Hallo allemaal,
Net weer terug uit Brussel waar ik met collega's van de Europese Unie een fijn gesprek en lunch heb gehad
Nee hoor, wel naar Brussel maar dan lekker bezig geweest met het installeren van een nieuwe av installatie.
Citaat van: Trainspotter op zondag 24 oktober 2021, 18:50:39
Filmpjes zijn altijd goed
Had het geluid uit dus heb ik geen idee wat in de eerste 45 seconden gebeurde maar daarna ..........
Vrgr,
Wilko
Edit: typfoutje
Hoi Wilko,
Jammer dat je het geluid uit had staan, staat de loc zo zijn best te doen
Maar je hebt nog een kans om het met het geluid aan te proberen.
Citaat van: marc-lin op zondag 24 oktober 2021, 20:20:15
Idd een filmpje is altijd prachtig!
Hoi Marc,
Dank je wel, ik zal straks als de baan zover is wat vaker een filmpje maken, leuk om te doen.
Citaat van: Tony op zondag 24 oktober 2021, 20:36:01
Ik dacht na het fluitje; nu gaan de wieken draaien
Maar er kwam een fraaie TEE
Grtz Tony
Hoi Tony,
Dat had gekund maar dit staat even los op de baan omdat er nergens anders even ruimte was, dus ook gelijk is de eerste scenery gespot.
Dit komt van mijn oude baan af en zal opnieuw een plekje gaan krijgen.
De TEE is zeker fraai, de 5e wagon heeft een eigen decoder en effecten aan boord.
Citaat van: iTom op zondag 24 oktober 2021, 20:37:29
Zeker een leuk filmpje, als de molen had gedraaid was het dubbel zo leuk geweest maar ja, die zal nog niet zijn aangesloten.
Hoi Tom,
Klopt, de molen staat er gewoon even omdat er een ruimte probleem was in huize Degeluidsman, het zal voorlopig nog even opgeslagen worden.
Citaat van: 44er op zondag 24 oktober 2021, 23:56:46
Een andere TEE Re4/4 ontvangen?
Gr. Jan
Hoi Jan,
Van de opgestuurde Re4/4 heb ik nog niets gehoord, om niet achter het net te vissen heb ik in een andere winkel nog een exemplaar gevonden en deze gekocht.
Als die alsnog van Roco terug komt ( waar ik eerlijk gezegd een beetje aan twijfel ) gaat hij in de verkoop, de loc is af fabriek uitverkocht en er was meer vraag dan aanbod begreep ik.
Deze loc heeft ook wel weer iets, even uit mijn hoofd kun je met functie 23 het geluid zachter zetten maar daar heeft hij geen zin in, zal eens kijken of ik de cv waarde kan achterhalen en het op die manier proberen want hij staat nu wel erg hard.
Citaat van: lucdiels op maandag 25 oktober 2021, 09:52:31
Peter, van een mooie TEE kan ik genieten, dus bedankt voor het filmpje.
Luc
Hoi Luc,
Graag gedaan, ik geniet er ook erg van.
Straks als de baan operationeel is komt er nog veel meer TEE materiaal voorbij
Citaat van: Lobomotion69 op maandag 25 oktober 2021, 11:39:44
Voor de verandering had ik het geluid nu eens aanstaan en zowaar hoorde ik ook wat. Een hoop gefluit en gepiep. Het is dat ik een geduldig mens ben, in tegenstelling tot mijn landgenoten hier, dus eindelijk kwam er langzaam een loc in beeld. Toen werd het inderdaad leuk. Mooie sleep, maar die loc? is die nu nieuw of is het nog de oude die terug is gegaan?
En dan naar Brussel op een maandagochtend. Moet niet gekker worden.
Hoi Henk,
Mooi dat jij een geduldig mens bent, je moet de spanning ook wel een beetje opbouwen
De loc is nieuw bij een andere leverancier vandaan, van de teruggestuurde loc ontbreekt op dit moment alle informatie.
Het was een drama op de weg, ruim 3,5 uur over gedaan om uit het midden van het land in het centrum van Brussel te komen, wel met mooi uitzicht op het station
Citaat van: wimpietje op maandag 25 oktober 2021, 13:15:15
Leuk filmpje, met geluid 👌 Vrij lange sleep al zeg
Hoi Wim,
Dank je wel, de sleep bestaat uit 6 rijtuigen en is 191 cm. lang ik heb nog een extra rijtuig maar dan wordt het passen en meten in het schaduwstation.
Mvg,
Peter Degeluidsman