Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

De baan van een geluidsman-

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

0 leden en 7 gasten bekijken dit board.
Re:De baan van een geluidsman / 30 jan. foto verslag van EK Disgn's baan 31 foto's
Hallo Peter, Erik en Sander

een leuk verslag van wat waarschijnlijk wel een leuke dag is geweest 
Re:De baan van een geluidsman / 30 jan. foto verslag van EK Disgn's baan 31 foto's
Werkelijk een GEWELDIGE reportage!!! complimenten voor Erik Sander en de geluidsman. Dit is een heel erg mooie baan, leuk om dit zo te lezen en beetje mee te mogen maken. Ik vind de baan er mooi geweathered en geballast. Die ene blauwe Mercedes wil ik ook, dat is helemaal mijn tijdperk:p
Maak maar meer van deze leuke reportages zou ik zeggen.

Groeten Jake

p.s. ik weet niets van geluid, behalve dan dat ik voor m'n werk een Neumann M149 moet gaan kopen met een Focusrite ISA 430MKII preamp, aan te sluiten met Mogami gebalanceerde kabels :p
Re:De baan van een geluidsman / 30 jan. foto verslag van EK Disgn's baan 31 foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 30 jan. foto verslag van EK Disgn's baan 31 foto's
Citaat van: jakeman op zondag 30 januari 2011, 14:29:41
p.s. ik weet niets van geluid, behalve dan dat ik voor m'n werk een Neumann M149 moet gaan kopen met een Focusrite ISA 430MKII preamp, aan te sluiten met Mogami gebalanceerde kabels :p

Neumann maakt zeer goede microfoons, dit model ken ik niet maar eigenlijk hebben ze voor iedere toepassing een juiste oplossing.

Focusrite, ken ik van de compressors en voicemaster zeer fijn om mee te werken, ik ben wel benieuwd wat jullie ermee gaan doen..


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 30 jan. foto verslag van EK Disgn's baan 31 foto's
Hoi Peter,
Eigenlijk beetje off-topic, maar toch wel leuk af en toe eens over andere hobby's te praten; de M149 is de opvolger van de goeie ouwe U87. de Focusrite gebruik ik als pre-amp, hij is erg goed en precies. We gebruiken deze set voor opnamen van foley en geluidnabewerking bij film. Ik zal als het klaar is wel even foto's sturen van de nieuwe audiobooth! Nogmaals complimenten het zijn erg mooie foto's.

Groeten Jake
Re:De baan van een geluidsman / 30 jan. foto verslag van EK Disgn's baan 31 foto's
Hey Peter,

Was TOP en gezellig.  >:-D >:-D >:-D

Groet,
Erik
Re:De baan van een geluidsman / 30 jan. foto verslag van EK Disgn's baan 31 foto's
Hoi Peter,

die foto's heb ik al eens ergens gezien :? :D

Groetjes, John
Re:De baan van een geluidsman / 30 jan. foto verslag van EK Disgn's baan 31 foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 30 jan. foto verslag van EK Disgn's baan 31 foto's
Citaat van: Tilly op zondag 30 januari 2011, 17:10:15
Hoi Peter,

die foto's heb ik al eens ergens gezien :? :D

Groetjes, John

Dat klopt helemaal John,

Omdat niet iedereen dezelfde draadjes volgt heb ik er voor gekozen ze in beiden draadjes te zeten.

Mooie afleiding omdat de camping vandaag niet afkomt  :-( het drogen van de lijm kost veel tijd maar het wordt steeds leuker.

Misschien plaats ik straks nog even een kleine update :help: :help: :help:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 1 Feb. camping klaar voor de toekomst.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 1 Feb. camping klaar voor de toekomst.
Hallo allemaal,

Vandaag een feestelijke dag de camping staat in de startblokken om geopend te worden.

Saskia heeft vandaag de puntjes op de i gezet en veel foto's gemaakt.

Ik zal na het eten een grote update plaatsen  :thumbup: :thumbup: :thumbup:.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 1 Feb. camping klaar voor de toekomst.
Hoi Peter, gefeliciteerd !

Ik ben heel benieuwd hoe het geworden is.

Veel plezier vanavond en maak het niet te laat ;)

Groeten,
Gijs
Re:De baan van een geluidsman / 1 Feb. camping klaar voor de toekomst.
Hallo Peter,

Gefeliciteerd!  :P
Ben ook erg benieuwd hoe het er uit ziet.  :)


Groet, Lesley


PS. Volgens mij ben je 1 dag in de war, het is 31 Januari.  :D :D
Re:De baan van een geluidsman / 31 Jan. camping klaar voor de toekomst.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 31 Jan. camping klaar voor de toekomst.
Citaat van: lesley001 op maandag 31 januari 2011, 17:20:34
Hallo Peter,


PS. Volgens mij ben je 1 dag in de war, het is 31 Januari.  :D :D

Snel hersteld  >:-D >:-D >:-D.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 31 Jan. camping klaar voor de toekomst.
Peter,

Feest begrijp ik..... :P

Hoe laat begint de receptie  >:-D

Kan ik al blijven slapen  O:-D

Wacht met spanning af...

groete Ronald  :)
Re:De baan van een geluidsman / 31 Jan. camping klaar voor de toekomst.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 31 Jan. camping klaar voor de toekomst.
Citaat van: Varekamp op maandag 31 januari 2011, 19:26:44
Peter,

Feest begrijp ik..... :P

Hoe laat begint de receptie  >:-D

Kan ik al blijven slapen  O:-D

Wacht met spanning af...

groete Ronald  :)

De receptie is helaas alleen voor genodigden  >:-D >:-D >:-D.

Ik heb net weer 23 foto,s geupload en ga nu het verslagje schrijven, nog even geduld AUB  :-( :-(


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 31 Jan. camping klaar voor de toekomst.
Hoi Peter,

Ik zat wat te surfen op het internet bij conrad en kwam deze leuke caravans tegen, is dit niks voor op je camping, weet niet hoeveel ruimte je hebt uiteraard, maar ze zijn wel leuk.

H0 BR camping-aanhanger 2st set
Conrad bestelnr.: 244567 8A  ? 19.99


H0 Busch Tabbert caravan Busch-model.
Conrad bestelnr.: 249900 8A   ? 11.99


Groetjes,
Erik
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hallo allemaal,

Vandaag is het dan eindelijk zover, we gaan de camping onthullen.

Toen ik uit mijn werk kwam had Saskia veel tijd en liefde in dit stukje scenery gestoken en we hopen dat jullie het leuk vinden.

We hebben redelijk wat foto's gemaakt van deze bouw  :) :)

Hier zien we de kale ondergrond waar het passen en meten is om zoveel mogelijk caravans op de camping te krijgen.





Met koffiedik maken we wat plekken op de ondergrond, waar minder gras groeid door slijtage en brengen een stukje pad aan waar de gasten met hun auto en caravan de camping op kunnen rijden.








Natuurlijk moet er ook gras komen, dit brengen wij aan in houtlijm en gebruiken de grasmaster van de fam. Vriend hiervoor.





Het stukje gras is aan het drogen en Saskia heeft de zandbak gevuld met zand.








Hier plaatsen we even de onderstellen van de caravans om werderom te passen en te meten, duidelijk kun je nu de SMD leds zien die de caravans straks verlichten  :thumbup:.



Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's



Omdat het isolatieplaatje te veel kromtrekt monteren we deze op een houten onderplaat van 3mm. dit geeft gelijk de gelegenheid om de draden netjes weg te werken.








Hier de speeltuin  :) kijk eens onder de wip, hier zitten auto bandjes onder.








De sfeer begint er goed in te komen, de eerste caravans staan al opgesteld.








Saskia heeft zelf twee bomen gemaakt en gepland  :-) :-)














De BBQ wordt gelijk getest, een van mijn favorieten dingen op de camping.



Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
 








Het totaal overzicht.





Er moeten nog wat kleine dingen gebeuren maar de bassis is klaar.

Wij zijn benieuwd wat jullie er van vinden.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hallo Peter

mooi
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Peter,

Hulde beiden , jullie hebben er een prachtig stukje werk van gemaakt.

Greetzzzzzz, Jan
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Ziet er goed uit Peter.
Ik ben benieuwd hoe de camping staat in je baan.

Groetjes Niels
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hey Peet,

Toppie gedaan, nu nog even op de baan en weer een stukje scenery klaar.  :thumbup: :thumbup:
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Buitengewoon mooi gemaakt, petje af.

Groet, Jos
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hallo Peter en Saskia,

Erg leuk gemaakt de camping, de bomen zien er ook goed uit. :thumbup:

Groet Ron.

Ps. volgens mij brand er op de BBQ wat aan. >:-D
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hoi Peter,

Dat ziet er erg leuk uit. 8)

Gr.
René
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hoi Peter,

Ziet er geweldig leuk uit, je krijgt zin om lekker een plaatsje te nemen voor één van de caravans.

gr. Henk
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hallo peter,
De camping is erg mooi geworden!!
leuk die houten speeltoestellen :thumbup:

Gr, Myron
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Citaat van: degeluidsman op maandag 31 januari 2011, 20:05:34
...
Wij zijn benieuwd wat jullie er van vinden.
...
Mvg,Peter / degeluidsman.

:thumbup: Mooi geworden  :thumbup:
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Superleuk Peter, vooral zoveel details op dit kleine stukje. Je legt dan wel de lat erg hoog voor de gehele baan, maar dat komt ook goed.  :) vr gr Arie
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
dat hebben jullie mooi gemaakt krijg gelijk herinneringen .

mvg niko
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hallo Peter,

Je camping is erg leuk geowrden.
Nog een paar kleine details erbij en het is helemaal af.
Mooi gemaakt, mijn complimenten aan jullie beiden.

Groetjes

Harry
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hoi Peter,

Die Saskia kan je er wel bij hebben.
Geweldig leuk en mooi stukje scenery.
Kan haast niet wachten op de foto's dat het op de baan geplaatst gaat worden.

Schijnen die caravan's niet door of heb je wat tegen de zijkanten gemaakt?


Groetjes Jac.
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hallo Peter.

Dat ziet er allemaal weer zeer netjes uit hoor!
Mooi gedaan!

Mvg
Falco
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Ziet er geweldig uit !! mijn complimenten  :thumbup:

Alleen geeft de achterwand het idee dat het niet bepaald volop zomer is op de camping  :D

Ik zou op de achterwand de camping laten doorlopen, schilder een paar vage tentjes en je bent klaar  :-)

Groeten,

Hans ;)
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hallo Peter, mooie camping. Vooral de speeltuin is erg goed geslaagd.

Ik ben heel benieuwd hoe dat er 's nachts uitziet.

btw, is het een ANWB camping?

Groeten,
Gijs
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hoi Peter,

Camping ziet er prachtig uit toppie.

Groet  Ronald
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hallo Peter,

Alles is al gezegd maar ik ben het met iedereen eens. :D

Gr. Peter
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Goedemiddag, ik denk dat Peter zn roes ligt uit te slapen in de caravan.

Of er is geen wifi op de camping........

Gijs
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hee, ik mis m'n vouwwagen.......

Ziet er super uit! Ook de speeltoestellen zijn erg mooi gedetailleerd.

Groeten, Yuri

Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Citaat van: Gijs op dinsdag 01 februari 2011, 12:41:36
Goedemiddag, ik denk dat Peter zn roes ligt uit te slapen in de caravan.

Of er is geen wifi op de camping........

Gijs

Hahaha !! inderdaad Gijs 

Hij is doodmoe van het schieten van al die foto's van zijn camping ...als ik Peter was zou ik het geheel in boekvorm gaan uitgeven...of misschien is een real-life-soap een idee .. BIJ PETER OP DE CAMPING  :D 

Hans :)
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Citaat van: Hansje op dinsdag 01 februari 2011, 12:50:57
of misschien is een real-life-soap een idee .. BIJ PETER OP DE CAMPING  :D 

Hans :)

Hallo Hans

:D :D :D :D

goed idee  :P :P :P :P

:D :D :D :D
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hallo allemaal,

Saskia en ik zijn erg blij met alle leuke en fijne reacties op onze camping  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Er zijn een aantal gerichte vragen gesteld en hier wil ik straks antwoord op geven.

Onze camping staat erg in de belangstelling, de aanvragen stromen binnen  >:-D >:-D >:-D.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 31 Jan. camping klaar voor de toekomst.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 31 Jan. camping klaar voor de toekomst.
Citaat van: EKdesign op maandag 31 januari 2011, 19:33:51
Hoi Peter,

Ik zat wat te surfen op het internet bij conrad en kwam deze leuke caravans tegen, is dit niks voor op je camping, weet niet hoeveel ruimte je hebt uiteraard, maar ze zijn wel leuk.

H0 BR camping-aanhanger 2st set
Conrad bestelnr.: 244567 8A  ? 19.99


H0 Busch Tabbert caravan Busch-model.
Conrad bestelnr.: 249900 8A   ? 11.99


Groetjes,
Erik

Hallo Erik,

sorry voor mijn late reactie  :-( :-(

De camping staat vol maar de Tabbert is erg leuk, misschien een idee dat er een auto voorstaat die net weg rijd.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Citaat van: Nieuwenhuis op maandag 31 januari 2011, 20:33:13
Dag Peter en Saskia.

Citaat van: degeluidsman op maandag 31 januari 2011, 20:04:45
Hier de speeltuin  :) kijk eens onder de wip, hier zitten auto bandjes onder.

Ja, jullie hebben een mooie wip gemaakt hoor! :wink:

Ik mis eigenlijk de karakteristieke grondzeiltjes in de voortenten:
lekker Gamma-blauw, NL-oranje of toch beschaafd bruin . . .
Des-al-niet-te-min een heel leuk eindresultaat!
Nu nog een avond-foto . . .

Groeten,

Erik.

Dag Erik ( 2 )  :).

je hebt goed opgelet, die zeiltjes gaan er nog inkomen daarom is er ook geen gras gestrooit onder de voortenten.

Ook gaan we de heg onderhanden nemen, ik las laatst ergens om dit met drybrush te doen met dust van Anita decor.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Citaat van: wacojaco op maandag 31 januari 2011, 21:17:10
Hoi Peter,

Die Saskia kan je er wel bij hebben.
Geweldig leuk en mooi stukje scenery.
Kan haast niet wachten op de foto's dat het op de baan geplaatst gaat worden.

Schijnen die caravan's niet door of heb je wat tegen de zijkanten gemaakt?


Groetjes Jac.


Hallo Jac,

De caravans schijnen wel door, er zit standaard zwart karton bij maar dit is niet overal voldoende.

We gaan met zwarte verf de binnenkant nog behandelen todat er geen licht meer doorkomt ( behalve bij de ramen  >:-D ).


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /31 Jan. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Citaat van: Hansje op maandag 31 januari 2011, 22:22:01
Ziet er geweldig uit !! mijn complimenten  :thumbup:

Alleen geeft de achterwand het idee dat het niet bepaald volop zomer is op de camping  :D

Ik zou op de achterwand de camping laten doorlopen, schilder een paar vage tentjes en je bent klaar  :-)

Groeten,

Hans ;)

Hoi Hans,

Ik heb Saskia gevraagd om te schilderen maar dat is misschien toch iets te hoog gegrepen voor ons.

Wel een leuk idee, ik ga eens een poging op eenA4 tje doen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hoi Peter en Saskia,

het ziet er weer goed uit :D.
Erg leuk gedaan, vooral ook die kliko >:-D.

Zullen we morgen weer afspreken, zodat ik al het moois weer in het echt kan bekijken.

Groeten Sander
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Hoi Peter

erg leuk gemaakt allemaal. Petje af :)

Groetjes John
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Peter en Sacha,

Ik heb zojuist de Kampeerkampioen ontvangen en daarin wordt gewag gemaakt van een nieuwe camping, goed uitgerust en erg kindvriendelijk.
De camping wordt met 4 sterren erg goed beoordeeld. :-)

Dit zou zo een bescrhijving kunnen zijn van jullie camping. Erg leuk en mooi gedaan!

Groet, Andre
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Citaat van: Seinwezen op dinsdag 01 februari 2011, 19:18:15
Hoi Peter en Saskia,

het ziet er weer goed uit :D.
Erg leuk gedaan, vooral ook die kliko >:-D.

Zullen we morgen weer afspreken, zodat ik al het moois weer in het echt kan bekijken.

Groeten Sander

Dat is een prima idee  :thumbup: :thumbup:

Maikel was hier net met een oude BR23 we hebben geprobeerd om een beetje leven in deze loc te krijgen.

Uiteindelijk kwam er beweging is, de decoder werkt op dcc adres 50 maar in de tender zit ook een decoder en speaker die konden we niet aansturen.

Soms begon hij wel geluid te krijgen maar niet zoals het hoorde??

Hij gaat wat foto's plaatsen en kijken wie hem verder kan helpen.

Ik zie je morgen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /1 Feb. camping wordt aan het publiek getoont foto's
Citaat van: Tilly op dinsdag 01 februari 2011, 19:33:30
Hoi Peter

erg leuk gemaakt allemaal. Petje af :)

Groetjes John

Dank je wel John,

Gelukkig heb ik een erg creative vrouw anders was het niet zo mooi geworden >:-D >:-D


Mvg,

Peter / degeluidsman.