Bedrading verlichting hoeft geen probleem te
zijn.In een hoek van de loods lijm je een pijpje (Een rietje of iets dergelijks)Hier door trekje een gele en een bruine draad.Dit is de voeding voor de
verlichting.De rest van de bedrading en verlichting plak je tegen het plafond.Even een likje grijze verf er over heen en klaar is Kees2.
Op de plaats waar het pijpje de bodemplaat raakt boor je een gaatje.Hier gaan de voedingsdraadjes door.Geef deze draadjes een "lus"van +/- 50 centimeter.Als je nu de loods optilt trek je die draadjes uit het gaatje.
Zet je de loods terug stop je de draadjes weer terug in het gaatje.
Helaas kan ik het niet met foto's verduidelijken,ik heb zelf de Volmer Ringloods gebouwd maar helaas niet op deze manier.Het dak kan er af maar lekker bij de rails komen is een ander verhaal.
Soms denk ik er wel eens over om hem te slopen en dan weer optebouwen volgens bovenstaande manier maar ik ben bang dat ik bij het demonteren onderdelen beschadig.
Ik heb ook nog een E loods en die ga ik zeker volgens bovenstaande manier bouwen.
Let ook op het interieur .Door de grote ramen en deuren is dit goed zichtbaar dus besteed hier extra aandacht aan.
Groetjes Kees