Dank je Tom, ik ga alles voorzien in de stroomgoot die aan de voorkant van de baan zit dan maar langere draadjes vanaf de rails zelf.
ondertussen ben ik gisteren en vandaag druk doende geweest met de opbouw van de H0 baan hier onderstaand een verslag ervan en mijn bedenkingen erover.
Eerste een foto vanaf de plek waar ik de treinen ga zie rijden als ik op mijn werkplek zit op de verhoogde vloer dus

en schaduwstation eronder, staat ook al op bovenste foto trouwens.

schaduw station de hoek in gezet,

en 5 meter schaduwstation

en dan ga ik zitten en denk
NEE, NEE en nog eens NEEHet begint verdacht veel op het zelf maken van boompjes te lijken zo met die poten onder de baan, normaal valt dat niet zo op maar als je er geen dozen en andere zaken neerzet maar een LGB treinbaan vind ik die palen niet zo'n erg fraai gezicht.
Dus ging Opa zijn denktank in en bedacht mezelf, hé ouwe je wilde ooit eens met die LGB baan tot op 2 meter hoogte gaan rijden, dus je hebt draadeinden en koppelstukken en moeren en ringen en plafond ankers zat van 8 mm, waarom hang je die tafels niet aan diverse draadeinden aan het plafond aan de voorkant en aan de achterkant op steunen( liggen ze nu ook al )
Dus ik zoeken waar ik dat zware spul gelaten had en 2 draadeinden aan elkaar geknoopt en even een test opstelling gemaakt zie onderstaande foto.

vraag is nu dus wat denken jullie ervan, ik zie liever een dunne draad van boven naar beneden lopen die misschien nog wat te camoufleren is, als die palen van 44x44 die voor mijn LGB baan staan.
Ok je moet niet over de tafel willen kruipen, maar daar had ik toch al geen zin in

, en veel gewicht zal het ook niet zijn, 4 per draadeinden per plaat lijkt me genoeg.