Nieuws: Voor de 3railwiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!
+  3rail Forum
|-+  Modelbesprekingen
| |-+  Ombouwen modellen ander fabrikaat
| | |-+  Mooi klein Liliput lokje ombouwen naar loksound....
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mooi klein Liliput lokje ombouwen naar loksound....  (gelezen 1818 keer)

markos

• Gast
Mooi klein Liliput lokje ombouwen naar loksound....
« Gepost op: zaterdag 05 september 2009, 23:07:25 »

ik heb vandaag een heel mooi lokje gekocht (liliput) en wil die uitrusten met een sounddecoder....
omdat het lokje echt te klein is wil ik de decoder in een wagon plaatsen, en daar de sleper onder doen (als bij een tender)
Probleem is echter wel dat ze moeten gaan trouwen, en voor een goed huwelijk moeten het wel een beetje kloppen.
Das nou net waar ik totaal geen verstand van heb, dus graag wat advies...

Wat vinden je van de volgende oplossingen?
Mocht het nergens op slaan, dan graag een advies wat er wel achter kan (artikelnummer of een fotootje??...)

Weet trouwens iemand het artikelnummer van dit lokje?

alvast bedankt voor jullie hulp!
« Laatst bewerkt op: zondag 06 september 2009, 00:18:02 door markos »

rorail

• Gast
Re:Mooi klein Liliput lokje ombouwen naar loksound....
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 12 september 2009, 19:19:27 »

Ik ben niet thuis in het berreffende tijdperk, maar kun je er niet zo'n groen conducteurswagonnetje achter hangen? Daar kunnen weer personenwagonnetjes en goederenwagons achter, dus je blijft flexibel in de toepassing.
Bovendien is zo'n conducteurswagon gesloten, zodat je de decoder mooi kunt wegwerken.

Groet,
Ronald
Pagina's: [1]   Omhoog