Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 15 september 2009, 19:46:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Ik heb dus de grootste groep binnengehaald !!!

Er zal goed voor deze bevolkingsgroep gezorgd worden.

Als ze allemaal hun verplichtingen aan mij voldoen komt het echt helemaal goed.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Aan alle toekomstige burgervaders! (helaas dit keer geen burgermoeders! :()

Zo, de eerste groep van 4750 immigranten net op het postkantoor afgegeven!
Als alles meezit en er geen onverwachte controles of ander oponthoud is, dan kunnen de snelsten morgen al hun opwachting maken.

De eerste 10 pakjes en enveloppen zijn nu dus onderweg, zodra ik tijd heb doe ik de rest! (uiterlijk dit weekend)

Wie is de eerste die zijn nieuwe bevolkingsgroep mag begroeten? :o

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

   
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hallo Albert Jan


Wacht in spanning af op de extra mee eters hier  :lol:


ben erg benieuwd


groet Frans
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Albert Jan,

Echt Toppie!!!

Ik wacht geduldig tot 7 november.

GR Mike
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Citaat van: AlbertJan op woensdag 07 oktober 2009, 17:00:56
Aan alle toekomstige burgervaders! (helaas dit keer geen burgermoeders! :()
Wie is de eerste die zijn nieuwe bevolkingsgroep mag begroeten? :o

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.   
Tis te hopen dat ze een regenjas bij zich hebben. Anders komen ze met de griep aan.lol
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Zolang het geen Mexicaanse griep is... :shock:.

Goed dat je het zegt, ik zal mijn groep even langs de dokter sturen voor een griepprik :lol:. Hebben we dat in ieder geval ook alvast gehad 8).
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Dat was schrikken toen ik net van m'n werk thuis kwam.
Zit het hele huis vol met een paar honderd mensjes. :mrgreen:

AlbertJan, hartstikke bedankt. Grote klasse.

Gr. Charlie
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: Charlie op donderdag 08 oktober 2009, 15:03:27
Dat was schrikken toen ik net van m'n werk thuis kwam.
Zit het hele huis vol met een paar honderd mensjes. :mrgreen:

Charlie, gefeliciteerd met de behouden aankomst van jouw baan bevolking! 8)
Jij bent de eerste die ik van mijn lijstje als "afgedaan" kan afvinken.

Vandaag weer 20 pakjes en enveloppen naar het postkantoor gebracht! :lol:
Helaas ook weer een paar retour wegens het ontbreken van de postcode! :?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)


srry dat ik het zeg ik wil ook geen ruzie schoppenofzo

maar wie schrijft er nou geen postcode op :shock: :shock:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: YC52000 op donderdag 08 oktober 2009, 16:57:27


srry dat ik het zeg ik wil ook geen ruzie schoppenofzo

maar wie schrijft er nou geen postcode op :shock: :shock:

Yacoub, dat is geen onwil van deze personen maar soms staat dit gewoon niet op de overschrijving vermeld!

Zie ook : http://forum.3rail.nl/index.php?topic=18184.msg298517#msg298517

Vanuit het buitenland staat dit sowieso niet bij de overboeking.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hoi Albert Jan,het volk is binnen gestroomd.Nog bedankt voor de snelle levering.

groetjes Huib.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Goed getimed AlbertJan! Net vandaag nu Nelly weg is en ik voor het avond eten moet zorgen.... 250 eters extra!

dat wordt een heel klein balletje gehakt.

BEDANKT!!
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Kan niet wachten tot ik ze kan krijgen. (AlbertJan snapt hem wel denk ik als het goed is.)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Kwam thuis, stonden er 100 man en zaten er ook nog eens 100 man hier thuis........  :shock: :lol: :lol:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hier precies hetzelfde: 400 mannetjes en vrouwtjes die allemaal een plekje willen. :)

Nu nog bedenken wie waar mag zitten.

Hartelijk dank voor de levering
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Oeioei..... De buurvrouw was pisnijdig.... Meer dan 1000 mensen op bezoek bij haar omdat ik er niet was. Je wordt bedankt Albert! (en bedankt voor de bollekes...)

tot de volgende aktie!
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Nog even flink doorwerken, dan kan morgen de rest van de pakjes en enveloppen op de post! :roll:

@Arjan.
GRAAG GEDAAN!! :mrgreen:

@Alle anderen.
Fijn dat ze al gearriveerd zijn en (eveneens) graag gedaan! :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Heey AlbertJan,

Ik wil niet ongeduldig doen of iets maar heb je al een mooie datum zodat ik hier een grootse intergratie feest kan plannen? :D :lol: :lol:
Maandag avond ben ik pas weer thuis en dinsdag school dus woensdag tot zondag heb ik tijd om ze te verwelkomen. :D

Groetjes,

Antal
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: kippenlijntje op vrijdag 09 oktober 2009, 00:06:57
Ik wil niet ongeduldig doen of iets maar heb je al een mooie datum zodat ik hier een grootse intergratie feest kan plannen? :D :lol: :lol:
Maandag avond ben ik pas weer thuis en dinsdag school dus woensdag tot zondag heb ik tijd om ze te verwelkomen. :D

Antal, je hebt voor de planning van dit feest een PB! :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Ik verwacht,  a.s. zaterdag een record te verbreken. 402 Man in een Peugeot 206.
Ben benieuwd of het gaat lukken. De meeste zullen moeten blijven staan de rest moet maar gaan zitten.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Citaat van: Rieske op vrijdag 09 oktober 2009, 06:11:59
Ik verwacht,  a.s. zaterdag een record te verbreken. 402 Man in een Peugeot 206.
Ben benieuwd of het gaat lukken. De meeste zullen moeten blijven staan de rest moet maar gaan zitten.

had jij alleen mannen besteld? Zeg Albert Jan, waar heb je die vrouwen gelaten?!
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Ik wilde vanmorgen net gaan beginnen met ballasten van een paar meter spoor toen zich 700 mensen meldden :lol:.
Helaas bleken ze niet opgeleid en nog minder bereid om mee te helpen :(. Ik heb ze toegesproken en gedreigd met levenslange opsluiting in gebouwen, auto's, bussen en treinen, het hielp allemaal niks :x. Nu moet ik ze dus even laten merken wie er hier in Driehoven de baas is 8).

Albert Jan: bedankt voor de explosieve bevolkingsaanwas van Driehoven :lol:.

PS, ik begrijp nu ook waarom ze 24 uur langer onderweg waren dan de eerste mensen: ze waren nog niet door hun proviand heen :wink:. Ik zal me ontfermen over de restanten, ook daarvoor bedankt.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hallo, Albert Jan,

Ook hier hebben zich100 minimensjes gemeld.
Precies op tijd voor m'n verjaardagsfeestje.

Hartelijk dank voor je zorg.

Groet Erik
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)

Citaat van: lokje 23 op vrijdag 09 oktober 2009, 11:22:42
hier in gent ( belgie ) zitten we te wachten op de thuiskomst van hun gasten.
maar wanneer het eten staat hier koud te worden :D
lokje 23

Ik zou maar vast gaan eten, de (post)treinen richting België hebben altijd wat minder haast dan die hier in Nederland! :?

Citaat van: Gerard op vrijdag 09 oktober 2009, 12:59:18
Ik wilde vanmorgen net gaan beginnen met ballasten van een paar meter spoor toen zich 700 mensen meldden :lol:.
Helaas bleken ze niet opgeleid en nog minder bereid om mee te helpen :(. Ik heb ze toegesproken en gedreigd met levenslange opsluiting in gebouwen, auto's, bussen en treinen, het hielp allemaal niks :x. Nu moet ik ze dus even laten merken wie er hier in Driehoven de baas is 8).

De echte werkers heb ik thuis er eerst tussenuit gehaald, de rest heb ik naar opvoed kampen gestuurd! (er bleef helaas maar 1 werker over! :( )

Citaat van: erik01 op vrijdag 09 oktober 2009, 13:53:53
Ook hier hebben zich100 minimensjes gemeld.
Precies op tijd voor m'n verjaardagsfeestje.

Erik, dat moet dan een behoorlijk verjaardagsfeest worden! :shock:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hier is er ook een doos geleverd, met 5000 persoontjes :-)
(jaja, je leest het goed, vijfduizend, hihi)
Heb jammergenoeg niet meegedaan aan de actie van AlbertJan,
maar een volgende keer (met lantaarnpalen ofzo), ben ik zeker van de partij !


groeten,
Kris
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: sn00zerman op vrijdag 09 oktober 2009, 15:01:12
Hier is er ook een doos geleverd, met 5000 persoontjes :-)
(jaja, je leest het goed, vijfduizend, hihi)
Heb jammergenoeg niet meegedaan aan de actie van AlbertJan,
maar een volgende keer (met lantaarnpalen ofzo), ben ik zeker van de partij !


groeten,
Kris

Héé Kris.
Ik hoop dat jouw partij betere werkers oplevert dan die van mij, helaas deze allemaal doorgestuurd om wat werkervaring op te doen! :shock:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
AlbertJan,

Speciale treinen zijn ingezet om de nieuwe bewoners naar Waldende te brengen. Vervolgens met de Fallerbus naar het Hotel, pensions en bij mensen thuis gebracht in afwachting van de nieuwe huisen.

Bedankt

Meine
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Jeej!

Hier kwamen ze vanmorgen iets voor de lunch binnen :) De 500 asielzoekers waren ook hier nog niet door hun
Citaat van: Gerard op vrijdag 09 oktober 2009, 12:59:18proviand
heen dus we hoefden nog niet voor extra broodjes enzo te zorgen.
Wel moet ik nog bedenken hoe ik mn vader uitleg het hoe, wat en waarom van het soort proviand.  :mrgreen:

AlbertJan, mede namens mn vader bedankt voor deze leuke actie!

Mvg Stefan
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hèhè, alles wat opgestuurd moest worden en betaald is, is nu bij tante Post! :lol:

Dus wanneer je binnen een paar dagen geen volksverhuizing hebt binnen gekregen, dan moet je even via PB contact opnemen! :?

Bij de vorige actie heeft het bij de allerlaatste 10 dagen geduurd, maar dat was dan ook naar het verre buitenland, helemaal naar België!!! :roll: :wink:
Maar, uiteindelijk toch aangekomen! :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan. (die nu de pakjes voor Houten gaat afmaken!)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Lid sinds: 2008

Als t maar Nederlands is en flensen heeft

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Jemig,
Nou weet ik glad niet meer.... was t nou post  :shock:  of was t nou Houten  :roll:

Weet jij het misschien nog Albert?

Groeten Paulus
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
AlbertJan,

ik weet niet of je al op de hoogte was, maar laden en lossen is aan de achterzijde van het gebouw :D :)

ze hebben daar een heftruck om te helpen.

Zie je morgen,

peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Bij mij zijn er ook 400 aangekomen. Dus inmiddels zo'n 450 monden te voeden.......

AlbertJan,

Fantastisch man. Grandioos bedankt.

Groeten

Olav
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: Boskabouter op vrijdag 09 oktober 2009, 17:36:52
Jemig,
Nou weet ik glad niet meer.... was t nou post  :shock:  of was t nou Houten  :roll:

Weet jij het misschien nog Albert?

Groeten Paulus

Paul, per briefpost verzonden.
Misschien morgen al in huis voordat jij terug uit Houten bent!? :o

@Alle gastvrije ontvangers.
Het doet mij goed om te horen dat ieder mensje liefdevol ontvangen word! :D
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Nu maar hopen dat morgen onderweg naar Houten alles goed gaat.
Doe je wel alle mini-me's hun gordel om?  :mrgreen:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Ook bij mij zijn de kleine mensjes aangekomen. :)
Bedankt AlbertJan.

Gr.
René
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Lid sinds: 2008

Als t maar Nederlands is en flensen heeft

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 09 oktober 2009, 19:52:23
Citaat van: Boskabouter op vrijdag 09 oktober 2009, 17:36:52
Jemig,
Nou weet ik glad niet meer.... was t nou post  :shock:  of was t nou Houten  :roll:

Weet jij het misschien nog Albert?

Groeten Paulus

Paul, per briefpost verzonden.
Misschien morgen al in huis voordat jij terug uit Houten bent!? :o

@Alle gastvrije ontvangers.
Het doet mij goed om te horen dat ieder mensje liefdevol ontvangen word! :D

Oke Albert, THX!
Zien elkaar morgen ook nog wel even denk ik.
Bedankt voor je berichtje

Groeten Paul
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hallo


Nou bij mij nog niet
ik denk dat ze bij mij via Belgie gaan

Ik begreep dat dat iets langer duurt..... 


Nee hoor AlbertJan, geintje
ik had al gelezen dat de laatste op de post waren

Maar ik dacht , dan hebben ze wel wat van de wereld al gezien voor ze bij mij thuis ariveren   :lol: :lol:

Ik kijk uit naar de brievenbus.....



gr Frans
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
ik heb ze nog niet  :( :( :(
:wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
groet robert
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: remcy op zaterdag 10 oktober 2009, 01:34:55
ik heb ze nog niet  :( :( :(
:wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
groet robert

Na het aankleden van al die mini mensjes is het nu nog even zoeken naar "passende" kleding voor de laatst geborene! :o
Daarna zal deze met een persoonlijke "noot" afgeleverd gaan worden in huize "Remcy".  :wink:

Tot zolang dus nog wat geduld! :roll: :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Yesss, bij mij heeft de gemmente ook overuren gemaakt om de 500 nieuwe burgers in te schrijven, Dank je AJ, geweldige service!

Walter
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Net AlbertJan een stukje lichter gemaakt.

Weer 300 man erbij het is maar goed dat ik net in Houten een rijtuig voor mijn ICE erbij gekocht heb.

Top figuren AJ.

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Lid sinds: 2008

Als t maar Nederlands is en flensen heeft

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Mijn 300 kwamen buiten adem binnen, zakjes zaten te goed dicht  :shock:

Alles binnen AlbertJan , TOP!
En je eventuele nieuwe aktie, ik meld me hierbij aan!!  :lol:

Rustig aan, en ik hoor t tzt wel

Groeten Paul
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
HIER BEGIN IK NOOIT MEER AAN!!!!!!!!

Vandaag in Houten 200 "mensjes" in ontvangst mogen nemen.
Dank je wel AlbertJan.
Dus iedereen in de auto en op weg naar huis, maar toen begon het:

Ze wilden allemaal het liefst voorin zitten, maar dat ging natuurlijk niet :( :(

En een een ruzie, je wil het niet weten. Het eind van het liedje is dat iedereen in de achterbak is gesmeten en de klep dicht gedaan.

Vr. gr. René G

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Citaat van: Grotegreef op zaterdag 10 oktober 2009, 17:25:07
HIER BEGIN IK NOOIT MEER AAN!!!!!!!!

Vandaag in Houten 200 "mensjes" in ontvangst mogen nemen.
Dank je wel AlbertJan.
Dus iedereen in de auto en op weg naar huis, maar toen begon het:

Ze wilden allemaal het liefst voorin zitten, maar dat ging natuurlijk niet :( :(

En een een ruzie, je wil het niet weten. Het eind van het liedje is dat iedereen in de achterbak is gesmeten en de klep dicht gedaan.

Vr. gr. René G
Mazzelaar ik had er 400, leek wel een kippenren.
Maar goed wel een nieuw record 402 personen in een Peugeot 206.
Hoorde zelfs iemand die iets meer dan 4000 personen in zijn auto wist te proppen.
Altijd baas boven baas.

AlbertJan weer bedankt, als vanouds.
Ze zatten goed verpakt in 'n bodybag.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hoi Albert Jan,

Poppetjes goed aangekomen. Bedankt.

Mvg.

Olaf
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Vanmiddag om +/- 3.00 uur 500 man en vrouw aan de deur speciaal met een limosien(??)
uit Nijkerk via Houten gebracht. Extra rijst gekookt (zijn ze gewend) lusten ze het niet zijn wagen ziek. :shock: :lol: :?

Albert-Jan bedankt.

Mvg Aart
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Citaat van: Rieske op zaterdag 10 oktober 2009, 17:29:17
Citaat van: Grotegreef op zaterdag 10 oktober 2009, 17:25:07
HIER BEGIN IK NOOIT MEER AAN!!!!!!!!

Vandaag in Houten 200 "mensjes" in ontvangst mogen nemen.
Dank je wel AlbertJan.
Dus iedereen in de auto en op weg naar huis, maar toen begon het:

Ze wilden allemaal het liefst voorin zitten, maar dat ging natuurlijk niet :( :(

En een een ruzie, je wil het niet weten. Het eind van het liedje is dat iedereen in de achterbak is gesmeten en de klep dicht gedaan.

Vr. gr. René G
Mazzelaar ik had er 400, leek wel een kippenren.
Maar goed wel een nieuw record 402 personen in een Peugeot 206.
Hoorde zelfs iemand die iets meer dan 4000 personen in zijn auto wist te proppen.
Altijd baas boven baas.

AlbertJan weer bedankt, als vanouds.
Ze zatten goed verpakt in 'n bodybag.


Je had toch wel de gordels omgedaan?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Ik ben nog steeds in volle verwachting, vandaag na 20:30 uur verwacht ik ze niet meer. Ik had gevraagd de personen aangetekend te verzenden misschien dat het daarom wat langer duurt.

m.v.g. Willy?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: Wasmi op zaterdag 10 oktober 2009, 13:35:52
Yesss, bij mij heeft de gemmente ook overuren gemaakt om de 500 nieuwe burgers in te schrijven, Dank je AJ, geweldige service!

Walter

Zal dan toch eerst een gemeente huis moeten hebben op mijn baan,  voor 50 man  8)
De huizen staan er al alleen nog geen internet   :mrgreen:

Bedankt AlbertJan.

Gr Einte
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: Einte op zaterdag 10 oktober 2009, 20:47:39
.......alleen nog geen internet   :mrgreen:

Maargoed ook, anders hadden we een "forum-boom" gehad  :lol: :lol:

Zoveel mens(jes) die zich tegelijk aanmelden