Hallo allemaal,
Normaal heb je in je topic gelijk een beeld bij de link van YouTube, nu staat er een soort cassette bandje met een play knop?
Dit heb ik nog niet eerder gehad.
Citaat van: Wico op vrijdag 09 september 2022, 20:42:43
Peter,
Doe maar zong het al: "Hé er is geen bal op de TV". Gelukkig is er dan jouw vrijdagavond film om van te genieten . Mooie diversiteit aan materieel komt er voorbij, inclusief wat Zwitserse rijtuigen en wagons .
Groeten,
Wico
Hoi Wico,
Fijn dat je er van genoten hebt, ondanks dat we nu een Nederlandse baan aan het maken zijn heb ik diverse Zwitserse treinen rond rijden, gewoon omdat ik die mooi vind
Citaat van: iTom op zaterdag 10 september 2022, 11:18:44
Het is wel een beetje langdradige video met veel stukken zonder beweging.
Als je de stukken er tussen uithaalt waar niets in gebeurt dan zal de duur minder lang zijn, de video vloeiender en is het ook niet nodig voor de kijker om die stukken zonder bewegende beelden door te scrollen. Met een goed videoprogramma is dat allemaal best te doen
Ik heb wel tijd genoeg om het te bekijken maar dan wil ik wel bewegende beelden zien
Verder zou je de wagons met lading nog een beetje kunnen weatheren, dan krijgt het een nog realister beeld, nu is het een beetje te clean met veel smetteloos beladen wagons.
Simpel met een beetje poeder en kleurpotlood kom je al een heel eind in de goeie richting.
Het is maar een tip doe er mee wat je wil want het is natuurlijk jouw baan.
Hoi Tom,
Ik ben het helemaal met je eens, ik zal me eens moeten gaan verdiepen in een video bewerking 's programma.
Het verouderen van de wagons wil ik ooit nog wel eens gaan doen, nog een paar jaar tot mijn pensioen en dan heb ik zeeën van tijd ( hoop ik )
Er is nog zoveel te doen en bij mij is dat voornamelijk in het weekend.
Citaat van: Lobomotion69 op zaterdag 10 september 2022, 16:10:35
En ik kan mij helemaal vinden in de uitspraken van de vorige sprekert. Ja, ik weet dat ik heb zitten drammen om een filmpie en leuk dat je er nu één gemaakt hebt. Maar eerlijk gezegd heb je je er iets te gemakkelijk vanaf gemaakt Peter. Dat kun jij veel beter.
Een groter deel van de baan in beeld nemen is dan al een heel goed begin. En na de opnames het geheel wat editen geeft dan een nog veel beter resultaat. Daarvoor kan ik je het programma Clipchamp aanbevelen. Super makkelijk te bedienen en je krijgt er snel leuke resultaten mee. Daarbovenop is het nog helemaal gratis ook.
Ik ook Henk, maar er zat iemand te drammen dat er een filmpje moest komen
Net een filmpje bekeken van clipchamp, de gratis versie gaat helaas niet hoger dan 480P
Ik kon maar een klein stukje in beeld nemen omdat het een zooitje was, vanmorgen om 6 uur begonnen met opruimen.
Het filmpje wat nu online staat is al van mijn computer verwijderd dus ik zal wat nieuws moeten schieten.
Mvg,
Peter Degeluidsman