem.

Het is net als bij de kerstboom verlichting, als er een lampje stuk gaat dan brand er niets meer ( de lus is dan onderbroken ).

Ik zou een aparte trafo gebruiken als ik jou was met een regelbare uitgang ( oude marklin waarvan je de rijregelaar gebruikt om de juiste spanning in te stellen ).

Als je deze op 12v afregeld of iets lagen kun je 12v lampjes zo aansluiten.

Mocht je in het bezit zijn van 6v lantaarns ( AlbertJan had deze ook in zijn pakket ) dan kun deze wel in serie zetten en op de 12v aansluiten.


Wat een verhaal  :D.
Mocht het je niet duidelijk zijn laat maar even weten.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Zoals jij in het schema getekend hebt klopt het.

Alleen komt er uit een trafo wisselspanning, en dan knipperende leds.
Het beste kun je dan een gelijkrichter achter de travo plaatsen zodat er gelijkstroom uitkomt.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Hallo,

Nog een aanvulling:
Vergeet ook niet om een weerstnd tussen LED en trafo te zetten, anders brandt de LED door.
klik hier vindt je alle info met betrekking tot LED's.
Voor lampjes hoef je geen weerstand te gebruiken.
(Ik dacht, dat je het over LED's had, maar lees dat je het over de AJ lampjes hebt)

Groetjes

Harry
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: lokje 23 op donderdag 11 maart 2010, 10:50:15
he peter.


uiteraard heb ik dit vergeten te vermelden voor led's moet er bij transfo wisselstroom een gelijkrichter tussen .
maar niet aangedacht led's waren maar als voorbeeld naar de vraag  voor de lantaarnelampjes.

zo nu nog wachten op de lampjes van albert-jan en we kunnen verder.

groeten en nogmaals dank voor het antwoord.
lucien.

Dan ga jij zeker naar rails aankomend weekend  :D

Maar zoals ik al aangaf zijn de lantaarns van AJ uitgevoerd met lampjes.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: lokje 23 op donderdag 11 maart 2010, 13:07:48
ha nee peter .

dit weekend ha ik naar de champagne streek vertrek morgen middag en maandag middag terug.
dus eens wat anders dan treinen nietwaar.

tot later.
lucien.

Dat is zeker wat anders :D.

Veel plezier daar.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Hoi AlbertJan,

Zoals je ziet ben een een gloednieuwe gast.
Graag wil ik gebruik maken van je lantaarn aktie en een bestelling doen.
Je krijgt een PB van me. (doe ik er gelijk een paar poppetjes bij )

Groeten Marco
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(4-3 is nieuwe bestelronde gestart)
Citaat van: marco_trein op vrijdag 12 maart 2010, 14:23:27
Hoi AlbertJan,

Zoals je ziet ben een een gloednieuwe gast.
Graag wil ik gebruik maken van je lantaarn aktie en een bestelling doen.
Je krijgt een PB van me. (doe ik er gelijk een paar poppetjes bij )

Groeten Marco


Dag Marco.
Allereerst van harte welkom op ons gezellige forum.
Leuk dat je al zo snel deze actie gevonden hebt.

Verdere of nieuwe gegevens worden via dit topic of per PB bekendgemaakt.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Beste geïnteresseerden.
De actie loopt nog t/m zondag 21 maart.
Bestel dus voor die tijd, ik zal weer ruim bestellen maar voor alles wat later komt geldt "op is op"!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
ik doe wederom mee, je hebt een pb  :)

groeten barry
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Hallo Albertjan,

Komt er na deze ronder nog een keer een bestelronde? Want op dit moment komt het me niet zo goed uit (de spaarcentjes zijn even op) maar ik ben wel zeer geïntereseerd.

Groeten Jan Willem
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Citaat van: Janvis op zondag 14 maart 2010, 19:02:58
Hallo Albertjan,

Komt er na deze ronder nog een keer een bestelronde? Want op dit moment komt het me niet zo goed uit (de spaarcentjes zijn even op) maar ik ben wel zeer geïntereseerd.

Groeten Jan Willem

Daar ben ik ook benieuwd naar en als die ronde er komt wanneer verwacht je die dan.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Is er een reden dat mijn post met .pdf overzicht bestand weg is?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Mijn spaarcentjes zijn al even op maar  dit zijn onverwachten uitgaven :shock: :shock: :shock: :? :?

Mvg Aart
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Citaat van: degeluidsman op zondag 14 maart 2010, 19:43:26
Citaat van: Janvis op zondag 14 maart 2010, 19:02:58
Hallo Albertjan,

Komt er na deze ronder nog een keer een bestelronde? Want op dit moment komt het me niet zo goed uit (de spaarcentjes zijn even op) maar ik ben wel zeer geïntereseerd.

Groeten Jan Willem

Daar ben ik ook benieuwd naar en als die ronde er komt wanneer verwacht je die dan.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Na de decoder actie van mei/juni en een hopelijk bijzonder mooie zomer, wil ik in het najaar (wanneer de meeste modelspoorders weer in hun "bouwkeet" zitten) weer een actie starten.
Ik ben nu al verschillende leveranciers aan het zoeken, of bestaande polsen, voor aanvullende mini mensjes of gewoon leuke, goedkope en bruikbare modelspoor artikelen.

Ook ben ik nog aan het zoeken naar hele kleine, goedkope LED lampjes, al voorzien van aansluit draadjes zodat ook de minder ervaren soldeerder deze op zijn baan kan gebruiken.

Dus al volop bezig (ook voor mezelf hoor! :wink:) om interessante spullen te vinden voor het modelspoor.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Citaat van: MichelNL op zondag 14 maart 2010, 20:01:39
Is er een reden dat mijn post met .pdf overzicht bestand weg is?

Michel, ik weet van niets, ik heb dit bestand ook nog helemaal niet zien staan! :?
Ik stuur je even een PB.

AlbertJan.
P.s. Aart, tot 10 mini mensjes kunnen wij een betalingsregeling treffen en boven de 10.000 is gespreide betaling mogelijk! :mrgreen:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Dat is goed nieuws AlbertJan,

Het gaat mij om decoders, op dit moment niet nodig maar als de aktie in mei / juni weer van start gaat wil ik er wel een aantal hebben.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Citaat van: AlbertJan op zondag 14 maart 2010, 20:11:27
Citaat van: MichelNL op zondag 14 maart 2010, 20:01:39
Is er een reden dat mijn post met .pdf overzicht bestand weg is?

Michel, ik weet van niets, ik heb dit bestand ook nog helemaal niet zien staan! :?
Ik stuur je even een PB.

AlbertJan.
P.s. Aart, tot 10 mini mensjes kunnen wij een betalingsregeling treffen en boven de 10.000 is gespreide betaling mogelijk! :mrgreen:
Hoi AlbertJan,

Heb deze van de week gepost, mijn post is echter nergens meer terug te vinden...

Ik wacht even met herposten tot een moderator heeft gereageert...

Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Hallo Michel,


om eerlijk te zijn heb ik dat pdf bestand ook nog niet hier gezien.
Of ik moet er echt overheen gekeken hebben. :?


het zal zeker makkelijk zijn om met dat bestand te bestellen
AlbertJan heeft ook zoveel op dit moment. :P :P :P


mvg Frans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Helemaal handig zou zijn als hierin ook het voltage en een plaatje van de lampjes zou staan, ik moet nu terug gaan zoeken hoeveel volt mijn lampjes van de vorige bestelling ook alweer waren  :lol:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Geen idee, wat er gebeurd is met de PDF en post van Michel ?! Wordt uitgezocht...
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting.(nog 1 week, tot 22 maart bestellen
Beste geïnteresseerden.
Nog 2 dagen, dan wordt deze gecombineerde actie ronde (mini mensjes en lantaarns) weer afgesloten.
In mei volgt er dan nog een decoder actie en daarna begint voor mij de zomer en is er minder tijd voor het modelspoor en acties, maar voor je het weet is de volgende (modelspoor) winter (brrrr! :roll:) alweer op komst.  :mrgreen:



Citaat van: Brigitte op maandag 15 maart 2010, 11:02:15
Geen idee, wat er gebeurd is met de PDF en post van Michel ?! Wordt uitgezocht...

Ik heb Michel gevraagd om deze file nog een keer te willen plaatsen, lijkt mij zeker een prettig hulpmiddel om nog even te kijken.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (laatste dag bestellen!!)
Beste forumleden.

Laatste dag om te bestellen!!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. ( bestelling is gedaan!!)
Beste kopers.
De bestelling is verzonden en het wachten is nu op antwoord van de leverancier.

Wordt vervolgd! :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (PB ontvangen?)
Beste bestellers.
Van alle leveranciers bericht ontvangen dat de bestellingen geleverd kunnen worden.
De betalingen zijn gedaan en het wachten is nu op de pakketjes.

Iedere besteller (ook de ophalers) hebben een PB met gegevens ontvangen. (géén PB ontvangen, neem dan even contact op!?)

Let op!!
Lantaarn nr. 35 (plaza mast met 6 verstralers) worden geleverd in 6V i.p.v. 12V.
Ik heb een aantal weerstanden 6-12V en 6-16V meebesteld. (indien nodig)

Deze lampen worden op bestelling gemaakt, dus de levering duurt iets (?) langer.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (PB ontvangen?)
Je bent werkelijk weer geweldig!!!!  :D :D :D :D

Groeten

Olav