Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

hoe kan ik bij wintrack de hoogte in

Gestart door marklinkevin dinsdag 12 januari 2010, 22:11:13

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Hallo

ik heb wintrack gekocht en nu wil ik weten hoe ik de lucht in kan met rails ikw eet neit hoe dat moet.
alvast bedankt.

MVG Kevin
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
ik neem aan dat je "omhoog" of te wel "steigen" bedoeld? Dat kan uitstekend met railspiralen. Dat staat toch in het bijgeleverde handboek (PDF-file) beschreven?

Welke versie van WinTrack gebruik je? Bij de laatste (vanaf 9.0) is dat in ieder geval mogelijk.
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
ik gebruik niet de 9.0 maar die daarvoor en ik bedoel stijgen ja sorry voor de fout
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
dubbelklik op een stuk rail werkt ook, (bij versie 8 ) en dan ook op 3d klikken, kun je gewoon het percentage invullen hou het bij 3 tot 5 procent :)

gr, Ron
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Lid sinds: 2009

Leuke dag in het Spoorweg museum

offline
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Hoi Ron ff een vraagje maar in V8 kun je helaas niks in 3D zien toch tenminste bij mij niet  :(
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Hier zijn toch al genoeg topics over geweest? Gebruik eens de zoekfunctie boven in het scherm. Dan vind je een schat aan info hier

Roy
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Citaat van: RoWi op maandag 18 januari 2010, 12:52:41
Hier zijn toch al genoeg topics over geweest? Gebruik eens de zoekfunctie boven in het scherm. Dan vind je een schat aan info hier

Roy
Ik had, volgens mij, eea in http://forum.3rail.nl/index.php?topic=5547.msg78749#msg78749 beschreven, maar die is naar het archief.
Misschien kan het worden teruggeplaats, er staat toch nuttige info.
Ik zeg "volgens mij" omdat ik het niet meer kan controleren.
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Citaat van: Kappa op maandag 18 januari 2010, 21:52:32Ik had, volgens mij, eea in http://forum.3rail.nl/index.php?topic=5547.msg78749#msg78749 beschreven, maar die is naar het archief.

Hoi Ad,

hoewel ik het mij, jou kennende, nauwelijks kan voorstellen: je hebt in het bedoelde topic toch geen onwelvoeglijk taalgebruik toegepast hè? :lol: :lol: :lol:
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:hoe kan ik bij wintrack de hoogte in
Citaat van: Hans Biere op maandag 18 januari 2010, 21:59:13
Citaat van: Kappa op maandag 18 januari 2010, 21:52:32Ik had, volgens mij, eea in http://forum.3rail.nl/index.php?topic=5547.msg78749#msg78749 beschreven, maar die is naar het archief.
je hebt in het bedoelde topic toch geen onwelvoeglijk taalgebruik toegepast hè? :lol: :lol: :lol:
Ik zou niet durven Hans... :lol:
(Wel een beetje een late reactie van mij zeg.....)