Hoi Feike,
Ik heb helaas mijn baan moeten afbreken omdat we te weinig ruimte in ons huis hadden. Het was toch wel een flinke baan en ik heb echt met pijn in mijn hart de boel gesloopt......

Erg jammer, want ik vond het maken van de scenery wel erg leuk.
Maar goed, ik ben wel aan het kijken of ik iets in modules kan maken, zodat ik er mee bezig kan blijven.
Het was mijn eerste baan en er zaten gewoon ook wat fouten in:
Ik had bijvoorbeeld heel laat besloten dat het faller car system erop zou komen. Ik ben er nu wel achter dat je iets van DC car moet gebruiken bij meerdere auto's op de baan. Het werkte bij mij gewoon niet, puur alleen met het faller car system.
De blokken voor iTrain had ik ook veel te lang gemaakt. Het was meer file rijden als er veel treinen op de baan stonden.
Het schaduwstation was 11 cm. hoog en was zeer moeilijk om bij te komen. Bij een volgende baan moet daar ook minimaal 25 cm. tussen zitten.
Ik had de baan in 3 stukken gemaakt... alleen de delen waren zo ongelovelijk zwaar... dat sloeg ook helemaal nergens op, haha.
Later tijdens het bouwen heb ik meerdere boosters gekocht en dat moest natuulijk achteraf allemaal aangesloten worden, weer nieuwe stroom circuits maken e.d.
Bij een nieuwe baan wil ik alle decoders e.d. ook aan de voorkant van de baan maken en niet meer onder de baan.

Kortom, tijdens het bouwen wilde ik van alles erin bouwen. Een goede voorbereiding en planning is toch wel heel belangrijk.
Maar als ik dit filmpje terug kijk, was het toch wel de moeite waard!
http://www.youtube.com/watch?v=0Ezv9-pe_7wgrtzz Rein