Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Locloods Pola H0 600 uitbreidingsset?

Gestart door Aar zondag 30 augustus 2009, 11:12:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Locloods Pola H0 600 uitbreidingsset?
Ik ben in bezit van de Pola 600 H0 locomotiefloods:


En ik wil deze uitbreiden met een tweede loods er aan vast. Nu zegt de handleiding dat dat inderdaad kan, maar ik zie niet echt hoe dat moet, en of dit een uitbreidingsset is of de normale set?
Ik zie namelijk in de doos ook niet echt onderdelen om een tweede loods eraan vast te maken...
Dus wie o wie?
Re:Locloods Pola H0 600 uitbreidingsset?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Locloods Pola H0 600 uitbreidingsset?
Hallo Aar.
Pola heeft deze loods in enkele maar ook in dubbele uitvoering gemaakt.
Bij de dubbele ontbreekt dan de tussenmuur totaal, dus wanneer je van 2 enkele één dubbele wilt maken kun je de tussenmuren verwijderen en het randje dak wat oversteekt afsnijden. (wel aan denken om een extra regenpijp aan voor en/of achterkant te plaatsen voor afvoer regenwater!)

Maar misschien is het wel mooier om beide loodsen (al of niet verspringend) tegen elkaar aan te bouwen en de ramen die dan geen daglicht meer krijgen, d.m.v. op maat gemaakte muren dicht te "metselen"?

Veel succes met deze locloods verbouwing.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Locloods Pola H0 600 uitbreidingsset?
Ik zal eens kijken of ik zo'n doos nog kan vinden.
met enig snijwerk zou ik er een tweede inderdaad aan vast kunnen maken :).
Re:Locloods Pola H0 600 uitbreidingsset?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Locloods Pola H0 600 uitbreidingsset?
Ik heb nog zo'n loods liggen, de deuren zijn er helaas al uit maar verder is de staat redelijk.  :D
Re:Locloods Pola H0 600 uitbreidingsset?
Hm, ik heb al zitten zoeken op internet, en in de winkel, maar deze loc-loods kan ik niet zo snel meer vinden.
iemand die nog een idee heeft?
Re:Locloods Pola H0 600 uitbreidingsset?
Ik heb deze loods maar gebruik m niet, tegen verzendkosten mag je m hebben.