Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting. (laatste bericht!!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 13 oktober 2009, 17:50:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (t/m 15 november)
Hoi Albert Jan,

Nog een pb van mij, nogmaals dank voor deze leuke :idea: acties.

Groeten,
Frank
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (t/m 15 november)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (t/m 15 november)
Ook ik ben groot aandeelhouder geworden :( :o

Ben nog lang niet zover dat ik ze in kan gaan zetten, dus ze krijgen voorlopig een plaatske in de kast :D

Groet,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (t/m 15 november)
Bij mij het zelfde Peter.
Je kan ze maar in huis hebben voor de donkere dagen.
Brengt toch weer wat licht in de duisternis.

Mvg: Alex
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (t/m 15 november)
Beste geïnteresseerden.
Omdat de voorraden bij de diverse leveranciers behoorlijk slinken (St. Nicolaas en Kerst?) heb ik bij voorbaat een flinke reservering moeten doen, om de bestelde lantaarns binnen 3 weken gegarandeerd afgeleverd te krijgen.

Wacht dus niet tot het laatste moment om te bestellen, wanneer er op het laatste moment nog veel besteld wordt, dan is de reservering niet toereikend en zal ik deze bestellers dit keer teleur moeten stellen!!   :(

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (bestel nu zsm!!)
Hoi Albert Jan,


Dan zal ik morgen even de tijd nemen om te kijken welke ik nou precies wil.
En natuurlijk hoeveel waar te plaatsen.

Tja, vooruit plannen heet dat dan volgens mij.
Zeker als je baan alleen hout en rails nog is op dit moment  :?


Gr Frans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (bestel nu zsm!!)
heet dat vooruit plannen? Is dat om te voorkomen dat het uit de hand escaleert?

Ik wil graag achteruit plannen......


succes!

Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (bestel nu zsm!!)
Citaat van: M - rail op woensdag 11 november 2009, 22:18:39
Dan zal ik morgen even de tijd nemen om te kijken welke ik nou precies wil.
En natuurlijk hoeveel waar te plaatsen.

Tja, vooruit plannen heet dat dan volgens mij.
Zeker als je baan alleen hout en rails nog is op dit moment  :?

Frans, dat probleem heb ik momenteel ook.
Ik weet nog niet eens hoe groot de baan gaat (kan) worden, de nieuwe hobby ruimte moet nog gebouwd worden.
Alleen het tijdperk weet ik zeker! :? (eind II begin III)
Voor de zekerheid ben ik dan zelf ook de grootste afnemer van deze lampjes! :shock: (deze blijven voorlopig dus ingepakt! :roll:)

Citaat van: jeweve op woensdag 11 november 2009, 22:25:44
Ik wil graag achteruit plannen......

Dat zouden wij allemaal wel willen! :mrgreen:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (bestel nu zsm!!)
ik ben ook nog aan het bouwen maar koop alvast elke maand bij.Zo worden de kosten gespreid.En voor die prijs kan je het moeilijk laten hé.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (bestel nu zsm!!)
Ook een pb gestuurd.

albert jan ik ben vergeten erbij te zetten dat ik de no.11 graag in wit wil.
zijn de 1 en 2 ongeverfd?

groeten barry
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (bestel nu zsm!!)
Dag Barry.
Nr 1 en 2 worden wisselend geleverd in zilver en wit, op dit moment is de zilverkleurige aan de beurt maar dit kan ieder moment weer de witte worden.
Beide soorten zijn in kleur gespoten.
Nr 11 wordt ook afwisselend wit of zwart aangeboden, op dit moment zijn het de witte.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (bestel nu zsm!!)
Hallo Albert Jan,


Dan mag ik dus nog niet eens zo klagen.
Ik weet ongeveer hoe het zou moeten kunnen gaan worden.  :P :P ( ingewikkelde zin zeg  8) )

Maar je hebt pb dus


gr Frans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (besteld!!!!)
Beste deelnemers.
Alle bestelde lantaarns, lampjes en bomen zijn geteld (ruim 4.000) en de bestelling is gedaan.

Iedere besteller heeft een PB met gegevens ontvangen.

Géén PB ontvangen? Neem dan even contact (PB) op!!

En nu maar hopen op een snelle verzending en dat alles heel binnenkomt!  :?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (besteld!!!!)
Voor onze buitenlandse deelnemers.

IBAN NL26ABNA0460259466

BIC ABNANL2A


Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (besteld!!!!)
Dag AlbertJan,

Heden het bedrag overgemaakt.
Veel plezier ermee  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vr.Groeten, René G.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu! (besteld!!!!)
Beste mensen.
Natuurlijk worden de mini mensjes en de lantaarns in één pakketje verzonden.
Voor mij makkelijker en voor jullie goedkoper en meer zekerheid! (aangetekende pakket verzending)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu!(besteld+nieuws!!)
Nog even voor de duidelijkheid.
Aangezien (bijna) alle minimale hoeveelheden zijn gehaald, zijn alle lantaarns besteld.
De prijzen zijn definitief volgens onderstaande lijst.

lantaarn met 1 lampje 0,90
lantaarn met 2 lampjes 1,00
lantaarn met 3 lampjes 1,10
aanbieding (schuif) lantaarn nr. 20 0,50
lampje nr. 24 0,35

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu!(besteld+nieuws!!)
Hallo Albert Jan,



is dit mijn schuld.........  :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :mrgreen:

     




gr Frans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu!(besteld+nieuws!!)
Citaat van: M - rail op zondag 15 november 2009, 19:42:08
is dit mijn schuld.........  :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :mrgreen:

     

Nee hoor Frans, niet alléén van jou! :roll:
Velen wilden 90 cent i.p.v. 50 cent voor het actie lantaarntje overmaken, dus blijkbaar was deze actie niet voor iedereen even duidelijk.
Was wel een leuke winst geweest bij een besteld aantal van bijna 900 stuks! :? :oops: 
Maar dat doen we natuurlijk niet!

Dus Frans, nog bedankt voor deze opmerking! (was toch ook gezellig zo?! :lol:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu!(besteld+nieuws!!)
Citaat van: AlbertJan op zondag 15 november 2009, 19:58:00

Dus Frans, nog bedankt voor deze opmerking! (was toch ook gezellig zo?! :lol:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.


jaja, was zeker gezellig :mrgreen:
even "heen" & "weer" mailen / pb'en



gr Frans
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu!(besteld+nieuws!!)
Hoi AlbertJan,

Net het geld overgemaakt.
Ik heb je ook even een pbtje gestuurd.

Groetjes Jac.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu!(besteld+nieuws!!)
Beste deelnemers.
Net bericht ontvangen dat de eerste 2 pakketjes (van de 6 pakjes! :?) is verzonden.
Natuurlijk bepaalt de aankomst van het laatste pakketje het moment dat ik kan verzenden, of dat er opgehaald kan worden.

Dus nog even afwachten (valt niet mee natuurlijk hè? :wink:) totdat alles binnen is.

Wanneer alles binnen is, wordt dat in dit topic vermeld!!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
geld is overgemaakt + pb

groetjes barry
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Laat maar komen AlbertJan :D :)

Ik ben er klaar voor, maar stiekum hoop ik eerst op de 400 mini mensjes :lol: :lol:

Komt de dure maand mischien toch iets vroeger dit jaar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
ik heb mijn ouders al verwittigd dat er een massa mensen en nieuwe verlichting in aantocht zijn.Ze hebben alvast een feestzaal voorzien.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Dat gaat lekker snel.
Laat maar komen.

Mvg Jac.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
geweldig dit dit moeten forumleden vaker doen ook bij andere dingen zoals bovenlijdingen en andere dingen :lol:
bespaart een hoop centjes
van welk merk zijn deze lapjes? heb dat nergens kunnen vinden :?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Citaat van: tjoektjoek op woensdag 18 november 2009, 19:29:02
bespaart een hoop centjes
van welk merk zijn deze lapjes? heb dat nergens kunnen vinden :?

Cheap-shop-ping?
Oftewel helemaal onbekend, China, Taiwan, India (voormalige) Oostblok landen?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Zit ik op ebay te neuzen kom ik het volgende tegen http://shop.ebay.de/gogotrains12volt/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p4340 Die lantaarns komen me bekend voor....  :o
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Dag Antoine en andere geïnteresseerden.

Citaat van: chrisant op zaterdag 28 november 2009, 19:21:43
Zit ik op ebay te neuzen kom ik het volgende tegen http://shop.ebay.de/gogotrains12volt/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p4340 Die lantaarns komen me bekend voor....  :o

Natuurlijk zijn er meer verkopers en komen er dagelijks weer nieuwe bij.
Op ieder (hobby) gebied zie je aanbieders komen en gaan.
Hier zitten hele betrouwbare en goede verkopers tussen, maar helaas ook een aantal die snel veel geld willen verdienen en daarna weer verdwenen zijn.

Op dit moment heb ik goede afspraken en contacten met een aantal Duitse verkopers, die betrouwbaar en netjes leveren.
Deze zijn misschien ietsje duurder, maar zéér betrouwbaar en ze staan voor hun producten.
Uiteraard zijn er nog vele verkopers waarvan ik het bestaan niet eens ken, waarbij misschien wel nog betere of nog betrouwbaarder!
Daarbij is iedereen vrij om zijn spullen te kopen waar hij wil, ik dwing nooit iemand!  :mrgreen:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Dan koop ik liever bij AlbertJan hoor.Wordt veel goedkoper.Daar vragen ze reeds 1 euro ++++++ verzendkosten 2,80 euro.Dat wordt al snel 9,95 euro als je er 2 zou bestellen want dan kan het niet meer in enveloppe.Je betaald dus eigenlijk 3,80 euro stuk.En last but not least : op dit forum zitten betrouwbare mensen die het met geest en overtuiging doen om het ons makkelijk en goedkoop te maken.Chapeau zeggen ze in Belgie.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
In het zakenleven is het ergens anders altijd goedkoper (een denkertje!!) :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk wat verder dan alleen een prijs voor lantaarnpalen:

WALNOTENNNNNN!!!! :mrgreen: :mrgreen:

Vr.gr. René G.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Citaat van: Grotegreef op zaterdag 28 november 2009, 21:49:28
In het zakenleven is het ergens anders altijd goedkoper (een denkertje!!) :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk wat verder dan alleen een prijs voor lantaarnpalen:

WALNOTENNNNNN!!!! :mrgreen: :mrgreen:

Vr.gr. René G.

Het gras is altijd groener aan de overkant :? :? :? :? :? :?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Eindelijk is de eerste doos met lantaarns binnen, weliswaar met nog maar 6 (van de 23) soorten, maar dit geeft goede hoop!



Even uitgerekend dat er dan nog 5 à 6 dozen binnen moeten komen, dus dat wordt opletten dat ik geen besteldienst mis!
Wel een tekortkoming in de adressering gevonden, het "Nieuwe" voor de straatnaam is onduidelijk aangegeven en heeft voor verwarring bij de besteldienst(en) gezorgd, met dus deze vertraging tot gevolg! :roll: (ach ja, waar is het vermelden van de postcode ook goed voor!?  :?

Dus nu maar bivaktentje met observatie toren, op de parkeerplaats geïnstalleerd! :mrgreen:

Wordt vervolgd met het volgende post pakket!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.!!)
Ach dat is kerstboom verlichting, nou dat zal een verlichting geven
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Ik had begrepen van Albert-Jan dat hij speciaal voor deze aktie een krachtstroom aansluiting van 63A liet aansluiten om al dit moois te testen :D :)

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Citaat van: degeluidsman op donderdag 03 december 2009, 15:33:26
Ik had begrepen van Albert-Jan dat hij speciaal voor deze aktie een krachtstroom aansluiting van 63A liet aansluiten om al dit moois te testen :D :)

Peter, ik heb in de machine schuur 380V (60A) aansluiting zitten, daar kan ik prima jouw lantaarns (wel allemaal in serie zetten natuurlijk! :roll:) eventjes aansluiten!
Tenslotte heb ik die van mij ook urenlang op 18V laten branden, en er was niet één kapot! (wel een beetje gesmolten! :mrgreen:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Citaat van: AlbertJan op donderdag 03 december 2009, 16:19:36
Citaat van: degeluidsman op donderdag 03 december 2009, 15:33:26
Ik had begrepen van Albert-Jan dat hij speciaal voor deze aktie een krachtstroom aansluiting van 63A liet aansluiten om al dit moois te testen :D :)

Peter, ik heb in de machine schuur 380V (60A) aansluiting zitten, daar kan ik prima jouw lantaarns (wel allemaal in serie zetten natuurlijk! :roll:) eventjes aansluiten!
Tenslotte heb ik die van mij ook urenlang op 18V laten branden, en er was niet één kapot! (wel een beetje gesmolten! :mrgreen:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Als we uitgaan van 16v lantaarns moeten ze per 24 stuks in serie staan.

Het wordt dan echt kerstboom verlichting ( op krachtstroon natuurlijk ) :roll: :roll:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Leuk werk Albertjan  lijkt wel vuurwerk huhu
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Fijn dat er al een deel binnen is, de aansluit draad ligt klaar hier  :D

gaat er al iets verzonden worden of moet dan alles binnen zijn om de pakketjes compleet te maken?


groetjes barry
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
leuk dat de eerste lampjes binnen zijn.. Ik wacht geduldig af tot men deel der is.. maar ik heb geduld..
Gr kenny
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.
Citaat van: AlbertJan op donderdag 03 december 2009, 15:07:25


Hoeveel zien we er hier liggen AlbertJan?
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.
Citaat van: Rieske op vrijdag 04 december 2009, 05:59:41
Hoeveel zien we er hier liggen AlbertJan?

In de plastic zakjes 730 lantaarns, in de enveloppen liggen 4785 mini mensjes uit te rusten om op reis te gaan!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 04 december 2009, 06:36:51
Citaat van: Rieske op vrijdag 04 december 2009, 05:59:41
Hoeveel zien we er hier liggen AlbertJan?
4785 mini mensjes
Die eten toch niet allemaal mee straks met het kerstdiner?
Dat gaat je anders wel erg veel knaken kosten.lol
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
730 in één doos?! Hoeveel zijn er in totaal dan besteld :shock:?

Ik heb bij de slager al wat extra kalkoenen vooruitbesteld voor als de minimensjes aankomen :mrgreen:.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 04 december 2009, 06:36:51
...In de plastic zakjes 730 lantaarns...

En.. heb je ze allemaal al getest??  :mrgreen:
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu.(nieuws 18 nov.

Citaat van: Rutger op vrijdag 04 december 2009, 11:23:41
730 in één doos?! Hoeveel zijn er in totaal dan besteld :shock:?

Ik heb bij de slager al wat extra kalkoenen vooruitbesteld voor als de minimensjes aankomen :mrgreen:.

In totaal zo'n 3000, inclusief de aanbieding (ruim 900) en de afronding naar 10/100/300 tallen, deze zijn (waren) allemaal voor mijzelf! :lol:
Alleen hebben wat late bestellers mijn lantaarns al weer grotendeels opgemaakt! :roll: :wink:

De kalkoenen zijn toch wel 1:100 besteld hè? :mrgreen: (nee, ik heb geen kalkoenen in de aanbieding! :?)

Citaat van: Onyx op vrijdag 04 december 2009, 11:39:11

Citaat van: AlbertJan op vrijdag 04 december 2009, 06:36:51
...In de plastic zakjes 730 lantaarns...

En.. heb je ze allemaal al getest??  :mrgreen:

Jazeker, van ieder zakje één!

Vandaag helaas niets meer aangekomen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Beste AlbertJan,
Ziet er goed uit en een aantrekkelijke prijs; ben benieuwd.
groet, Japijo, Hoorn.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Het begin oogt veelbelovend Ik wacht nog met smart op meer nieuws :wink: :cool:

Mathijs
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Citaat van: Mathijs op maandag 07 december 2009, 19:22:12
Het begin oogt veelbelovend Ik wacht nog met smart op meer nieuws :wink: :cool:

Mathijs
`

Vandaag alleen een klein doosje mini mensjes ontvangen, deze waren te weinig verzonden.
Maar helaas (nog) geen lantaarns! :?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Actie goedkope lantaarnpalen met verlichting gestart vanaf nu(3-12 eerste doos!)
Wij wachten geduldig af.

Groet Jac.