Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 15 september 2009, 19:46:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
De ECI verstuurd zijn boeken altijd in van die "brievenbus"doosjes.
Net de goeie maten, dus misschien bij een boekenzaak? (niet waar je direct aan zou denken.. )
Aan de andere kant, als je een grote bubbeltjesenvelop pakt kan je aan de beide zijden een stukje karton plaatsen (voor de stevigheid).
Dan de poppetjes zelf binnenin ook nog in het bubbeltjesplastic en dan moet dat goed komen.

Heb zelf afgelopen week een mobiele telefoon en een 60760-decodertje zo verstuurd.
Ging goed dus :D (maar alles is natuurlijk op eigen risico..)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Citaat van: Onyx op dinsdag 22 september 2009, 12:55:09
De ECI verstuurd zijn boeken altijd in van die "brievenbus"doosjes.
Net de goeie maten, dus misschien bij een boekenzaak? (niet waar je direct aan zou denken.. )

Romke, deze doosjes bedoelde ik ook, alleen zijn deze bij "onze" boekenzaken helaas niet te koop!
Maar mocht dit niet lukken, is jouw oplossing ook goed mogelijk.

Bedankt voor het meedenken.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

online
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Of gebruik halve pizzadozen?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Citaat van: Kappa op dinsdag 22 september 2009, 16:11:25
Of gebruik halve pizzadozen?

Ad, deze zijn iets te hoog.
Hier in Nederland mag brievenbus post maximaal 32 mm hoog zijn, dit wordt ook echt gecontroleerd en komt, indien te hoog, gewoon weer retour.
Vanuit Duitsland krijg ik vaak wel tot 50 mm, vanuit België weet ik het niet, maar blijkbaar is dit (nog) niet Europees.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Het is jammer dat je er gelijk 200 moet bestellen anders zou http://www.doosopmaat.nl wel wat zijn. Kun je ze laten maken op jou maten.

Is anders dit iets : https://www.topa-verpakking.nl. O.a. die boekendozen. Per 30 verkocht.

Edwin
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN
Je kunt er ook minder bestelle, alleen zijn ze dan wat duurder ;)

Gr, Willem
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
gaat niet door
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Citaat van: Edwin op dinsdag 22 september 2009, 17:19:46
Het is jammer dat je er gelijk 200 moet bestellen anders zou http://www.doosopmaat.nl wel wat zijn. Kun je ze laten maken op jou maten.

Is anders dit iets : https://www.topa-verpakking.nl. O.a. die boekendozen. Per 30 verkocht.

Edwin

Edwin, dit is precies wat ik nodig heb!
Nu nog op tijd binnen zien te krijgen.

Bedankt voor de link.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Als iedereen die dozen nu bewaart en bij een volgende actie deze terug stuurt naar AJ, wordt het nog goedkoper.  :mrgreen: :D

En AJ krijgt dan ook eens een berg post.  :mrgreen:

Zonder gekheid, als dit mogelijk is......

Groeten
\
Olav
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
deze actie komt voor mij denk ik nog even te vroeg ..
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Citaat van: Vince op dinsdag 22 september 2009, 20:52:14
deze actie komt voor mij denk ik nog even te vroeg ..

Voor mij ook, maar voorlopig mogen ze allemaal in het asielzoekerscentrum.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Daar gaan die van mij voorlopig ook heen.

Aangezien ik nog een paar treinen te vullen heb, komen de zittende Preisertjes(?) mooi op tijd. De rest zal even de procedure af moeten wachten 8).
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Citaat van: Gerard op dinsdag 22 september 2009, 21:22:41
Daar gaan die van mij voorlopig ook heen.

Aangezien ik nog een paar treinen te vullen heb, komen de zittende Preisertjes(?) mooi op tijd. De rest zal even de procedure af moeten wachten 8).

Kom op jongens help AlbertJan de winter door :mrgreen: :mrgreen:

Gewoon veel bestellen, ze komen altijd van pas.

peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Ik heb al besteld hoor, en veel :lol:.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Ik ook (heel veel)

:shock:


Michel
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Lid sinds: 2008

Als t maar Nederlands is en flensen heeft

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Zo!

Ff Albert een Pb'tje gestuurd, kijken of ik nog mee kan in deze run!
Wat een top initiatief zeg ( met dank aan ook de aanstichter in deze  :D  Peter de G  :lol:

Groeten Paulus :wink:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Tjonge, AJ, zitten we niet al dik boven de 10.000? Als het er om hangt, ik heb nog wat zitplaatsen vrij in mijn asielzoekerscentrum!
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Beste Forumleden.
De eerste bestellingen zijn de deur uit, en ja we zitten nu boven de 10.000 poppetjes!
Maar aangezien het om 5 verschillende soorten gaat, zou dit dus 5 x 5000 = 25.000 stuks moeten gaan! :shock:
Gelukkig halen wij dit aantal niet, maar om de gemiddelde prijs niet hoger te laten worden ben ik nu in onderhandeling om de kleinere restpartijen voor dezelfde prijs te kunnen kopen. :roll:
Dit valt nog helemaal niet mee omdat de verschillende leveranciers van deze figuurtjes verschillende aanbiedingen creëren.
Met (prijs) verschillen van soms 200%.
Ook wisselt het aanbod, uitvoering en de prijzen voortdurend (lijkt de beurs wel!) en moet ik goed oppassen om de juiste poppetjes te bestellen.
Daarbij duurt het soms dagen voordat ik weer antwoord krijg, maar het lijkt er op dat alles goed komt! :lol:

Deze actie blijft nog even open staan, totdat alles definitief verzonden is door de leverancier.
Daarna verstuur ik (meenemen of wordt opgehaald) alles wat besteld is, en wat over is kan dan nog naar de (te) late reageerders.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN
Vergeet je de paarden niet, Albert-Jan?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Ik val halverwege de discussie in, kom net terug van huwelijksreis en de Märklin-dagen.  8)

Gezien de lege wagons bij mij is er nog plaats voor zeker 100 figuurtjes, dus ik stuur vanavond een PB'tje als het nog geldig is.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN
Citaat van: jeweve op woensdag 23 september 2009, 08:22:58
Vergeet je de paarden niet, Albert-Jan?

Paarden, moet ik die ook bestellen dan? :roll: :wink:
(deze gaan per stuk en zijn nogal prijzig! :shock:)

Oh ja, ze waren al gevoerd hoor! :lol:

@Kersverse bruid en bruidegom! (gefeliciteerd hè?!)
Dit kan nog steeds, hoewel "deadline" naderbij komt.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Citaat van: AlbertJan op woensdag 23 september 2009, 07:58:07
...Maar aangezien het om 5 verschillende soorten gaat, zou dit dus 5 x 5000 = 25.000 stuks moeten gaan! ...

Ik denk dat er straks een ruiltopic aangemaakt moet worden om zo onze "dubbele" uit te wisselen
Krijgen we er ook een stickerboek bij? :mrgreen:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Citaat van: Onyx op woensdag 23 september 2009, 09:32:46
Citaat van: AlbertJan op woensdag 23 september 2009, 07:58:07
...Maar aangezien het om 5 verschillende soorten gaat, zou dit dus 5 x 5000 = 25.000 stuks moeten gaan! ...

Ik denk dat er straks een ruiltopic aangemaakt moet worden om zo onze "dubbele" uit te wisselen
Krijgen we er ook een stickerboek bij? :mrgreen:

Per soort houdt in staande 1:100 of 1:87, zittende en verschillende samenstellingen.
Per soort zijn er weer verschillende types, man of vrouw, jong of oud, lelijk of aantrekkelijk, stelletjes enz. en deze zijn dan weer in een aantal verschillende kleuren. (snappie 't nog? :lol:)

Nu maar hopen dat deze al enigszins gesorteerd zijn, anders krijg ik problemen met de sorteerster! (mijn vrouw)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Lid sinds: 2008

Als t maar Nederlands is en flensen heeft

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Albert,
Voor een walnoot en een kop koffie geef ik me als vrijwiliiger op om te komen helpen sorteren!  :D
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Hoeveel zullen de verzendingskosten nu bedragen, toch ook niet zo onbelangrijk =)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Citaat van: PeterBrz op woensdag 23 september 2009, 10:39:36
Hoeveel zullen de verzendingskosten nu bedragen, toch ook niet zo onbelangrijk =)

Als ze snel zijn met leveren en het sorteren en beetje wil vlotten kan het misschien wel mee naar de volgende beurs in Houten.
Moet je daar natuurlijk wel net naar toe gaan jah...  :lol:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Het zal Euromodelbouw in Genk worden jongens :D
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Citaat van: PeterBrz op woensdag 23 september 2009, 10:39:36
Hoeveel zullen de verzendingskosten nu bedragen, toch ook niet zo onbelangrijk =)

Beste deelnemers en geïnteresseerden.
In antwoord 29 heb ik al toegezegd dat normale verzending per briefpost gratis is (ook naar België!) maar per aangetekende of verzekerde zending komt er ?7,- (België ?7,70) bij!

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=17760.msg290662#msg290662

@Paul en andere vrijwilligers.
Hartelijk dank voor alle aangeboden hulp, maar waarschijnlijk krijg ik het meeste in zakjes van 100 stuks aangeleverd, dus alleen voor de hoeveelheden minder dan 100 moet er gesorteerd worden.
Mocht dit anders zijn dan weet ik jullie zeker te vinden! :mrgreen:

@Romke.
Indien dit alles voor 10 oktober klaar is dan is er zeker de mogelijkheid om dit in Houten in ontvangst te nemen!
En anders Gastendag of anders verzenden of ophalen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Beste geïnteresseerden of nieuwe bestellers.
Lees, voordat je definitief besteld, dit topic nog even door.
Vrijwel alle vragen die ik via PB of email krijg, worden in dit topic beantwoord.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 1 DAG!!!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 1 DAG!!!!)
AlbertJan,

Complimenten voor je inzet, volgens mij heb je er een dag taak aan zo,n langzaamerhand :D

Ik kan me nog een tekst van enkele maanden geleden herinneren, Win N schreef toen ik zijn verslag bij jou thuis.

HIER KOMT DE NIEUWE SHOP IN SHOP

Krijgt hij toch nog gelijk.

Groeten,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 1 DAG!!
Beste treinenmakkers,

bedacht me ineens dat deze zittende poppetjes ook in de auto's en bussen kunnen worden gezet! Heb meteen een paar poppetjes bij besteld, volgens mij ben je die zo kwijt....
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(LAATSTE DAG!!)
Vandaag is de laatste dag om je bestelling te doen.
Ook voor wijzigingen kan dit alleen nog vandaag!

De bestelling is al geplaatst en betaald, maar aangezien de verwerking enige dagen duurt heb ik wat ruimer besteld.
Dit mede gedaan om de vereiste aantallen van minimaal 1000 of 5000 te halen.

Van dit overschot, toch nog enige duizenden poppetjes, kan ik dan de extra bestellingen van vandaag, achteraf wijzigingen of vergissingen (ben ook maar een mens! :?) mee voorzien.

Nu alleen nog "even" wachten totdat de bestelling binnen is! :roll: :wink:

Vanavond, ontvangt iedere besteller een PB met gegevens!!
Mocht je deze niet ontvangen hebben, dan heb ik géén bestelling ontvangen! :(
Doe dit dan alsnog, per PB, want daar zijn de extra bestelde poppetjes ook voor bedoeld!!  :idea:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Beste bestellers.
Indien alles goed gegaan is heeft iedereen het afgelopen uur een PB met alle gegevens ontvangen.
(dit moest zelfs in 2 sessies omdat er niet meer dan 50 tegelijk verzonden kunnen worden! :shock:)
Heb je dit niet ontvangen, neem dan even via PB contact op.

Voor onze Belgische bestellers heb ik IBAN en BIC nagezonden.

Van de poppetjes leverancier vanavond bevestiging gekregen voor de bestelling en gelijk ook alweer een nabestelling gedaan! :o

Zodra er meer nieuws bekend is, komt dat hier te staan!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan. (die voorlopig geen PB meer kan zien! :?)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Citaat van: AlbertJan op donderdag 24 september 2009, 22:29:59
Beste bestellers.
Indien alles goed gegaan is heeft iedereen het afgelopen uur een PB met alle gegevens ontvangen.
(dit moest zelfs in 2 sessies omdat er niet meer dan 50 tegelijk verzonden kunnen worden! :shock:)
Heb je dit niet ontvangen, neem dan even via PB contact op.

Voor onze Belgische bestellers heb ik IBAN en BIC nagezonden.

Van de poppetjes leverancier vanavond bevestiging gekregen voor de bestelling en gelijk ook alweer een nabestelling gedaan! :o

Zodra er meer nieuws bekend is, komt dat hier te staan!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan. (die voorlopig geen PB meer kan zien! :?)

Sorry AJ, ik had je net daarvoor een pb gestuurd :P :P

Ik snap dat je er gek van wordt, je hebt er een dagtaak aan.
Wel leuk dat het nu een familie bedrijfje is geworden :lol:

groeten en sterkte,

Peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
hoi AlberJan

we zullen met smart op onze bevolking wachten.
en vinden het fijn dat je toch op deze manier samen kan werken met je vaste verkering.
:lol:


groetjes jacco :mrgreen:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Ik ben vergeet achtig, je hebt een PB :?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
albertjan, je hebt je toch wat op je nek gehaald. ik heb dan wel niet besteld maar ik vind het prachtig om te zien hoeveel mensen er blij met jou actie zijn.
complimenten hoor!

hehe ik wil wel straks weten hoeveel overuren die mensen uit die fabriek hebben door het geschilder van al jullie bevolking :lol:
chris
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Citaat van: chrisdriessen op vrijdag 25 september 2009, 17:33:04
albertjan, je hebt je toch wat op je nek gehaald. ik heb dan wel niet besteld maar ik vind het prachtig om te zien hoeveel mensen er blij met jou actie zijn...

Dat is nog maar afwachten..
Zodra straks alles is uitgeleverd gaat iedereen zijn bestelling natellen en als er 1 blijkt te missen => weer allemaal pb-tjes voor AlbertJan!!!  :twisted: :twisted:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Citaat van: Onyx op vrijdag 25 september 2009, 17:41:03
Citaat van: chrisdriessen op vrijdag 25 september 2009, 17:33:04
albertjan, je hebt je toch wat op je nek gehaald. ik heb dan wel niet besteld maar ik vind het prachtig om te zien hoeveel mensen er blij met jou actie zijn...

Dat is nog maar afwachten..
Zodra straks alles is uitgeleverd gaat iedereen zijn bestelling natellen en als er 1 blijkt te missen => weer allemaal pb-tjes voor AlbertJan!!!  :twisted: :twisted:

Als dat zo is dan mogen ze bij mij een exemplaar komen halen, AlbertJan heeft er al zoveel tijd inzitten :D.

peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Zeker, ik ga ze alle 1050 natellen, en bovendien controleren of ze geen gebreken hebben. Als een van de ledenmaten, of zelfs een vinger ontbreekt, wil ik een nieuwe van AJ. Beetje ons van die dure handel aansmeren en dan geen garantie geven, zeker ;-)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Citaat van: jeweve op vrijdag 25 september 2009, 18:49:08
Zeker, ik ga ze alle 1050 natellen, en bovendien controleren of ze geen gebreken hebben. Als een van de ledenmaten, of zelfs een vinger ontbreekt, wil ik een nieuwe van AJ. Beetje ons van die dure handel aansmeren en dan geen garantie geven, zeker ;-)


Van Preiser hebben ze een eerste hulp post in de aanbieding :mrgreen:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Citaat van: jeweve op vrijdag 25 september 2009, 18:49:08
... Beetje ons van die dure handel aansmeren en dan geen garantie geven, zeker ;-)
Jawel, er is zeker wel garantie: tot aan de voordeur van AlbertJan. Daarna is het risico voor de koper 8).
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Citaat van: Gerard op vrijdag 25 september 2009, 18:52:15
Citaat van: jeweve op vrijdag 25 september 2009, 18:49:08
... Beetje ons van die dure handel aansmeren en dan geen garantie geven, zeker ;-)
Jawel, er is zeker wel garantie: tot aan de voordeur van AlbertJan. Daarna is het risico voor de koper 8).

dan is het belanrijk te weten welke kant van de voordeur wordt bedoeld....
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
De buitenkant van de voordeur :mrgreen:.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
 :shock: :? :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
en wat nu als je ook een achterdeur hebt?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Citaat van: Gerard op vrijdag 25 september 2009, 18:52:15
Jawel, er is zeker wel garantie: tot aan de voordeur van AlbertJan. Daarna is het risico voor de koper 8).

En anders aangetekend laten verzenden.
Kan dan in een grotere doos met meer bescherming, en ikzelf neem samen met TNT post het risico van verzenden op ons! :?
Kost wat meer, maar ook meer zekerheid! 8)
(en mijn voordeur wordt dan jouw voordeur, hoewel zo'n grote dubbele boerderij deeldeur in de meeste huizen niet zal passen! :roll: :wink:)

Mededeling.
De eerste doos is binnen! (100 luchtkussen enveloppen! :mrgreen: )
De briefpostdozen zijn helaas tijdelijk niet leverbaar! :shock:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!)
Ooeehw spannend!!!
Mocht mijn bestelling klaar zijn PB me maar even kom ik het snel even halen. :D

Groetjes,

Antal
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Mailtje ontvangen van de verkoper.
Vanmorgen is de doos met mini mensjes door DHL opgehaald.

Verwachte aankomst net voor het weekend! 8)

En meteen mee verzonden, aantal spoor Z, 1, 0 en N figuurtjes en ook al een aantal lantaarns! :o
(voor mij ook een verrassing, had hier nog geen rekening van ontvangen! :lol:)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(ONDERWEG!!)
Gaat dat wel goed komen in huize Nijkerk met al die walnoten en nu nog duizende dreumels erbij. :) :)

Groet Wim.