Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 15 september 2009, 19:46:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(verzend nieuws!!)
Citaat van: AlbertJan op dinsdag 15 december 2009, 08:11:12
Er moeten nog 3 pakjes onderweg zijn! :?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.



Volgens mij zijn de drie vermiste pakketjes vandaag zonder strafport aangekomen  :P 8) :mrgreen:

Mvg, Johan.

AlbertJan nog dank voor het lekker bakkie koffie  8)
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(verzend nieuws!!)
Citaat van: Blausee-Mitholz op woensdag 16 december 2009, 13:45:26
Volgens mij zijn de drie vermiste pakketjes vandaag zonder strafport aangekomen  :P 8) :mrgreen:

Mvg, Johan.

AlbertJan nog dank voor het lekker bakkie koffie  8)

Héé, Johan was mij al voor! :lol: (jammer van de niet startende tractor! :()
De laatste 3 dozen zijn met 3 weken vertraging, gelijktijdig afgeleverd! :roll:
Na een snelle controle lijkt (bijna) alles erin te zitten, volgens de leverancier is er nog een klein pakje onderweg met wat nabestellingen!

Zo, en nu nog zo'n 40 pakjes en 20 enveloppen voor verzending klaar maken!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(verzend nieuws!!)
Citaat van: AlbertJan op woensdag 16 december 2009, 16:45:13

Héé, Johan was mij al voor! :lol: (jammer van de niet startende tractor! :()
Geeft niet, is je werk. Was het starten, lopen of moest je nog startpatronen gebruiken  :wink: voor de meelezers, AlbertJan en ik waren net op de treinkamer toen AlbertJan weg weggebeld

Citaat van: AlbertJan op woensdag 16 december 2009, 16:45:13
Zo, en nu nog zo'n 40 pakjes en 20 enveloppen voor verzending klaar maken!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Die heb jij zo klaar, ik heb ze zien liggen, netjes voorbereid  8) 8) 8)

Dat bakkie doen we nog een keer over AlbertJan  :wink:  :mrgreen:

Mvg, Johan
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(verzend nieuws!!)
Nou je hebt het er maar weer druk mee AlbertJan.
Wil je tussen Kerst en Nieuw wel komen helpen, maar de bestellers zullen het wel eerder willen hebben. ( gelukkig,lol )
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(verzend nieuws!!)
Heb je net een lange rijs gehad. Moet je nog gaan betalen om je auto neer te zetten.  :lol:


Ik ben er echt blij mee. Nogmaals bedankt  AlbertJan!
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(verzend nieuws!!)
Beste AlbertJan,

Vandaag kregen we een envelop binnen met opvallend veel postzegels. (M'n vrouw dacht daarom dat de envelop uit het buitenland kwam  :))

De mini-mensjes zijn in goede staat aangekomen. Bedankt voor de aanbieding en alle moeite die je voor ons hebt gedaan.

Met vriendelijke groet,

Tom
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(verzend nieuws!!)
Citaat van: Tom op woensdag 16 december 2009, 20:58:48
Beste AlbertJan,

Vandaag kregen we een envelop binnen met opvallend veel postzegels. (M'n vrouw dacht daarom dat de envelop uit het buitenland kwam  :))

De mini-mensjes zijn in goede staat aangekomen. Bedankt voor de aanbieding en alle moeite die je voor ons hebt gedaan.

Met vriendelijke groet,

Tom

Tom, dit is extra versiering en kost niets extra! :lol:
Graag gedaan.

Veel plezier met inbouwen.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(verzend nieuws!!)
Beste Bestellers.
Vanmorgen de laatste serie pakketjes verzonden.
Een paar pakketjes kunnen (nog) niet verzonden worden, er mist nog steeds één pakketje met een nalevering van zittende en staande mini mensjes 1:100! :? (deze mensen krijgen nog een PB!!)
Zodra deze laatste bestelling binnen is, gaan ook de laatste 4 pakjes op de post!

Oproep!!! Er zijn 4 bestellingen gedaan door René, 2 kon ik verzenden (juiste forumnaam) maar 2 kan ik niet vinden! :shock:

Willen deze 2 René's zich nog even per PB melden?!? (anders helaas geen poppetjes! :()

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Heey AlbertJan,

Dank je voor het pakketje!
Gisteren is die door mijn moeder aangenomen dus ik kan heerlijk aan de bak. :)
Daarnaast kom ik dankzij de walnoten het winterweer helemaal door! :D

Groetjes,

Antal
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Hallo AlbertJan!

De lampjes & mannekes zijn juist aangekomen , Nogmaals bedank voor deze actie en moeite!
De lampjes werken zeer goed !!
Gr kenny
Ps bedank voor de okkernoten! 8) 8)
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Hallo Albert Jan,


Hier is ook het pakketje binnen gekomen vandaag met de mini mannetjes en vrouwtjes.
Als ik ooit zover ben heb ik zeker wat te plaatsen op de kermis
Hebben ze het zeker naar hun zin daar.

nogmaals bedankt voor deze leuke actie van je
En alle tijd die je er toch even instopt voor ons allen.


gr Frans


PS. bedankt weer voor de lekkere walnoten.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Alles ook hier perfect aangekomen, nu nog de tijd vinden een baan te maken 8)
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Beste ontvangers.
Fijn dat de pakjes nog voor de Kerst ontvangen zijn! 8)
Mooi allemaal met de vrije dagen flink aan het bouwen, dan zien wij volgende week de updates wel!? :lol:

Nog even een belangrijke mededeling!!

Helaas ben ik door mijn voorraad walnoten heen, en was ik al begonnen aan de wintervoorraad van onze eekhoorns! :shock:
De toegang tot de voorraadschuur is mij tot de volgende oogst verboden!!! :(

Helaas dus geen walnoten meer!! :oops: 

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
ik heb genoten van je Walnoten! Het fijn een zeer leuke verrassing met dit in het pakje te vinden!
Gr kenny
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Zoals gemaild zijn de mensen vandaag in ontvangst genomen bij mijn vader.Enkemen verontschuldigden zich omdat ze van de noten hadden geproeft.Ze verdwijnen nu wel met een groot rantsoen in de kast tot de landschapsbouw op de baan kan beginnen.Bedankt AJ voor de moeite en ik kijk uit naar het volgende project..
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Enkemen wie is dat nu weer? :?
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Als er nog Enkemen ziek geworden zijn tijdens het transport dan kunnen ze bij mij tot rust komen. Ben vergeten met de bestelling mee te doen dus als ik ze weer oplappen kan dan krijgen ze t.z.t. wel vriendjes erbij. Moest gisteravond zelfs zonder verdoving een machinist van zijn beide benen ontdoen omdat hij niet in de cabine van de TEE paste. De buren hebben de politie gewaarschuwd voor geluidsoverlast!! Ben er met een waarschuwing van af gekomen. :lol:

groet hennie

Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Citaat van: bellejt op woensdag 23 december 2009, 12:36:50
Zoals gemaild zijn de mensen vandaag in ontvangst genomen bij mijn vader.Enkemen verontschuldigden zich omdat ze van de noten hadden geproeft.Ze verdwijnen nu wel met een groot rantsoen in de kast tot de landschapsbouw op de baan kan beginnen.Bedankt AJ voor de moeite en ik kijk uit naar het volgende project..

Johnny, graag gedaan en wie weet? :lol:

@Johnny(trein)
Ook ik heb nog vele Enkemen die de Kerstdagen bij mij doorbrengen!
Mijn vrouw is al dagen voedsel aan het inslaan! :?

Oh ja, Enkemen is het volk waar deze allemaal van afstammen, snappie?!? :mrgreen:

@Hennie.
Volgens mij staat er in de voorschriften dat de benen van machinisten en ander personeel, ten alle tijde eerst verdoofd dienen te worden! :shock:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
@Albertjan, nieje ik snap der nikske van :?
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
@AlbertJan
Volgens mij vergis je je met die nobele dieren! :wink:
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Albertjan schreef"Mijn vrouw is al dagen voedsel aan het inslaan!" Was die dan niet op dieët?  :oops:

Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Ook hier zijn de walnoten aangekomen. Er zaten ook wat mensjes en lantarenpalen bij; leuke verrassing :mrgreen: !!!.

De kalkoenen staan inmiddels in de oven. Ik hoop dat ik genoeg heb voor 502 magen.

Een van de walnoten had zo'n honger dat 'ie al aan m'n Z-spoor begonnen is:

Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Hoi Rutger.
Dat is heel mooi, zo nog net voor de Kerst!
Erg leuke foto.

Fijne Kerstdagen.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Hoi.
Wil je een foto van je  baan er op zetten.
Groetten rick :wink:
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
is er nog mogelijkheid om te bestellen

gr rowan
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(oproep en nieuws!!)
Citaat van: rowan op maandag 18 januari 2010, 21:10:17
is er nog mogelijkheid om te bestellen

Rowan, ik heb van alle soorten nog een flink aantal over.
Stuur een PB met wat je wilt hebben en alles komt goed! :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Is dat nou een kwestie van teveel besteld of waren er ook een paar zwangeren bij, nu je nog zoveel over hebt? :lol:
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
gezonde buitenlucht met een beetje paardenmest en een dieet van walnoten doet wonderen
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Citaat van: Kermit65 op dinsdag 26 januari 2010, 13:16:28
Is dat nou een kwestie van teveel besteld of waren er ook een paar zwangeren bij, nu je nog zoveel over hebt? :lol:

Nou, als dat zou kunnen! :wink:
Dit komt door de te bestellen aantallen en daarbij gaat nooit alles precies op.


Citaat van: Populier op dinsdag 26 januari 2010, 13:33:31
gezonde buitenlucht met een beetje paardenmest en een dieet van walnoten doet wonderen

Heb ik geprobeerd, maar dit is het resultaat! :mrgreen:



Een paar "reuzen" voor fantasy land kan nog, maar duizenden?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Hallo Albert Jan,

Ik stuur je even een PBtje.

Groet

Ronald
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Nagekomen nieuws.

Ik kreeg weer wat nieuws binnen.



Heel mooi uitgevoerd bankje, 2 x 4 plankjes en "smeedijzer" zijkanten.

Deze kunnen makkelijk uit elkaar, waardoor je heel mooi plankjes of ijzerwerk van een ander kleurtje kunt voorzien!
Bankjes kosten 50 cent per stuk.
Bij de volgende poppetjes actie kunnen deze bankjes ook (mee)besteld worden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.


Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking (nieuw : bankjes!!)
Hoi AlbertJan,

Heb je nog van die mooie lantaarns of kan je die nog bestellen, misschien dat er nog meer liefhebbers zijn.

Groet Kees
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking (nieuw : bankjes!!)
Ik heb de bankjes gezien bij AJ.
ze zijn echt mooi en zoals AJ zegt makkelijk in de gewenste kleur te maken.
ik heb er al een aantal besteld voor op mijn station.

Maikel
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Citaat van: AlbertJan op zondag 07 februari 2010, 08:07:08
Nagekomen nieuws.

Ik kreeg weer wat nieuws binnen.



Heel mooi uitgevoerd bankje, 2 x 4 plankjes en "smeedijzer" zijkanten.

Deze kunnen makkelijk uit elkaar, waardoor je heel mooi plankjes of ijzerwerk van een ander kleurtje kunt voorzien!
Bankjes kosten 50 cent per stuk.
Bij de volgende poppetjes actie kunnen deze bankjes ook (mee)besteld worden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.




Hallo Albert Jan,

Heb je die bankjes al deze maand in Houten?

Groet

Ronald
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Citaat van: M.user op zondag 07 februari 2010, 16:15:20
Heb je die bankjes al deze maand in Houten?

Ronald, ik kan deze wel meenemen naar Houten.
Dan kunnen de Houten gangers deze gelijk bekijken.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.
Citaat van: AlbertJan op zondag 07 februari 2010, 18:00:02
Citaat van: M.user op zondag 07 februari 2010, 16:15:20
Heb je die bankjes al deze maand in Houten?

Ronald, ik kan deze wel meenemen naar Houten.
Dan kunnen de Houten gangers deze gelijk bekijken.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Kunnen we ze gelijk gebruiken als er weer een stoelen te kort zijn in het restaurant  :D :D.

Zien er goed uit AlbertJan.

Groeten van,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking (nieuw : bankjes!!)
Hoi Albert Jan,

Ik zag jouw bankjes, en ik zou er wel wat willen bestellen. Per hoeveel kan je ze bestellen? Ik kan er namelijk wel wat kwijt straks in mijn nieuwe dorp/stad maar geen tientallen. Sta je ook in Arnhem op de beurs?

gr. Henk
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking (nieuw : bankjes!!)
Citaat van: ÖBB op maandag 08 februari 2010, 01:07:36
Hoi Albert Jan,

Ik zag jouw bankjes, en ik zou er wel wat willen bestellen. Per hoeveel kan je ze bestellen? Ik kan er namelijk wel wat kwijt straks in mijn nieuwe dorp/stad maar geen tientallen. Sta je ook in Arnhem op de beurs?
gr. Henk

Dag Henk.
In tegenstelling tot wat sommigen misschien denken, heb ik geen (internet) winkel of andere vorm van verkoop.
Mijn acties komen voort uit mijn eigen modelspoor hobby en zijn uitsluitend voor onze forumleden bedoeld, de enige vorm van aanbieden gebeurt dan ook alleen via acties op ons 3railforum.
Daarbij worden beurzen, evenementen, Gastendag enz. wel gebruikt als ontmoetings- en uitwisselings plaats voor gekochte en/of geruilde materialen.

Deze bankjes kunnen dan ook bij de volgende poppetjes actie (wanneer er weer vraag naar is) gelijk (mee)besteld worden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking (nieuw : bankjes!!)
Beste geïnteresseerden.
Omdat alle na bestellingen zoveel extra tijd kosten, heb ik besloten (samen met mijn vrouw! :wink:) om tot de volgende actie ronde, geen bestellingen meer aan te nemen.
Dus voor iedereen die nog mini mensjes willen bestellen, dit kan weer met de volgende ronde (april/mei)
Natuurlijk worden alle lopende bestellingen nog afgehandeld!

Voor spoed- of grote bestellingen (alleen via PB) kan een uitzondering gemaakt worden.

Tot de volgende ronde.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking (nieuw : bankjes!!)
Beste forumleden.
Omdat de winter toch nog voortduurt en de behoefte aan lantaarns en mini mensjes nog steeds groot is, toch maar besloten om weer een nieuwe actie te starten.

Voor de lantaarns : http://forum.3rail.nl/index.php?topic=18277.msg300260#msg300260

en voor de mini mensjes en/of bankjes, hier in dit topic.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking(nieuwe actie+lantaarns
Hallo AlbertJan,

Ik las net in het lantaarpaal topic dat er weer een nieuwe bestelronde komt voor de mini mensje en bankjes.
Weet je ook al wanneer dat gaat gebeuren?

Groetjes Jac.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking(nieuwe actie+lantaarns
Hallo Jac,


Die is reeds begonnen al
de 4e mrt.

mvg Frans
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking(4-3 nieuwe actie ronde
Oeps, niet goed gelezen.

Groet Jac.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking(nog 1 week, tot 22-3!)
Beste geïnteresseerden.
De actie loopt nog t/m zondag 21 maart.
Bestel dus voor die tijd, ik zal weer ruim bestellen maar voor alles wat later komt geldt "op is op"!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking(nog 1 week, tot 22-3!)
Hallo AlbertJan,


Volgens mij is het volgende week zondag de 21 ste :wink:

maar ach, dat komt wel goed.



gr Frans
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking(nog 1 week, tot 22-3!)
Citaat van: M - rail op zondag 14 maart 2010, 13:26:46
Volgens mij is het volgende week zondag de 21 ste :wink:

Frans, je hebt helemaal gelijk dus meteen maar even aangepast!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking(nog 2 dagen, tot 22-3!)
Beste geïnteresseerden.
Nog 2 dagen, dan wordt deze gecombineerde actie ronde (mini mensjes en lantaarns) weer afgesloten.
In mei volgt er dan nog een decoder actie en daarna begint voor mij de zomer en is er minder tijd voor het modelspoor en acties, maar voor je het weet is de volgende (modelspoor) winter (brrrr! :roll:) alweer op komst.  :mrgreen:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking(nog 2 dagen, tot 22-3!)
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 19 maart 2010, 19:57:04
daarna begint voor mij de zomer en is er minder tijd voor het modelspoor en acties
AJ, heb je geen baan in je tuin?

Sorry, gewoon nieuwsgierig. Ik ga met mijn sloepje varen.

Veel plezier,

Hugo
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking(nog 2 dagen, tot 22-3!)
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 19 maart 2010, 19:57:04
Beste geïnteresseerden.
Nog 2 dagen, dan wordt deze gecombineerde actie ronde (mini mensjes en lantaarns) weer afgesloten.
In mei volgt er dan nog een decoder actie en daarna begint voor mij de zomer en is er minder tijd voor het modelspoor en acties, maar voor je het weet is de volgende (modelspoor) winter (brrrr! :roll:) alweer op komst.  :mrgreen:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Tja..........nog ruim 1 maand en dan is de "R" van tReinen weer uit de maand.

teunis
Re:Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking.(laatste dag bestellen)
Beste forumleden.

Laatste dag om te bestellen!!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.