Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 15 september 2009, 19:46:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Ja, dat zouden er ruim 21.000 geweest zijn :shock:. Dat kan de server niet aan, gaat die weer plat :(.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: wdevaal op zaterdag 10 oktober 2009, 20:40:33
Ik ben nog steeds in volle verwachting, vandaag na 20:30 uur verwacht ik ze niet meer. Ik had gevraagd de personen aangetekend te verzenden misschien dat het daarom wat langer duurt.

m.v.g. Willy?


Willy, het lijkt mij dat aangetekend er inderdaad langer over doet dan de normale briefpost! :shock:
Nou ja, dat zal dan wel door de extra zorg komen, hoop ik hè? :?

@alle anderen.
Bedankt voor de reacties en graag gedaan! 8)

Zelf ben ik met ruim 5000 mensjes naar Houten vertrokken, bij thuiskomst waren er nog 1085 over.
Wel zijn er 6 paarden mee teruggekomen, een tevreden ontvanger van de mini mensjes wist mij te verrassen met een prachtige set paarden! :o  :lol:
Na het lezen van de vandaag gekomen PB's nu nog 515 over.


Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
heb je nog popetjes
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: spidermen85 op zondag 11 oktober 2009, 12:16:16
heb je nog popetjes

Alle poppetjes zijn gereserveerd, daarbij nog zoveel gegadigden dat hiervoor een vervolgactie komt! :o

Deze combineer ik dan met de lantaarnpaaltjes.
Hier alvast een voorproefje van :



Oude booglantaarn, 66 mm hoog, messing met insteekvoetje 12 Volt,2 aansluitdraden, tijdperk I - III, prijs ongeveer ?1,60



Oude straatlantaarn, 66 mm hoog, messing met insteekvoetje 12 Volt, 2 aansluitdraden, tijdperk I-IV, prijs ongeveer ?1,70

Wordt vervolgd.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hallo AlbertJan,

Die tijdperken zegt mij niks, heb je ook jaartallen van wanneer tot wanneer  :o

Mischien dat ik er wel een aantal bestel  :wink:

Gr Einte
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: Einte op zondag 11 oktober 2009, 13:05:15
Mischien dat ik er wel een aantal bestel  :wink:

Volgens Märklin handboek :

1835-1925 Tijdperk I
1925-1945 Tijdperk II
1945-1970 Tijdperk III
1970-1990 Tijdperk IV
1990-         Tijdperk V

Maar ook in 2009 zijn er nog op vele plaatsen lantaarn(palen) uit de vorige 2 eeuwen te vinden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.   
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: AlbertJan op zondag 11 oktober 2009, 13:32:08
Citaat van: Einte op zondag 11 oktober 2009, 13:05:15
Mischien dat ik er wel een aantal bestel  :wink:

Volgens Märklin handboek :

1835-1925 Tijdperk I
1925-1945 Tijdperk II
1945-1970 Tijdperk III
1970-1990 Tijdperk IV
1990-         Tijdperk V

Maar ook in 2009 zijn er nog op vele plaatsen lantaarn(palen) uit de vorige 2 eeuwen te vinden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.   

Dan zit ik dus in tijdperk III weer wat wijzer  :mrgreen:

Gr Einte
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Persoonlijk vind ik VI er ook bij horen

Epoche VI
2007 (Epoche des liberalisierten Schienenverkehrs) bis heute.

Gr Joost


Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
albert jan
maar komen er dus nu nog wel popetjes of alleen lampjes
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Citaat van: spidermen85 op zondag 11 oktober 2009, 15:17:58
albert jan
maar komen er dus nu nog wel popetjes of alleen lampjes

Ja, zodra de lantaarnpalen geplaatst zijn, kunnen ook weer poppetjes besteld worden.
Er is nog een zending onderweg met wat "nieuwe" artikelen, zoals wandlantaarns en goedkope boompjes, maar deze moet ik eerst "keuren" en testen voor ze in aanbieding meegaan.

Maar dit maak ik z.s.m. bekend.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPAL
Kunnen we binnenkort ook pinnen bij je, Albert-Jan?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPAL
@AJ, Komt er toevallig ook een moderne lantaarn? Zoals je gister ook bij je had (Grijs, straatlantaarn)

Gr, Willem, en bedankt voor de poppetjes!
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Vandaag is mijn bestelling toegekomen  :D

Bedankt Albert Jan
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
zending is in perfecte toestand aangekomen netjes vepakt
ze waren vrijdag al aangeboden maar helaas niemand thuis.
even op postkantoor opgepikt
en geweldig(e) (ge)noten  :shock:
mooie poppetjes ga de D-rijtuigen bevolken.
mooie straat verlichting begrijp dat er nog meer modellen komen.
ook nog met LED?
wand wordt gek van het lampjes verwisselen.
ze zijn 12volt dus hebben weerstandje nodig of branden ze mooier met 2 in serie op 18 volt?

bedankt !! AlbertJan
pefect geregeld

grtz Wilfred  :D
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Beste Albert-Jan,

Ik las dat alle poppetjes al gereserveerd zijn.
Bij een volgende poppetjes-actie wil ik graag meedoen.

En hoe dien ik de actie eigenlijk te zien? Gaat het om een bepaald merk waarvan je eventueel ook andere dingen zou kunnen bestellen?
(Bijvoorbeeld portaalmastjes met verlichting?)

Met vriendelijke groet,

Tom
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Citaat van: AlbertJan op zondag 11 oktober 2009, 16:10:15
... zoals wandlantaarns ...

Ben erg benieuwd naar di wandlantaarntjes.
Leuk voor gevels van bv. goederenloodsen etc.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)

Citaat van: WillemV op zondag 11 oktober 2009, 22:02:34
@AJ, Komt er toevallig ook een moderne lantaarn? Zoals je gister ook bij je had (Grijs, straatlantaarn)

Jazeker, enkele en dubbele.

Citaat van: jeweve op zondag 11 oktober 2009, 21:38:38
Kunnen we binnenkort ook pinnen bij je, Albert-Jan?

Nee! :roll: :mrgreen:

Citaat van: philippe_007 op maandag 12 oktober 2009, 13:18:52
Vandaag is mijn bestelling toegekomen  :D

Geweldig, dat deze figuurtjes ook België bereikt hebben! 8)

Citaat van: Tom op maandag 12 oktober 2009, 15:27:59
En hoe dien ik de actie eigenlijk te zien? Gaat het om een bepaald merk waarvan je eventueel ook andere dingen zou kunnen bestellen?
(Bijvoorbeeld portaalmastjes met verlichting?)

Tom, deze acties staan helemaal los van merk, artikel of wat dan ook. (zijn meestal ook merkloos)
Ik lees of hoor interesse in een bepaald modelspoor item en probeer dan iets te vinden wat hierin kan voorzien.
Vaak heb ik dit zelf al eens gekocht of gezien op Ebay, MP, beurzen, bij verkopers of ergens anders op het internet.
Natuurlijk leveren deze verkopers ook allerlei andere spullen maar voor een actie moet het artikel interessant zijn voor koper(s) maar ook voor de verkoper, het totaal aantal is dan doorslaggevend voor de aanbieding en de prijs.

Met de verkoper van deze poppetjes heb ik een goede afspraak kunnen maken om dit binnenkort nogmaals te kunnen doen, deze (Duitse) verkoper is uiterst betrouwbaar en levert conform de gemaakte afspraak.

Wel is het totaal pakket beperkt, de massa maakt de (goedkope) prijs!

Met de lantaarnpalen ben ik nog bezig, heb nog niet alles binnen.
Zodra deze binnen zijn, laat ik dit zien.

@allen.
Bedankt voor de reacties en graag gedaan!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Albert Jan,

Zijn het Lampjes :idea:, of Ledjes in lantarenpalen.

en zit er een weerstandje aan :?:

Groet,
Jan
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Citaat van: wilwol op maandag 12 oktober 2009, 15:24:07
mooie straat verlichting begrijp dat er nog meer modellen komen.
ook nog met LED?
wand wordt gek van het lampjes verwisselen.
ze zijn 12volt dus hebben weerstandje nodig of branden ze mooier met 2 in serie op 18 volt?

Citaat van: Jan 1212 op maandag 12 oktober 2009, 17:04:05
Zijn het Lampjes :idea:, of Ledjes in lantarenpalen.
en zit er een weerstandje aan :?:

Deze hebben van die lampjes met 2 meegegoten(?) draadjes, ze zijn er in 6V en in 12V ook eventueel met weerstand te leveren.
Met leds heb ik deze (nog) niet gezien, geen idee of dit er is of nog gaat komen.

Ik ben zelf al even bezig geweest om de 12V lantaarns op een regelbare trafo te testen, het resultaat is heel goed! 8)
Maar aangezien nog niet alles binnen is, wacht ik nog even met de "presentatie".

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
ik weet nog niet of ik lantaarnpaaltjes koop
ben als kind niet helemaal goed met al die draadjes en stekkertjes en spul
ik weet niet eens hoe ik mijn overweg aansluit terwijl ik ook de MS aangesloten heb(heb wel een transformator)
maar voor de poppetjes ga ik zeker ik heb op houten een eenmalige set donderbussen gekocht
waar nog verlichting en mensen in moet(geld ook voor mijn 3 SUDWIND rijtuigen) :)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Volgende bestelling doe ik ook graag mee.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Hallo AlbertJan,

:D :DOok hier in zeeland de bevolking uitgebreid met jou netjes verzonden mensjes.
Dus goed ontvangen,

Bedankt voor de goed uitgevoerde actie.
Mocht je de actie met verlichting starten dan lees ik het wel weer in het forum, houd me in ieder geval aanbevolen voor de lantarenpaaltjes uit tijdperk 3/4.

Groeten John  ( Trein4337 )
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Heel benieuwd naar de lantaarns AJ, ik heb een tijdje geleden een stuk of 80 van die moderne goedkope dingen gekocht, en voor het geld hoef je het echt niet te laten. Gewoon op een regeltrafo en half vermogen of een trao met lager voltage zetten.

Ben trouwens ook benieud naar de bomen, worden dat ook waltnoot-bomen, volgens mij kan je die uit eigen tuin halen....

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Citaat van: jeweve op maandag 12 oktober 2009, 20:55:37
Ben trouwens ook benieud naar de bomen, worden dat ook waltnoot-bomen, volgens mij kan je die uit eigen tuin halen....

Die bomen moet je niet al teveel van voorstellen, deze zijn wel netjes gemaakt maar meer geschikt om een flink bos te maken dan om deze als walnotenboom omtekatten! :?
En inderdaad hebben wij een paar jonge walnotenbomen staan om opnieuw te planten! 8) (helaas nog niet op de modelspoorbaan, maar de ideeën zijn er! :lol:)

@nkeer3
Ben al aan het voorbereiden.

John, fijn dat ze nu ook al Zeeland bereikt hebben! 8)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking(+LANTAARNPALEN)
Beste (na) bestellers en geïnteresseerden.
Blijkbaar heb ik de vorige actie, voor een flink aantal forumleden, te snel afgesloten! :?
Er zijn nu weer zoveel geïnteresseerden dat ik besloten heb hier maar gelijk een 2e ronde achteraan te doen. (ervaring, enveloppen, tape, walnoten, en andere attributen nog in voldoende mate in voorraad!)
Het was de bedoeling om deze te combineren met de lantaarnpalen, maar daar zit nog behoorlijk wat werk en "research" in om een leuke aanbieding te kunnen doen.

Voor de lantaarnpalen, wandlantaarns en bomen komt dan ook een apart topic en een aparte ronde voor, natuurlijk kan dit (eventueel) wel gecombineerd worden.

Logischerwijs zullen de aantallen van de eerste ronde niet gehaald worden, maar de leverancier(s) hebben toegezegd dezelfde prijs te hanteren als bij de eerste ronde! :lol:

Dus vanaf nu is de 2e ronde geopend en kunnen de bestellingen weer via PB gedaan worden!
Lees wel even in dit draadje het begin met de soorten poppetjes, zittend of staand, en staand 1:100 of 1:87 (H0) 

Voor de andere schalen spoor 1 (LGB) t/m Z komt nu ook de mogelijkheid om deze te bestellen. (foto's, gegevens en prijzen volgen nog)

LET OP!! algemene vragen kun je in dit topic stellen, bestellen uitsluitend per PB!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
Citaat van: lokje 23 op dinsdag 13 oktober 2009, 16:11:49
vraagje.
voor de volgende ronde terug bestellen via pb ??????. ja heb hier nog wat zittende mensen nodig.

Luciën, jammer van je maaltijd maar je moet voor je hobby wel wat overhebben hoor! :roll:

En ja, (vervolg)bestellingen weer per PB.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
Citaat van: lokje 23 op dinsdag 13 oktober 2009, 16:11:49
gent  ( belgie ) 12.30 uur.
was me dat even schrikken als al deze mensen binnen werden gestopt door de postbode.

Ik had eigenlijk verwacht dat jij één van de laatste zou zijn met het burgermeesterschap! :lol:
Blijkbaar zijn er een aantal forumleden aan zo'n officiële functie nog niet toe, of ze zijn vergeten de (goede) aankomst even te melden?!? :idea: :?:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!
Zitten hier aardig wat personen te wachten maar ze weten niet hoe ze in een Schienenbus (39984)  kunnen komen.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze Schienenbus open krijg zodat het volk er in kan?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
Hé Ries!
Ik heb zelf ook al gekeken hoe de railbus open kan, maar met boekje en explo is het mij ook volkomen (on)duidelijk!? :shock:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
Hoi AlbertJan
Doe ook graag bij de 2e ronde mee met 150 voor H0
Groet Ruud
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
Zoals beloofd komen ook de wat minder voorkomende schalen aan bod.

Spoor 1 (LGB)



Detaillering is behoorlijk mooi.



Prijs is ? 16,- per set van 8, maar dat moet bij een groter aantal sets flink omlaag kunnen! (bij 10 sets al ? 8,- per set)


Spoor 0



Prijs is ?5,- per set. (10 verschillende)
Veel goedkoper zal dit niet gaan lukken! (is al behoorlijk goedkoop)

Spoor N



Ook van dichtbij zien deze er aardig goed uit.



Ook de zittende met veel verschillende types.



De prijs voor deze poppetjes is ?0,11 per stuk, bij afname van minimaal 100 per soort.

Spoor Z.



En nog wat andere en de zittende.



Deze poppetjes zijn zo klein (6-8 mm) dat er één uit mijn vingers sprong, deze is tot dit moment niet meer gevonden! :shock:
(staat dus ook niet op de foto! :oops:)

De prijs is ?0,10 per stuk, ook bij een afname van minimaal 100 per type.


Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
Citaat van: nkeer3 op dinsdag 13 oktober 2009, 19:59:26
Hoi AlbertJan
Doe ook graag bij de 2e ronde mee met 150 voor H0
Groet Ruud

Ruud, wil je dit ook nog even per PB doorgeven?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
Hallo AlbertJan


Hier nu ook binnen gekomen hoor
Ok, zelf opgehaald dan
maar ze zijn er

bedankt voor deze leuke actie van je
ook ben ik erg blij met de extra zak die er in zat met walnoten
deze zijn, of beter gezegd, waren eerder open dan die van de poppetjes.  :shock: :?

alles is prima in orde, zeer zeeeeer goed verpakt


nogmaals bedankt


mvg Frans

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking (2e ronde!!!)
is gebeurd :-)
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Alles bij elkaar is de wereld bevolking weer behoorlijk op dikte.
En nu maar hopen dat ze de crisis overleven.
Maar AlbertJan ik heb ook interesse in de lantaarns maar ik heb begrepen dat dat nog een paar daagjes gaat duren.

Groet Kees
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Citaat van: AlbertJan op dinsdag 13 oktober 2009, 16:55:12
Blijkbaar zijn er een aantal forumleden aan zo'n officiële functie nog niet toe, of ze zijn vergeten de (goede) aankomst even te melden?!? :idea: :?:

:oops: :oops: :oops:

Ik zal wel nooit burgemeester worden... Mijn hele bevolking heeft een paar dagen tussen de nog niet verwerkte post moeten vertoeven... 8)
Inmiddels hebben ze het stukken beter! Ze zitten nu in een doos tussen de andere onderdelen. :lol:
Geduldig te wachten tot onze verhuizing achter de rug is en ze de nieuwbouw mogen gaan bevolken...

Groetjes,
Kiezel :)
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Ik zie dat ook wel zitten om bij de volgende reeks te bestellen (ventjes en lantaarns).Tenmiste als je naar Belgie kan verzenden voor een redelijke prijs.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Citaat van: bellejt op woensdag 14 oktober 2009, 14:17:59
Ik zie dat ook wel zitten om bij de volgende reeks te bestellen (ventjes en lantaarns).Tenmiste als je naar Belgie kan verzenden voor een redelijke prijs.

Het verzenden kan geen probleem zijn, de verzending (ook naar België!) is gratis!
Alleen bij aangetekende verzending komt er ?7,70 bij. (en een zak walnoten ter compensatie! :lol:)

De lantaarns valt nog niet mee (zie draadje lantaarnpalen) de keuze is nogal groot, de prijzen erg verschillend en dan ook nog 3V, 6V of 12V, al of niet leverbaar met weerstand voor 16-18V.

Daarom is de actie voor de mini mensjes vast gestart, het combineren met de lantaarns kan dan altijd nog.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Beste AlbertJan,

Hierbij 2 foto's waarop je kunt zien waar een klein deel van de bevolking is gebleven.
Ze zitten in de Piko Hondekop die eerst is voorzien van binnenverlichting.




Groet,

Jos
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Ha die Jos.
Leuk om deze nu ook in een Piko Hondekop te zien.
Eindelijk nu ook een goede foto waarop de 1:100 zittende en staande mensjes goed in verhouding "staan" en zitten met de rest van ex- en interieur! 8)

Bedankt voor het plaatsen van deze foto's.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Hallo AlbertJan,

Ook hier zijn de "figuranten" prima aangekomen. Hartelijk dank daarvoor!
Als testje heb ik alvast een rijtuig voorzien van passagiers:





Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Gisterenmiddag heb ik mijn blokfluit weer eens afgestoft en ging er mee naar het postagentschap hier ter plaatse. Bij aankomst trof ik een medewerkster aan die betraand aan mij smeekte of ik die 170 mensjes alsjeblieft mee wilde nemen aangezien ze overnacht een deel van de drankvoorraad (postagentschap zit in een supermarkt) soldaat hadden gemaakt.
Jolig lallend en sommige brakend van de drank (niets gewend he) zwierven ze overal door de supermarkt en wilden maar niet weg.
Ik zette de fluit aan mijn mond en speelde een lang vergeten deuntje. Hoera, het werkte! In een lange stoet van soms zwabberende mensjes gingen we naar huis, naar hun nieuwe stad waar sommigen meteen hun roes gingen uitslapen en twee een verfrissende duik namen in de Faller stadsfontein.
's Avonds ging de voordeurbel. Het was de mevrouw van het postagentschap weer. Of ik met een bezem de walnootbehuizingen wilde weghalen. Enkele kleine linkmiechels bleken a la Hans en Grietje een heel spoor van aangebroken walnoten te hebben achtergelaten en honden en katten bezeerden daar hun pootjes aan. Geschrokken excuseerde ik mij voor zoveel lompheid en nadat ik alles weggebezemd had heb ik op het stadsplein een donderspeech gehouden om de daders te achterhalen.
Deze bleken zich verstopt te hebben in de brouwerij. Die waren nog hun kater aan het wegdrinken.

Tijd om behalve een inburgeringscursus ook een opvoedprogramma te starten in de lokale school...

Bedankt AlbertJan!
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
 :lol: :lol:

Gr.
René
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Citaat van: Kermit65 op zaterdag 17 oktober 2009, 10:29:53
Tijd om behalve een inburgeringscursus ook een opvoedprogramma te starten in de lokale school...

Bedankt AlbertJan!

Pracht verhaal over de ontvangst van de nieuwe bevolking! :wink: :mrgreen:

En wederom, graag gedaan.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z
Ik vraag me alleen af wie hier nou gedronken heeft  :lol:
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Hoi Albert Jan
Voor de volgende ronde zou ik graag 200 staande 1:87 en 100 zittende 1:100 figuren
bestellen.
Super actie alvast bedankt.
johan ui
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Citaat van: johan ui op zaterdag 17 oktober 2009, 17:15:59
Hoi Albert Jan
Voor de volgende ronde zou ik graag 200 staande 1:87 en 100 zittende 1:100 figuren
bestellen.
Super actie alvast bedankt.
johan ui

Johan, met alle plezier wil ik dat doen! :lol:

Maar een P(ersoonlijk) B(ericht) is alleen aan mij gericht en kun je als volgt doen :
Klik bovenaan pagina op : Hoi, Johan ui, je hebt 0 persoonlijke berichten, 0 zijn nieuw. 
Daarna zie je links een kadertje, klik op nieuw bericht en je kunt een PB maken en versturen.

Als antwoord stuur ik jou een PB, en je eerste PB is een feit! 8) :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Beste mensen.
Aangezien nu ook de allerlaatste zending mini mensjes ter bestemde plaatse is aangekomen, wil ik eventuele geïnteresseerden verzoeken om hun bestelling z.s.m. per PB door te geven! :!: :idea:

De afspraak met de leverancier is, deze maand besteld wordt voor hetzelfde bedrag geleverd.

Dus nog ruim een week om voor deze 2e ronde te bestellen!

@Spoorders andere schalen.
Aangezien de te bestellen aantallen voor spoor 1,N,0 en Z bijzonder klein zijn, kunnen deze alleen met deze bestelling meebesteld worden.
Geef deze dan ook z.s.m. door!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
ik wil graag 5 zittende popetjes H0 en 5 staande popetjes in H0
want ik zou niet weten waarom ik 1 op 100 zou nemen?
dus dan 1,20 en neem je ze mee op gastendag tog?
Re:Op goedkope wijze je baan voorzien van een flinke bevolking(2e ronde +1,0,N,Z!!)
Citaat van: spidermen85 op dinsdag 20 oktober 2009, 17:46:46
ik wil graag 5 zittende popetjes H0 en 5 staande popetjes in H0
want ik zou niet weten waarom ik 1 op 100 zou nemen?
dus dan 1,20 en neem je ze mee op gastendag tog?

Hoi Spidey.
Ik zal deze op Gastendag, net zoals voor vele andere, ook voor jou meenemen.

Tot ziens op Gastendag.
AlbertJan.