Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Op goedkope wijze baan voorzien van een flinke bevolking. (laatste bericht!)

Gestart door AlbertJan dinsdag 15 september 2009, 19:46:20

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
Hallo AlbertJan,

Wil Micronesië ook wel een stevige bevolkingsexplosie geven.
Voor mij mag je 300 zittende & 300 staande m/v noteren.

Groeten, Henk. :)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
Ik zie deze aanbieding ook nu pas :oops:

Maar Albert Jan je krijgt een PBtje.

Gr Mike
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
Citaat van: Heniusz op donderdag 17 september 2009, 21:05:57
Hallo AlbertJan,

Wil Micronesië ook wel een stevige bevolkingsexplosie geven.
Voor mij mag je 300 zittende & 300 staande m/v noteren.

Groeten, Henk. :)
Even PM'en ;)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
hallo Albert Jan
ik ben zeer zeker geinteresseerd, Gaat het om figuurtjes die nog beschilderd moeten worden? Je kunt voor mij 100 bestellen, als de proefzending in orde is. alvast bedankt, peter
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
peter
de proefzending staat als je even naar beneden scrollt
je hoefd niet zelf te schilderen en de prijs is ook nog eens goed  :lol: :lol:
even draadje goed lezen dan zie je een heleboel antwoorden op je vraag !!!
groet robert
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
Albertjan,

Een klein statief kost ongeveer 7 euro. Probeer hem ook eerst goed scherp te stellen.
Liefst zoeen natuurlijk mogelijk licht dus geen flits OID.

Gr Joost
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!
Citaat van: Heniusz op donderdag 17 september 2009, 21:05:57
Hallo AlbertJan,

Wil Micronesië ook wel een stevige bevolkingsexplosie geven.
Voor mij mag je 300 zittende & 300 staande m/v noteren.

Groeten, Henk. :)

Citaat van: peteralex01 op donderdag 17 september 2009, 21:21:11
hallo Albert Jan
ik ben zeer zeker geinteresseerd, Gaat het om figuurtjes die nog beschilderd moeten worden? Je kunt voor mij 100 bestellen, als de proefzending in orde is. alvast bedankt, peter

@Henk en Peter, even goed lezen wat AlbertJan schreef:
Citaat van: AlbertJan op woensdag 16 september 2009, 11:37:32
Defintieve bestellingen graag per PB!
Opgave van soort (zittend of staand) en daarbij de aantallen.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
hoi albert jan,

je hebt een pb

mvg menno
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
Hallo AlbertJan,
Je hebt een PB tje.
Groeten,
Willem
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
ter info....

check ook eens http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390062902418&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 

Heb hier al div keren wat gekocht, probleemloos en snel.
Afgaande op de plaatjes gaat het om dezelfde mennekes (m/v)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
Deze winkel ken ik, bomensets besteld. Kun je ze zelf niet voor maken. Vlotte afhandeling en goedkoop, zeker met de lage dollar. :P

Gr, Ben.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen!)
Beste geïnteresseerden en reageerders.

Citaat van: arkowe op vrijdag 18 september 2009, 02:12:10
ter info....

check ook eens http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390062902418&ssPageName=STRK:MEWAX:IT 

Heb hier al div keren wat gekocht, probleemloos en snel.
Afgaande op de plaatjes gaat het om dezelfde mennekes (m/v)

Reactie op dit bericht en op een enkele PB.

Na het beantwoorden van tientallen PB's met vragen en bestellingen, toch ook een enkele ontvangen waar ik wel even goed over na moest denken!

Natuurlijk zijn er wereldwijd vele verkopers van vele "goedkope" modelspoor artikelen.
Vaak staan deze "open en bloot" op MP, Ebay of andere Internet verkoop sites.
Ook de prijsverschillen, zelfs bij dezelfde verkoper, lopen soms honderden procenten uiteen! 
Dit komt omdat er vaak met verschillende aanbiedingen wordt gewerkt en op soms kleine punten net wat afwijken van elkaar, zowel voor het aantal maar ook voor de uitvoering.

Blijkbaar heb ik nu net niet de allergoedkoopste verkoper gevonden maar eentje die ietsje duurder is.
(hoewel de definitieve prijs nog niet eens bekend is en alleen het maximale bedrag van 15 cent genoemd is, nu zelfs 12 cent door het behaalde aantal bestellingen!)

Het zou ook wel erg toevallig zijn (lot uit de loterij!) dat je van alle verkopers over de hele wereld nu net de allergoedkoopste zou hebben gevonden.
Daarbij beperk ik mij tot de Duitse verkopers, de taal is voor mij makkelijk (5 jaar in Duitsland gewoond) dichtbij (soms zelfs "lijfelijk" contact :wink:) en daarbij betrouwbaar en "pünktlich und nett"! :!:
Ook de verzending vanuit Duitsland is bijzonder goed en zeer betrouwbaar.
Natuurlijk zijn deze figuurtjes via China, Hong Kong, Korea enz.(waar deze ongetwijfeld vandaan komen)  vast wel iets goedkoper te vinden maar mijn Chinees, Mandarijn, Koreaans is helaas ietsje minder en de contacten ook wat vager.

Dus, kort samengevat, dit is "mijn" aanbieding en mocht iemand anders dit goedkoper en/of beter kunnen, Be My Guest  :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen
Albert-jan,

ik waardeer je initiatieven voor voordelige electronica en poppetjes enorm! Zelf zou ik er niet opgekomen zijn, en jij regelt en organiseert het allemaal maar. Nogmaals alle lof, en ik hoop niet dat je je hebt laten demotiveren door een paar 'nadenk'-mailtjes.

Nogmaals dank, ik zit te popelen om de 650 mensen asiel te verlenen.

Ga zo door! Overigens, volgende suggestie: bomen?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 3 dagen
Schop.....
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 3 dagen!)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 3 dagen!)
albertjan
heel erg goed inititatief
en weet je wat het is als je al gaat zeuren om 0,02 of 3 cent dan kun je beter daar gaan bestellen
ik denk dat de mensen heel goed weten waarom je het doet
en ik en ik denk meer anderen zijn er zeer blij mee denk ik !!!
persoonlijk en dit is geen aanval
zou ik niet eens een aanbeiding of site vermelden in dit draadje vind ik een beetje ongepast maar dat ben ik en nogmaals dit is geen aanval naar iemand toe
maar ik denk/weet dat jij het niet  doet om hier rijk van te worden !!
maar goed van mij zul je niks horen ben er heel blij mee en ook nog dat je ze persoonlijk komt brengen  :lol: :lol: :lol:
nogmaals top en ik vind niet dat jij je hoefd te verdedigen het is al een top aanbieding !!!
groet robert

oops  :oops: :oops:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 3 dagen!)
Citaat van: remcy op vrijdag 18 september 2009, 20:45:20
maar ik denk/weet dat jij het doet om hier rijk van te worden !!
Nou dat denk ik toch niet. :shock: Geloof niet dat AJ in z´n levensonderhoud kan voorzien door poppetjes te verkopen. :P
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 3 dagen!)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 3 dagen!)
sorry foutje !!!!
zal ik gelijk even herstellen !!
alleen de niet ontbrak !!!!
is hersteld :-)
groet robert
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 3 dagen!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 3 dagen!)
Er zijn voldoende mensen op dit forum die weten hoe Albertjan in elkaar zit.

Iemand die hobbyisten mee laat profiteren van leuke spullen voor niet te veel geld die hij voor ons kan regelen.

Albertjan steekt hier veel tijd in en dit wordt door mij erg gewaardeerd, ik hoop dat je gewoon op de zelfde wijze doorgaat.

groet,

peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 3 dagen!)
Ik heb ze ook gezien in Middelburg Modelspoorstad, deze leverancier had tevens zeer leuke en goedkope lantaarns te koop.
Jammer dat ze zoveel op Chinezen lijken, ze hebben allemaal dezelfde haar, en dezelfde kapper...
Maar nu ben ik een kniesoor die daarop let....
Voor wagonvolk is het een leuke suggestie.
Denk ook aan de lantaarns die deze man had, een lantaarnpakket, kant en klaar tien stuks voor 15 euro, en het waren mooie perronlantaarns en moderne voorbeelden.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(nog 4 dagen
Beste reageerders en bestellers.

Citaat van: jeweve op vrijdag 18 september 2009, 08:08:38
en ik hoop niet dat je je hebt laten demotiveren door een paar 'nadenk'-mailtjes.

Eerst even iets "recht" zetten!
De nadenkmailtjes waren zeker niet bedoeld om mij te laten twijfelen, maar bedoeld om aan te geven dat deze aanbieding nog goedkoper kon! :idea:
Natuurlijk zijn er onder onze ruim 2000 leden mensen die contact, advertentie of iets anders hebben met nog betere aanbiedingen.

Dankzij één specifiek "nadenkmailtje" met de gegevens van een andere aanbieder, kon ik de gemiddelde prijs al met 3 cent per stuk verlagen!
Nu hou ik zelf helemaal niet van het "uitspelen" van handelaren tegen elkaar, maar het vermelden was al voldoende om een betere prijs af te kunnen spreken.

Ook ben ik er achter gekomen dat de prijsverschillen ook veroorzaakt worden door het verschil in grootte en uitvoering van de poppetjes.
De ene aanbieding (goedkoopste) zijn 1:100 in de eenvoudigste uitvoering en een andere (duurdere) aanbieding zijn 1:87 en wat meer variatie in types en (kleur)uitvoeringen.

Natuurlijk is het voor mij niet mogelijk om al deze uitvoeringen in "grootverbruikers" hoeveelheden aan te schaffen, vandaar nu ook een prijs van 12 cent gemiddeld per stuk. (inclusief gratis verzending) 

De prijs kan nog iets lager uitvallen indien het totaal aantal bestelde figuurtjes, per soort boven de 5000 stuks komen!
(We komen al een heel eind maar zitten daar nog niet aan)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Beste mensen.
Het wordt er niet eenvoudiger (maar wel leuker!) op na ontvangst van een aantal zakjes met nieuwe mogelijkheden.
Net, via de post, wat setjes met verschillende mogelijkheden ontvangen van mijn "eigen" Duitse verkoper.

De staande figuurtjes zijn er nu zowel in 1:100 (passend bij de zittende) alsmede in H0 1:87.

Ik ga een nieuwe poging wagen om deze "scherp"  :roll: op de foto te krijgen, maar ja dat weet iedereen nu ondertussen wel! :?

Foto's volgen dus nog!

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.   
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Hoi Albert-Jan,

Mooi dat het de goede kant op gaat. Op betreffende 'nadenk-link' zag ik ook lantaarns en bomen voor een habbekrats te koop, in allerlei varianten. Heeft jouw leverancier die toevallig ook? Zo ja, zou het een idee zijn om daar een volgende aktie mee toe doen?

Betreffende de aantallen poppetjes: als de nood aan de man is, om de 5000 te halen voor de volgende staffel, laat maar weten! wat mij betreft doe je er nog en paar 100 bij, als dat helpt.

Laat maar weten als het zo ver is!

Nagmaals dank voor de organisatie!
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Citaat van: jeweve op zaterdag 19 september 2009, 11:54:21
Mooi dat het de goede kant op gaat. Op betreffende 'nadenk-link' zag ik ook lantaarns en bomen voor een habbekrats te koop, in allerlei varianten. Heeft jouw leverancier die toevallig ook? Zo ja, zou het een idee zijn om daar een volgende aktie mee toe doen?

Vanmiddag de shops bekeken van o.a deze maar ook andere aanbieders.
Allemachtig wat een aanbod, echt duizenden aanbiedingen! :shock:
En ook (dankzij de nadenk-links), moderne alsmede oude straatlantaarns voor hele lage prijzen gezien (?1,59)
Deze zijn ook bij mijn leverancier verkrijgbaar en daarbij nog veel meer!

Ik zal proberen om het e.e.a. bij de definitieve bestelling mee te laten komen en met foto's te laten zien.

Ondertussen wat scherpere foto's weten te maken, van enkele tientallen foto's waren deze het scherpst! :o

 

Rechts is het assortiment leverbare staande figuurtjes 1:100 (passend bij de zittende) en links het assortiment in H0 1:87.
Nu ook goed ( :o) te zien dat er ook rood- en grijs harige figuurtjes tussen zitten! :lol:

Voor de duidelijkheid het verschil tussen 1:100 en 1:87



BELANGRIJK!!! alle bestellers van de staande figuurtjes kunnen nog aangeven of dit de figuurtjes in 1:100 of in 1:87 moeten worden! :!:

Mensen, mensjes, je kunt er maar druk mee zijn! :roll: :wink:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Hoi AlbertJan,

Weet je of jouw leverancier ook figuurtjes uit tijdperk 1 en/of 2 kan leveren? Dus de langerokken, hoeden, jackets etc.?

Alvast bedankt,
Gr.
Rutger
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Citaat van: TRUKO op zaterdag 19 september 2009, 16:23:05
Weet je of jouw leverancier ook figuurtjes uit tijdperk 1 en/of 2 kan leveren? Dus de langerokken, hoeden, jackets etc.?

Helaas nog niet alle duizenden aanbiedingen kunnen bekijken, maar voor wat ik gezien heb alleen maar lantaarns uit TP 1 en 2.
Ik ben bang dat dit soort figuurtjes te specifiek zijn om deze met miljoenen te kunnen maken!? :(

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Hoi AJ,

misschien goed om te vermelden welke schaal een standaard preiser is, ik zou het wel leuk vinden als ze bij elkaar passen. Overigens mijn staande mannetjes graag in dezelfde schaal als de zittende.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Citaat van: AlbertJan op zaterdag 19 september 2009, 16:11:19

Ondertussen wat scherpere foto's weten te maken, van enkele tientallen foto's waren deze het scherpst! :o

Gelukkig hoef je deze niet af te laten drukken :lol:


PS: is het bij de zittende poppetjes ook nodig om aan te geven of het schaal 1:100 moet?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Citaat van: jeweve op zaterdag 19 september 2009, 16:47:44
Hoi AJ,

misschien goed om te vermelden welke schaal een standaard preiser is, ik zou het wel leuk vinden als ze bij elkaar passen. Overigens mijn staande mannetjes graag in dezelfde schaal als de zittende.

Goed idee.
De Preisertjes in H0 zijn 1:87 (21 mm) net zoals de H0 figuurtjes uit mijn aanbieding.
De 1:100 zijn 15-17 mm, dezelfde maat als de zittende!
(Deze staande in 1:100 zijn dus uitstekend bij de zittende in de rijtuigen te gebruiken)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Albert-Jan,

Goed om te lezen dat er nu ook 1:87 varianten zijn, nu ben ik wel benieuwd hoe het verschil staat naast een wagon of huisje, dat heb je toch een beter zicht erover denk ik, zou je misschien daarvan een foto kunnen maken ?  :D Ik denk dat het dan voor een hoop mensen wat duidelijker is om een keuze te maken. :D

Alvast bedankt,

Robbert.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
albertjan

ik vind de inzet die je voor je projecten doet geweldig.
en wil je hier voor een complument geven je blift niet stil zitten.


groetjes jacco
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Citaat van: Robbert op zaterdag 19 september 2009, 17:33:20
Goed om te lezen dat er nu ook 1:87 varianten zijn, nu ben ik wel benieuwd hoe het verschil staat naast een wagon of huisje, dat heb je toch een beter zicht erover denk ik, zou je misschien daarvan een foto kunnen maken ?  :D Ik denk dat het dan voor een hoop mensen wat duidelijker is om een keuze te maken. :D

Robbert, héél goed idee! (daar gaat mijn laatste vrije uurtje van dit weekend! :?)
Gelijk maar even gedaan.

Eerst bij een gewoon H0 1:87 huisje.



En daarna voor een Sprinter op perron hoogte.



Tjonge, wat je allemaal moet doen om bij de Forumleden een beetje bevolking op de treinbaan te krijgen! :roll: :wink:

@Jacco en alle anderen!
:oops: :lol:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
zien er goed uit ook
maar blijf bij mijn huidige bestelling !!
maar erg leuk om te zien
heb je trouwens nog foto's van die straatlantaarens ??
groet robert
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Hmm, als ik de plaatjes zie, komt 1:100 natuurlijker over, wat vinden jullie?
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Voor het huisje zijn de 1:87 wel geschikt en natuurlijker, voor de trein (en eventueel erin) zou ik de 1:100 kiezen (wat ik dan ook gedaan heb).
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Tsja, de 1:100's ogen wel wat beter eigenlijk  :)
Dus bij mij blijven het ook de 1:100's  8)
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Citaat van: remcy op zaterdag 19 september 2009, 20:54:47
heb je trouwens nog foto's van die straatlantaarens ??

Grr*&^%*@#$ommm!!
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
heb je al het maagzuur  :lol: :lol: :lol:
groet robert
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Citaat van: AlbertJan op zaterdag 19 september 2009, 22:17:37
Citaat van: remcy op zaterdag 19 september 2009, 20:54:47
heb je trouwens nog foto's van die straatlantaarens ??

Grr*&^%*@#$ommm!!

en nu dus al in de overuren
geen enkel uurtje meer over...... :lol: :lol:


gr Frans
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Arme, arme Albert-Jan.......... :wink: :mrgreen:
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Eerst dus maar de poppetjes, de rest komt later wel. Bij de telefoonlijst ging het ook al bijna fout.
Straks wordt Albert Jan afgevoerd in een witte auto met een vest zonder mouwen aan :(. Dan hebben we geen telefoonlijst-coördinator (3 keer de woordwaarde :P) en ook geen poppetjes.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Ik heb in elk geval véél bewondering & respect voor "onze" AlbertJan.
Top kerel ! Ik zou zo'n samenkoop-actie echt niet zien zitten.
(ook al omdat verzendkosten vanuit BE naar NL, de pan uit swingen)
AlbertJan brengt het in elk geval elke keer tot een goed einde :-)


greetz,
Kris
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Toch even een reactie:   ik heb met de beste bedoelingen gedacht mijn ebay ervaringen te delen (mennekes). Het is en was geenszins de bedoeling iemand te krenken of afbreuk te willen doen aan mooie initiatieven.

Vwb de lantaarns kan ik zeggen dat ik van diverse uitvoeringen wat setjes van 10 heb laten komen. Da's qua centjes prima te doen en je zit niet meteen opgescheept met 100 lampjes die misschien het toch net niet helemaal zijn. Over het algemeen valt het alles mee, meestal 6v met meegelverd weerstandje voor 12v. Mijn favoriet is een model waarvan je de mast kan laten schuiven in de voet, waardoor de hoogte is aan te passen naar je wens. De tp1 lampen zijn eigenlijk best heel fijntjes uitgevoerd en doen mi beslist niet onder voor bijv Viessmann die ik meestal wat fors vind. Zal morgen eventueel wel wat foto's maken.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Bij deze nog een aanvulling op de verstuurde PB.
Ik zou ze graag in de schaal 1:100 willen dit is veel makkelijker voor de rijtuigen als stations gebied.

Groetjes,

Antal
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NIEUWS!!!)
Citaat van: arkowe op zondag 20 september 2009, 00:01:24
Toch even een reactie:   ik heb met de beste bedoelingen gedacht mijn ebay ervaringen te delen (mennekes). Het is en was geenszins de bedoeling iemand te krenken of afbreuk te willen doen aan mooie initiatieven.

Arnold, dit heb ik zelf ook niet zo ervaren.
En het heeft mij op weg geholpen om deze actie uit te kunnen breiden, en het heeft ook nog eens extra informatie en lagere prijzen opgeleverd!
Dus jij en alle anderen, bedankt voor de extra informatie! 8)

Citeer
Vwb de lantaarns kan ik zeggen dat ik van diverse uitvoeringen wat setjes van 10 heb laten komen. Da's qua centjes prima te doen en je zit niet meteen opgescheept met 100 lampjes die misschien het toch net niet helemaal zijn. Over het algemeen valt het alles mee, meestal 6v met meegelverd weerstandje voor 12v. Mijn favoriet is een model waarvan je de mast kan laten schuiven in de voet, waardoor de hoogte is aan te passen naar je wens. De tp1 lampen zijn eigenlijk best heel fijntjes uitgevoerd en doen mi beslist niet onder voor bijv Viessmann die ik meestal wat fors vind. Zal morgen eventueel wel wat foto's maken.

Deze heb ik nu ook bekeken en zien er zeker goed uit, zal dan ook een aantal exemplaren mee bestellen.
Foto's heb ik van de Shop leverancier gehaald en zal deze dan ook z.s.m. plaatsen.
Natuurlijk zijn jouw foto's ook van harte welkom. (misschien weer wat andere modellen?)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(20-9 UPDATE!)
Beste mensen.
Helaas kan ik door het bijzonder grote aantal PB's (nu al meer dan 200) geen "speciale" verzoeken meer verwerken!

Let op!!
De zittende figuurtjes zijn alleen maar in 1:100 leverbaar en dus niet in 1:87.
Uitsluitend de staande figuurtjes zijn in beide leverbaar!

Dus graag geen verzoeken om zittende figuurtjes in 1:87 (H0)
(kijk naar de foto's voor het aanbod!)

Let op 2!!
Aangezien er een aantal grote bestellingen bijzitten, wil ik nog even benadrukken dat de verschillende types bij grote aantallen hetzelfde blijven! (dus veel dubbele!)
(kijk ook hier goed naar de foto's!!)

Actie loopt nog 3 dagen!!!.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(20-9 UPDATE!)
wil er mischien wel 50 tot 100 maar is nog niet zeker kom er nog wel op terug
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(20-9 UPDATE!)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(20-9 UPDATE!)
Let even op.

Bestellingen kunnen alleen via een pb gedaan worden dit is al meerdere keren aangegeven.

Wel leuk om te zien hoeveel stuks iedereen besteld.

groet,

peter / degeluidsman.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(20-9 UPDATE!)
Citaat van: degeluidsman op maandag 21 september 2009, 17:05:00

Wel leuk om te zien hoeveel stuks iedereen besteld.



ja dat zeker
zo weet je wel hoeveel bevolking men wil plaatsen her en der  8)

AlbertJan zal aardig wat te sorteren hebben straks als de bestillingen bij hem binnen zijn  :P



gr Frans

Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(20-9 UPDATE!)
Citaat van: M - rail op maandag 21 september 2009, 17:07:40
AlbertJan zal aardig wat te sorteren hebben straks als de bestillingen bij hem binnen zijn  :P

Daar gaat mijn vrouw Gerda mij bij helpen!
Dit is het allereerste wat Gerda sinds 44 jaar, de laatste hulp bij mijn modelbouw was toen wij 16 jaar waren, weer aan mijn huidige modelbouw bij gaat dragen! (onze jeugd keert terug! :wink:)

Belangrijk nieuws!!
Ik heb net bevestiging ontvangen van mijn leverancier over de te plaatsen bestelling!
Mocht je nog iets willen wijzigen of bestellen, doe het dan ZSM!!!

Ik wil proberen om uiterlijk woensdagavond, definitieve aantallen te bestellen en direct de rekening te voldoen!
Meestal is dan binnen 7 (werk)dagen pakket binnen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Op goedkope wijze je treinbaan voorzien van een flinke bevolking!(NOG 2 DAGEN!)
Beste forumleden.
Voor het versturen van al deze figuurtjes ben ik al een tijd op zoek naar platte doosjes met een max. dikte van 3 cm, deze om al die zakjes met figuurtjes als briefpost goed verpakt te kunnen verzenden.
Ik ben al bij vele winkels en bedrijven geweest, maar tot nu toe niet kunnen vinden! :?
Het zou ook met van die bubbeltjes enveloppen kunnen, maar een doosje lijkt mij beter en veiliger.

Voor de grotere bestelde aantallen wil ik voorstellen om dit toch aangetekend (?7,-) te verzenden, dit kan dan in een grotere doos en (dankzij Wim N's chips) veilig verzonden worden.

Wie oh wie heeft informatie over deze doosjes? :idea:

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.