Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

De baan van een geluidsman-

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

Henk Dijkstra, Gasconade en 8 gasten bekijken dit board.
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Very Nice .

Mvg: Alex
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Leuk om te zien, ook wel grappig dat op het einde de wagon van het 3railforum nog even in beeld is :wink:
Ben zeer benieuwd hoe het er uit ziet als er water onder de brug doorkomt :cool:

Mathijs
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de br
Hoi Peter :D

dat ziet er allemaal weer goed uit! :shock:
leuk filmpje! :D

Mvg Myron
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Hallo Peter & Sakia,

De BR01 rijdt er moeiteloos doorheen, goed gelukt.
De kerk ziet er realistischer uit zo met die begroeing aan de gevel.

Groeten,

Jarno
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Hallo Peter,

Dat is een mooi filmpje zo!
Die brug is ook goed gelukt zo!

Mvg. Falco
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Ziet er erg mooi uit Peter!

Het filmpje is ook erg leuk, mooi dat alles automatisch gaat!!

Groetjes Daniël
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Leuk filmpje zet er goed uit!


groeten minitreintje/Dylan
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Hoi Peter,

Ik blijf het een heerlijk gezicht vinden al die mooie stomers. 8)

Gr.
René
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Hoi Peter,

mooi filmpje van mijn favoriete loc. :D
Dit smaakt naar meer!!!!!!!

groetjes
Henk
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Hoi Peter,

Loopt prima zo over je nieuwe brug.

Je hebt trouwens zo al een leuke verzameling met stoomlocs.

Groeten
Ronald
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Heel erg mooi Peter :D !!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Hoi Peter,

Mooi filmpje, je treinen lopen prima.
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
ziet er weer goed uit zoals altijd ga zo door :D

mvg max
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Peter,

Skon filmpje. Je BR01 loopt prima over de nieuwe brug.

Groet, Andre
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Citaat van: Aliebengalie op maandag 18 oktober 2010, 04:15:02
Very Nice .

Mvg: Alex

Het maakt een heel verschil Alex, deze brugdelen had ik nog liggen.

Hiermee heb ik gelijk het probleem met de grote overspanning opgelost.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Citaat van: Mathijs op maandag 18 oktober 2010, 07:07:01
Leuk om te zien, ook wel grappig dat op het einde de wagon van het 3railforum nog even in beeld is :wink:
Ben zeer benieuwd hoe het er uit ziet als er water onder de brug doorkomt :cool:

Mathijs

De wagon van het 3railforum is een echte aanwinst op mijn baan, het koste me bijna een jaar om een leuke witte wagon te vinden.
Tijdens de opendagen in Goppingen vond ik hem, ze waren eigenlijk bedoeld voor kinderen op erop te schilderen :D.

Wanneer het water er onderdoor komt zal nog wel even duren :( :(


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Citaat van: vriend op maandag 18 oktober 2010, 12:03:41
Hallo Peter & Sakia,

De BR01 rijdt er moeiteloos doorheen, goed gelukt.
De kerk ziet er realistischer uit zo met die begroeing aan de gevel.

Groeten,

Jarno

Hoi Jarno,

het gaat maar net hoor, de treden raken het hekwerk net niet, zit nog geen milimeter tussen.
Op somige plaatsen heb ik het hekwerk iets naar buiten geplaatst, nu nog kijken of mijn koplopers en doorheen gaan.

De hondekop komt in iedergaval niet door de brugdelen heen, deze heeft extreem veel ruimte nodig :? :? :?

Het kerkje is nog niet af volgens Saskia, alleen had ik toen al een foto geplaatst, o.a. moet de haan nog in goudkleur geschilderd worden.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 17okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Citaat van: M.user op maandag 18 oktober 2010, 20:25:34
Hoi Peter,

Loopt prima zo over je nieuwe brug.

Je hebt trouwens zo al een leuke verzameling met stoomlocs.

Groeten
Ronald

Ik zal ze eens allemaal tegelijk op de baan zetten, ik heb er een stuk of 8  :D :D
De meeste kunnen roken en maken geluid :)


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. filmpje BR01 als eerste over de brug
Iedereen weer bedankt voor de fijne reacties reacties.

Ik ga weer eens werken aan de index van mijn draadje.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 35 itums
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 35 itums
Vanmiddag weer eens een aantal uren besteed aan de index ( anders komt het nooit af  :D :D ).

Er staan weer 35 nieuwe onderwerpen bij.

Mochten jullie dingen tegenkomen die niet kloppen dan hoor ik het graag, het is een heel gepuzzel om alles op de juiste plaats te krijgen.
Een foutje is zo gemaakt  :shock: :shock: :shock:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 35 itums
Hallo Peter,

Jij hebt het grootste draadje dus ook de meeste tijd nodig om een index te maken.

Zier er goed uit.

Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 35 itums
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 35 itums
Citaat van: Einte op dinsdag 19 oktober 2010, 17:58:47
Hallo Peter,

Jij hebt het grootste draadje dus ook de meeste tijd nodig om een index te maken.

Zier er goed uit.

Gr Einte

Dat klopt helemaal Einte, maar ik ben ruim over de helft en als dat klaar is hoef ik het alleen maar bij te houden.

Ik ga er nog maa even mee verder, ik heb de smaak te pakken  :D :D :D


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 45 itums
Hallo Peter,

Ik heb nu ook aan het begin dit gemaakt   8)



new Klei in stadje II


Dat veranderd per update  :D

Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 45 itums
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 45 itums
Citaat van: Einte op dinsdag 19 oktober 2010, 21:20:35
Hallo Peter,

Ik heb nu ook aan het begin dit gemaakt   8)



new Klei in stadje II


Dat veranderd per update  :D

Gr Einte

Dat ziet er goed uit, alleen vraag ik me af of dit zin heeft.

De index is om iets op te zoeken, dit geeft aan waar je op dat moment mee bezig bent en dat staat altijd aan het einde van je draadje.

Ik heb net nog 10 index linkjes toegevoegt, voor vandaag hou ik het wat de index betreft voor gezien  :D :D :D


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 55 itums
Hoi Peter,

jij bent goed bezig zeg 8).
Wordt wel een stuk makkelijker zoeken zo.

Ik heb ook niet stil gezeten en even je 1739 onderhanden genomen.
Helemaal goed gereinigd en weer goed gesmeerd.
Op het moment draait hij zijn rondjes bij mij in de treindienst :lol: :lol:.
Hij lijkt goed te rijden, maar ik denk als ik er een ESU in doe hij wel een stukje fijner gaat rijden.

Ik zal het morgen eens proberen in mijn 1200. Die heeft ook een 21-polige MFX decoder.
Dat is net een koffiemolen, maar dat komt vooral door de aansturing van de decoder denk ik 8).

Spreek je later,

Groetjes Sander
(Ps. ik ga nou weer lekker werken :()
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 55 itums
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 19okt. Index weer uitgebreid met 55 itums
Citaat van: Seinwezen op dinsdag 19 oktober 2010, 22:26:28
Hoi Peter,

jij bent goed bezig zeg 8).
Wordt wel een stuk makkelijker zoeken zo.

Ik heb ook niet stil gezeten en even je 1739 onderhanden genomen.
Helemaal goed gereinigd en weer goed gesmeerd.
Op het moment draait hij zijn rondjes bij mij in de treindienst :lol: :lol:.
Hij lijkt goed te rijden, maar ik denk als ik er een ESU in doe hij wel een stukje fijner gaat rijden.

Ik zal het morgen eens proberen in mijn 1200. Die heeft ook een 21-polige MFX decoder.
Dat is net een koffiemolen, maar dat komt vooral door de aansturing van de decoder denk ik 8).

Spreek je later,

Groetjes Sander
(Ps. ik ga nou weer lekker werken :()

Hallo Sander,

Top dat je mijn NS1739 al onderhanden hebt genomen, op zich reed hij goed op de standaard MFX decoder maar wij weten ook dat de ESU decoder over het algemeen beter rijd dan de Marklin decoder.

Ik ben benieuwd naar jou 1200, Als het rijgedrag veel verbeterd koop ik ook een nieuwe decoder voor mijn NS1739

De index is een hoop werk maar ik ben vandaag vlink opgeschoten, ook ben ik bepaalde onderwerpen bij elkaar aan het zetten voor nog meer overzicht.

Werkse  :D :D :D


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 65 itums
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 65 itums
Ik moet nog 20 pagina's doorlopen maar het eind is in zicht.

Ik wil deze week de index helemaal af hebben, daarna weer eens verder met de baan maar alles op zijn tijd.

Het zal jullie niet verbazen maar er staan weer nieuwe itums in het overzicht.

Ook probeer ik een onderwerk wat over meerdere delen bestaat bij elkaar te plaatsen zoals de bouw van mijn berg.

Ideeen ter verbeteren zijn welkom  :D :D


Mvg,

Peter / degeluidman.
Re:De baan van een geluidsman /Update 20okt. Index uitgebreid met 65 items
Hoi Peter,

vandaag heb ik effe een lokpilot in mijn ns1200 gezet en het scheelt wel wat.
Je hoort hem nog wel, maar het motortje klinkt gewoon wat soepeler 8).

Dus we kunnen volgende week even de decoder in jou 1700 proberen. Kijken of hij net zo mooi kan lopen als mijn 1800 en 1700 :lol:.

Je bent maar druk met je index :shock:.
Maar als het klaar is, is het natuurlijk wel erg handig en overzichtelijk.

Succes met de rest van de items  :wink:,

Groetjes Sander
Re:De baan van een geluidsman /Update 20okt. Index uitgebreid met 65 items
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman /Update 20okt. Index uitgebreid met 65 items
Citaat van: Seinwezen op woensdag 20 oktober 2010, 14:45:07
Hoi Peter,

vandaag heb ik effe een lokpilot in mijn ns1200 gezet en het scheelt wel wat.
Je hoort hem nog wel, maar het motortje klinkt gewoon wat soepeler 8).

Dus we kunnen volgende week even de decoder in jou 1700 proberen. Kijken of hij net zo mooi kan lopen als mijn 1800 en 1700 :lol:.

Je bent maar druk met je index :shock:.
Maar als het klaar is, is het natuurlijk wel erg handig en overzichtelijk.

Succes met de rest van de items  :wink:,

Groetjes Sander


Hallo Sander,

Toch wel jammer dat er geen ESU decoders mee in Marklin producten zitten, op de volgende beurs maar weer een decoder meenemen.
De ESU decoder die jij er nu ingebouwd heb, is dat MFX / M4 of gewoon standaard recht toe recht aan.


Met de index ben ik erg druk maar het eind is inzicht :D :D, ik probeer nu de vaart erin te houden zodat ik deze week klaar ben, dan kan er volgende week weer eens gereden worden.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Hallo allemaal,

Ik heb weer een uitdaging in mijn draadje, in het eerste bericht zit ik aan de 2000 tekens ( maximaal aantal tekens per bericht ).

Ik heb een moderator van ons forum gevraagt of hier iets aan te doen is???
Tot die tijd kan ik niet verder met de index  :( :(.

Er zit niets anders op dat even te wachten.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Hoi Peter,

Dat is jammer zeg!
Maar de index ziet er goed uit zo hoor!

Mvg. Falco
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Hallo Peter,

Klinkt mischien stom, maar ik zat voor me zelf te denken om mijn eerste bericht van mijn topic helemaal weg te halen en de index als eerst bericht te maken  :shock: :? 8)

Mischien is dat wel wat, jouw verhaal is natuurlijk al zoveel veranderd, kun je net zo goed inkorten of helemaal weg halen of in een ander bericht er bij zetten.

Bv. in post 3  :shock:

Het is maar een idee, kijk maar, zie het wel  :lol:

Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Citaat van: degeluidsman op woensdag 20 oktober 2010, 17:15:43
Hallo allemaal,
Ik heb weer een uitdaging in mijn draadje, in het eerste bericht zit ik aan de 2000 tekens ( maximaal aantal tekens per bericht ).
...
Mvg, Peter / degeluidsman.

Misschien is het een idee de foto's en je beschrijving en foto's even "over te plaatsen" naar een apart bericht; daarnaast heb je een groot aantal keren "test" in de tekst staan. Scheelt weer als je die weg haalt... :lol:
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Citaat van: falco1994 op woensdag 20 oktober 2010, 17:26:43
Hoi Peter,

Dat is jammer zeg!
Maar de index ziet er goed uit zo hoor!

Mvg. Falco

Hallo Falco,

Er wordt aan een oplossing gewerk op dit moment  :D
Fijn dat je de index goed vind.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Citaat van: Einte op woensdag 20 oktober 2010, 18:10:41
Hallo Peter,

Klinkt mischien stom, maar ik zat voor me zelf te denken om mijn eerste bericht van mijn topic helemaal weg te halen en de index als eerst bericht te maken  :shock: :? 8)

Mischien is dat wel wat, jouw verhaal is natuurlijk al zoveel veranderd, kun je net zo goed inkorten of helemaal weg halen of in een ander bericht er bij zetten.

Bv. in post 3  :shock:

Het is maar een idee, kijk maar, zie het wel  :lol:

Gr Einte

Hoi Einte,

Zoiets zal het waarschijnlijk gaan worden, mijn eerste bericht was al redelijk lang met een aantal foto's.

Wordt vervolgt.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 20okt. Index weer uitgebreid met 75 itums
Citaat van: ernstcramer op woensdag 20 oktober 2010, 18:11:59
Citaat van: degeluidsman op woensdag 20 oktober 2010, 17:15:43
Hallo allemaal,
Ik heb weer een uitdaging in mijn draadje, in het eerste bericht zit ik aan de 2000 tekens ( maximaal aantal tekens per bericht ).
...
Mvg, Peter / degeluidsman.

Misschien is het een idee de foto's en je beschrijving en foto's even "over te plaatsen" naar een apart bericht; daarnaast heb je een groot aantal keren "test" in de tekst staan. Scheelt weer als je die weg haalt... :lol:


Het eerste gedeelte van mijn draadje komt waarschijnlijk iets naar onderen te staan.

De regels met TEKST zijn linkje die straks omgezet worden naar onderwerpen en die heb ik dus nodig om de indez verder uit te breiden.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt allen mijn index
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt allen mijn index
Het is gelukt om mijn eerste pagina/bericht te veranderen, in het eerste bericht vind je alleen de inhoudsopgave ( index ).

In het volgende bericht begint dan echt de bouw van mijn baan.

Door deze aanpassing kan ik weer verder bouwen aan de index  :D :D

Hier ga ik gelijk mee verder dan kan ik hem deze week toch nog af krijgen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt allen mijn index
Hallo Peter,

Toch een goed idee van mij  :mrgreen: :mrgreen:

Ziet er goed uit zo.

Klasse  :lol: :lol:

Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt allen mijn index
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt allen mijn index
Citaat van: Einte op donderdag 21 oktober 2010, 20:13:03
Hallo Peter,

Toch een goed idee van mij  :mrgreen: :mrgreen:

Ziet er goed uit zo.

Klasse  :lol: :lol:

Gr Einte

Helaas Einte, achter de schermen was dit al ingang gezet maar je krijgt een veer  :lol: :lol:

Nog een paar pagina's en dan ben ik helemaal klaar, er zal nog wel wat missen of niet kloppen maar dat is dan makelijk op te lossen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Hoi Peter,

Je index ziet er goed uit. 8)

Gr.
René
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Hallo Peter,

Man je blijft indexeren.... :lol:

Dat heb je met zoveel pagina's  :lol:  Maar je komt er eens doorheen. Het is wel super overzichtelijk.

Groeten Ronald  :D
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Citaat van: Lokkie op donderdag 21 oktober 2010, 21:04:06
Hoi Peter,

Je index ziet er goed uit. 8)

Gr.
René

Dank je wel Rene.

INDEX IS KLAAR

Er kunnen natuurlijk fouten inzitten, dit hoor ik dan graag dan kan ik het aanpassen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Citaat van: degeluidsman op donderdag 21 oktober 2010, 21:40:16
...
INDEX IS KLAAR
Er kunnen natuurlijk fouten inzitten, dit hoor ik dan graag dan kan ik het aanpassen.
Mvg,
eter / degeluidsman.

Klasse! en wat een monnikenwerk  :| om dat allemaal door te lopen en de linkjes te leggen.
Hoop dat er nu weer mooi tijd is om "fysiek" met de baan verder te gaan... :D
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Citaat van: ernstcramer op vrijdag 22 oktober 2010, 12:43:32
Citaat van: degeluidsman op donderdag 21 oktober 2010, 21:40:16
...
INDEX IS KLAAR
Er kunnen natuurlijk fouten inzitten, dit hoor ik dan graag dan kan ik het aanpassen.
Mvg,
eter / degeluidsman.




Klasse! en wat een monnikenwerk  :| om dat allemaal door te lopen en de linkjes te leggen.
Hoop dat er nu weer mooi tijd is om "fysiek" met de baan verder te gaan... :D

Dat zal dit weekend zeker gebeuren, ik wil nog wel naar een grote HIFI beurs ( stond gepland voor dit weekend maar mijn zwager belt net dat hij ziek is ).

Aan de baan ga ik zeker sleutelen, de oprit moet ik nog verder afmaken en ik wil in koploper iets uit proberen.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Hallo Peter,

Jij bedoeld de VAD in Veldhoven zeker,
ben daar een aantal keren geweest vorig jaar nog.

Neem je spaargeld maar mee  :mrgreen:

Kun je beter een loc kopen is veeeeeel goedkoper.

Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Update 21okt. eerste pagina wordt inhoudsopgave
Citaat van: Einte op vrijdag 22 oktober 2010, 19:08:14
Hallo Peter,

Jij bedoeld de VAD in Veldhoven zeker,
ben daar een aantal keren geweest vorig jaar nog.

Neem je spaargeld maar mee  :mrgreen:

Kun je beter een loc kopen is veeeeeel goedkoper.

Gr Einte

De VAD show is niet meer, het heet AV-NU en wordt in de jaarbeurs gehouden, ook beeld is nu een onderdeel van de HIFI geworden.

Er zal ook wel veel 3D te zien zijn.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 21okt.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 21okt.
Hallo allemaal,

ik was al een tijdje op zoek naar 2 roco wagons en heb deze gevonden bij modeltrein paradise in Belgie.

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?? ik heb zojuist een bestelling geplaatst.

Ik kon op de site niet vinden of de producten ook op voorraad waren, ik zal er morgen wel een mailtje over krijgen.

Ook zit ik nog te wachten op 2 wagons van Marklin die tijdens de opendagen werden verkocht, omdat ze door de voorraad heen waren moest je je adres opgeven, betalen en zij zouden het kosteloos verzenden.

Heeft iemand deze wagons al binnen gehad, ik ben weer toe aan iets nieuws op de baan.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / 21okt.
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:De baan van een geluidsman / 21okt.
Hoi Peter,

Zo kunnen we eindelijk in je draadje alles vinden.
Ziet er netjes uit nog steeds!

Mvg. Falco
Re:De baan van een geluidsman / 21okt.
Hoi Peter,

Heb je netjes gedaan die index. Maakt alles wat overzichtelijker.
Wat gaat er dit weekend gebeuren aan je baan?
Zelf heb ik vandaag de koop van mijn toekomstig huis inwerk gezet.
Dus kan hopelijk zelf ook weer snel aan de gang.

gr van je bijna buurman(op dit moment)

Maikel
Re:De baan van een geluidsman / 23okt. ik ga o.a. de oprit verbeteren vandaag
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / 23okt. ik ga o.a. de oprit verbeteren vandaag
Citaat van: vanb op vrijdag 22 oktober 2010, 23:24:28
Hoi Peter,

Heb je netjes gedaan die index. Maakt alles wat overzichtelijker.
Wat gaat er dit weekend gebeuren aan je baan?
Zelf heb ik vandaag de koop van mijn toekomstig huis inwerk gezet.
Dus kan hopelijk zelf ook weer snel aan de gang.

gr van je bijna buurman(op dit moment)

Maikel

Hallo Maikel,

Met de index ben ik ook blij, het was een hoop werkt maar zeker de moeite waard.

Ik las net al in jou draadje over je nieuwe huis  :D top man dan kun je weer verder.

Op mijn baan wil ik eerst de oprit verbeteren en met koploper wil ik iets proberen met mijn opstelsporen.

Verder allemaal kleine dingen zoals mijn ICR wagons voorzien van een eigen sleper en massaveer.
Het verbinden met kleine connectors laat ik voor wat het is.


Mvg,

Peter / degeluidsman.