Ik zie de mijne al staan.
Kan haast niet wachten, ik lig al onder de brievenbus te wachten
@Roy Is het nog mogelijk om een dubbele pers te bestellen? SmileMvg Tino
Er zijn nog 5 sets over! Dus grijp je kans!En niet getreurd. Als er nog genoeg interesse is, ga ik gewoon nog een serie maken.Roy
De groenen zijn de Hollanders?
CitaatKan haast niet wachten, ik lig al onder de brievenbus te wachten Pas maar op. Ze zijn dan wel niet zwaar, maar het doet wel pijn als je ze op je neus krijgt!Roy
Wow,De mijne wordt persoonlijk door de directeur aan huis bezorgd Very HappyDat hebben jullie allemaal niet hè....Ben ik wel de laatste die het krijgt Rolling EyesDe eersten zullen de laatsten zijn Mr. Green
Mooi zo. Ik hoop dat ze bij iedereen terecht kunnen met de diepladers van tpg, om deze machtige machines te kunnen lossen!Roy
Ook hier een ietwat zware enveloppe gevonden met een tweetal gereedschappen. Ziet er goed uit.Met wat voor techniek zijn de plaatjes gevormd? is dat stanzwerk of vonkverspaning?
RoyMijn naam staat nog steeds in het groen maar de enveloppe is echt aangekomen. Wanneer is er weer een update te verwachten?? Winkgroet Hennie
Ook bij mij zijn ze binnen, bedankt Roy.Ik weet je te vinden als ik nog eens wat met metaal wil!groet,Jan-Willem
Wat voor tips had je gewenst?Roy