Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 15 september 2009, 19:46:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
AlbertJan, ik bedank je even via dit topic. Volgens mij kun je geen extra spam gebruiken in de pm-box. M'n bevestiging is binnen, ben benieuwd naar de mensjes... :D

Thanx Dennis
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: Wim N op dinsdag 29 september 2009, 21:58:00
Gaat dat wel goed komen in huize Nijkerk met al die walnoten en nu nog duizende dreumels erbij. :) :)

Helaas nog steeds geen "dreumels" ontvangen! :(
Ze zullen toch niet onderweg ontsnapt zijn? :shock:
Ik had toch wel verwacht dat deze voor het weekend gearriveerd zouden zijn.
Nou ja, nog eventjes geduld dan maar! :roll:

Citaat van: d.vanaalst op dinsdag 29 september 2009, 22:02:47
Volgens mij kun je geen extra spam gebruiken in de pm-box.

Het is ondertussen weer aardig rustig geworden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 02 oktober 2009, 12:21:44
Het is ondertussen weer aardig rustig geworden.

Bespeur ik hier nu al enige weemoed naar drukkere tijden .?.  een volgend project na voltooiing van het dreumelbal is dan niet ver weg meer denk ik  :wink:  :D

Michel


Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: h0ogovens op vrijdag 02 oktober 2009, 12:47:41
Bespeur ik hier nu al enige weemoed naar drukkere tijden .?. 

Het is inderdaad weer eventjes wennen, werd ik eerder helemaal in beslag genomen door mijn werk op de boerderij en met PB's op het forum, nu heb ik weer wat tijd extra en moet ik kiezen wat ik wil gaan doen! :roll: :wink:
Test/demobaan afmaken, BR03 van nieuwe speaker voorzien, wat schakelingen uittesten, aantal nieuwe locs laten rijden en inventariseren, of gewoon een poosje rust? :?

Ohhhh, te laat!
De paarden hebben weer eens wat gesloopt en dat moet eerst gerepareerd worden! :cry:
En misschien komen de poppetjes vandaag nog binnen!? (stille hoop! :o)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Beste bestellers.
Omdat ik nog een aantal aanvragen voor deze mini mensjes heb gekregen wil ik het volgende vragen.

Van een aantal bestellers heb ik nog geen reactie ontvangen, dus nu weet ik niet of het aantal klopt en of dit verzonden, gehaald of meegenomen moet worden.

De mensjes kunnen nu elk moment arriveren en Houten is al over een week.

Laat iig even horen wat de bedoeling is!
Natuurlijk hoeven degenen die al betaald of gereageerd hebben niets te doen! (alleen maar wachten tot ze er zijn. :wink:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Is 'best aardig' als diegenen waar Albert-Jan zo zijn best voor heeft gedaan ook even reageren, zou ik denken.....

Ik ben in ieder geval benieuwd wanneer ze binnenkomen! Heb voor de zekerheid maar een stuk of 10 extra rijtuigen besteld..... O, dan heb ik te weinig poppetjes..........   zucht......

Je wordt bedankt Albert-Jan ;-)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Beste Albert-Jan,

Jammer dat ik een tijdje niet meer op dit mooie forum aanwezig ben geweest. Ik was druk met allerlei heel andere dingen en heb daardoor dit draadje nog nooit gezien.

Maar als je nog poppetjes over hebt? Ik kan er nog wel wat gebruiken hoor :-)

Met vriendelijke groet,

Tom
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: Tom op zaterdag 03 oktober 2009, 00:32:50
Beste Albert-Jan,

Jammer dat ik een tijdje niet meer op dit mooie forum aanwezig ben geweest. Ik was druk met allerlei heel andere dingen en heb daardoor dit draadje nog nooit gezien.

Maar als je nog poppetjes over hebt? Ik kan er nog wel wat gebruiken hoor :-)

Met vriendelijke groet,

Tom

Tom,

stuur even een pb naar AlbertJan, dat is de manier om te bestellen.

Er is vast nog wel een gezinnetje over :D

Peter / degeluidman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: jeweve op vrijdag 02 oktober 2009, 20:29:14
Is 'best aardig' als diegenen waar Albert-Jan zo zijn best voor heeft gedaan ook even reageren, zou ik denken.....

Ik ben in ieder geval benieuwd wanneer ze binnenkomen! Heb voor de zekerheid maar een stuk of 10 extra rijtuigen besteld..... O, dan heb ik te weinig poppetjes..........   zucht......

Je wordt bedankt Albert-Jan ;-)


Ehhhh, JanWillem, de meesten doen het andersom, teveel rijtuigen en te weinig mensjes! :roll:
Jij dus duidelijk niet, gewoon veel mensjes aanschaffen en daar omheen rijtuigen plaatsen! :shock:
( nog een 1000tal extra dan maar? :mrgreen: )

En dan ook nog, graag gedaan hoor! :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Ben benieuwd naar de Spoor 1 figuurtjes :)

Harstikke fijn dat je er zoveel tijd in steekt AJ! ;)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Ben benieuwd of ze vandaag komen. Ik heb iets via ebay gekocht vanuit Duitsland en dat is dinsdag of woensdag met DHL verstuurd en vandaag binnen gekomen.

Hoop,hoop,hoop,hoop.

Groeten

Olav
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: Olav op zaterdag 03 oktober 2009, 15:39:46
Ben benieuwd of ze vandaag komen. Ik heb iets via ebay gekocht vanuit Duitsland en dat is dinsdag of woensdag met DHL verstuurd en vandaag binnen gekomen.

Hoop,hoop,hoop,hoop.

Groeten

Olav

Olav, ik hoop met je mee.
Ik had eigenlijk het pakket gisteren al verwacht, maar nog niets! :?
Ook een pakket wat afgelopen maandag verzonden is is ook nog niet gearriveerd.

Nou ja, nog een week voor Houten, dus dat moet wel lukken, toch hè?

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
AlbertJan,

Hoeveel stuks zijn er nu in totaal besteld :D ik ben gewoon nieuwschierig wat jou aktie allemaal te weeg heeft gebracht.

Als DHL vandaag niet komt dat zal het wel maandag worden dan rijden er meer trailers, want het zullen wel een paar pallets zijn :mrgreen: :mrgreen:

Groeten,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: AlbertJan op zaterdag 03 oktober 2009, 15:20:02
Citaat van: jeweve op vrijdag 02 oktober 2009, 20:29:14
Is 'best aardig' als diegenen waar Albert-Jan zo zijn best voor heeft gedaan ook even reageren, zou ik denken.....

Ik ben in ieder geval benieuwd wanneer ze binnenkomen! Heb voor de zekerheid maar een stuk of 10 extra rijtuigen besteld..... O, dan heb ik te weinig poppetjes..........   zucht......

Je wordt bedankt Albert-Jan ;-)


Ehhhh, JanWillem, de meesten doen het andersom, teveel rijtuigen en te weinig mensjes! :roll:
Jij dus duidelijk niet, gewoon veel mensjes aanschaffen en daar omheen rijtuigen plaatsen! :shock:
( nog een 1000tal extra dan maar? :mrgreen: )

En dan ook nog, graag gedaan hoor! :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.



Ja lekker, kom je nou mee!
Dat geintje gaat me wel heel veel geld kosten zo!

Ik vond het eigenlijk wel een goed excuus om wat nieuwe rijtuigen te kopen, je moet tenslotte op dit soort calamiteiten voorbereid zijn.

Nou ja, ze zullen volgende week wel aankomen, desnoods stop ik ze in goederenwagens. Wel vervelend dat die nieuwe bewoners zich niet aan de planning houden, dat is geen lekker binnenkomertje.

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 03 oktober 2009, 15:58:06
AlbertJan,

Hoeveel stuks zijn er nu in totaal besteld :D ik ben gewoon nieuwschierig wat jou aktie allemaal te weeg heeft gebracht.

, want het zullen wel een paar pallets zijn :mrgreen: :mrgreen:

Groeten,

Peter / degeluidsman.

Ik hoop voor AJ dat de hele partij ongesorteerd is, anders gaatie zich nog vervelen, dat zou ik zielig vinden !
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: jeweve op zaterdag 03 oktober 2009, 16:02:27
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 03 oktober 2009, 15:58:06
AlbertJan,

Hoeveel stuks zijn er nu in totaal besteld :D ik ben gewoon nieuwschierig wat jou aktie allemaal te weeg heeft gebracht.

, want het zullen wel een paar pallets zijn :mrgreen: :mrgreen:

Groeten,

Peter / degeluidsman.

Ik hoop voor AJ dat de hele partij ongesorteerd is, anders gaatie zich nog vervelen, dat zou ik zielig vinden !

AlbertJan verveelt zich nooit volgens mij :D er is altijd wel wat te doen op het bedrijf.

En er staan een aantal mensen parraat voor als het echt uit de hand loopt.

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: jeweve op zaterdag 03 oktober 2009, 16:02:27
Hoeveel stuks zijn er nu in totaal besteld :D ik ben gewoon nieuwschierig wat jou aktie allemaal te weeg heeft gebracht.

, want het zullen wel een paar pallets zijn :mrgreen: :mrgreen:

Precies weet ik het niet meer, ik heb 3 keer bij moeten bestellen en omdat er vaste minimale aantallen per soort besteld moesten worden, denk ikzelf zo'n 20.000 stuks, misschien een paar honderd meer vanwege de andere schalen en afwijkende hoeveelheden.


Citaat van: jeweve op zaterdag 03 oktober 2009, 16:02:27
Ik hoop voor AJ dat de hele partij ongesorteerd is, anders gaatie zich nog vervelen, dat zou ik zielig vinden !

Citaat van: degeluidsman op zaterdag 03 oktober 2009, 16:05:11
AlbertJan verveelt zich nooit volgens mij :D er is altijd wel wat te doen op het bedrijf.
En er staan een aantal mensen parraat voor als het echt uit de hand loopt.

Nee, dat klopt voorlopig nog steeds. (hoewel mijn dochter wel steeds meer van het paardenbedrijf overneemt! :o)
En de extra op te roepen hulp?
Deze staan in het rood met naam, toenaam en telefoon nummer op de alarm lijst! :roll:
Dus mocht het nodig zijn, dan.......................... 8)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
(die nodig weg moet i.v.m. opening nieuwe zaak andere dochter, etentje met oud collega's en daarna feest schoonzus die Sarah ontmoet! :shock:)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Hoi AlbertJan,

Goed om te lezen dat het al meer dan 20.000 stuks gaat ( het lijkt wel een tv aktie ) :D

Zo zie je maar, samen staan we sterk.

Succes met sorteren.

Tot zaterdag in Houten ( heb je daar een eigen stand dit keer ) :mrgreen: :mrgreen:

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Tip: als jullie aan de gang gaan met de poppetjes in de rijtuigen zetten: als je secondelijm of gel gaat gebruiken laat de lijm dan 24hr uitdampen. Als je je rijtuig na het lijmen direct sluit slaan de ramen wit uit.

Was voor mij een dure les.

Gr, Ben.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Klein stukje dubbelzijdig plakband werkt erg goed. Is alleen een gepriegel om dit aan te brengen.  8)

Groeten

Olav
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: degeluidsman op zondag 04 oktober 2009, 10:37:33
Tot zaterdag in Houten ( heb je daar een eigen stand dit keer ) :mrgreen: :mrgreen:

Ja, van 12.30 - 13.30 uur in de bekende hoek van het restaurant! :mrgreen:

AJ
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: woutje op zondag 04 oktober 2009, 10:51:52
Tip: als jullie aan de gang gaan met de poppetjes in de rijtuigen zetten: als je secondelijm of gel gaat gebruiken laat de lijm dan 24hr uitdampen. Als je je rijtuig na het lijmen direct sluit slaan de ramen wit uit.

Ben, dit is een zeker een hele goede tip!!! :idea:
Krijg je dit ook met de warme lijm uit een lijmpistool?

@Olav.
Dit is ook een goede mogelijkheid!
Heb alleen ook de ervaring dat dit na jááááren toch de kleefkracht verliest.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: AlbertJan op zondag 04 oktober 2009, 11:00:16
Citaat van: degeluidsman op zondag 04 oktober 2009, 10:37:33
Tot zaterdag in Houten ( heb je daar een eigen stand dit keer ) :mrgreen: :mrgreen:

Ja, van 12.30 - 13.30 uur in de bekende hoek van het restaurant! :mrgreen:

AJ

Kompleet met kassa en pin automaat :mrgreen: :mrgreen:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: AlbertJan op zondag 04 oktober 2009, 11:04:46


@Olav.
Dit is ook een goede mogelijkheid!
Heb alleen ook de ervaring dat dit na jááááren toch de kleefkracht verliest.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Dat klopt wel, maar de wagon blijft onbeschadigd. In het kader van verzamelwaarde kan dit van belang zijn.

Overigens, zoals elk rijtuig in het grootbedrijf goed om ook de miniatuur rijtuigen groot onderhoud te geven. Zitvlakcontrole  :mrgreen:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: AlbertJan op zondag 04 oktober 2009, 11:04:46
Citaat van: woutje op zondag 04 oktober 2009, 10:51:52
Tip: als jullie aan de gang gaan met de poppetjes in de rijtuigen zetten: als je secondelijm of gel gaat gebruiken laat de lijm dan 24hr uitdampen. Als je je rijtuig na het lijmen direct sluit slaan de ramen wit uit.

Ben, dit is een zeker een hele goede tip!!! :idea:
Krijg je dit ook met de warme lijm uit een lijmpistool?

@Olav.
Dit is ook een goede mogelijkheid!
Heb alleen ook de ervaring dat dit na jááááren toch de kleefkracht verliest.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Een andere mogelijkheid is de Hin und Wegkleber van Noch. Blijft plakken als de ziekte en je kunt je figuurtjes ook nog eens laten zitten. Voorkomt spandoekjes van ontevreden passagiers die jarenlang gefrustreerd dezelfde kant bekijken.  8) :lol:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Beste bestellers en geïnteresseerden.
De bevolking van Nijkerk is tijdelijk verdubbeld!
Het heeft wel even geduurd (verzender Hermes) maar nu net aangekomen! :lol:



Het lijken er misschien niet zoveel, maar het zijn er toch echt 21.732 stuks! :roll: :wink:

Het vreemde, niet afgeronde aantal wordt veroorzaakt door deze mini en maxi aanvulling, spoor 1,N,0 en Z.



Ook zitten er nog een aantal H0 dieren en lantaarnpalen bij.
Deze zal ik nog met de macro stand netjes (scherp? :?) op de foto proberen te krijgen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: AlbertJan op dinsdag 06 oktober 2009, 13:53:07
De bevolking van Nijkerk is tijdelijk verdubbeld!
Weet de burgemeester van Nijkerk dit al?

Mooi, ze zijn binnen. Nu ga ik vanaf vandaag de brievenbus in de gaten houden 8). Of komen de poppetjes die ik besteld heb per trein?

AlbertJan, succes met tellen :shock: en verzenden :D.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Zo, dat is een aardige hoop met mensjes.
Als je tijd heb is het wel aardig om wat ekstra foto's van de dieren lantaarnpalen te verzorgen.

Gr.  Charlie
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
AJ!

Goeie genade  :shock:  Je weet dat het veel is, maar als je het dan zo ziet...

Die lantaarntjes trouwens zien er OK uit zo te zien.

Succes met tellen en groetjes Michel
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hey AlbertJan,

Luisteren ze wel allemaal naar de naam AlbertJan??
Ziet er allemaal leuk uit, als er mensen zijn die ze wel bestelde maar er nu vanaf zien hoor ik het wel van je.

Groet Wim.

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
WOW,dat wordt een hele volksverhuizing Albert Jan. Petje af voor de omvang van dit project.

groetjes Huib.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: Gerard op dinsdag 06 oktober 2009, 14:04:30
Weet de burgemeester van Nijkerk dit al?
Ik zou het maar stil houden; straks gaan we de alsnog de hoofdprijs betalen vanwege een naheffing toeristenbelasting! :lol:

Ik herken mijn poppetjes al tussen de 21.732 8)

Groetjes,
Kiezel :)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: kiezel op dinsdag 06 oktober 2009, 14:49:20
Ik herken mijn poppetjes al tussen de 21.732 8)

Je had geluk, deze 2,5  lagen "toevallig" bovenop! :mrgreen:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
(die snel verder gaat met sorteren! :lol:)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Ah, mooi dat ze binnen zijn. Ook de spoor 0 poppetjes zijn binnen, en volgens mij zijn die lantaarns ook in schaal 0?
Maak is wat mooie foto's, of neem ze is mee naar Houten?

Gr en succes!

Willem
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Citaat van: WillemV op dinsdag 06 oktober 2009, 14:56:34
Ah, mooi dat ze binnen zijn. Ook de spoor 0 poppetjes zijn binnen, en volgens mij zijn die lantaarns ook in schaal 0?
Maak is wat mooie foto's, of neem ze is mee naar Houten?

Willem, de foto's komen eraan en mee naar Houten is een goed idee! :idea:

Tot ziens zaterdag in Houten.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Citaat van: AlbertJan op zondag 04 oktober 2009, 11:04:46
Citaat van: woutje op zondag 04 oktober 2009, 10:51:52
Tip: als jullie aan de gang gaan met de poppetjes in de rijtuigen zetten: als je secondelijm of gel gaat gebruiken laat de lijm dan 24hr uitdampen. Als je je rijtuig na het lijmen direct sluit slaan de ramen wit uit.

Ben, dit is een zeker een hele goede tip!!! :idea:
Krijg je dit ook met de warme lijm uit een lijmpistool?
Ik heb geen ervaring met het lijmpistool maar ik denk het niet.

Gr, Ben.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Leuk, die spoor I poppetjes, ik hoop dat ze een beetje passen bij LGB!

Wel een indrukwekkend aantal zeg :shock:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Hoi AJ,

als grootste afnemer van jouw slaven-handel, zou ik het waarderen als jij ze bij de burgelijke stand in mijn woonplaats inschrijft!

Ik ben benieuwd wat de postbode komt brengen, binnenkort!
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Kom maar op met al die mensjes,
ik heb een nieuw asielzoeker centrum geopend. :lol: :lol:

Aart
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Citaat van: jeweve op dinsdag 06 oktober 2009, 17:10:44
Hoi AJ,

als grootste afnemer van jouw slaven-handel, zou ik het waarderen als jij ze bij de burgelijke stand in mijn woonplaats inschrijft!

Ik ben benieuwd wat de postbode komt brengen, binnenkort!

JW, jij was de grootste afnemer!
Ondertussen zijn er 2 jou voorbij gegaan! :?

Neemt niet weg dat de 10 grootste afnemers bijna de helft van mijn bevolking overnemen! :o

Vriendelijke groeten,
AlbertJan. (die de eerste 6 pakjes voor Houten al klaar heeft!)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hallo Albert Jan

man, man wat een werk heb je je op je hals gehaald.

Voor komende zaterdag laat ik Bert en Klaas thuis. Dan passen tenminste alle mensjes in mijn bolide :wink:

Zie je zaterdag (nog 4 nachtjes slapen)

groetjes uit beetje krom
cees
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

online
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: AlbertJan op dinsdag 06 oktober 2009, 13:53:07
De bevolking van Nijkerk is tijdelijk verdubbeld!

Kijk maar uit met die mensenmassa, straks heb je daar een mexicaanse griepepidemie.  :lol:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Hallo AlbertJan,


WOW......wat ligt daar veel zeg

je ziet wel dat het er veel zijn
Maar niet het aantal wat er staat
wat kan men zich daarin vergissen zeg.

maar ja, één ding is zeker
er zitten er zeker een aardig aantal van mij tussen.  :lol:
Mag wel vast extra lijm gaan bestellen / halen om ze vast te lijmen.  :P


en die lantaarnpaaltjes, die ik zie
Die zien er, wat ik dan zo kan zien erg leuk uit

is dat het volgende project van je..... :oops: :oops: :oops:


Ik houd de brievenbus in de gaten


mvg Frans

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Even voor mijn nieuwsgierigheid... wat was de grootste bestelling?  :roll:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Zozo, ik zie half NL in 1:87 bij je liggen.

Ik zal wel diegene zijn met de minste 1:87 figuren  :lol:
Nouja, met 200 gastjes kom je nog een eind.

Ik zet een camera op de brievenbus! :lol:

Bedankt alvast voor de genomen moeite, echt heel tof!

(p.s: ik sluit me bij Onyx aan  :shock:)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
ronald
ik heb er maar 125  :lol: :lol:
wel jammer maar centjes op he  :lol: :lol:
sponsor wil niet meer  :lol:
groet robert
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD
Citaat van: AlbertJan op dinsdag 06 oktober 2009, 17:47:05
Citaat van: jeweve op dinsdag 06 oktober 2009, 17:10:44
Hoi AJ,

als grootste afnemer van jouw slaven-handel, zou ik het waarderen als jij ze bij de burgelijke stand in mijn woonplaats inschrijft!

Ik ben benieuwd wat de postbode komt brengen, binnenkort!

JW, jij was de grootste afnemer!
Ondertussen zijn er 2 jou voorbij gegaan! :?


Ja zeg, zomaar stiekum? Nou ja, probeer ik het bij de lantarenpalen toch nog een keer!
Oh ja, voor de geinteresseerden, ik ben dus 3e geworden met 1050 poppetjes.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Dan ben ik waarschijnlijk 2e met 1100 nieuwe inwoners in onze gemeente.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: Onyx op dinsdag 06 oktober 2009, 20:37:15
Even voor mijn nieuwsgierigheid... wat was de grootste bestelling?  :roll:

Oh oh, wat zijn die 3railforummers toch nieuwsgierig hè? :roll: :wink:
Alles willen ze weten!

Maar het antwoord op deze vraag is de bevolking van een kleine plattelands gemeente! (1100 zielen! :lol:)

@alle anderen!
Ze komen eraan! (met auto, bus, vliegtuig, trein of fiets, deze mensjes staan echt voor niets!)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(GEARRIVEERD!!)
Citaat van: KoosLeiderdorp op dinsdag 06 oktober 2009, 22:44:17
Dan ben ik waarschijnlijk 2e met 1100 nieuwe inwoners in onze gemeente.

Koos, jij bent de burgemeester van deze 1100 zielen tellende plattelands gemeente! :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.