Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 15 september 2009, 19:46:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(laatste dag bestellen)
AJ.

Gelukkig net op tijd om er 'enkele' te bestellen.....

Kan je er voor mij 100 stuks (zittende, 1:100) totaal naar mij toe sturen?

gv Huub
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(laatste dag bestellen)
Citaat van: huub op zondag 21 maart 2010, 14:47:43
AJ.

Gelukkig net op tijd om er 'enkele' te bestellen.....

Kan je er voor mij 100 stuks (zittende, 1:100) totaal naar mij toe sturen?

gv Huub

Huub, ik heb dit bericht even naar een PB overgezet.
Maar komt voor elkaar.

Nadere gegevens volgen nog per PB.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (bestelling is gedaan)
Beste kopers.
De bestelling is verzonden en het wachten is nu op antwoord van de leverancier.

Wordt vervolgd! :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (PB ontvangen?)
Beste bestellers.
Van alle leveranciers bericht ontvangen dat de bestellingen geleverd kunnen worden.
De betalingen zijn gedaan en het wachten is nu op de pakketjes.

Iedere besteller (ook de ophalers) hebben een PB met gegevens ontvangen. (géén PB ontvangen, neem dan even contact op!?)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (PB ontvangen?)
Hallo Albert Jan,

Bedankt voor de PB met gegevens.
Maar nu 1 vraagje  wat is de prijs van de 1:87 staande poppetjes?
ik denk dat is er in mn snelheid overheen lees maar kan het ziet echt vinden.


Misschien een idee (voor later) om de 1e post aan te passen met de huidige prijzen?

Bedankt weer voor de geweldige aktie
Rudi
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (PB ontvangen?)
Hallo Rudi,


per poppetje is dat 0,12 cent.



mvg Frans
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (PB ontvangen?)
Citaat van: rugzak op woensdag 24 maart 2010, 23:23:18
Misschien een idee (voor later) om de 1e post aan te passen met de huidige prijzen?

Rudi, dat is een goed idee!
Dan kan ik het totaal aanbod en eventuele nieuwe prijzen in de 1e post actueel houden.
Alleen moet ik daar bij een volgende actie wel aan denken. :roll: :wink:

Alle poppetjes 1:100 en 1:87 zijn 12 cent, behalve de zittende 1:87 deze zijn (indien leverbaar) 18 cent per stuk.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (PB ontvangen?)
I.v.m. een te groot aantal geadresseerden zijn er een paar geadresseerden "afgevallen", deze vanmorgen opnieuw verzonden! :oops:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (PB ontvangen?)
Beste Forumleden.
Al het e.e.a. van de bestellingen ontvangen maar nog niet alles.

Van de leverancier van de bankjes een paar nieuwe kleuren erbij :



Bankjes dus nu ook in zwart en houtkleur. (schalen I, 0, 00 en H0)

Van één van de leveranciers voor de mini mensjes nu ook weer nieuwe zittende en staande 1:87 en ook de oude zittende 1:87 zijn weer leverbaar!



Helaas zijn deze ietsje duurder dan de andere n.l. 18 cent per stuk maar wel erg mooi geschilderd!
Alle andere mini mensjes zittend en staand 1:100 en staand 1:87 blijven onveranderd 12 cent per stuk.

Alle nieuwe zittende.



En alle nieuwe staande.



Dit was het nieuws v.w.b. de mensjes in H0 (1:87)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (nouveauté's 2010!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (nouveauté's 2010!)
Deze poppetjes zijn echt super mooi AlbertJan.

Erg leuk voorop een perron en zo.

We horen wel wanneer we kunnen bestellen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (nouveauté's 2010!)
AlbertJan,

zijn de paard-en-wagen (op de achtergrond)  ook te bestellen?
Of is dat alleen als decoratie voor de figuurtjes?
vr gr,

Wim
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (nouveauté's 2010!)
Ja het benne weer mooie spullen AJ.
Wachten wel op de volgende ronde,want er zitten zeker weer schiterende mooie exemplaren bij.

Mvg: Alex
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (nouveauté's 2010!)
Peter, Alex en anderen.
Wanneer, na een hopelijk mooie zomer, net nieuwe modelspoor seizoen aanbreekt, dan wil ik weer een mini-mensjes actie starten en kunnen alle nieuwtjes ook besteld worden. 

Citaat van: WAJ Janse op woensdag 31 maart 2010, 21:32:12
zijn de paard-en-wagen (op de achtergrond)  ook te bestellen?
Of is dat alleen als decoratie voor de figuurtjes?

Wim, dit is een "antiek" setje uit mijn verzameling karren en paarden.
Ik ben deze aan het opknappen en staat daar inderdaad al decoratie.
Helaas al heel lang niet meer leverbaar maar nog steeds erg mooi.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (nouveauté's 2010!)
Beste bestellers.
De eerste zending mini mensjes is ontvangen, tweede doos is nog onderweg.
Ook de nabestellingen komen gelijk mee.
Met een beetje geluk kan ik eind volgende week alles (inclusief lantaarns)versturen!

V.w.b. bestellingen met alleen bankjes en/of mensjes, zijn voorzover betaling binnen, nu allemaal verzonden.


Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (nouveauté's 2010!)
Vader belde zojuist dat hij de ganse tuin gaat volzetten met mijn aangekomen bankjes.Zal ze maar snel ophalen voor hij het echt doet.Weer supersnelle service hé.Bedankt AJ.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (nouveauté's 2010!)
Citaat van: bellejt op donderdag 08 april 2010, 14:56:17
Vader belde zojuist dat hij de ganse tuin gaat volzetten met mijn aangekomen bankjes.Zal ze maar snel ophalen voor hij het echt doet.Weer supersnelle service hé.Bedankt AJ.

Johnny, dat volzetten is nog niet zo erg maar dat hij daarop gaat zitten! :shock:
En natuurlijk weer graag gedaan. :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuwe mensjes binnen)
Het is zeker niet meer mogelijk om een klein aantal poppetjes te bestellen?
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuwe mensjes binnen)
Citaat van: MystiQ op zaterdag 10 april 2010, 01:42:24
Het is zeker niet meer mogelijk om een klein aantal poppetjes te bestellen?

Volgende week komt er nog een nalevering binnen, er waren nog 2 grote nabestellingen gedaan en toen waren mijn "eigen" mini mensjes ineens allemaal op! :shock:

Dus stuur maar even een PB.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuwe mensjes binnen)
Beste bestellers.
Gisteren zijn alle resterende lantaarns ontvangen.
Nu komen alleen nog de nabestelde mini mensjes en bankjes binnen.
Vandaag alle pakjes klaargemaakt waar alles van binnen was, naar het postkantoor gebracht.
Misschien heeft iedereen deze nog voor het weekend in huis!

Een aantal pakjes worden nog later verzonden, een aantal gaan mee naar Dortmund of Houten en een aantal worden nog opgehaald.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(14-4 pakjes verzonden)
Hallo AlbertJan,



Hier is het paketje zojuist binnen gekomen.

Bedankt weer voor deze leuke actie.



mvg Frans
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(14-4 pakjes verzonden)
Citaat van: M - rail op donderdag 15 april 2010, 10:53:41
Hallo AlbertJan,



Hier is het paketje zojuist binnen gekomen.

Bedankt weer voor deze leuke actie.



mvg Frans

Frans en alle andere ontvangers.
TNT post laat de pakketjes vandaag als "rijpe appels" uit de lucht vallen!
Aangetekend, binnen Nederland, de meeste binnen 24 uur al bezorgd! 8)

Heel erg fijn om te horen dat de pakjes "in goede gezondheid" zijn aangekomen.
En jullie weten het, altijd graag gedaan! :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(14-4 pakjes verzonden)
Hoi Albert Jan,
Vrijdag niet meer aan toe gekomen om je te bedanken voor de perfecte levering.
Ik weet het je zolder ligt voller met bedankjes dan  met rails maar toch bedankt :lol: :lol:

Mvg Aart
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(14-4 pakjes verzonden)
Citaat van: aart op zondag 18 april 2010, 20:20:51
Ik weet het je zolder ligt voller met bedankjes dan  met rails maar toch bedankt :lol: :lol:

Aart en Luciën.
Daar kun je er nooit genoeg van krijgen en, wederom, weer graag gedaan! :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(14-4 pakjes verzonden)
De laatste pakjes met lantaarns en mini-mensjes zijn ingepakt, deze gaan morgen naar het postkantoor! (vandaag is bij ons Boerenmaandag, dus geen parkeerplek en het meeste gesloten! :roll: :lol:)
Op een enkele nabestelling en/of nog niet betaalde bestellingen na, moet eind van de week alles ontvangen zijn.
Een paar soorten lantaarns (7,9 en 36) waren op dit moment niet (of beperkt) leverbaar, dus deze worden nog nagezonden!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(20-4 laatste verzendi)
Hallo,

zijn er nog een paar lantaarns en poppetjes over?
heb dit natuurlijk weer gemist  :shock: :(


Mvg,
Wilco
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(20-4 laatste verzendi)
Citaat van: Beginner op maandag 19 april 2010, 17:43:57
zijn er nog een paar lantaarns en poppetjes over?
heb dit natuurlijk weer gemist  :shock: :(

Wilco, ik heb nog wat kleine nabestellingen, stuur maar een PB met wat je gedacht had, misschien heb ik deze nog wel in mijn eigen voorraad.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(20-4 laatste verzendi)
Beste geïnteresseerden.
Omdat ik de afgelopen dagen veel vragen kreeg over de nieuwe "goedkope decoder" actie (zie : http://forum.3rail.nl/index.php?topic=15961.msg254010#msg254010), heb ik besloten om de topics van de diverse acties anders in te gaan delen!

Een aantal vragen gingen er vooral over om een duidelijker overzicht te krijgen van wat er precies allemaal aangeboden wordt, vaak komen er later wijzigingen en/of toevoegingen, vragen en mededelingen die het aanbod niet overzichtelijker maken! :?

Daarom is na flink "onderhandelen" de volgende oplossing bedacht!

Het openingsbericht bevat altijd (nou ja, ik doe mijn best! :wink:) de meest actuele aanbiedingen en prijzen!!
Ook belangrijke aanvullingen vermeld ik in dit bericht.

Je hoeft dan na aankondiging actie, niet het hele topic door maar klikt op "pag. 1" en je hebt gelijk de meest actuele informatie direct op je scherm!

Aangezien er een flink aantal verschillende soorten mini mensjes zijn, zal het wel even duren voordat het totale actuele aanbod vermeld staat!
Hoewel er pas na de zomer weer een poppetjes actie komt, zal ik toch proberen z.s.m. het openingsbericht van de meest actuele informatie te voorzien.
 
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(20-4 laatste verzendi)
Misschien handig als er een apart forum-deel is waar alleen dit soort acties te vinden is.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuwe combi actie!)
Beste forumleden.
Op verzoek en omdat veel modelspoorders, na het zomerreces, ook weer vol goede moed zijn begonnen weer een nieuwe actie ronde.

Het betreft hier weer een combi-actie samen met de lantaarnpalen en verlichtings actie,
zie hiervoor :       http://forum.3rail.nl/index.php?topic=18277.msg300260#msg300260  

Deze actie loopt de hele maand september, zodat ik begin oktober alles kan verzenden. (ophalen, Houten, Gastendag kan natuurlijk ook!) 
Alle prijzen zijn ongewijzigd en alle informatie staat nu in het openings bericht!
Zie :    http://forum.3rail.nl/index.php?topic=17760.msg290411#msg290411


Voor de hele snelle (of ongeduldige! :wink:) bestellers is er nog een (kleine) voorraad, dus deze kunnen snel verzonden (of opgehaald) worden.
Bestellen natuurlijk weer per PB!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuws combi actie!)
Beste bestellers.
Omdat een aantal bestellers nu al graag van hun geld af willen, even een mededeling! :wink:

Aan het einde van de actie (eind september) ontvangt iedereen weer een PB met betalingsgegevens.
Zo hou ik alles een beetje bij elkaar en kan ik eenvoudig iets terugvinden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuws combi actie!)
Ik plaats binnenkort een bestelling ;)

Mvg, Chopper
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(NOG 1 WEEK BESTELLEN!)
Beste geïnteresseerden.
De laatste week voor deze bestelronde is aangebroken.
Daarna kan alleen nog maar wat in "eigen" voorraad is, geleverd worden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(NOG 1 WEEK BESTELLEN!)
Beste geïnteresseerden.
Nog 3 dagen om te bestellen.
Daarna kan alleen nog maar wat in "eigen" voorraad is, geleverd worden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (NOG 3 DAGEN!!)
Beste bestellers.
Als het goed is heeft iedere besteller nu een PB met gegevens ontvangen!

Niet ontvangen? dan is er ook geen bestelling bekend, dus even per PB contact opnemen.

Alles is besteld en betaald, het eerste pakketje is al binnen en er ligt nog wat "op de plank". :lol:

Zodra de betaling binnen is gaan de eerste pakjes de deur uit.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (1e pakjes verzonden!)
Beste bestellers.
Voor de hele snelle betalers, en natuurlijk wat al binnen is, zijn de 1e pakketjes al verzonden!
Het wachten is nog op een levering nieuwe mini mensjes en wat nieuwe lantaarnpalen.

Hopelijk is volgende week alles binnen en kan ik de rest gaan verzenden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (1e pakjes verzonden!)
Alles netjes zonder verwondingen binnen gekregen,en onderweg hebben ze nog voedsel ook gehad,niemand klaagde ook.

AJ.weer harstikke bedankt namens mijn complete bevolking nu.

Mvg: Alex
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (1e pakjes verzonden!)
Citaat van: Aliebengalie op woensdag 06 oktober 2010, 18:22:18
Alles netjes zonder verwondingen binnen gekregen,en onderweg hebben ze nog voedsel ook gehad,niemand klaagde ook.

AJ.weer harstikke bedankt namens mijn complete bevolking nu.

Mvg: Alex

Hoi Alex.
Fijn om te horen dat het eerste pakje "in goede gezondheid" gearriveerd is! :lol:
Rustig aan en verslik je niet!  :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)
Beste forumleden.
Omdat de laatste actie er nu op zit, even een mededeling hoe ik nu verder ga.
Op dit moment heb ik van alle mensjes nog voldoende voorraad en kan er eventueel nog besteld worden.

Voorlopig kun je per PB contact opnemen.

Tip!!
Sla het openingsbericht op zodat de informatie beschikbaar blijft! :idea:

Alvast een gezellig uiteinde en een gelukkig en gezond 2011.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)
Hallo AlbertJan,

Ik heb ontzettend genoten van de diverse links. Op dit moment ben ik nog niet bezig met de scenery. Ik zal het zeker in gedachten houden. Zijn de poppetjes en lantaarns eigenlijk nog te leveren?

Groeten Georges
Re: Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)
Beste Georges.
In principe heb ik alles nog steeds in voorraad.
Alleen nu niet meer via forumacties maar gewoon als particulier initiatief! O:-D

Bestellingen en/of informatie graag alleen per PB of email.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)
Hallo AlbertJan,

Welke bevolking heb je nog want ik meen me te herinneren dat je groepen van 1: 87 vergeleek met 1: 100 en dat zie ik nergens meer staan. Idem voor de lantaarnpalen daarvan had je een ongelooflijke diversiteit tov deze opgave. Ben ik in de war met een ander?

Groeten Georges
Re: Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)
Citaat van: AlbertJan op woensdag 10 september 2014, 12:34:48
Beste Georges.
...
Bestellingen en/of informatie graag alleen per PB of email.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)
OK