>>>>>>Ik heb de maat tussen de wielen vande beruchte lok nogmaals nagemeten: 13,6 mm Dit zorgt op sommige meegebogen C-rail-wissels voor een kortsluiting, maar dus niet bij alle exemplaren van het zelfde type wissel; de afwijking zit dus net tegen de grens wel/niet.Het linker voorwiel (in de rijrichting gezien en komende uit de buitenlus) loopt soms net tegen deze puko aan:Bij een meegebogen M-rail-wissel gaat het wel goed omdat de puko's gewoon maar een 'puntje' zijn en geen 'streepje' - als je begrijpt wat ik bedoel.Bij mijn k-rail-slanke wissels verwacht ik ook dit probleem (maar niet bij de standaard wissels). Ik heb geen meegebogen k-rail wissels. Kortom: ik meen hier nu toch een incompatibiliteit gevonden te hebben tussen oud en nieuw M*spul De behoorlijk grote afwijking van de M* eigen norm zit in de wielen van de oude lok omdat die niet op 14mm flensafstand staan.Wie heeft een idee om het probleem op te lossen ?grv Huub