Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

De baan van een geluidsman-

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

0 leden en 9 gasten bekijken dit board.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Hallo Peter,

Heb al mijn foto's op mijn blog staan en dan door gelinkt naar hier, zou jij ook kunnen doen een blog maken, kan je er wel mee helpen.


Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: Einte op donderdag 23 september 2010, 19:42:00
Hallo Peter,

Heb al mijn foto's op mijn blog staan en dan door gelinkt naar hier, zou jij ook kunnen doen een blog maken, kan je er wel mee helpen.


Gr Einte

Dank je voor het aanbod Einte, ik ga eerst met Sander kijken wat nu de beste manier is om dit in de toekomst te voorkomen.

Ik zie al bij meer draadjes geen foto's meer.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: Einte op donderdag 23 september 2010, 19:21:58
Ik heb mijn foto's altijd al op mijn eigen domein staan, als ik de kosten betaal, gaat het altijd goed.

Dat is inderdaad balen!!! Ik upload mijn foto's altijd via mijn eigen website-maker, dus ik heb (tenzij de server van Magix er uit zou liggen) nooit problemen.

Veel succes met al die foto's :shock: .

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: degeluidsman op donderdag 23 september 2010, 19:40:48
Citaat van: Seinwezen op donderdag 23 september 2010, 19:36:12
Citaat van: Hugy op donderdag 23 september 2010, 19:32:54
Niet zo fraai, maar ...........

Dit was mijn eerste ervaring met een forum en foto's.

Er moet toch  meer zijn voor ons allen?!!!! :shock:

H....

www.imageshack.us 8).

Groeten Sander

Hoi Sander,

Daar moeten we van de week maar eens naar kijken, hier heb ik op dit moment geen trek in zoals je zult begrijpen.

Je wissels ligt hier op je te wachten  :shock: :shock:.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Hoi Peter,

we zullen volgende keer het wel effe regelen :shock:. Maar 1000 foto's moet zo geupload zijn :lol:.

Het was dus gelukt. Mooi, dan kan ik volgende week weer lekker verder 8).
Zou je zo vriendelijk willen zijn, en het morgenochtend even bij mij door de bus doen :D.

Had je ook nog wat voor jezelf gevonden?
Ik ga proberen om een rollerbank voor je te scoren, ik hou je op de hoogte 8).

Groetjes Sander
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: RMW op donderdag 23 september 2010, 19:50:18
Citaat van: Einte op donderdag 23 september 2010, 19:21:58
Ik heb mijn foto's altijd al op mijn eigen domein staan, als ik de kosten betaal, gaat het altijd goed.

Dat is inderdaad balen!!! Ik upload mijn foto's altijd via mijn eigen website-maker, dus ik heb (tenzij de server van Magix er uit zou liggen) nooit problemen.

Veel succes met al die foto's :shock: .

M.v.g.

Maikel (RMW)

Ik denk dat ik maar van mijn berg spring Maikel  :( :( :(.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: degeluidsman op donderdag 23 september 2010, 19:53:38
Ik denk dat ik maar van mijn berg spring Maikel  :( :( :(.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Voorzichtig Peter, straks kun je ook daarmee nog opnieuw beginnen :lol: .

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer

Hoi Peter,

we zullen volgende keer het wel effe regelen :shock:. Maar 1000 foto's moet zo geupload zijn :lol:.

Het was dus gelukt. Mooi, dan kan ik volgende week weer lekker verder 8).
Zou je zo vriendelijk willen zijn, en het morgenochtend even bij mij door de bus doen :D.

Had je ook nog wat voor jezelf gevonden?
Ik ga proberen om een rollerbank voor je te scoren, ik hou je op de hoogte 8).

Groetjes Sander
[/quote]

Ik hoop het niet te vergeten, anders is Saskia thuis en kun je de wissel ophalen.

Voor mijzelf heb ik niet gekeken, de beurs komt er alweer aan dus wie weet.

Die rollerbank wil ik wel graag kopen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
net op hun site gelezen,

Ik begrijp er nog niet veel van.



Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We�re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site. Klik hier voor meer informatie.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Er is iets vreemds aan de hand met tinypic.

McAfee site advisor geeft ineens een vraagteken aan dat betekent dat ze de site nog niet hebben getest.
Normaal was dit groen dus veilig bevonden.

Wellicht is de site gehacked en komt daar het probleem uit voort.
Ik denk dat we even een paar dagen moeten wachten of alles weer goed komt.

Deze week was toch Twitter ook ineens gehacked, dit gebeurt vaker met populaire websites.

Groeten

Ronald
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: degeluidsman op donderdag 23 september 2010, 20:07:22
net op hun site gelezen,

Ik begrijp er nog niet veel van.



Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We�re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site. Klik hier voor meer informatie.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Hoi Peter,

ze zeggen dat ze alleen nog uploads uit Amerika worden toegelaten. Daarnaast geven ze aan dat je bij photobucket.com een account kunt aanmaken.(dit hebben we gisteren toevallig ook voor Piet gedaan).
Je moet dan wel alle foto's opnieuw uploaden :shock:.

Maar misschien dat je je HDD kan gebruiken als host voor je foto's. Ik weet dat je hem via internet kan benaderen. Ik zal dit wel effe nakijken in het boekje 8).

De eerste veiling loopt trouwens over 23:30 uur af. Dus morgenavond rond 20:00 weet ik meer :lol: :lol:.

Groetjes Sander
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Peter,

Heel vervelend voor je en voor iedereen van ons forum die bij Tinypic hun foto's geplaatst hebben.
Het lijkt erop dat ze geld willen zien en daar worden de plaatsers van de foto's de dupe van.
Ik leef erg met je mee. I hoop dat je weer snel een plekje vind om je foto's te plaatsen.

Groet, Andre
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Dit hoeft niet het kan ook aan de server in Nederland liggen.

Groet

Ronald
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: degeluidsman op donderdag 23 september 2010, 20:07:22
Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We�re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site. Klik hier voor meer informatie.

Dit zou dan betekenen, lijkt mij dan, dat URL's en de inhoud (foto) nog bij Tinypic aanwezig zijn.
Indien je dit over zou kunnen zetten naar b.v. Photobucket, dan zou je alleen de IMG aan moeten passen. (of is dit te simpel gedacht?)

AlbertJan.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Ja, daar kom ik dus ook net achter........ :( :(

Heb al een account aangemaakt en zal vanavond een begin maken met het uploaden van foto's naar Photobucket.
Wat een werk weer......... :(

Groet Ronald  :D
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: AlbertJan op donderdag 23 september 2010, 20:18:50
Citaat van: degeluidsman op donderdag 23 september 2010, 20:07:22
Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We�re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site. Klik hier voor meer informatie.

Dit zou dan betekenen, lijkt mij dan, dat URL's en de inhoud (foto) nog bij Tinypic aanwezig zijn.
Indien je dit over zou kunnen zetten naar b.v. Photobucket, dan zou je alleen de IMG aan moeten passen. (of is dit te simpel gedacht?)

AlbertJan.

Hallo AlbertJan,

Dat is te makkelijk gedacht, het domein is anders, en dan werkt er niks  :shock:

Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Handigste manier is zo gewoon thuis te draaien op een NAS / externe HD of zo. Dan ben je altijd van het gezeur af. Alleen even de firewall in je router configureren en je bent vertrokken. Als je niet weet hoe dit moet wil ik je wel helpen er. Stuur maar even een PBtje.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: TimTie op donderdag 23 september 2010, 20:27:07
Handigste manier is zo gewoon thuis te draaien op een NAS / externe HD of zo. Dan ben je altijd van het gezeur af. Alleen even de firewall in je router configureren en je bent vertrokken.

Kun je even uitleggen hoe dit werkt. Ik heb namelijk al mijn normale werk ook op een extrene HD staan.

Groet

Ronald
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Ik zie de bui al hangen: als heel tinypic naar Photobucket overgaat kan ik ook opnieuw beginnen. :evil:
Heel jammer dat ik ook niet weet hoe ik bij KPN mijn foto's op een eigen site kan plaatsen. Schijnt bij het abonnement (internet+bellen) te horen.
Sterkte met het opnieuw 'linken'.

groet Hennie
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Lid sinds: 2009

Ombouw locs --> 3rail ook tezien in topic Maleupen

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Hallo Peter
Citaat van: Einte op donderdag 23 september 2010, 19:28:48
Maar het kan wel als jullie een eigen domein nemen voor je foto's.

Bij deze jongens zit ik al 6 jaar zonder een keer offline te zijn geweest, is zo geregeld, let alleen op een groot data limiet ivm. de kijker op je draadje.
Gr Einte
Op deze site (waar ik met mij website zit) is er 3GB opslag en onbeperkt dataverkeer en zééér goede online service voor 1,25EUR excl btw : one.com

Dit even ter informatie  :D

Vriendelijke groeten,
Marc
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Ik heb wel een NAS schijf in mijn netwerkje zitten, maar daar staan ook dierbare foto,s op.

Deze moet ik eigenlijk niet aan het internet hangen lijkt mij.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: degeluidsman op donderdag 23 september 2010, 20:38:51
Ik heb wel een NAS schijf in mijn netwerkje zitten, maar daar staan ook dierbare foto,s op.

Deze moet ik eigenlijk niet aan het internet hangen lijkt mij.


Mvg,

Peter / degeluidsman.


Peter,

Merk en type van je NAS en merk en type van je router. NAS kan je configureren. Kan dit remote voor je doen, als je dat wilt.

Voor de lief hebbers: http://portforward.com/ tevens is deze ook handig: http://watismijnip.nl
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: TimTie op donderdag 23 september 2010, 20:42:33
Citaat van: degeluidsman op donderdag 23 september 2010, 20:38:51
Ik heb wel een NAS schijf in mijn netwerkje zitten, maar daar staan ook dierbare foto,s op.

Deze moet ik eigenlijk niet aan het internet hangen lijkt mij.


Mvg,

Peter / degeluidsman.


Peter,

Merk en type van je NAS en merk en type van je router. NAS kan je configureren. Kan dit remote voor je doen, als je dat wilt.

Ik moet er eens goed over nadenken of ik deze schijf hiervoor wel wil inzetten, misschien een tweede erbij voor dat soort dingen.

Sander mijn buurman heeft dezelfde schijf en die ging ook de mogelijk heden bekijken.

Ik wil geen overhaaste beslissingen nemen op dit  moment.

In iedergaval bedankt voor je aanbod.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
hoe krijg ik de foto's in beeld die nu alleen met een kruisje worden aangegeven ?

Roelof
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: roelof op donderdag 23 september 2010, 20:47:17
hoe krijg ik de foto's in beeld die nu alleen met een kruisje worden aangegeven ?

Roelof


Dat is nu juist het probleem Roelof, de foto's staan ergens op een server en daar hebben ze vanavond de stekker uitgetrokken.

Je zult helaas veel rode kruizen gaan zien.

Ik ben 1000 foto's kwijt geraakt door deze aktie.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Hallo Peter,

Dan koop je toch een oude pc alleen voor foto's op internet, niet verbonden met de rest thuis.

En daar een server op zetten  :shock:

Hoe dat verder moet zou ik niet weten, maar mischien iemand anders.

Dan heb je een ip nummer waar je foto's staan.

Moet wel dag en nacht aan staan + een ups er bij  :shock: :lol: :lol:

Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Citaat van: Einte op donderdag 23 september 2010, 21:11:50
Hallo Peter,

Dan koop je toch een oude pc alleen voor foto's op internet, niet verbonden met de rest thuis.

En daar een server op zetten  :shock:

Hoe dat verder moet zou ik niet weten, maar mischien iemand anders.

Dan heb je een ip nummer waar je foto's staan.

Moet wel dag en nacht aan staan + een ups er bij  :shock: :lol: :lol:

Gr Einte

Een pc die 24 uur per dag aan staat lijkt mij niet de oplossing Einte.

Ik denk dat je schrikt wat dit per jaar aan stroom kost en de pc zal zeer snel aan zijn einde komen.

Omdat ik toch de vorderingen van onze berg wil laten zien heb ik net een filmpje gemaakt en ben nu bezig deze te uploaden naar youtube.

Ik hoop dat deze service wel blijft bestaan.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Lid sinds: 2008

There is no place like 127.0.0.1

offline
Re:De baan van een geluidsman / Alle foto's werken straks niet meer
Toch maar gaan voor een "professionele" hosting ?
voor die euro (en een beetje) per maand, kan je toch niet verder sukkelen met TiniPic enzo hé.
Ook een NAS en eigen servertje draaien enzo, lukt ook niet voor die prijs (een simpele NAS verbruikt al meer stroom per maand)
(wat als photobucket er ook vroeg of laat de stekker uit trekt ?)

Bij One.com kan je uploaden/downloaden via FTP, als je dan webdrive of X-drive even installeert, zie je je webruimte met foto's gewoon als extra harde schijf op je PC,
werkt net zo makkelijk als een externe HD of NAS ...

en met 3 GB ruimte, kom je al een héél eind. (en je kan er eventueel een eigen website op zetten, en een domeinnaampje erbij (allemaal in de prijs inbegrepen),
en je hebt ineens ook emailadressen alla geluidsman@je_eigen_domain.nl

succes,
Kris

Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Ik wou jullie toch graag de vorderingen laten zien dus ik heb een filmpje gemaakt van de berg.





Ik hoop dat dit wel werkt  :D


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
hallo peter,

das een knappe berg die je ons laat zien,kan je ook via youtube foto's plaatsen? verder wens ik je veel succes verder met je baan,word supper mooi ook met het gras dat al ligt.


groeten
peter(ke33)
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Hallo Peter,

Leuk dat je nog wat kan laten zien, de berg is mooi geworden.

Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Leuk filmpje :D !!! Heb je je koe al uitgetest?

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Citaat van: RMW op donderdag 23 september 2010, 21:50:16
Leuk filmpje :D !!! Heb je je koe al uitgetest?

M.v.g.

Maikel (RMW)

Dat had ik vanavond willen doen, maar door alle elende van tinypic ben ik er niet aan toegekomen.

Ik hoop morgen op een redelijke tijd thuis te zijn en zal het uitproberen.

Als het werkt maak ik er een filmpje van.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Hoi Peter,

dat ziet er al goed uit. Ik neem aan dat je het seinhuis nog ergens anders gaat plaatsen ipv direct boven de tunnelingang?

Groetjes, John
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Hallo Peter,

Voorlopig alleen maar filmpjes ook wel leuk  :D

Gr Einte
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Citaat van: Tilly op donderdag 23 september 2010, 22:06:39
Hoi Peter,

dat ziet er al goed uit. Ik neem aan dat je het seinhuis nog ergens anders gaat plaatsen ipv direct boven de tunnelingang?

Groetjes, John

Dat was een idee van Einte  :D :D.

Het is wel de bedoeling en ik heb hem even snel neergezet, dit seinhuis heb ik van Aart gekregen dus krijgt hij een mooi plekje op mijn baan.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Ook ik heb last van dit freselijke probleem.

Al, maar dan ook echt al mijn foto's komen van tinypic...

Ik ben nu al mijn foto's aan het opslaan, maar mn moeder is al boos dat ik te laat ga slapen... :S

Maar ik wil al mijn foto's niet kwijt! :cry:

Veel succes peter!

Groetjes Daniël
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Ik zie net dat er een paard is omgevallen / overleden  :( :( :(.

Sorry AlbertJan, ik zal er beter voor zorgen  :lol: :lol: :lol:.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Citaat van: NS-Daniel op donderdag 23 september 2010, 22:11:30
Ook ik heb last van dit freselijke probleem.

Al, maar dan ook echt al mijn foto's komen van tinypic...

Ik ben nu al mijn foto's aan het opslaan, maar mn moeder is al boos dat ik te laat ga slapen... :S

Maar ik wil al mijn foto's niet kwijt! :cry:

Veel succes peter!

Groetjes Daniël

Ik heb mijn foto's nog wel Daniel maar ik ga echt geen 1000 foto's opnieuw uploaden.

Ga maar gauw slapen  :wink: :wink:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Hey Peter,

Leuk filmpje heb je gemaakt, je gedachte even op 0 gezet na dit drama met tinypics. 8)

Ik ben zelf net klaar met de pagina`s 1 en 2 om te repareren, nog 8 te gaan. Ik stop er nu mee, ben het zat, even douchen en naar bed, morgen weer verder. Ik vind het zonde om verloren te laten gaan, alle foto`s heb ik uiteraard nog, ook voor mijn eigen website. :D
Spreek je later.
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Citaat van: degeluidsman op donderdag 23 september 2010, 21:19:32
Ik denk dat je schrikt wat dit per jaar aan stroom kost en de pc zal zeer snel aan zijn einde komen.

Dus daarom gaan al mijn desktop pc's maar 6 tot 7 jaar mee ?

Maar gare actie van tinypic, maar t lijkt mij een commerciele actie aangezien ze op tinypic verwijzen naar photobucket; wereldwijd 1 naam in de markt hebben
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Nou ik ben wel begonnen om al mijn foto's weer te up-loaden. Gaat best wel snel hoor. Ik heb op mijn PC per item een mapje en die kan ik in zijn geheel up-loaden. Plak het weer in een nieuw mapje en hup het forum weer op.

Ronald (met zweet op zijn voorhoofd)  :)
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Hoi Peter,

ziet er mooi uit je berg, ik neem aan dat er nog wat bomen op komen. Mooie structuur en kleur. dat pad is ook mooier dan de vorige keer. ben benieuwd naar je volgende update.

gr. Henk
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Citaat van: Varekamp op donderdag 23 september 2010, 22:33:43
Nou ik ben wel begonnen om al mijn foto's weer te up-loaden. Gaat best wel snel hoor. Ik heb op mijn PC per item een mapje en die kan ik in zijn geheel up-loaden. Plak het weer in een nieuw mapje en hup het forum weer op.

Ronald (met zweet op zijn voorhoofd)  :)

Al mijn foto's staan in een map met de naam baan foto's  :( :(

Ik denk dat ik per itum ook een map ga aanmaken, van al dit vervelende gebeuren zit ook weer een leer moment.


Mvg,

Peter / degeluidsman .
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Citaat van: Vince op donderdag 23 september 2010, 22:20:56
Citaat van: degeluidsman op donderdag 23 september 2010, 21:19:32
Ik denk dat je schrikt wat dit per jaar aan stroom kost en de pc zal zeer snel aan zijn einde komen.

Dus daarom gaan al mijn desktop pc's maar 6 tot 7 jaar mee ?


Voor mijn werk wordt vaak gebruik gemaakt van pc's die 24 uur per dag draaien, na 3 jaar worden ze niet meer gerepareerd als er iets mee is.

De pc is dan eigenlijk al op  :o :o :o


Mvg,

Peter / degeluidsman .
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Citaat van: ÖBB op donderdag 23 september 2010, 22:50:58
Hoi Peter,

ziet er mooi uit je berg, ik neem aan dat er nog wat bomen op komen. Mooie structuur en kleur. dat pad is ook mooier dan de vorige keer. ben benieuwd naar je volgende update.

gr. Henk

Hallo Henk,

Dank voor de complimenten, volgende week gaan je een cursus volgen met o.a. bomen maken en die komen er dan zeker op.

Op dit moment heb ik wel bomen staat ( van Aart gekregen ) maar die zijn te groot voor op de berg.

Ik zag dat veel foto's in jou draadje ook verdwenen zijn, balen zeg.


Mvg,

Peter / degeluidsman .
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 23 september 2010, 23:18:10
Dag Peter.

Wat een leuk filmpje, het geeft een mooie
weergave van de berg, die er overigens
prima uitziet!

Ik snap je gedrevenheid wat betreft het
grasveld, maar dat is helemaal vooraan
jouw modelbaan en nog wel op een hoek:
is dat wel zo handig, wanneer je met de
scenery erachter bezig gaat?
(Het is namelijk echt zo'n plekje waar je
'even' een stuk gereedschap of een pot
lijm neerzet . . . .  :wink: )
Zelf moet ik nog aan scenery beginnen,
waarbij het uitgangspunt is : zo veel als
mogelijk van achter naar voren werken.
Correct me if I'm wrong.

Groeten,

Erik

Dag Erik,

Daar had ik niet echt over nagedacht  :? :? op zich kan ik er nog goed bij maar van achter naar voren werken was handiger geweest.

Het grasveld wordt nog aangepast na mijn les bij de Vriendjes :D :D


Mvg,

Peter / degeluidsman .
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Een goed filmpje, waar je de berg goed kunt aanschouwen.
Jammer van het probleem met je foto's, zaten veel mooie tussen.
Maar kop omhoog, zet je er over heen ;)
Hier leer je alleen maar van 8)

Mvg, Chopper
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Peter,

Een goed geslaagd filmpje. Indrukkende berg is het geworden. Ik vind het pad er nu ook er mooi uitzien.
Het is inderdaad jammer van de oudere foto's, ik zou inderdaad ook niet meer die 1000 foto's opnieuw uploaden.

Groet, Andre
Re:De baan van een geluidsman / Foto's werken waarschijnlijk weer
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Foto's werken waarschijnlijk weer
Als het goed is werken de foto's weer  :D :D

Hier de berg waar het pad dus onderhanden genomen is, de oude boomschors laag wordt verwijderd.





En vervangen door een grindpad met water sporen en groen aan de zij kanten.





Hier wordt genoten van het uizicht, de man in het blauwe hemd heeft zijn hond mee genomen  :wink:





Dit seinhuisje heb ik van Aart gekregen en komt ongeveer hier te staan, wel moet ik er een trapje bij zoeken want die is er helaas af.





Hier nog wat foto's van de nieuwe dieren en drinkbak.

Ook hebben we een hek aan de voorzijde gemaakt.








Helaas heeft een paard de reis van de berg niet overleefd  :( :(





Ik hoop dat de foto's weer te zien zijn en we gisteren maar snel moeten vergeten.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:De baan van een geluidsman / Geen foto's meer dan maar een filmpje van de berg
Citaat van: chopper op vrijdag 24 september 2010, 07:17:36
Een goed filmpje, waar je de berg goed kunt aanschouwen.
Jammer van het probleem met je foto's, zaten veel mooie tussen.
Maar kop omhoog, zet je er over heen ;)
Hier leer je alleen maar van 8)

Mvg, Chopper

Hallo Chopper,

Als het goed is heb ik net foto;s geplaatst die ik gisteren bij tinypic al geupload had en deze zijn op dit moment weer zichtbaar.

Misschien dat nieuwe foto,s een probleem is maar dat is op te lossen als ik maar niet al mijn foto materiaal kwijt ben.


Mvg,

Peter / degeluidsman.