Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (laatste bericht!!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 13 oktober 2009, 17:50:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doo
Ach wie weet heeft de kerstman ze nog in de arrenslee liggen rond de kerstdagen?
Het zal een hele verlichting geven als ze aankomen dat is zeker.

Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Citeer
Wij wachten geduldig af.
Hier volg ik.. Ik heb tijd ;)
Gr kenny
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Vandaag weer een aantal dozen ontvangen, met een flink gedeelte van de bestelde lantaarns!
Bij deze was het erg duidelijk waarom dit zolang (ruim 3 weken) geduurd heeft, deze is opengemaakt door de Nederlandse douane en belast met een extra bedrag van ? 42,68 ! :shock:
? 32,68 omzetbelasting en ? 10,- voorschot provisie!? (wat is dat nu weer, smeergeld?! :?)

De meeste pakketjes zijn inclusief Mehrwertsteuer (BTW) maar blijkbaar niet allemaal! :(

Nu nog even wachten op de laatste 3 dozen!

AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(en weer 2 dozen!)
Is de douane getipt door de chinese maffia?  8) 8)
Als afleiding voor (nog) grotere zaken?

Dat wordt dan een meerprijs van 42,68 : ? = ?

Allemaal een beetje bijlappen dus. :D
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(en weer 2 dozen!)
Citaat van: Grotegreef op woensdag 09 december 2009, 14:03:51
Dat wordt dan een meerprijs van 42,68 : ? = ?

Allemaal een beetje bijlappen dus. :D

Ja, dat wordt dan ? 42,68 : 3200 = 1.33 cent per lantaarn extra! :lol:
Nee hoor, dit soort "tegenvallers" is bij de prijs inbegrepen! (meevallers ook! :mrgreen:)
Heb al diverse leuke meevallers mogen ontvangen, boompje extra, 25 mensjes extra, prachtige set Preiser paarden, 2 x gratis drankje, tractor, aantal kleine dingetjes voor op de baan (prachtige bankjes!) fles wijn, 3 koppen koffie enz. ! :lol:

Dus géén naheffingen! :roll: :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(en weer 2 dozen
Great news !!!
Je hebt het er maar weer druk mee, extra btw betalen de spullen weer uitzoeken.
Kortom succes de komende dagen.
Hou ze een beetje weg voor moeder de vrouw anders hangen straks al de lampje in jullie kerstboom.

Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(en weer 2 dozen!)
Lid sinds: 2008

Als t maar Nederlands is en flensen heeft

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(en weer 2 dozen!)
Citaat van: Grotegreef op woensdag 09 december 2009, 14:03:51
Is de douane getipt door de chinese maffia?  8) 8)
Als afleiding voor (nog) grotere zaken?

Dat wordt dan een meerprijs van 42,68 : ? = ?

Allemaal een beetje bijlappen dus. :D

Ben ik mee eens!
Albert, laat ff weten, voor mij geen probleem!

Groet Paul  :wink:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(en weer 2 dozen!)
Citaat van: AlbertJan op woensdag 09 december 2009, 15:00:06
Citaat van: Grotegreef op woensdag 09 december 2009, 14:03:51
Dat wordt dan een meerprijs van 42,68 : ? = ?

Allemaal een beetje bijlappen dus. :D

Ja, dat wordt dan ? 42,68 : 3200 = 1.33 cent per lantaarn extra! :lol:
Nee hoor, dit soort "tegenvallers" is bij de prijs inbegrepen! (meevallers ook! :mrgreen:)
Heb al diverse leuke meevallers mogen ontvangen, boompje extra, 25 mensjes extra, prachtige set Preiser paarden, 2 x gratis drankje, tractor, aantal kleine dingetjes voor op de baan (prachtige bankjes!) fles wijn, 3 koppen koffie enz. ! :lol:

Dus géén naheffingen! :roll: :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Albert-Jan is en blijft een toffe man :cool:

Mathijs
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(en weer 2 dozen!)
Aan alle straatverlichtings "bedrijven"
.
Omdat er nu ruim de helft van alle straatlantaarns binnen zijn, heb ik alle bestellingen waarvan (bijna) alles binnen is , zoveel mogelijk klaar gemaakt. (ingepakt dus! :wink:)

Morgen probeer ik zoveel mogelijk bestellingen in te pakken voor de mensen die zaterdag in Houten aanwezig zijn, zowel mini mensjes (maar even aangevuld met mijn eigen "voorraad") en alle lantaarns die tot dusver binnen gekomen zijn.

Zondag ga ik een aantal kleinere bestellingen inpakken (mits deze al betaald zijn) en deze gaan maandag per briefpost of aangetekend op de post.

Met een beetje geluk worden de 3 nog ontbrekende pakketten vrijdag of zaterdag bezorgd. (als deze tenminste niet bij de douane liggen! :?)

Tot ziens in Houten.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(en weer 2 dozen!)
Citaat van: AlbertJan op donderdag 10 december 2009, 21:12:43

Zondag ga ik een aantal kleinere bestellingen inpakken (mits deze al betaald zijn) en deze gaan maandag per briefpost of aangetekend op de post.


Ben benieuwd of daar die van mij al bij zitten.

Groetjes Jac.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(en weer 2 dozen!)
Citaat van: wacojaco op donderdag 10 december 2009, 22:17:33
Ben benieuwd of daar die van mij al bij zitten.

Groetjes Jac.

Lantaarns die op dit moment al binnen zijn, nr. 2,4,6,7,10,11,12,13,14,16,17,18,20,23
Helaas nog geen wandlantaarns en ook geen kleine lampjes, wel de goedkope aanbieding van (schuif) lantaarns!

Dus iedereen kan zelf bekijken of zijn zending al (bijna) klaar ligt! :mrgreen:
(ja Jac, die van jou ligt dus al klaar voor verzending! :lol:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
@AlbertJan,

je auto zal weer afgeladen zijn als je richting Houten rijdt.
Nou we gaan het weer allemaal meemaken bij de M&G.
Morgen sta jij in ieder geval weer in de schijnwerpers met je lantaarnpalen.lol
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: Rieske op vrijdag 11 december 2009, 12:22:18
je auto zal weer afgeladen zijn als je richting Houten rijdt.
Nou we gaan het weer allemaal meemaken bij de M&G.
Morgen sta jij in ieder geval weer in de schijnwerpers met je lantaarnpalen.lol


Jazeker, en dan ook nog van die duizenden hongerlappen en altijd dorst.
Daarbij ook nog eens 9 vitrine modules, dus zeker behoorlijk afgeladen! :roll: :wink:

Tot morgen.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Geweldig dat ze al klaar liggen voor verzending.
Ik ben toch wel heel nieuwschierig hoe ze er uit zien in het echt.
Zie ze wel verschijnen.

Groet Jac.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Ik heb net een busje gehuurd om alles te vervoeren  :D

Een doos vol lantarnpalen en nog 400 nieuwe gasten.

De lantaarns gaan voorloppig de kast in want zover ben ik nog lang niet maar voor dit geld kon ik het niet laten lopen :)

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Vandaag de 60 lantaarns opgehaald bij Albert-Jan in Houten. Hartstikke gave lantaarntjes!
Ik ben er erg blij mee!
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws
AlbertJan,
da ge wir bedankt zijt da witte en als ge ut nie wit dan kunde ut altij nog behangen.

Weer helemaal top, goed, fijn en netjes geregeld.

BEDANKT !!
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Moet die ex-collega van mij hier weer zijn Brabants rondstrooien.... De witte geit heeft Q-koorts...

Nou, Albert goed nieuws dat de lantaarnpalen type 20 binnen zijn. Dan zal ik wegenbouwers vast gaan waarschuwen dat ze van de week overuren moeten gaan maken met het plaatsen ervan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Is december niet de licht maand  :D :D :D



En gelijk weer 400 man extra te eten :shock:



AJ weer bedankt voor deze super service,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Hoi Peter,

Haal s.v.p. eens een paar figuurtjes uit het zakje en maak dan een fotootje er van.
Ik ben heel benieuwd hoe de figuurtjes er uit zien.
Zijn ze nog te bestellen?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: Maarten Marklin op zondag 13 december 2009, 20:09:30
Hoi Peter,

Haal s.v.p. eens een paar figuurtjes uit het zakje en maak dan een fotootje er van.
Ik ben heel benieuwd hoe de figuurtjes er uit zien.
Zijn ze nog te bestellen?

Dag Maarten,

Ze zien er redelijk goed uit, maar in de wagons waar ik ze voor gebruik zijn ze echt super.

Voor bestellingen moet je bij AlbertJan zijn.

Er zijn nu meer dan 30.000 van deze poppetjes verkocht dat zegt genoeg :D :D

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Ze zijn niet zo gedetailleerd als bv een preisertje en vrij simpel van kleur voorzien.
Maar voor in wagonnen of drukke plekken (markten, bierfeesten, etc) voldoen ze goed  :D
Er zijn wel een aantal op het forum die de mannetjes "los" hebben gefotografeerd.

Edit: heb ze al gevonden: http://forum.3rail.nl/index.php?topic=17760.msg303976#msg303976

Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
hey AlbertJan ik wilde eens ne prijs hebben voor lamp nummer 11 (+- 50 stuks)  en hoe de verzending en zo verloopt ik woon te belgie
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Kan je toch makkelijk uitrekenen want staat in het draadje : De prijzen zijn met 1 lampje ?0,90 per stuk.
Dus 50 X 0.90 = 45 euro inclus normale verzending.Voor aangetekend komt er 7,70 euro bij geloof ik.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Beste Bestellers.

Gisteren alle kleine(re) bestellingen, waarvan alles binnen was, bij de Post afgegeven.
Met een beetje geluk worden deze morgen bezorgd! :lol:

@Geert.

Citaat van: geert190380 op maandag 14 december 2009, 21:44:15
hey AlbertJan ik wilde eens ne prijs hebben voor lamp nummer 11 (+- 50 stuks)  en hoe de verzending en zo verloopt ik woon te belgie

Citaat van: bellejt op maandag 14 december 2009, 23:06:12
Kan je toch makkelijk uitrekenen want staat in het draadje : De prijzen zijn met 1 lampje ?0,90 per stuk.
Dus 50 X 0.90 = 45 euro inclus normale verzending.Voor aangetekend komt er 7,70 euro bij geloof ik.

Klopt helemaal perfect! :lol:
Natuurlijk gaan de "op tijd" bestellers wel voor! :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Hoi AlbertJan,

Vandaag bij thuis komst een grote verassing, een pakketje.
Geweldig zo snel als je dat geregeld hebt.
De lantaarnpalen zien er top uit en nog een extra verassing, in de vorm van walnoten.
Laat ik daar nu net gek op zijn.
Je hebt er maar een hoop werk van, maar het word zeer gewaardeerd.

Hartelijk dank.

Groetjes Jac.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: wacojaco op dinsdag 15 december 2009, 20:07:18
Vandaag bij thuis komst een grote verassing, een pakketje.
Geweldig zo snel als je dat geregeld hebt.
De lantaarnpalen zien er top uit en nog een extra verassing, in de vorm van walnoten.
Laat ik daar nu net gek op zijn.
Je hebt er maar een hoop werk van, maar het word zeer gewaardeerd.

Jac, graag gedaan!

En vandaag zijn ook de laatste 3 pakjes gelijktijdig afgeleverd!
Na een snelle controle lijkt (bijna) alles erin te zitten, volgens de leverancier is er nog een klein pakje onderweg met wat nabestellingen!

Zo, en nu nog zo'n 40 pakjes en 20 enveloppen voor verzending klaar maken!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Hoi Albertjan

Pakje is vandaag binnen gekomen.
Doosje is beschadigd (waarschijnlijk geopend). De lantaarntjes zaten er wel in, alleen 10 stuks zijn er stuk. De poppetjes zaten er niet meer in. (diefstal bij de post?).

Ik weet dat jij hier niets aan kunt doen, maar ik wilde je dit toch even melden.
Ik ben hierover zeer teleurgesteld.

Kan ik eventueel nog poppetjes bestellen?

Wim S. (Favoriet)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: favoriet op woensdag 16 december 2009, 18:09:49
Hoi Albertjan

Pakje is vandaag binnen gekomen.
Doosje is beschadigd (waarschijnlijk geopend). De lantaarntjes zaten er wel in, alleen 10 stuks zijn er stuk. De poppetjes zaten er niet meer in. (diefstal bij de post?).

Wim, dat is wel heel erg teleurstellend.
En zeker omdat dit pakje aangetekend was verzonden, maar natuurlijk moest zoiets wel een keer gebeuren.
Natuurlijk altijd wel héél erg jammer dat zoiets dan net jezelf moet overkomen! :?

Ik stuur je nog even een PB.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Beste Bestellers.
Vanmorgen de laatste serie pakketjes verzonden.
Een paar pakketjes kunnen (nog) niet verzonden worden, van een paar type lantaarns zijn te weinig geleverd en een aantal waren in de verpakking al kapot! :shock: (deze mensen krijgen nog een PB!!)
Zodra deze laatste bestelling binnen is, gaan ook deze laatste 3 pakjes op de post!

Belangrijk nieuws!!
Omdat er door alle omzwervingen een zending nogal beschadigd aangekomen is, heb ik na contact leverancier, besloten dat alle kapotte of beschadigde lantaarns,met 50% korting ingewisseld kunnen worden voor nieuwe!
Dat geldt dus ook voor alle  (eventuele) ontvangen kapotte lantaarns. (ook diegenen die tijdens verzending kapot zijn gegaan!)
Hoe deze omgewisseld worden spreken we nog wel af.
   
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Hoi AlbertJan,

Wat ben je toch weer druk om in de decemder maand ( de maand van het licht ) iedereen weer zijn bestelling op tijd te verzenden.

Waren mijn laatste lantaarns al binnen???? anders komt het wel in Houten.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Hoi Albert-Jan,

Is alles voor mij ook al binnen?
Zo ja dan kunnen we een afspraak maken om alles op te halen.
Ik hoor het wel.

Maikel
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
hej albert jan,

ook mijn bestelling is binnen, ik heb wel 2x moeten kijken of je niet nummer 3/4 had omgewisseld met aantallen maar ik ben d'r uitgekomen hoor :)
het klopt allemaa en zit ok nog eens goed verpakt.

dankjewe voor de axtie en ga zo door zou ik zeggen (ookal zegt mijn moeder iets ander, want die vint het allemaal veel te duur ondanks dat ik zeg dat jij veel goedkoper ben dan in de winkel :))

grtz. stefan
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: vanb op zondag 20 december 2009, 11:02:28
Hoi Albert-Jan,

Is alles voor mij ook al binnen?
Zo ja dan kunnen we een afspraak maken om alles op te halen.
Ik hoor het wel.

Maikel

Maikel, ik heb iedereen een PB gestuurd dat de spullen opgehaald kunnen worden.
Je hebt dus een PB!
Dus laat de afspraak maar komen. :mrgreen:


@Stefan.
Mooi dat je het ontvangen hebt, jammer dat je moeder minder tevreden was! :shock:
Tenslotte is zij één van jouw sponsers toch? :mrgreen:


Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Hallo AlbertJan!

De lampjes & mannekes zijn juist aangekomen , Nogmaals bedank voor deze actie en moeite!
De lampjes werken zeer goed !!
Gr kenny
Ps bedank voor de okkernoten! 8) 8)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
hej

in dit geval is mijn moeder geen sponsor want heb 't zelf betaald :)

grtz. stefan
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Hallo Albert Jan,


Hier is ook het pakketje binnen gekomen vandaag met de lantaarnpalen.
En het is aardig wat, ach ,als ik ooit zover ben heb ik zeker wat te plaatsen.

nogmaals bedankt voor deze leuke actie van je
En alle tijd die je er toch even instopt voor ons allen.


gr Frans


PS. bedankt weer voor de lekkere walnoten.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Alles perfect ontvangen, nogmaals dank voor deze ludieke actie 8)
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Albert Jan,

Ook ik heb vanavond het pakje ontvangen, enorm bedankt voor de moeite die je hebt genomen.

Walnoten als verassing, heerlijk.

Prettige feestdagen allemaal!

Gr. Fred.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Beste ontvangers.
Fijn dat de pakjes nog voor de Kerst ontvangen zijn! 8)
Mooi allemaal met de vrije dagen flink aan het bouwen, dan zien wij volgende week de updates wel!? :lol:

Nog even een belangrijke mededeling!!

Helaas ben ik door mijn voorraad walnoten heen, en was ik al begonnen aan de wintervoorraad van onze eekhoorns! :shock:
De toegang tot de voorraadschuur is mij tot de volgende oogst verboden!!! :(

Helaas dus geen walnoten meer!! :oops: 

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Albert Jan,

Ook hier alles binnen  8)

Bedankt voor de moeite (en walnoten)  :P

Groeten

Ron
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Gistermiddag na de kerstboodschappen nog even snel langs het postkantoor om het pakketje op te halen  :D
Ze hadden 'm helemaal apart gehouden omdat hij vol zat met Gulden-tijdperk postzegels  :lol: :) :D

Ik begrijp dat je gestopt bent met je postzegelverzameling AlbertJan? ;)

In ieder geval weer heel hartelijk bedankt en fijne feestdagen gewenst!!
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: Ron21 op donderdag 24 december 2009, 14:45:19
Ook hier alles binnen  8)

Bedankt voor de moeite (en walnoten)  :P

Citaat van: OmeLaurus op donderdag 24 december 2009, 14:55:22
Gistermiddag na de kerstboodschappen nog even snel langs het postkantoor om het pakketje op te halen  :D
Ze hadden 'm helemaal apart gehouden omdat hij vol zat met Gulden-tijdperk postzegels  :lol: :) :D

Ik begrijp dat je gestopt bent met je postzegelverzameling AlbertJan? ;)

In ieder geval weer heel hartelijk bedankt en fijne feestdagen gewenst!!

Laurus en Ron, fijn dat TNT post nog zo hun best heeft gedaan om de (meeste) pakjes toch nog voor de Kerst af te leveren! 8)
En ook van mijn kant, graag gedaan! :lol:

Fijne Kerstdagen.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
P.s. Laurus, door het modelspoor en al deze acties geen tijd meer voor de postzegels.
50 jaar verzamelen gaat nu "op de Post"! :roll: :wink:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Ook ik ben de gelukkige die vandaag bezoek kreeg van TNT,althans mijn vrouwtje.
En ja hoor de mooie decoders en een berg lichtmastjes.
Alleen met het laatste heb ik nu toch wel een probleem AlbertJan.
Iedereen van de aannemers die normaal de masten in de grond zetten zijn met vorstverlet,en wat gebeurd er AlbertJan gaat gestaag gewoon door met het afleveren van de masten. Kijk nu eens naar de weg en straten AJ.
Dit word met dit weer echt een drama.
U word weer vriendelijk bedankt AJ.

:lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:
Die het nu al in zijn rug heeft alleen van het aanzien al.
Maar nogmaals bedankt ,ziet er allemaal weer geweldig uit.

Mvg: Alex
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Albert-Jan,

Nog hartelijk bedankt voor je actie. De lampjes zijn geweldig :D

Mathijs
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Maar AlbertJan,

Is het belangeloos voorzien van drierailers van zoveel verschillende, interessant geprijsde modelspoorartikelen eigenlijk geen smoes om niet aan je baan te hoeven werken ?

Dan heb ik wel eenvoudigere en veel minder arbeidsintensieve smoezen voor je hoor  :lol:
(het is te koud, het is te warm, ik ben op vakantie, ik draai wisseldiensten enz.enz.)

Maar eigenlijk wil ik zeggen dat ik je voor draag voor de forummer-van-het-jaar-trofee !

Zei Huub die zelf nog helemaal geen baan heeft en zijn tijd verdoet met vooral veel forummen - een echte verslaving naast sigaren, wijn en het ontwerpen en of bouwen van schakelingen en spullen voor zichzelf en John z'n baan.
En niet te vergeten het kopen van modeltreinen omdat ze zo mooi zijn - hebbuh - vervolgens open te schroeven en dan half omgebouwd terug in de doos te proppen  :mrgreen:

Grv Huub
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Hoi Huub ben je ook in Houten volgende maand?
Je hebt nog een kop koffie van me tegoed :wink:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Citaat van: huub op maandag 11 januari 2010, 22:50:55

Maar eigenlijk wil ik zeggen dat ik je voor draag voor de forummer-van-het-jaar-trofee !



Dat is een goed idee. mijn stem heb je  :D :D


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Die van mij ook.
Geweldig zoveel tijd en moeite je ervoor over hebt Alberjan

Maikel
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu (verzend nieuws!!)
Wie durft er tegen te stemmen :?: :?:
ik niet

Aart