Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

De baan van een geluidsman-

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

0 leden en 7 gasten bekijken dit board.
Re:De baan van een geluidsman / 18 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 18 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Ik ben nog nooit op deze beurs geweest en erg benieuwd.

Vandaag is er een doos uit Goppingen bezorgd met de wagon van de opendagen  :D :D.

Iedereen die gaat, veel plezier op de beurs.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 18 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Peter,

Veel succes daar in Keulen. Heb je veel op je lijstje staan???
Ik heb eindelijk wat kunnen regelen op mijn werk dat ik 11 december naar de treinbeurs in Rijswijk kan. Wie weet zien wij elkaar daar.....

Groeten en we zien de aankopen wel...

Ronald  :D
Re:De baan van een geluidsman / 18 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Ik ben zondag op de beurs te vinden...

En zaterdag in de stad.

Groeten, Sander
Re:De baan van een geluidsman / 18 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Citaat van: Varekamp op donderdag 18 november 2010, 22:25:44
Veel succes daar in Keulen. Heb je veel op je lijstje staan???

Het is geen beurs, het is een Ausstellung in de Messe.
Er is wel een kraampje maar geen complete handel.

Mvg, Johan
Re:De baan van een geluidsman / 18 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Hoi,

Ik ben net gisteren in Keulen geweest, maar er waren wel degelijk vrij veel stands, waar je wat kon kopen, inlusief enkele met 2e hands materieel.

Groet,
Bert
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Hallo allemaal,

Ik heb redelijk wat foto's gemaakt en zal straks een verslag plaatsen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Re:De baan van een geluidsman / 18 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Ja Peer,

Ben benieuwd wat je allemaal weer heb gezien daar in koln.
Zal je topic nog even terug kijken want zag tussen door leuke plaatjes met beplanting, een seinhuis dus Saskia heb weer overuren gemaakt. :lol:

Groet Wim.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Hallo allemaal,

Gisteren zijn we met 4 man richting Keulen geweest om daar de beurs te bezoeken.

Een leuke dag met weer wat nieuwe aankopen, die laat ik later wel zien.

Nu eerst de foto's van de beurs.









































Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's













































En tot slot een filmpje  :D






Ik hoop dat jullie het leuk vonden.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Leuke foto's :D, waren er nog speciale dingen op de Märklin stand?

Gr Eddie
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: BMW-Fan op zaterdag 20 november 2010, 21:59:15
Leuke foto's :D, waren er nog speciale dingen op de Märklin stand?

Gr Eddie

Hallo Eddie,

Op de Marklin stand was mijn aandacht gericht op de E 103





Deze staat hoog op mijn verlanglijst(je).

Ook het glazen rijtuig gezien, was erg mooi.

Verder het gebruikelijke materiaal.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 20 november 2010, 23:09:26
Dag Peter.

Zo te zien heb jij je wel vermaakt, daar in
Keulen. Ben benieuwd naar de aanwinsten.
Bedankt voor een aantal zeer leuke foto's!
Was van het mechaniek van het baantje
op het filmpje iets te zien?

Groeten,

Erik.

Hoi Erik,

Ik vermoed dat er een draad onder de baan doorging met een magneet ( zo zag het eruit).

Het is wel erg leuk gedaan  :D :D

De verkoop was minder dan Dortmund maar geld uitgeven kon je overal  :D :D

Al met al een geslaagde dag.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Hoi Peter.
Zo te zien heb je een prima dag gehad daar in Keulen!
Mooie foto's van bijzonder leuke onderwerpen (wat is dat "Hoogoven" complex mooi gemaakt) en weer prachtige ontwerpen in scenery.
Leuk ook dat filmpje dat goed laat zien hoe je betrekkelijk eenvoudig extra "beweging" op de baan kunt creëren.

Bedankt voor het stukje mee beleven van jouw dagje Keulen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:De baan van een geluidsman / 18 nov. Morgen naar de beurs in Keulen
Citaat van: treinbert op vrijdag 19 november 2010, 17:02:59
Hoi,

Ik ben net gisteren in Keulen geweest, maar er waren wel degelijk vrij veel stands, waar je wat kon kopen, inlusief enkele met 2e hands materieel.

Groet,
Bert

Ben gisteren (zaterdag) geweest.
Ik heb nog nooit zoveel handel gezien op de Messe in Köln als deze keer.
Verandering van beleid dus. Verder miste in een paar klein fabrikanten gevolg van de recessie?

Mvg, Johan
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Hoi Peter,

mooie rapportage :D Ik ben zelf ook ooit één keer in Keulen geweest en vindt dit nog altijd de beste "Ausstellung" die ik gezien heb. Niet onbelangrijk: ze hadden er ook lekkere Duitse worsten :mrgreen:

Groetjes, John
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: Tilly op zondag 21 november 2010, 10:06:59
Hoi Peter,

mooie rapportage :D Ik ben zelf ook ooit één keer in Keulen geweest en vindt dit nog altijd de beste "Ausstellung" die ik gezien heb. Niet onbelangrijk: ze hadden er ook lekkere Duitse worsten :mrgreen:

Groetjes, John

Natuurlijk hadden ze worsten  :lol: :lol:
Maar wij gingen toch voor de treinen dit keer.

In dortmund is de verkoop groter en ik heb het gevoel dat de prijzen daar beter zijn.

Wij mogen zeer blij zijn met de beurs in Houten, lekker om de hoek en veel te koop.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Hoi Peter, leuke reportage van keulen.

Wel geweldig om daar tijd voor te hebben al dat moois wat ze daar laten zien.

Begrijp ik het nou goed dat je niks gekocht hebt, voor je baan bedoel ik.

Ik ben erg benieuwd wat je gaat doen met alle inspiratie die je hebt opgedaan.

Ik vind dat hoekje met het seinhuis bij de ingang van de tunnel prachtig, erg geslaagd.

Fijne dag en succes met de hobby,

Gijs
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 10:30:32
In dortmund is de verkoop groter en ik heb het gevoel dat de prijzen daar beter zijn.

Peter antwoord 5099 gelezen? Het is de eerste keer dat in Köln zoveel handel is, voorheen was er niks alleen Ausstellung.

Mvg, Johan
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: Gijs op zondag 21 november 2010, 10:49:39
Hoi Peter, leuke reportage van keulen.

Wel geweldig om daar tijd voor te hebben al dat moois wat ze daar laten zien.

Begrijp ik het nou goed dat je niks gekocht hebt, voor je baan bedoel ik.

Ik ben erg benieuwd wat je gaat doen met alle inspiratie die je hebt opgedaan.

Ik vind dat hoekje met het seinhuis bij de ingang van de tunnel prachtig, erg geslaagd.

Fijne dag en succes met de hobby,

Gijs

Hallo Gijs,

Dat ik niets gekocht heb gelooft niemand  :D :D maar geen rijdend materiaal ( behalve mijn wagons uit de grabbelton van Marklin).

Ik heb veel poppetjes en zo gekocht dus alleen scenery materiaal, ik zal er nog even een foto van plaatsen.


Met het hoekje van mijn seinhuis ben ik nu bezig dit nog leuker te maken, gelukkig heb ik veel tips gekregen en daar ben ik nu mee bezig  :P :P


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: Blausee-Mitholz op zondag 21 november 2010, 10:56:18
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 10:30:32
In dortmund is de verkoop groter en ik heb het gevoel dat de prijzen daar beter zijn.

Peter antwoord 5099 gelezen? Het is de eerste keer dat in Köln zoveel handel is, voorheen was er niks alleen Ausstellung.

Mvg, Johan

Natuurlijk had ik die gelezen Johan,

Ik vergeleek het alleen met Dortmund, maar het geld vloog je portomonee uit  :? :?


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Hoi Peter,

Mooi en leuk verslag van je bezoek aan de beurs in Keulen. Ik denk dat ik daar ook maar eens een keer naar toe moet gaan.

Groet, Andre
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Hoi Peter,

Dank je wel voor je mooie verslag, volgend jaar denk ik dat ik ook maar eens moet gaan. Dortmund kende ik al, maar deze nog niet.

gr. Henk
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Zodra je teveel Tinypic-foto's op één pagina plaatst, kan ik ze (sinds kort) niet meer bekijken :? . In ieder geval zag het filmpje er erg leuk uit, met al die bewegende dingen.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: RMW op zondag 21 november 2010, 13:43:41
Zodra je teveel Tinypic-foto's op één pagina plaatst, kan ik ze (sinds kort) niet meer bekijken :? . In ieder geval zag het filmpje er erg leuk uit, met al die bewegende dingen.

M.v.g.

Maikel (RMW)

Hoi Maikel,

Het lukte mij ook niet om alle foto's in een bericht te uploaden naar het forum, vandaar dat het over twee berichten verspreid stond.

Geen idee wat hier de oorzaak van is  :o :shock: :? :o :shock: :?

Ik kan wel alle foto's gewoon bekijken, heb jij je contributie niet betaald???


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: AndreS op zondag 21 november 2010, 11:48:13
Hoi Peter,

Mooi en leuk verslag van je bezoek aan de beurs in Keulen. Ik denk dat ik daar ook maar eens een keer naar toe moet gaan.

Groet, Andre
Citaat van: ÖBB op zondag 21 november 2010, 13:34:41
Hoi Peter,

Dank je wel voor je mooie verslag, volgend jaar denk ik dat ik ook maar eens moet gaan. Dortmund kende ik al, maar deze nog niet.

gr. Henk

Graag gedaan,

Het is zeker de moeite waard om te gaan maar ik begreep dat deze beurs een maal in de twee jaar gehouden wordt.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 14:24:54
Heb jij je contributie niet betaald???

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Dan heb ik mijn contributie ook niet betaald denk ik... :roll: Kan ze ook niet bekijken, heb ik vaak (lees bijna altijd) last van met jouw foto`s.... :shock: Rara, hoe kan dat.....

Groeten,
Martijn
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: M. Lankhaar op zondag 21 november 2010, 16:54:14
Dan heb ik mijn contributie ook niet betaald denk ik... :roll: Kan ze ook niet bekijken, heb ik vaak (lees bijna altijd) last van met jouw foto`s.... :shock: Rara, hoe kan dat.....

Groeten,
Martijn

Hallo Martijn,

Ik kan het niet verklaren, misschien heeft iemand die verstand van computers heeft een antwoord.

Ik weet het echt niet.

Wat zie je dan??? staan er rode kruisjes of zo.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 17:25:47
Wat zie je dan??? staan er rode kruisjes of zo.

Ja :cry: !!! Hetzelfde probleem heb ik met de foto's van "De Krokodil", alleen dan al langer. En ook dat zijn Tinypic-foto's.

Kun je anders eens een fotoreeks proberen met Photobucket o.i.d.?

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Hallo Peter,

Wat een fijne dat zal jij gehad hebben  :D

Aan de foto's te zien zal je je ogen hebben uitgekeken. Wat een prachtige banen en diorama's en nog maar te zwijgen over het rijdend materiaal. Prachtig verslag heb je gemaakt. Als je zo'n beurs bekijkt dan is het hier in Nederland maar een kleine bedoening. Maar Duitsland is ook vele male groter.

Nou ben ik benieuwd wat je aangeschaft heb  :?: :mrgreen:

Groeten Ronald  :D
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Hoi Peter,

Wat een mooie reportage is dat zeg.
Het zal vast leuk en mooi zijn geweest daar.
En natuurlijk, heeft de geldboom nu minder vruchten??

Mvg.
Falco
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: RMW op zondag 21 november 2010, 18:31:18
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 17:25:47
Wat zie je dan??? staan er rode kruisjes of zo.

Ja :cry: !!! Hetzelfde probleem heb ik met de foto's van "De Krokodil", alleen dan al langer. En ook dat zijn Tinypic-foto's.

Kun je anders eens een fotoreeks proberen met Photobucket o.i.d.?

M.v.g.

Maikel (RMW)

Hoi Maikel,

Hans gebruikt ook tinypic, ik begreep van Wim N vanmorgen dat er met photobucket ook problemen waren.

Het voordeel bij tinypic is de nederlandstalige website.

Wie heeft er nog meer problemen met het bekijken van mijn foto's???


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: Varekamp op zondag 21 november 2010, 18:46:58
Hallo Peter,

Wat een fijne dat zal jij gehad hebben  :D

Aan de foto's te zien zal je je ogen hebben uitgekeken. Wat een prachtige banen en diorama's en nog maar te zwijgen over het rijdend materiaal. Prachtig verslag heb je gemaakt. Als je zo'n beurs bekijkt dan is het hier in Nederland maar een kleine bedoening. Maar Duitsland is ook vele male groter.

Nou ben ik benieuwd wat je aangeschaft heb  :?: :mrgreen:

Groeten Ronald  :D

Hallo Ronald,

Duitsland is bij uitstek het land van de modelhobby, toch vind ik dat we in Houten een beurs van voormaat hebben op verkoop gebied.

Eurospoor ben ik ook geweest maar daar mis ik sfeer, Rijswijk vind ik wel weer een leuke beurs.

Maar Dortmund springt er met kop en schouders bovenuit :D :) :D :) :D


Ik zal zo even mijn nieuwe aanwinsten laten zien.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: falco1994 op zondag 21 november 2010, 19:04:40
Hoi Peter,

En natuurlijk, heeft de geldboom nu minder vruchten??

Mvg.
Falco

Ik heb me ingehouden Falco, ik wil graag de nieuwe E 103 kopen met full sound.

Hij stond bij Marklin in de vitrine maar wordt nog niet uitgeleverd, misschien een idee voor onder de kerstboom  :lol: :lol:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 19:37:17
Duitsland is bij uitstek het land van de modelhobby
Vergeet je onze Britse vrienden niet. Dat zijn zo'n beetje de "founders" van de modelbouw.
En niet alleen van treintjes.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 07:10:33
Op de Marklin stand was mijn aandacht gericht op de E 103



Als ik die foto zie snap ik waarom :wink: :D
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Jaaaaa, ik kan de foto's zien!  :lol: Wat er is gebeurt weet ik niet... :?

Martijn
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: Nobody op zondag 21 november 2010, 19:49:08
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 19:37:17
Duitsland is bij uitstek het land van de modelhobby
Vergeet je onze Britse vrienden niet. Dat zijn zo'n beetje de "founders" van de modelbouw.
En niet alleen van treintjes.


Weer wat geleerd, dan is het andere zeker bier :? :? :?


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: M. Lankhaar op zondag 21 november 2010, 20:06:29
Jaaaaa, ik kan de foto's zien!  :lol: Wat er is gebeurt weet ik niet... :?

Martijn

Hoi Martijn,

Bij mij is er niets veranderd, eigenlijk krijg ik nooit klachten dat de foto's niet te zien zijn.

Misschien heeft het met een bepaalde windows versie te maken??? geen idee.

Ik ga nu nog even mijn nieuwe aanwinsten plaatsen, ben benieuwd of je die kunt bekijken.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
beste peter,mooie foto,s van keulen het was zeker een leuke dag .tot ziens in houten.groeten slangetje
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Hallo allemaal,

Zoals jullie wel weten ben ik samen met een aantal forumers naar de beurs in Duitsland geweest.

Dit keer geen rijdend materiaal gekocht ( behalve wat er uit de grabbelton van Tante Marklin kwam ).

Ik heb nu aandelen bij Noch  :? :? veel poppetjes en wat groen gekocht.





Deze worden onder andere gebruikt bij het seinhuis, hier is dit weekend aan gewerkt maar nog niet af dus dat houden jullie van mij tegoed.

Jaren terug toen ik nog een eigen bedrijf in licht en geluid had reed ik met een aantal vrachtwagens rond, een daarvan was de Mercedes 813.

Deze vond ik eindelijk op de beurs, er staat echter wel op dat het een 608 is maar die heeft dezelfde cabine.





Nu wil ik mijn oude vrachtwagen namaken, nog geen idee hoe maar het orgineel ziet er zo uit.





Als er ideeen zijn hoe je dit kan doen dan hoor ik het graag, het lijkt mij erg leuk om mijn oude vrachtwagen straks op de baan te hebben.

Verder ben ik vandaag aan het stoeien geweest met koploper om geluiden vanuit de computer te laten horen, dit is gelukt  :D :D

Koploper stuurd geluiden in mijn pc aan en dat maakt het een stuk levendiger op de baan.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: M. Lankhaar op zondag 21 november 2010, 20:06:29
Jaaaaa, ik kan de foto's zien!  :lol: Wat er is gebeurt weet ik niet... :?

Martijn

Ook ik kan de foto's op deze pagina bekijken, maar de andere pagina's werken nog steeds niet :shock: . Misschien kun je voortaan beter 4 à 5 foto's per pagina doen :lol: :lol: :lol: .

Leuke aanwinsten trouwens!!! Veel plezier ermee.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Citaat van: slangetje op zondag 21 november 2010, 21:08:57
beste peter,mooie foto,s van keulen het was zeker een leuke dag .tot ziens in houten.groeten slangetje

Hallo Fred,

Het was ook leuk om jou te ontmoeten, we hebben een topdag gehad  :D


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2007

offline
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Nostalgia!!


Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 21:09:01


Ow Peter,

Nu begint mijn hart te kloppen, heb zelf als chauffeur heel wat kilometers in een 813 van een vriend van mij afgelegd.
Een 608 (4 cylinder) was maar een koffiemolen!! vanaf de 811-813 serie klonk het een stuk beter!

Gaan we wel een jaar of 30 terug, maar als ik nu achter het stuur kruip weet ik zeker dat ik zonder problemen weg rijdt.

Gr. Fred.
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 11:06:24
Ik vergeleek het alleen met Dortmund, maar het geld vloog je portomonee uit  :? :?

Vertel mij wat zie hier

Mvg, Johan
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Hoi Peter,

Nou jij hebt flink ingeslagen zie ik, zitten leuke dingen bij.

veel succes met het plaatsen.

gr. Henk
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 20 nov. Verslag van de beurs in Keulen veel foto's
Citaat van: Blausee-Mitholz op zondag 21 november 2010, 21:58:29
Citaat van: degeluidsman op zondag 21 november 2010, 11:06:24
Ik vergeleek het alleen met Dortmund, maar het geld vloog je portomonee uit  :? :?

Vertel mij wat zie hier

Mvg, Johan

:lol: :lol: :lol:
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Citaat van: ÖBB op maandag 22 november 2010, 16:32:36
Hoi Peter,

Nou jij hebt flink ingeslagen zie ik, zitten leuke dingen bij.

veel succes met het plaatsen.

gr. Henk

Hallo Henk ,

Saskia heeft vandaag het seinhuisje verder afgemaakt met een aantal spullen die ik gekocht had.

Ik zal straks het bouwverslag plaatsen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Hoi Peter,

Leuke poppetjes heb je gekocht.
Maar, wist je al.. dat ze in zo'n doosje wel eens konden stikken? :P

Mvg
Falco
Re:De baan van een geluidsman / 21 nov. Nieuw uit Duitsland en kleine update
Voor alle mensen die problemen hebben met de foto's vink dan eens de volgende zaken aan in Internet Explorer (IE).

- Ga naar: Extra, Internetopties.
- Tabblad: Geavanceerd en vink hier aan: De map tijdelijk internet bestanden leeg maken wanneer de browser wordt afgesloten en klik op Toepassen.
- Ga daarna na het tabblad: Algemeen en klik hier op Verwijderen en vink hier aan Tijdelijk internet bestanden en druk op Verwijderen. Als dit klaar is sluit je IE af en start je hem weer. Nu moet het goed zijn.

Je forceerd nu dat IE altijd de pagina helemaal moet ophalen.

Tevens kan je ook proberen om alle extra Toolbars uit te schakelen zoals: Google toolbar, msn toolbar en enz...

Heb je problemen met filmpjes: Installeer dan Java en Adobe Flash.