Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 15 september 2009, 19:46:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
zitten er ook soldaatjes tussen?
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Citaat van: spidermen85 op dinsdag 20 oktober 2009, 19:27:08
zitten er ook soldaatjes tussen?

Misschien in burgerkleding? :mrgreen:

Alle figuurtjes zijn afgebeeld op de foto's in het begin.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
ah jammer want ik wil ook nog een basis maken ik heb nog niet veel(maar alvast wel een 4mfor wagon met een Leopard 2a6)
maar goed voor soldaatjes ga ik nog wel een keer verder zoeken(maar mijn bestelling blijft nog steeds soldaatjes of niet)
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Je heb mijn bestelling!
Echt top werk wat je doet
Gr kenny
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Mijn bestelling is ook gedaan.

Favoriet
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
mannetjes besteld maar ik wacht ook nog voor de lantaarns
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Citaat van: bellejt op dinsdag 20 oktober 2009, 20:39:47
mannetjes besteld maar ik wacht ook nog voor de lantaarns

Ik ook ;-)

Gr kenny
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
Goedenavond,

Hier stond dat ik een heleboel poppetjes wou bestellen, maar voor de duidelijkheid heb ik t weer gedeleet (hoe schrijf je dat :))


Alvast bedankt,

Stefan kruidenier
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
Citaat van: s.kruidenier op woensdag 21 oktober 2009, 18:34:45
echter wil ik graag nog afwachten met leveren aangezien ik ook intresse heb voor de lantaarnpaaltjes :) (die heeft u niet in N toch ??, vind me pa ook wel leuk :)).

Stefan, ik heb jouw bestelling even naar mijzelf gePB'd, dan hou ik alles bij elkaar.

Van de lantaarntjes in H0, zijn er ook een aantal in N (ook in Z, 0 en 1) maar ik weet nog niet precies welke of hoe groot de aantallen dan moeten worden. (levering nog steeds niet binnen! :()
De aantallen zijn minimaal 10 stuks, maar veel ook in 20,30, 50, 100 of 300 stuks.
Los kan ook maar dan zijn deze 1,50-2 euro per stuk!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
OEPS ,

Het was de bedoeling dat ik een persoonlijk berichtje stuurde :)

ach kan gebeuren na een (zware) werkdag :)

stefan
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Hoi Albert Jan,

Super actie, voor mij ook graag 200 staande in 1:87 en 100 zittende in 1:100. Dank voor het goede werk!
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Citaat van: fnieste op vrijdag 23 oktober 2009, 13:43:14
Hoi Albert Jan,

Super actie, voor mij ook graag 200 staande in 1:87 en 100 zittende in 1:100. Dank voor het goede werk!

Hoi Frank.
Wil je deze dan 2 keer bestellen, één keer hier en één keer per PB!? :mrgreen:
(of misschien meer voor de zekerheid?  :wink:)

Maar het staat erbij hoor.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Beste forumleden.
Op het allerlaatste moment is het laatste pakketje bestellingen nog binnen gekomen.
Bij deze bestelling had de vriendelijke verkoper 2 zakjes met zittende poppetjes in schaal H0 (1:87) bijgevoegd! :lol: (of gewoon een hele slimme verkoper! :wink:)

In elk zakje zitten 24 zittende figuurtjes, 2 x 12 verschillende.



Een zakje met 24 zittende figuren kost ?4,- en kan nog meebesteld worden met deze actie.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Hoi AlbertJan,

Dat zijn leuke set van 24 stuks :D

Helaas ben ik pio :shock: :shock:

Groeten,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Misschien een domme vraag hoor, maar is een setje incl.bakjes/tafeltjes of aleen de 24 (2x12) zittende poppetjes :)

grtz. stefan
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Citaat van: s.kruidenier op zaterdag 24 oktober 2009, 10:49:07
Misschien een domme vraag hoor, maar is een setje incl.bakjes/tafeltjes of aleen de 24 (2x12) zittende poppetjes :)

grtz. stefan

Hoi Stefan.
Het gaat alleen maar om de figuurtjes, ter verduidelijking heb ik deze "echt" zittend gepresenteerd! :lol:

@Pio.
Ik kan ze ook bewaren voor "betere tijden" hoor! :mrgreen:

AJ
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Hier is een kleine volksopstand gekomen van mensjes die het recht eisen om ook te mogen zitten maar er zijn te weinig bankjes! Misschien een idee voor een vervolgactie?

Oh ja, AlbertJan, is het de bedoeling dat we alvast naar je over gaan maken of geef je een seintje? (dubbele woordwaarde)  :lol:
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Citaat van: AlbertJan op zaterdag 24 oktober 2009, 11:31:55
Citaat van: s.kruidenier op zaterdag 24 oktober 2009, 10:49:07
Misschien een domme vraag hoor, maar is een setje incl.bakjes/tafeltjes of aleen de 24 (2x12) zittende poppetjes :)

grtz. stefan

Hoi Stefan.
Het gaat alleen maar om de figuurtjes, ter verduidelijking heb ik deze "echt" zittend gepresenteerd! :lol:

@Pio.
Ik kan ze ook bewaren voor "betere tijden" hoor! :mrgreen:

AJ

Hoi AJ,

ik wacht er maar even mee, op dit moment heb ik rond de 700 poppetje in voorraad dus dat lijkt mij voorlopig voldoende.

Maar bedankt voor het aanbod.

Groeten,

Pio / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Hallo AlbertJan.
Er zijn al heel wat poppetjes die een nieuw onderkomen hebben gevonden.
Ik zou ook graag wat poppetjes willen aanschaffen.
100 zittende schaal 1:87
1000 staande schaal 1:87
1500 zittende schaal 1:100
400 staande schaal 1:100
Groet Knim
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Hallo knim,

je moet dit wel even doorgeven aan Albert Jan
maar dan via een "pb" tje

gr Frans
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste week!!)
Beste mensen.
Omdat, zoals verwacht, het wat minder hard gaat met de bestellingen dan de vorige keer, blijft het bestellen nog een week extra mogelijk tot na de Gastendag.
Om de prijzen hetzelfde te houden wil ik de mensjes tegelijk bestellen met een aantal lantaarns, waardoor de prijzen van de mini mensjes gelijk kunnen blijven.

Ook het verzenden per briefpost blijft gratis, wil je aangetekende verzending (?7,-) dan natuurlijk niet.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking. (t/m 15 november!!)
Beste geïnteresseerden.
Omdat de voorraden bij de diverse leveranciers behoorlijk slinken (St. Nicolaas en Kerst?) heb ik bij voorbaat een flinke reservering moeten doen, om de bestelde mini mensjes binnen 3 weken gegarandeerd afgeleverd te krijgen.

Wacht dus niet tot het laatste moment om te bestellen, wanneer er op het laatste moment nog veel besteld wordt, dan is de reservering niet toereikend en zal ik deze bestellers dit keer teleur moeten stellen!!   :(

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(besteld!!!!)
Beste deelnemers.
Alle bestelde mini mensjes zijn geteld (toch weer ruim 13.000) en de bestelling is gedaan.

Iedere besteller heeft een PB met gegevens ontvangen.

Géén PB ontvangen? Neem dan even contact (PB) op!!

En nu maar hopen op een behouden aankomst van dit nieuwe mini volkje! :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(besteld!!!!)
Voor onze buitenlandse deelnemers.

IBAN NL26ABNA0460259466

BIC ABNANL2A


Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(besteld!!!!)
Beste mensen.
Natuurlijk worden de mini mensjes en de lantaarns in één pakketje verzonden.
Voor mij makkelijker en voor jullie goedkoper en meer zekerheid! (aangetekende pakket verzending)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(besteld+nieuws!!!)
Beste deelnemers.
Net bericht ontvangen dat de eerste 2 pakketjes (van de 6 pakjes! :?) is verzonden.
Natuurlijk bepaalt de aankomst van het laatste pakketje het moment dat ik kan verzenden, of dat er opgehaald kan worden.

Dus nog even afwachten (valt niet mee natuurlijk hè? :wink:) totdat alles binnen is.

Wanneer alles binnen is, wordt dat in dit topic vermeld!!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuws 18 november)
ik heb mijn ouders al verwittigd dat er een massa mensen in aantocht zijn.Ze hebben alvast een feestzaal voorzien (en veel drank op zijn Belgisch).
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuws 18 november)
ben een tijdje niet meer op dit forum geweest dus ik heb echt wat gemist maar waaarschijnlijk ga ik ook wat popetjes en lantaarnpaaaltjes kopen
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuws 18 november)
ik wil graag wat poppetjes en lantaarnpalen bestellen. Maar omdat ik mijzelf net als nieuw "lid " heb aangemeld heb ik geen idee hoe ik een PB daarvoor en naar wie moet verzenden.
kan iemand mij helpen?
Met vr.gr.
Ger
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuws 18 november)
AlbertJan is de man die je moet hebben.  4 berichtjes omhoog en op zijn naam klikken. Op de nieuwe pagina staat onderaan "stuur dit lid een persoonlijk bericht."
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuws 18 november)
Hallo Ger,


ik denk dat je te laat bent met bestellen
dit was "tot" 15 november

Maar misschien als je Albert Jan een berichtje stuurd, wie weet

succes


gr Frans
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuws 18 november)
Citaat van: bellejt op woensdag 18 november 2009, 17:33:21
ik heb mijn ouders al verwittigd dat er een massa mensen in aantocht zijn.Ze hebben alvast een feestzaal voorzien (en veel drank op zijn Belgisch).

Je bent mooi op tijd om de zaal te reserveren, de eerste pakketjes met duizenden mini-mensjes zijn net de bestelwagen uitgesprongen!
Nog 3 pakketjes te gaan en het feest kan beginnen! :mrgreen:

Op het laatste moment nog een kleine nabestelling gedaan, maar deze zitten er (nog) niet bij. :?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking.(nieuws 18 november)
Citaat van: gerrosenbrand op donderdag 19 november 2009, 15:35:24
ik wil graag wat poppetjes en lantaarnpalen bestellen. Maar omdat ik mijzelf net als nieuw "lid " heb aangemeld heb ik geen idee hoe ik een PB daarvoor en naar wie moet verzenden.
kan iemand mij helpen?
Met vr.gr.
Ger

Dag Ger.
Pb is prima aangekomen en ook alweer antwoord (per PB) retour.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Nadat ik al één doosje binnen had, kwamen er vrijdag nog 2 binnen!



Hoofdzakelijk ongeduldige mini mensjes, dus een aantal pakjes maar gelijk klaargemaakt!
De lantaarns, bomen en nog een groot aantal mini mensjes zijn nog onderweg.
Een aantal hadden het verkeerde vliegtuig genomen en komen nu maar met de boot. (misschien gelijk met Sinterklaas?! :?)

Wordt weer vervolgd! :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Hallo AlbertJan,

Je bent verlopig wel even zoet met het maken van de kerstpakketten.
Vindt dat je super goed bezig bent voor de forumleden van het 3rail forum mijn petje af geweldig.

Ik heb helaas niets besteld want de mini mensen lopen toch in de weg bij de bouw aan mjn modelbaan, dus wacht ik nog wel even een aar jaartjes.

Dan in die tijd bestel ik wel een paar honderd maar dan met de nieuwe mode van die tijd :) :) :)

Succes met het tellen.

Groet Wim.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Hoi AlbertJan,

Wat een enorme hoveelheid poppetjes gaat er toch doorheen :D.

En dan te bedenken dat wij samen wel eens gedacht hadden om er 5000 te kopen en dan maar zien of er animo voor zou zijn :D :).

Zitten mijn nieuwe gezinsleden er ook bij :shock:

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Citaat van: Wim N op zondag 22 november 2009, 08:23:44
Succes met het tellen.

Ha die Wim.
Dankjewel, ik oefen ook iedere nacht.
1 (schaapje), 2 (schaapjes)..............zzzzzzzzzzzzzzzzz! (verder kom ik nooit, dus...........?! :mrgreen:)


Citaat van: degeluidsman op zondag 22 november 2009, 08:45:33
Zitten mijn nieuwe gezinsleden er ook bij :shock:

Een aantal wel, maar nog niet allemaal.
Er zitten familie's bij die via (model) briefwisseling hebben vernomen wat ene Peter G. te H. een aantal familie leden heeft aangedaan! :shock:


Copyright (gelukkig wel!) Peter G. te H.

Tsja, ik ben bang dat je deze, met de nodige beloftes, bij mij thuis moet komen afhalen! :?

Dus, onder voorbehoud.
AlbertJan.   
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Die ledenmaten vond ie zeker niet lekker..... :lol:
Is wel raar hoor,bijna allemaal op de zelfde plek geamputeerd.
Waar het tegenwoordig in deze wrede wereld naar toe gaat,ik weet het ook niet meer.... :lol:
Spreek er wel schande van,zo gaat men toch niet met mensen om.

Mvg: Alex
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Sorry voor de onsmakelijke foto van afgeknipte ledematen.

Maar wees gerust, ik heb het met een zeer scherp tangetje gedaan en niemand heeft geklaagt.

Dus ze mogen komen AJ.

Ga je naar de beurs in Rijswijk a.s. zaterdag :?: :?:

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Ik wil de recherche wel iets helpen, het is Peter A te W :wink: :wink:

Aart
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Citaat van: degeluidsman op zondag 22 november 2009, 09:30:19
Ga je naar de beurs in Rijswijk a.s. zaterdag :?: :?:

Rijswijk gaat waarschijnlijk niet lukken. (er worden nog wat surprises verwacht op 5 dec. :roll: :wink:)
Maar 12 dec. in Houten ben ik er in ieder geval wel bij.

En dan is ongetwijfeld alles binnen! (hoop ik wel hè?!)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Citaat van: aart op zondag 22 november 2009, 09:46:29
Ik wil de recherche wel iets helpen, het is Peter A te W :wink: :wink:

Aart

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Citaat van: AlbertJan op zondag 22 november 2009, 09:47:12
Citaat van: degeluidsman op zondag 22 november 2009, 09:30:19
Ga je naar de beurs in Rijswijk a.s. zaterdag :?: :?:

Rijswijk gaat waarschijnlijk niet lukken. (er worden nog wat surprises verwacht op 5 dec. :roll: :wink:)
Maar 12 dec. in Houten ben ik er in ieder geval wel bij.

En dan is ongetwijfeld alles binnen! (hoop ik wel hè?!)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Jammer dat je Rijswijk moet missen, dit schijnt een erg leuke beurst te zijn.

Ik hoor het wel wanneer de spullen binnen zijn :D

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Verder zeg ik niets
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Hallo AlbertJan,

zijn er nog mensjes leverbaar?
100 staande
300 zittende

mvg

René
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Citaat van: rene12 op zondag 22 november 2009, 12:17:15
Hallo AlbertJan,

zijn er nog mensjes leverbaar?
100 staande
300 zittende

mvg

René

Rene,

Als je iets wilt bestellen moet je even een PB naar AlbertJan sturen.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Citaat van: rene12 op zondag 22 november 2009, 12:17:15
zijn er nog mensjes leverbaar?
100 staande
300 zittende

René, ik heb voor de zekerheid (en voor mezelf) aardig ruim besteld, dus deze heb ik nog wel beschikbaar.

Stuur nog even een PB, ze staan al gereserveerd voor jou.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Ik heb nu al zin in houten om mijn mensen en lantaarns te kopen. :D
Nu ik nog een plank heb voor een druk centrum zijn ze zeker welkom. En dan zie je dat je eigenlijk te weinig hebt :lol:
Heel leuk dat u deze actie doet P:-)
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Geachte heer Albert-Jan,

zojuist zijn hier 190 mini-mensjes gearriveerd.

Hartelijk dank, daarvoor.
Maar, .... het kost me nu wel 190 chocolade-letters.

Had U niet even kunnen wachten?  :lol: :lol: :lol: :lol:

Bedankt,

Theo de Kramer
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(1e pakjes verzonden)
Citaat van: theo23456 op dinsdag 24 november 2009, 13:44:34
zojuist zijn hier 190 mini-mensjes gearriveerd.

Hartelijk dank, daarvoor.
Maar, .... het kost me nu wel 190 chocolade-letters.

Had U niet even kunnen wachten?  :lol: :lol: :lol: :lol:

Wees blij dat dit voor St. Nicolaas binnen kwam, met de Kerst had je ook nog 190 mini boompjes moeten versieren! :shock:
Maar toch graag gedaan! :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.