Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (laatste bericht!!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 13 oktober 2009, 17:50:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: aart op dinsdag 12 januari 2010, 19:58:02
Wie durft er tegen te stemmen :?: :?:
ik niet

Aart

Ik ook niet.

Groet Jac.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: aart op dinsdag 12 januari 2010, 19:58:02
Wie durft er tegen te stemmen :?: :?:
ik niet

Aart

Dat begrijp in Aart, bij jou worden de spullen ook nog langs gebracht  :D :D

Het jaar is net begonnen en nu al de vraag wie de furummer van het jaar wordt :? :?

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: Aliebengalie op maandag 11 januari 2010, 17:18:43
Ook ik ben de gelukkige die vandaag bezoek kreeg van TNT,althans mijn vrouwtje.
En ja hoor de mooie decoders en een berg lichtmastjes.
Alleen met het laatste heb ik nu toch wel een probleem AlbertJan.
Iedereen van de aannemers die normaal de masten in de grond zetten zijn met vorstverlet,en wat gebeurd er AlbertJan gaat gestaag gewoon door met het afleveren van de masten. Kijk nu eens naar de weg en straten AJ.
Dit word met dit weer echt een drama.
U word weer vriendelijk bedankt AJ.

:lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:
Die het nu al in zijn rug heeft alleen van het aanzien al.
Maar nogmaals bedankt ,ziet er allemaal weer geweldig uit.

Mvg: Alex

Koop de poppetjes van Albert-jan erbij en je hebt personeel om de masten te plaatsen. :)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Slavendrijver ben je..... :lol:
Iedereen zit nog in de vorstverlet en jij wil mijn personeel aan het werk zetten.....nou echt nie.
Mb morgen maar vandaag nie..... :lol:

Mvg: Alex
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: wacojaco op dinsdag 12 januari 2010, 20:11:32
Citaat van: aart op dinsdag 12 januari 2010, 19:58:02
Wie durft er tegen te stemmen :?: :?:
ik niet

Aart

Ik ook niet.

Groet Jac.



Ik, want ik heb ze nog steeds niet binnen, maar dat komt hopelijk wel goed.

groeten barry
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: barry1972 op donderdag 14 januari 2010, 17:20:34
Ik, want ik heb ze nog steeds niet binnen, maar dat komt hopelijk wel goed.

groeten barry

Eindelijk kwam vandaag het allerlaatste doosje met lantaarns binnen! :shock: :lol:
Deze heeft dus weken in een depot van de douane gelegen, gelukkig is deze door bemiddeling van UPS vrij gegeven!

Normaal worden deze extra belast met invoerrechten, maar de douane schaamde zich blijkbaar zo erg, dat ze helemaal niets extra berekend hebben! (misschien vergeten?)

@Barry en een paar anderen.
Sorry, namens de douane en de lantaarns komen eraan! 8)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Ach beter dat het lijkt komt dan dat er xtra betaald moet worden lijkt me zo :wink:
Het geeft wel aan dat er bij een grote actie wel eens wat mis kan gaan.

Mathijs
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (laatste pakketje!
Ha fijn!!!

als het goed is kan ik dit weekend dus weer wat nieuwe aanwinsten laten zien  :D

groeten barry
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (laatste pakketje!
Beste forumleden.
Tot mijn grote verrassing blijkt er nog een pakketje ergens onderweg te zijn!
In het "laatste" pakketje zat niet alleen een flink gedeelte van de nabestelling, maar ook een aantal "nouveauté's 2010"! 8)
Hierbij een aantal bijzonder fraaie lantaarns, waar zeker door menig modelspoorder al eens naar gezocht zal zijn!

Helaas nog steeds niet alle bestelde lantaarns, maar deze verrassing maakt (hopelijk) weer veel goed! :lol:
Ook de prijzen zijn nog niet bekend, ze zijn ook nog bij niemand te koop!

Even een opstelling maken en wat foto's maken!

(nog even geduld dus! :wink:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
   
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (laatste pakketje!
We kenne nie wachten JanAlbert....word er gewoon zenuweawachtig van.

Mvg: Alex
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (laatste pakketje!
Citaat van: AlbertJan op donderdag 28 januari 2010, 17:06:35
Beste forumleden.
Tot mijn grote verrassing blijkt er nog een pakketje ergens onderweg te zijn!
In het "laatste" pakketje zat niet alleen een flink gedeelte van de nabestelling, maar ook een aantal "nouveauté's 2010"! 8)
Hierbij een aantal bijzonder fraaie lantaarns, waar zeker door menig modelspoorder al eens naar gezocht zal zijn!

Helaas nog steeds niet alle bestelde lantaarns, maar deze verrassing maakt (hopelijk) weer veel goed! :lol:
Ook de prijzen zijn nog niet bekend, ze zijn ook nog bij niemand te koop!

Even een opstelling maken en wat foto's maken!

(nog even geduld dus! :wink:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
   

Ik wacht nu al 3 minuten......
Duurt het nog lang? :D :D :D


Erik
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
hoe sneller hoe beter want ik moet daar mijn living mee verlichten.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Ik ben ook héééééééééééééééééél benieuwd. :)

Gr.
René
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (laatste pakketje!
Citaat van: AlbertJan op donderdag 28 januari 2010, 17:06:35
Even een opstelling maken en wat foto's maken!

(nog even geduld dus! :wink:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
   


Hallo AlbertJan,


Geduld............ ????????


Nee, dat hebben we niet...... hahahaha  :lol: :lol: :lol:

Dus waar blijven de foto's....................................?  :mrgreen:


Ben erg nieuwschierig nu................


gr Frans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Hééé stelletje zenu........ers!
Niet zo'n geslaagde foto, maar even voor het idee.
Dit zijn de "gewone" nieuwe, de specials ben ik nog mee bezig.
Vooral het "kale" peertje nr. 29 vind ik een hele leuke! 8)

Morgen ook de andere op de foto en deze opnieuw maken! :?
(nieuwe foto, zie onder!)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
AlbertJan
Je weet ik ben altijd en overal te laat mee. Begrijp ik het goed dat er weer lantarenpalen besteld kunnen worden?? Zo ja laat dan mijn doos even rustig staan Er kunnen tussen de mini mensen vast nog wel lantarenpalen bij.

groet Hennie
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
AlbertJan, nummer 29 is wel een erg ludiek paaltje.  :D

Gr. Charlie
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Hallo AlbertJan,



Daar zitten inderdaad leuke / mooie lantaarnpaaltjes weer bij.

Maar nr. 29 is inderdaad een apart model.  :lol:

Wacht op de ander foto's ( eventueel brandend ) met veeeeeeeel geduld.  :mrgreen: :wink:


gr Frans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Citaat van: Charlie op donderdag 28 januari 2010, 22:03:00
AlbertJan, nummer 29 is wel een erg ludiek paaltje.  :D

Gr. Charlie

Ik neem aan dat je die zelf in vorm kan buigen, want zo vind ik hem nogal vreemd overkomen,of
moet ie nog wat water hebben?? :D :D :D

Erik
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Lampje 29 lijkt me een licht voor bv. aan het plafond in een huisje oid..?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Citaat van: Onyx op donderdag 28 januari 2010, 22:35:45
Lampje 29 lijkt me een licht voor bv. aan het plafond in een huisje oid..?

Ach ja natuurlijk er is er gelukkig nog 1 wakker....
Ik dacht alleen maar aan lantarenpalen! :D :D :D


Erik
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Hup,daar gaat me zakgeld..... :lol:
Maar zitten inderdaat weer mooie modellen tussen.

Mvg: Alex
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Albert jan mijn pakketje is gearriveerd!
nogmaals bedankt hiervoor , ziet er perfect uit!

groeten barry
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Hoi AlbertJan,

Leuke nieuwe modellen show je ons weer  :D

Ik sla deze keer over want ik heb nog een kast vol liggen, maar top dat je ons weer in de gelegenheid steld om op een goedkope wijze deze hobby uit te breiden.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
hallo albert jan , vandaag de lantaarns in perfecte conditie ontvangen .
hartstikke bedankt!

groet rene :D
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Hierbij dan de beloofde nieuwe foto's lantaarns 2010!



26,27 en 28 ook even in close-up!



En dan nog 3 bijzondere uitvoeringen en gloeilampjes (zoals het witte lampje met 2 draadjes, in de kleuren rood, groen en blauw)





Nr 35 12V, 6 verstralers  120 mm, ring met 6 verstralers kan schuin gericht worden! Prijs ? 2,- per stuk
     36   6V, 2 lichtkappen 120 mm  Prijs ? 1,50 per stuk   
     37   6V, 4 bollen          110 mm  Prijs ? 1,50 per stuk

Nog niet bestellen, deze zijn pas leverbaar vanaf maart 2010.
Nieuwe lantaarnactie volgt zodra alles leverbaar is.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Hoi Albert-Jan,

Die ene met 6 lampjes op een mast is wel interessant te noemen.
Zou je hier misschien wat extra foto's van kunnen maken met daglicht, en  uitstaande lampjes?

En dan met name van de bovenkant, dus het 'frame' waar de lampjes in hangen. Ben wel benieuwd hoe dat er dan uit ziet.

Dan nog een vraagje:
Wat bedoel je met dat ze ook schuin gericht kunnen worden?
Is dat per lampje te doen of alleen het hele frame?

Al vast bedankt voor de moeite.

Mvg,

Romar
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Hoi AlbertJan,

Heb je nog wat lampen zelf zou ik graag 10 van nr 15 willen hebben.

Groet Kees  :lol:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Ja, die verstralers (nr 35) is inderdaad mooi en interessant. Vooral als emplacementverlichting.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Ik zat te denken om ze voor me toekomstige container/goederen overslag te gaan gebruiken als ze me bevallen.

Hier zouden ze zeer geschikt voor kunnen zijn.

Mvg,

Romar
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
nr35 vind ik persoonlijk heel intresant,als je ze kan bestellen ga ik er zeker bestellen.vind het leuk om aan een rangeerstation ofzo te plaatsen,stuur maar pb op hoeveel ze komen.



groeten peter(ke33)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Beste geïnteresseerden.
Omdat alle na bestellingen zoveel extra tijd kosten, heb ik besloten (samen met mijn vrouw! :wink:) om tot de volgende actie ronde, geen bestellingen meer aan te nemen.
Dus voor iedereen die nog lantaarns willen bestellen, dit kan weer met de volgende ronde (maart/april) zodra ook de nieuwe lantaarns 2010 geleverd kunnen worden.
Natuurlijk worden alle lopende bestellingen nog afgehandeld!

@Romar en anderen.
Ik zal van de terrein verlichting met 6 verstralers nog wat detail foto's maken en plaatsen!

Tot de volgende bestelronde.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan. 
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Nr. 35 is zeker interessant! AJ, mogelijk kun je ook wat gittermasten scoren voor de volgende ronde?

Gr Michel
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
He wat jammer nou AlbertJan ...... :lol:

Neh hoor geintje....doe maar is lekker rustig aan.
En over een paar weken hangen we wel weer aan de bel.
Ik hoor hem in de verte al rinkellen  :lol: :D :lol: :D

Mvg: Alex
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (nieuwtjes 2010!!)
Citaat van: AlbertJan
@Romar en anderen.
Ik zal van de terrein verlichting met 6 verstralers nog wat detail foto's maken en plaatsen!
Toppie  :)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010!!)
Nr. 35 gaat een populaire worden denk ik..  :mrgreen:
In welk tijdperk(en) zou je die kwijt kunnen?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010!!)
Citaat van: Onyx op woensdag 10 februari 2010, 20:55:31
Nr. 35 gaat een populaire worden denk ik..  :mrgreen:
In welk tijdperk(en) zou je die kwijt kunnen?

Volgens mij vanaf TP 3.

En op verzoek een paar close-ups.



En nog iets dichterbij en in het donker genomen.



Nu nog wachten op de nieuwe prijslijst!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Ziet er goed uit, die nr. 35! Bedankt voor de detailfoto's Albert-Jan!  :D
Grt,

Ronald
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Deze zijn waarschijnlijk al in serie geschakeld?

Remie
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Ik houd dit topic even in de gaten. :)

Overigens begrijp ik dat het lastig voor je is om alle bestellingen bij te houden.
Kan 3rail forum hier niks in betekenen met een mooie bestel pagina?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Citaat van: Ronald op donderdag 18 februari 2010, 17:57:38
Ziet er goed uit, die nr. 35! Bedankt voor de detailfoto's Albert-Jan!  :D
Grt,

Ronald

Zoals beloofd en graag gedaan!

Citaat van: Remie op donderdag 18 februari 2010, 18:04:29
Deze zijn waarschijnlijk al in serie geschakeld?
Remie

Ja, dat klopt en 12 Volt.

Citaat van: MichelNL op donderdag 18 februari 2010, 18:50:59
Ik houd dit topic even in de gaten. :)

Overigens begrijp ik dat het lastig voor je is om alle bestellingen bij te houden.
Kan 3rail forum hier niks in betekenen met een mooie bestel pagina?

Het bij houden van de bestellingen is géén probleem, alleen wanneer er een zending te lang onderweg is (douane, verkeerd land of gewoon zoek) dan wordt het lastig.
Dan kan de ene zijn bestelling vrijwel direct krijgen en een ander moet dan soms maanden wachten totdat het binnen is.
Ik bestel dan gewoon nog een keer, en dan (je raad het al!) komt dit pakje ineens tevoorschijn! :?
En dan zijn er ondertussen al héél veel PB's en (kamer)vragen geweest of worden afspraken veranderd.

Daarom nu even een poosje geen acties, maar pas weer na maart.
(en dan zijn de nieuwe modellen ook leverbaar! 8))

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
CiteerOmdat alle na bestellingen zoveel extra tijd kosten, heb ik besloten (samen met mijn vrouw! Wink) om tot de volgende actie ronde, geen bestellingen meer aan te nemen.

Ik kan dit volledig begrijpen. Ik heb inmiddels ook een paar groepsaankopen verzorgt, en het is enorm veel werk. Ik denk dat velen zich hierop verkijken. Je krijgt per bestelling gemiddeld 4-5 mails. Op zeker 30% van alle vragen die je stelt in je mails, krijg je een niet volledig antwoord. Hiervoor moet je dus nogmaals mailen. Dan moet je controleren of de betalingen binnen zijn, en of het bedrag klopt. Daarna doosjes/enveloppen maken, spullen inpakken, adresstrickers printen en een complete boekhouding bijhouden, om te zien wie wat al ontvangen heeft.

Als ik het straks met mijn bedrijf weer drukker heb, ga ik zulke groepsaankopen een heel stuk minderen.

Maar albertjan, je hebt weer een mooie verzameling lantaarnpalen bij elkaar. het zijn allemaal gloeilampjes toch, en je kunt ze dus dimmen? (vind veel lampjes erg fel overkomen namelijk.)

Roy
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Bedankt voor de extra foto's.
Ben benieuwd naar de prijzen!  :roll:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Hé AlbertJan,

Bedankt voor de foto's.
Wacht met spanning af tot het maart is.

Groet,
Jac.

Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Citaat van: RoWi op donderdag 18 februari 2010, 19:33:27
Maar albertjan, je hebt weer een mooie verzameling lantaarnpalen bij elkaar. het zijn allemaal gloeilampjes toch, en je kunt ze dus dimmen? (vind veel lampjes erg fel overkomen namelijk.)

Roy, dat klopt en deze zijn uitstekend te dimmen.
Ook het `flakkeren´ en op en nagloeien gaat heel mooi!
Bij een lager Voltage geven de lampjes ook veel mooier licht.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Citaat van: AlbertJan op donderdag 18 februari 2010, 19:21:32
Citaat van: Ronald op donderdag 18 februari 2010, 17:57:38
Ziet er goed uit, die nr. 35! Bedankt voor de detailfoto's Albert-Jan!  :D
Grt,

Ronald

Zoals beloofd en graag gedaan!

Citaat van: Remie op donderdag 18 februari 2010, 18:04:29
Deze zijn waarschijnlijk al in serie geschakeld?
Remie

Ja, dat klopt en 12 Volt.

Citaat van: MichelNL op donderdag 18 februari 2010, 18:50:59
Ik houd dit topic even in de gaten. :)

Overigens begrijp ik dat het lastig voor je is om alle bestellingen bij te houden.
Kan 3rail forum hier niks in betekenen met een mooie bestel pagina?

Het bij houden van de bestellingen is géén probleem, alleen wanneer er een zending te lang onderweg is (douane, verkeerd land of gewoon zoek) dan wordt het lastig.
Dan kan de ene zijn bestelling vrijwel direct krijgen en een ander moet dan soms maanden wachten totdat het binnen is.
Ik bestel dan gewoon nog een keer, en dan (je raad het al!) komt dit pakje ineens tevoorschijn! :?
En dan zijn er ondertussen al héél veel PB's en (kamer)vragen geweest of worden afspraken veranderd.

Daarom nu even een poosje geen acties, maar pas weer na maart.
(en dan zijn de nieuwe modellen ook leverbaar! 8))

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Duidelijke uitleg.
Ik ben in elk geval van plan om een bestelling te doen in maart. ;)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Heb gisteren in Houten de lantaarnpalen weer even kunnen bewonderen en ik vond de nr.35 er nu ook erg goed uitzien.
Is het al maart...??  :twisted:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Hier sluit ik mij bij aan.

groetjes uit beetje krom
cees
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
beste AlbertJan het pakje is vandaag 5 min geleden geleverd en alles was ok dus bedankt voor de goede afhandeling en de snelle verzending en de mooie volk da er bij was :)


groetjes geert
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (nieuwtjes 2010 + nieuwe foto's!!)
Citaat van: geert190380 op maandag 01 maart 2010, 13:28:44
beste AlbertJan het pakje is vandaag 5 min geleden geleverd en alles was ok dus bedankt voor de goede afhandeling en de snelle verzending en de mooie volk da er bij was :)


groetjes geert

Geert, bijzonder fijn dat het allerlaatste pakketje België heeft weten te vinden.
Het heeft lang geduurd maar gelukkig is ook de laatste verzending te bestemder plekke gearriveerd! 8)

Veel plezier met de inbouw en graag gedaan.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.