Hallo allemaal,
Citaat van: Dirk-Jan op maandag 11 oktober 2021, 20:00:50
Citaat van: Degeluidsman op maandag 11 oktober 2021, 19:45:43
Het gat is er al in gemaakt ( mooi gat he Dirk-Jan ).
Nou, tis inderdaad een mooi gat, keurige uitvoering, tis een precisiegat, dat is 3 waard.
Ik neem aan dat de geluidsvrouw ook tevreden is, wel zo prettig voor de sfeer.
Dirk-Jan
De geluidsvrouw vind het helemaal niets Dirk-Jan, ze heeft me al naar de bouwmarkt gestuurd om tochtstrips te halen
Maar ik ben er blij mee, de treinen moeten toch lekker rond kunnen rijden.
Citaat van: Hitmaan op maandag 11 oktober 2021, 20:02:41
Ik neem aan dat je hebt nagedacht over een zeer goede val beveiliging.
Vrijwel alle locs en wagons kunnen gaan vliegen, maar over de landing valt wat van te zeggen.
Ik heb daar mijn gedachten al overlaten gaan Tony, ik denk dat geen enkele loc of wagon een val van zo'n 3 meter overleeft.
In een volgende update zal je zien wat mijn oplossing is.
Citaat van: Gebronx op maandag 11 oktober 2021, 20:10:56
Wat gaaf Peter, geen muur die de uitbreiding van je baan tegen kan houden binnen de erfgrenzen dan
Ben benieuwd naar de volgende update.
Gezien de vorderingen zal dat binnenkort wel zijn.
Keep up the good work!
Ja erg gaaf Patrick om de treinen straks in de muur te zien verdwijnen en dan is er een kans dat je hem voorlopig niet terug ziet want als hij door het andere gat rijd kan hij gelijk het schaduwstation in rijden zonder op het maaiveld te komen.
De volgende update hoop ik in het weekend weer te maken
Citaat van: Hanzi op maandag 11 oktober 2021, 21:43:08
Lekker origineel zo'n trein door je trapgat ; ik ben nog met de buurman in onderhandeling, want als ik door de muur ga... .
Dacht ik iets unieks te hebben Hans, bewijs jij het tegendeel
Ik zie dat hier geen valbeveiliging is, is dat tot nu toe goed gegaan of heeft er een wel eens vliegles gehad
Mijn buurman heeft helaas niets met treinen, 5 deuren verderop weer wel maar dan zouden treinen door de dakgoot moeten rijden, ook wel een leuk idee
Citaat van: Jakop op maandag 11 oktober 2021, 22:02:57
Je bent inderdaad niet de eerste Peter, in Waldijk stijgen en dalen de treinen boven het trapgat
Chips weer niet de eerste, niet origineel dus, of wel wacht de volgende update even af ik hoop dan een primeur te hebben Jakop.
Citaat van: Hanzi op maandag 11 oktober 2021, 22:21:56
Mooie rvs beugels Peter, maar had er gelijk ff stevige uithouders voor je bovenleiding aan laten lassen .
Ik voel trouwens een nieuw topic aankomen:
"Hoe rijdt jouw trein door het trapgat?"
Dat had gekund Hans, maar het wordt toch iets anders kan ik alvast verklappen.
De treinen gaan van links naar rechts rijden en andersom
Citaat van: Trainspotter op maandag 11 oktober 2021, 23:04:27
Een gat om je lippen bij af te likken
Vrgr,
Wilko
Tja wat moet ik daar nu op zeggen Wilko
Ik denk dat je gelijk hebt
Citaat van: Tony op maandag 11 oktober 2021, 23:21:17
Gaat lekker zo, Peter
En het grote voordeel is, dat je het geluidsvrouwtje beter hoort, wanneer ze roept dat het eten klaar staat
Grtz Tony
Het geluidsvrouwtje vind het allemaal maar niets Tony, waarom moeten de treinen door de muur je hebt toch ruimte genoeg, daar denk ik natuurlijk anders over.
Ruimte heb je vaak te kort en het liefste zou ik de wasmachine en droger in de schuur zetten want met die ruimte weet ik nog wel raad.
De kans dat ik die ruimte er ooit bij krijg acht ik niet zo groot, maar ik blijf er over dromen.
Mvg,
Peter Degeluidsman