Nou ik zou de droger nooit zo aansluiten en zeker niet op een viervoudige tafeldoos
Die zit bij mij echt apart evenals de wasmachine en dat was een koud kunstje voor mij als elektromonteur
Ook de groepenkast heb ik toen ik er ging wonen ook vervangen, want verschillende draden (kleuren en diktes) en ja lassen erin deden mij al huiveren dat het niet eerder tot een ongeluk had geleid.
Dergelijke apparaten sluiten we dus vanwege het vermogen op een eigen groep aan en verder geen andere apparaten erop aansluiten.
Dat heeft enkel te maken met het vermogen dat je dan niet overschrijd (zoals nu wel het geval kan zijn als je alles wat er op de viervoudige tafeldoos zit aan hebt staan).
Weet niet of je nog extra kabels naar de zolder kunt krijgen Peter, maar zou het zeker aanraden voor wasdroger en eventueel je wasmachine.
Het heeft nog een voordeel want dan kun je beide apparaten tegelijk gebruiken, zonder dat je gehinderd wordt door een onveilig gevoel.
Mooi dat je een doorbraak hebt gemaakt zodat je treinen niet tegen de muur op hoeven te rijden
Groeten,
Hans V200.0